HCL.HR

Game of Thrones S08E06 – The Iron Throne

Filip Zorić 21.05.2019.   •   53 komentara


Game of Thrones je službeno završen. Priča je okončana kako je okončana i to ne možemo promijeniti, stoga treba tražiti pozitivno u cjelokupnom iskustvu.

SPOILERI U TEKSTU, A I U KOMENTARIMA – BUDITE UPOZORENI!

Stigli smo i do kraja Game of Thronesa, serije koja je odavno zaslužila mjesto među najboljima. Posljednja inačica zvana The Iron Throne je okončala epske priče koje gledamo već osam godina i pokazala nam je tko je zavladao Westerosom. Epizoda je imala nekih problema, ali sam ostao zadovoljan zbog sjajnih krajeva koji su dobili najmiliji mi likovi.

Smatram kako su uvodne minute epizode jako dobro pokazale uništenje koje je Daenerys ostavila za sobom. Vidjeli smo čovjeka koji luta King’s Landingom s teškim ozljedama, spaljene kosti građana te djevojku i majku koje su poginule kad su bježale s Aryjom. Uz to, Neokaljani ubijaju nenaoružane zarobljenike. Sve ovo nam pokazuje da je Daenerys postala dio onoga što je oduvijek htjela uništiti. Postala je dio kotača koji gazi bespomoćne na zemlji.

Jonov hod do nje također je pridodao osjećaju beznađa. Iako se broj Neokaljanih i Dothrakija iz nekog razloga naglo povećao, jako su mi se svidjeli kadrovi u ovoj sceni. Svidio mi se kako je ritam koji su stvorili Neokaljani naglo prestao kad je Tyrion bacio svoju značku – tako je to kad se suprotstavite moćnom vladaru. Sjajan je bio i kadar u kojem Daenerys hoda dok se iza nje vide Drogonova krila. Ne samo zato što je vizualno impresivno, nego i zbog simbolike. Daenerys je paljenjem King’s Landinga izabrala pratiti riječi svoje kuće: “Fire and Blood”. Primjereno je, onda, da se metaforički pretvorila u zmaja u ovoj sceni.

Smatram kako je razgovor između Tyriona i Jona o vladavini zmajske kraljice bio jako dobro odrađen. Svidjelo mi se to što Jon na svoj način želi opravdati Daenerys iako zna kakvu je katastrofu prouzročila. Uporno želi vjerovati u nju, ali njegova osjećaj za dužnost mu govori da nešto nije u redu. Jonova priča je oduvijek bila ovakve prirode. Više puta je prisiljen donijeti odluku između ljubavi i dužnosti: kad je Robb otišao u rat, kad su Ygritte i divljaci marširali na zid, i sad kad Daenerys postaje kraljica. Mislim da je ovaj dijalog (i čitava epizoda) jako dobro prikazala tematiku Jonove priče.

U idućoj se sceni dogodio najšokantniji trenutak u ovoj inačici Game of Thronesa – Jon je ubio svoju ljubav i kraljicu. Dijalog me ovdje ostavio podijeljenim. Opet, svidjele su mi se Jonove muke s odabirom između ljubavi i dužnosti. Pokušao je sve kako bi uvjerio Dany da ne ode pogrešnim putem. Svojim riječima me ujedno podsjetio na pouku serije i knjiga. Svijet je ponekad brutalan i mračan, ali moramo pokušati izgraditi bolji svijet. Moramo vjerovati u svjetliju budućnost. Iako je taj dio scene bio jako dobar, Daenerysin dijalog mi se nije dopao. Jednostavno zato što još uvijek ne mogu povjerovati u njene motive za transformaciju u ludu kraljicu i paljenje grada.

Njena smrt je također imala pozitivne i negativne elemente. Kao prvo, mislim da je scena dobro postavila šokantan trenutak. Glazba nam daje osjećaj kako je Dany pobjednik ovog susreta, a i Jonove nam riječi govore kako je vjerojatno još uvijek odan svojoj kraljici. Paljenje prijestolja je bilo jako bitno za čitavu seriju. Ova neudobna stolica stvorila je probleme za brojne generacije i odvela ljude kao Daenerys do ludila. Simbolično je što je na kraju uzrok većine sukoba uništen. Svidjelo mi se i to što je Drogon ponio Dany na istok. Nekako mi daje osjećaj da je ona nastavila “živjeti”, barem duhovno.

Međutim, smatram kako Daenerysina smrt nije imala dovoljno posljedica i odrađena je pomalo ubrzano. S obzirom da je ovdje riječ o jednom o najvažnijih likova u čitavoj seriji, mislim da se više  vremena trebalo posvetiti njenoj smrti. Također mi se nije svidio način na koji je epizoda skratila vrijeme nakon toga. Dobio sam osjećaj da su pisci htjeli zaobići sve posljedice i naglo otrčati do kraja. Daenerys je jednostavno bila previše važna da bi se ovako traljavo riješili tog dijela priče. Još bih htio spomenuti kako mi je žao što je izgubljen potencijal njene transformacije u tiranina. Da je ovaj element radnje više razrađen, možda bismo bolje razumjeli njenu perspektivu.

Od ovog trenutka smo ušli u epilog serije. Tyrionov susret s plemstvom Westerosa je bio banalan u pojedinim aspektima. Serija je na neki način zaboravila ostala kraljevstva, pa je malo čudno vidjeti vođe Westerosa okupljene baš sada kad je to potrebno za radnju. Također mogu shvatiti zašto neke ljude frustrira krunjenje Brana za kralja. Mislim da nismo dobili dovoljno tragova koji nas vode do zaključka da će Nedov najstariji sin postati kralj. Uostalom, Bran nikad nije bio usko povezan uz prijestolje, pa je razumljivo da su neki ostali razočarani ovim ishodom. Ono što mi se svidjelo je Tyrionov monolog. Iako fali suptilnosti, svidjelo mi se to što je istaknuo moć koju posjeduju priče. Mislim da je i na neki način ispunjena Daenerysina vizija. Kotač je slomljen jer se sada kralj/kraljica mora izabrati.

Scena u kojoj je Brienne ispunila Jaimejevu stranicu u Knjizi Braće me oduševila. Prošla me epizoda razočarala načinom na koji je završena priča Kraljoseka, ali ovo je ublažilo te rane. Knjiga u kojoj se zabilježavaju djela svakog viteza kraljeve straže je jako bitna za Jaimev lik. Ta je knjiga bila simbol napretka kojeg je htio postići i sudbine koju je sam htio kovati. Iako je Jaimev lik dobio razočaravajući kraj, jako mi je drago što smo dobili ovu scenu. Smatram kako je ovo bio poetični oproštaj od Zlatnog Lava.

Tyrion mi je najdraži lik, stoga sam zadovoljan što je dobio jako dobar kraj. Mislim da je primjereno da je dobio uloga ruke kralja, ali naročito sam bio zadovoljan s jednim specifičnim kadrom. U pitanju je kadar u kojem Tyrion sam sjedi za stolom. On je jedini preživjeli od stare garde malog vijeća (Varys, Littlefinger, Tywin…). Ovo je jako bitno jer simbolizira da je Tyrion sposoban preživjeti u ovom okrutnom svijetu.  Oduvijek je bio omražen iz besmislenih razloga i nije imao fizičku snagu koja se poštuje u Westerosu. Unatoč tome, Tyrion se nastojao boriti za ono što je ispravno i koristio je svoj um kako bi opstao. Borio se protiv neprijatelja koji su bili okrutniji i moćniji, ali je na kraju on taj koji je preživio. Tyrionova priča ima ključnu pouku – da kopilad, bogalji i patuljci mogu pobijediti i doći do visokog položaja.

Članovi obitelji Stark su također okončali svoja putovanja. Aryjino putovanje na zapad je primjeren kraj za njenu priču, pun avanture i nade. Oduvijek je htjela biti slobodna duša, a sada napokon ima priliku istraživati svijet. Sansa je oslobodila svoje ljude i postala kraljica na Sjeveru. Mislim da je ovo sjajan kraj za njenu priču jer je od početka serije učila igrati političku igru. Sansa je, kao i Sjever, previše propatila da bi se više klanjala ikome. Napokon se uspjela izboriti za svoja prava i prava svog kraljevstva.

Jon je pak, otišao služiti u Noćnu Stražu. Ovo je izvrstan odraz tematike u njegovoj priči. Jon Snow je čovjek koji, kao i svoj otac, uvijek bira čast. U ovoj je epizodi izabrao učiniti ispravnu stvar i zaštitio je ljude Westerosa. To je njegov karakter od početka – on je štit koji brani carstva ljudi, bez obzira na cijenu. Ne smijem zaboraviti spomenuti briljantnu režiju u ovim posljednjim minutama. Vidjeti Stark obitelj u usponu je bilo nevjerojatno, pogotovo kad je onako sjajno prikazano.

Neću vas lagati, posljednja me epizoda Game of Thronesa oduševila. Ima ovdje i dalje problema – radnja ponekad ide previše brzo, a mislim da je Daenerysin lik mogao dobiti bolji kraj. Međutim, epizoda me nije razočarala kad su u pitanju ostali likovi. Jon, Arya, Tyrion i Sansa su dobili odlične završetke i emocionalni trenutci su sjajno pogođeni. Teško ću pronaći seriju za nadomjestiti Game of Thrones, ali drago mi je da sam dobio dostojan oproštaj.

Komentari (53)

  • Chronosus

    21.05.2019 - 09:39

    “Da je ovaj element radnje više razrađen, možda bismo bolje razumjeli njenu perspektivu”

    Čini mi se da su to dovoljno dobro odradili njenim govorom o oslobađanju ostatka svijeta i onda onim razgovorom s Jonom u Throne roomu. Nema se tu više što dodati – skroz je zabrijala, jedino ona ima pravo i nema pomoći.

    Bio sam stvarno zabrinut kako će se sve odigrati nakon 4. ali generalno zadovoljavajuće koliko može biti nakon ovolikih očekivanja. Drago mi je da se vratili u mirnije vode sa zadnjom, ako nečeg nije manjkalo ove sezone to je akcija.

  • PsiHoGujaR

    21.05.2019 - 09:51

    Ma smece ??

  • mili1985

    21.05.2019 - 09:53

    Jonov kraj je odličan. Tako sam nekako i očekivao njegov završetak.
    Za ostalo sam podijeljen. Ono biranje novog vladara je pomalo smiješno.
    Sansa, mala šefica, me čak u nekim trenucima i podsjeća na ludu Dany. Žudi da za tim neovisnim sjeverom i da bude kraljica , jebeš sve drugo.
    Da je sezona kvalitetnije napravljena, ovaj kraj bi bio upečatljiviji, a ovako neka je samo završila.

    • Slim1992

      @mili1985, 21.05.2019 - 11:00

      Haha slazem se za biranje vladara, ona scena kao da sam ja okupio tipa 5 6 ljudi iz kraja i snimio scenu, cak mislim da bi bolje ispalo hahah

    • ck7

      @mili1985, 21.05.2019 - 11:49

      Jonov kraj odlican? Lika doslovce serviraju godinama da je jedini pravi nasljednik, osoba puna casti i svega sta treba Westerosu u ovom trenutku. A zavrsio na Zidu jer eto, proljece dolazi pa se boje toga…btw mogao se snijeg i odmrznuti vec, a ne da su pokazali jednu biljku kako raste, mislim je proslo brdo vremena od smrti NK. Sansa je ono, opaka baraba, izdala si brata da bi bila kraljica, divljenja vrijedno. Bran koji dolazi iz kraljevstva koje vise nije dio kraljevstva postaje kralj. To ko da meni covjek sad iz Sri Lanke dode i kaze da ce biti predsjednik. Logicno, nema sta. A Bran mi je antipatikus lik, od pocetka. Njega i njegovo putovanje mogu gledati isto kao sto i u Gospodaru prstenova mogu gledati Froda i Sama, koje uvijek ubrzam naprijed jer su dosadni za poluditi. Oh, may I hold your bags Mr. Baggins, hmmmm…mmmm… da. Ne gledljivo. Ugl, sve sta su mogli zasrati, jesu. Danny nije trebala poluditi, cemu. Mogla je unistiti prijestolje i vratiti se da obnovi Valyriu il sta..a Jon biti kralj. Itd, itd, itd…

    • mili1985

      @ck7, 21.05.2019 - 14:06

      Baš zbog toga što su ga toliko gurali kao kralja mi ovaj kraj ok. Stalno ja ponavljao da ne želi biti, pa evo mu ga onda, šutnuli ga iza zida. A i nekako tamo pripada. Da su ga ubili, ne bi odgovaralo jer su ga već prije jednom sredili.
      Slažem se za ostalo.
      Drago mi je da je sve završilo jer su došli u rang Walking Dead zanimljivosti.

  • Zoran Žalac

    21.05.2019 - 10:18

    Bran u sedmoj sezoni: “I can never be a lord of anything.” Bran u osmoj sezoni: DAJ ŠTA DAŠ.

    • esse

      @Zoran Žalac, 21.05.2019 - 14:59

      mislim da je i sam rekao da je ocekivao da ce postati kralj . nesto u tom smislu ..

    • PsiHoGujaR

      @esse, 21.05.2019 - 23:44

      Je je kad su svi sedili zajedno… nesto kao zasto mislis da sam tu ili vratio mrsko mi sad palit epizodu i trazit :p

    • SanKa

      @Zoran Žalac, 22.05.2019 - 00:45

      bran prije dvije ep doslovno: i am a 3er, i cannot rule..i eto ga…preloše

  • Frog

    21.05.2019 - 10:38

    Uff…
    Kraj je koma. 🙁
    Bran nema nikakve odlike vođe i ništa do sad nije upućivalo da bi on mogao biti kralj.Cak je i sam rekao da to nezeli.A sad najednom se predomislio.
    Mislim da je John Snow trebao umrijeti,to bi bi dobar kraj za njega,isto i Tyrion,zbog izdaje.Gray worm ih je zarobio,i bio je stvarno krvolocan u zadnje 2 epizode ali sad najednom pristaje na ublazenu kaznu.
    Sansin kraj mi je ok,mislim da je nakon svega to i zasluzila.Dobro je odigrala igru prijestolja.
    Bron se pojavi na 5 minuta u cijeloj sezoni i sad je vazni dio vjeca,on je obican placenik tako da to ne drzi vodu.

    A sam kraj epizode mi nekako nedovrsen.Kao da ako se ikad hbo odluci moze nastaviti di je stao.
    Volio bih da kraj ima bolji zakljucak i da nema prostora za nastavak.

    Najbolja scena mi je bila kada je Lord rekao da ce pitati svog konja za glas,haha. 🙂

    • Agent

      @Frog, 21.05.2019 - 10:54

      Gray worm se nije baš slagao sa ublaženom kaznom ali navaljivali a on nema baš veliki utjecaj.
      A poznavajući televizijske kuće bit će tu nastavak.Oni stvore nastavak i tamo gdje ga nema

  • Hrvoje Smoljić

    21.05.2019 - 10:40

    Bran glavni negativac CONFIRMED

  • MatrixSOURCE

    21.05.2019 - 10:41

    Ja Sam stao na 6-oj sezoni I ne gledam dalje.. Vidi se lagani pad kvalitete, sve cesce se koristi teleportacija likova cak par puta jednog te istog lika, iako shvacam da je jednostavno nemoguce obhvatiti apsolutno sve te prikazati na ekranu mislim da je to moglo I bolje. Do sada je barem moglo. Sto se borbi tice poceli su koristitj jadne hollywoodske trikove te je postala dosta naivna. Takoder smatram da se poceo takoder gubiti osjecaj misterije I iznenadujucih momenata jer je rasnja prije istih pokazana previse ocitom da vodi u tom smjeru. Tako da Sam odustao I ostao zadovoljan videnim do sada I zelim da mi tako I ostane u pamcenju narocito 4ta Sezona I ona red wedding ep.

    • symbi0n

      @MatrixSOURCE, 21.05.2019 - 16:38

      Pa najbolji zapleti i obratu su bili dok se pratila knjiga. Kad su je prestigli i samo dobili naputke u kojem smjeru treba ici te sami uz to smisliti zaplete i razvijat likove, pokazalo se da su totalno nesposobni.

  • Kris10

    21.05.2019 - 10:41

    ovi ko da su se natjecali sa dexterom tko ce imati gori kraj serije

  • Slim1992

    21.05.2019 - 10:58

    Zavrsna scena u kojoj su izbori za novog kralja.. kuku jada, nikad se nisam sjebao gledajuci nesta nego tu scenu, pa mislio sam da me neko zeza haha cirkusa. Kako unistise onakvu seriju sa zadnjom sezonom, pa i to treba znati

    • Zoran Žalac

      @Slim1992, 21.05.2019 - 11:36

      Ma humor mi je dobro došao nakon patetike između tetke i nećaka. Ali ono, to je suđenje Tyrionu pretvori u imenovanje kralja kojega on predloži i samim time oslobodi sebe od kazne. Grey Worm na početku dijaloga: Mi ćemo odlučiti što ćemo napraviti sa našim zatvorenicima. Grey Worm minutu poslije: izaberite kralja da odluči. Sam – neka bude demokracija; reakcija: HAHAHAHAHAH; Tyrion minutu poslije – neka bude demokracija – može. Sansa: ljudi na sjeveru nikad se neće pokloniti… potomku Starkovih? Ili u prijevodu – ako ja nisam kraljica sav moj character arc je uzaludan.

    • Filip Zorić

      @Zoran Žalac, 21.05.2019 - 11:57

      Dobro, tehnički na kraju nismo dobili demokraciju nego elektivnu monarhiju u kojoj plemstvo bira kralja. Znači neka mješavina aristokracije, monarhije i demokracije. Što ima smisla – politički sustav Westerosa se ne može tako naglo promijeniti u demokraciju. Ovako smo dobili neku vrstu evolucije bez da se nerealno srušio cijeli sistem vladavine.

    • Saren

      @Filip Zorić, 21.05.2019 - 13:17

      Pretty much – kako to izgleda

    • PsiHoGujaR

      @Saren, 21.05.2019 - 23:46

      Sve to osim “zida”, mislim da i nisu ostali na njemu….

    • Slim1992

      @Zoran Žalac, 21.05.2019 - 16:51

      Ma nije to humor nego tuga XD. Onakvu seriju ovako zavrsiti…ko god misli da je ovo dobra epizoda i sezona neka opet pogleda prethodne i nek se prisjeti serije

  • Outback

    21.05.2019 - 11:01

    Do sedme sezone serija top, osma sezona koma, jedina dobra epizoda je bila Battle for Winterfell i to su trebali razvući na dvije epizode. Zadnja epizoda loša, jedva pogledao do kraja. Od Dany napravili medivel Hitlera, Jon postao totalno uzaludan lik, sve sta je radio i borio se samo su makli ca, to da je Targeryen zapravo nije bilo ni bitno, mogao je bit i Suljo Suljuzovic onda ista stvar, jedino dobro je bilo sto se napokon sre s Ghostom.

  • pesfan

    21.05.2019 - 11:08

    Zadnja epizoda kao i veliki dio zadnje sezone katastrofa (tu prije svega mislim na scenarij).
    Da argumentiram (fokus na zadnjoj epizodi): Tyrionov pronalazak Jaime-a i Cersei – jedino mjesto na kojem vidimo hrpu cigli na zemlji što će reći da su stajali u bilo kojem drugom dijelu te prostorije preživjeli bi.
    Neokaljanih i Dothrakija u svakoj sljedećoj epizodi nekom magijom ima sve više.
    Što je Arya radila u King’s Landingu?! Da bi bježala od vatre i padajućih zgrada i da bi rekla Jonu da je Daenerys zla i to nakon što je Daenerys spalila cijeli grad i pobila stotine tisuća nevinih. Ono najbitnije 😉 – šta se desilo s konjem na kojem je odjahala na kraju 5. epizode.
    Zatim imamo Tyriona (nakon što ga uhite) koji objašnjava Jonu da je Daenerys postala zla (pošto Jon očigledno ima problema to sam shvatit), Jona koji kaže da neće ni pokušat opravdat to što je Daenerys učinila i onda sekundu poslije pokušava opravdat to što je Daenerys učinila.
    Daenerys paničari cijelo vrijeme kak su joj svi prijetnja i Jon kao Targaryen i zakoniti nasljednik najveća prijetnja potpuno sama u Throne room-u bez ijednog jedinog stražara (ako zanemarimo Drogona dolje na ulazu).
    Zatim vremenski skok od pretpostavljam nekoliko tjedana nakon što je Jon ubio Daenerys – zašto ga Neokaljani, prije svega Grey Worm nije ubio na licu mjesta kad je saznao?? osim Misandei Jon je ubio jedinu preostalu osobu do koje mu je bilo stalo. Lik je doslovce par sati prije toga rezo vratove nenaoružanim zarobljenicima na ulici.
    Onda vijeće – svi se složili da će Bran biti novi kralj bez pogovora, sastajat će se svaki put kada kralj umre i međusobno odlučit ko će bit sljedeći (je, kak da ne, to će proć uvijek tako mirno), Stark je novi kralj ali Sansa želi neovisnost za Sjever jer nitko od sjevernjaka više ne želi klečat, da bi poslije klečali njoj prilikom “krunidbe”?? Dobiva je i nitko drugi (princ iz Dorna, Yara Greyoy…) se ne buni zbog toga i ne traži neovisnost za svoju pokrajinu. Jona “osuđuju” na noćnu stražu da bi smirili Grey Worma, zatim u slijedećoj sceni vidimo Neokaljane kako se spremaju na odlazak brodovim i ne žele više imat posla sa King’s Landingom i sedam kraljevstava.
    Tada imamo i u kratkoj sceni Dothrakije kak se bezbrižno šeću i izgledaju potpuno asimilirano u društvo prepunim ulicama King’s Landinga (Dothrakiji kojima je u opisu života da siluju i pljačkaju što stignu i koje je na uzdi jedino Danereys držala dok je bila živa).
    Btw koliko je vremena prošlo od kada je King’s Landing opustošen??!! Pred kraj izgleda poprilično obnovljeno i prepun života.
    Zašto se Wildlingsi uopće vraćaju daleko na Sjever ako im je obećana zemlja južno od zida na kojoj će se moć nastanit i obrađivat zemlju??!!
    Ćemu više Zid i noćna straža ako je Night King ubijen i dobri su si sa Wildlingsima??!!
    Ima toga još puno, ali mislim da je i ovo dovoljno.
    Ne razumijem kako nekoga ova sezona, ova epizoda i ovakav kraj može oduševit, ali svako od nas je drugačiji i drugačije razmišlja tako da…

    • Slim1992

      @pesfan, 22.05.2019 - 23:23

      Svaka cast na komentaru!!

  • Nevenem

    21.05.2019 - 11:09

    Ja sam nekako u sebi podijeljen još uvijek. Možda zato što su nekako sve zbrzali, što se očekivalo previše i onda mi nije sjeo kraj. A s druge strane, ono što priželjkuješ i ono što dobiješ nije uvijek isto, ali zato ne mogu reći da je osma sezona loša. Samo prebrzo servirana. Trebalo je napraviti još bar dvije epizode da se oporavim od twistova. Sad preostaje samo čekati GRRM da završi knjige.

  • darijoman

    21.05.2019 - 11:42

    Filip Zorić Mislim da si ti jedini lik koji je oduševljen sa zadnjom epizodom 😀

    • Filip Zorić

      @darijoman, 21.05.2019 - 13:15

      Nema veze, lijepo je biti vuk samotnjak ?

    • Tony77

      @Filip Zorić, 21.05.2019 - 13:42

      Nisi Filipe neboj se. Samo ću reć da su mi zanimljivi ljudi koji traže razlog da seru po seriji i misle da su pametni zbog tog što oni vide kako to nešto ipak nestima. To je Fantasy show u kojem pisci postavljaju svoja pravila i to je to, a budite pametni tako što ćete smislit razlog zašto je to tako kako je najlakše je kukat. ??

    • PsiHoGujaR

      @Tony77, 21.05.2019 - 23:49

      Ne seremo mi po seriji coveve -.-‘
      Seremo po nekim epizodama koji su izgleda retardusi pisali/rezirali sta god ….

    • SanKa

      @Tony77, 22.05.2019 - 15:27

      ti si skroz omašio fudbal..većina ljudi kao i ja ne sere po konačnom ishodu, nego kako smo došli do tog ishoda. chararcter build up je postao katastrofa, stvari se samo dogode bez ikakve motivacije, razrade prije.

    • Tony77

      @SanKa, 22.05.2019 - 15:46

      Na kraju krajeva došli bi na isto uživaj u onom što imaš a ne glumi “kritičara” ima ljudi koji su plaćeni za to. Pravo na mišljenje svatko ima koje seže na dvi stvari ili ti se sviđa ili ne sviđa sve ostalo je suvišno pozz ?

    • SanKa

      @Tony77, 22.05.2019 - 20:21

      zašto ne bih glumio kritičara ? plaćam HBO, korisnik sam, GOT je usluga. Ako mi se nešto ne sviđa imam pravo reći, cijela serija je meni i dalje vrh, ali kraj mi je usran.

    • Tony77

      @SanKa, 22.05.2019 - 20:38

      Znam brate i meni je vrh ,a kraj je moga bit bolji. Kao što rekoh ako se ne sviđa rekneš tako prekines pretplatu i amen. Al kritike neki oko milijun do dva fanova su otišle daleko dok drugi pa možda 30m ljudi sute i koliko toliko zadovoljni.

  • KhorneFlake

    21.05.2019 - 12:00

    Našao sam nešto pozitivno. Face Angry Joa na thumbnailovima njegovih recenzija epizoda.

  • ivanakamarkus

    21.05.2019 - 12:12

    znaci smece na kvadrat

  • DiVojic

    21.05.2019 - 12:25

    Jedva čekam vidjeti što će D&D učiniti od Star Warsa, iako od Last Jedia ne može biti gore, samo nebo je granica 😀

    • Tony77

      @DiVojic, 21.05.2019 - 21:49

      Brate oni su vrhunski scenaristi šta ti je. StarWars more samo bit bolji s njima. Zadnja sezona meni osobno nije losa iako je moglo bolje. Čak i da uzmemo da je losa i požurena oni su to napravili zbog StarWarsa. Oni su već počeli radit na SW jer triba puno pripreme prije nego što ista pocmu.

  • superdeda2000

    21.05.2019 - 12:48

    Majke ti, ja ne znam ali izgleda da mi nismo gledali istu seriju. Serija nikada nije završila niti jednu radnju na “dobrica holywood” način i ne razumijem zašto očekivati klasičan happy end. Serija je završila upravo onako kako se razvijala. Bolno, uz sve posljedice odluka likova. Danny na tronu, Jon na tronu ili njihovo dijete na tronu nikako ne bi pasalo tonu serije. Rastapanje trona i razgovor vijeća su najbolje pouke koje se mogu iščitati iz serije pa ko je shvatio, shvatio je.

  • suljicdamir

    21.05.2019 - 12:48

    Ma biranje Kralja je fantastično , Stark Kralj , Nezavisni Sjever Stark , Zid polu Stark .Dorn unisten tokom cijele serije a na kraju su kleknuli haha .

  • BeLLicus

    21.05.2019 - 13:05

    Filipe blago tebi kad ti vidis toliko pozitivnih stvari u zadnjoj epizodi, koja je blago recena najgora epizoda ikad u gotu. Na imdbu je pokupila laganih 4.5/10. Te je se masovno pljuje na svakome koraku. Epizoda je dno dna i sve sto su gradili tolike godine prosuli su u zadnjoj sezoni.

    • Filip Zorić

      @BeLLicus, 21.05.2019 - 13:19

      Imdb mi nije neka značka kvalitete, ali svakako se ne slažem s većinom. Sezona je imala grešaka, ali ova je epizoda tematski fantastično završila priče likova. I mislim da sam to dobro argumentirao u tekstu ?

    • BeLLicus

      @Filip Zorić, 21.05.2019 - 14:37

      Argumentirao jesi ali meni tvoj argument ništa ne znači ali hvala Bogu svatko ima pravo na svoje mišljenje, mogu se složiti da su određeni likovi dobili dobre krajeve ali to je nebitno za samu srž serije, najbitnije je tolika debilana da te glava zaboli, inače pratim seriju od 2011, te sam prije ove sezone još jednom pregledao sve premda do sada nikada nisam ponavljao, ono što su jako dobro gradili, polako dugih 6 sezona, 6 godina, doslovno kako je osvrtnik rekao kao da su 2 različita tima radila na prijašnjim sezonama i ovo što smo gledali ovih 6 tjedana, ima toliko rupa da je to strašno. I samo se nadam da će knjige ispraviti ovo zlo koje smo gledali.

  • Saren

    21.05.2019 - 13:13

    Meni je iskreno zadnja sezona let down, pozurili su stvari bezveze. NK je trebao biti finalni boss i tocka. O ovoj zadnjoj epizodi i kako je Dany umrla da ne pricam kao i njezinom odjednom ludjastvu tj potonocu u isto. Sto se Jona tice e tu sam i ja podijeljen , netko tko ima cvrsta uvjerenja i od njih ne odstupa i tko je castan, odjednom mu dodje iz dupeta u glavu da je ova zla pa joj zarije nozinu kroz rebra… Ono… to bih ocekivao od Arye il Jaimea da je ziv ili cak Tyriona. Ne i od Jona Tako da smatram da je to mozda moglo ili trebalo bit drugcije neznam. Shvacam zasto su to napravili ali mi nekako ne sjeda. Da ne pricam da najednom svi zaborave sto je sve ucinio ne samo za Sjever i Winterfell vec i svih ostalih 6 kraljevstva. Tu sam jako razocaran sa time sto su odlucili napraviti sa njim. O dijelu gdi ga “brat” a i svi ostali odluce poslati u Castle Black i Night Watch – cemu lol ?! Nemrtvih nema, prijetnje nema ono to je prakticki exile samo da se udovolji Grey Wormu i njegovim prohtjevima ko da je 5 yr old. Sto se daljnjeg razvoja tice Grey Worm mi se totalno ogadio. Glumi velicinu i busa se kao “Kings Landing je moj” da ok stari, ali tko je tebe proglasio kraljem lol ?! Da ne pricam o svih 6 kraljevstva koje ne prizna tvoj sud i misli drugacije i btw bi dovelo do daljneg ratovanja to nista ? I mislim tako i tako odlaze iz Westerosa na onaj otok na kojem je htio ici sa Missandei tko bi znao da su mu npr. lagali za Jona ? Iskreno imao sam nekako feeling da ce netko ili Bran, Jon, ili Tyrion sjediti na prijestolju tj. onoj masi metala rastopljenog sta je ostala od njega lol makar me taj dio ne muci. Za Brana mi je full cudno, nacin na koji su mu slozili dijalog je totalno bezvezan. Tyrion prvo kaze ti bi bio najbolji kao kralj a ovaj nakon nagovaranja mu odgovori onako polu-potentno – a sta mislis zasto sam dosao skroz ovamo ? A ona prica odprije kako je on Three Eyed Raven i nemoze biti “lord of anything” to su zaboravili ? Bran ko da je cijelo vrijeme znao da ce sjediti na tronu i isto tako se cudno ponese kad to kaze Jonu – “bio si di si trebao biti” (da znao sam da ces nadrapati ali ono sutim ko zaliven cijelo vrijeme, nothing to see here) *facedesk* moment ali ajd. Drago mi je da je familija Stark nakon svih nedaca iz prve sezone na kraju mozda jos i najbolje prosla makar nema kuce koja nije dobrano nastradala. Od svih likova najbolje mi je prosao Bron – dobio sta ne sve, jos je na neznam koju foru postao Master of Coin ali ajde bilo mi je simpaticno taj dio bar, kao i sa Samom koji je postao maester te naravno vitezovi Brienne i Podrick i Davos na kraju kao sef flote. Na kraju cijele ove balade smatram da je vizualno 8. sezona jako dobro napravljena, ali da su isfusarili veliki dio oko price i toga, e bogme jesu. Sta reci vise na sve ovo ? Serija ce mi ostati u jako dobrom sjecanju sa svim preokretima i pricama koje je donijela kao i neke nezaboravne momente tipa Red Wedding, Battle of the Bastards itd. i toga cu se uvijek rado sjetiti a i sigurno tu i tamo prepricavati sa ekipom na pivi. Sta se tice zadnjih 4 epizoda osme sezone toga dijela cu se vjerojatno gorko prisjecati kako je kraj trebao drukcije izgledati i polemizirati oko istog kao i oko Green Lantern filma – onog o kojem nitko ne govori, a vecina nas ga se nerado sjeca. Kako kazu – and now my watch has ended. Do drugog puta u nesto mladjem Westerosu.

  • edviiN

    21.05.2019 - 13:49

    Lol sta gledate seriju ako vam se nije svidjela cijela 8 sezona? Meni iskreno je ok zavrsetak gledam je vec 7 godina seriju i hvala bogu da fanovi ne mogu birat kakav kraj serije bi trebao bit posto bi onda tek bila katastrofa.serija 🙂 budite sretni sto je ikako GOT postojao 11/10 and stop.cryin

  • blacklist0907

    21.05.2019 - 14:39

    Prvo bran tvrdi da to nije on vise a poslije to pisci valjda zaborave… Uzas

  • Serpico

    21.05.2019 - 15:07

    Gledalac stvarno treba da se samodebilizuje pa da prihvati sve gluposti i naivnosti ove sezone.

  • esse

    21.05.2019 - 15:12

    kako je nestalo knjiga za predlozak serija je otisla k vragu

  • knez79

    21.05.2019 - 15:19

    smece,roslo mi 10 godina u mp3.Jebem ih retardirane,zajebat tako sezonu!?totalni promasaj.

  • Whitewalker

    21.05.2019 - 22:13

    Nakon prve epizode (ili možda druge) sam rekao da će Dany umrijeti, neko je odgovorio da je prebitna da bi umrla…

  • Alfredo nr.2

    21.05.2019 - 22:27

    Već je i sedma sezona bila jako loša ali ova je nevjerovatno loša. No da ne ulazim u sve nedostatke, meni je bilo legendarno kada zmaj nije spalio Jona nego prijestolje. Zmaj je odjednom postao filozof i shvatio da je njegovu gospodaricu ubila želja za moć koju simbolizira željezno prijestolje. Nevjerovatno, kakvo prosvjetljenje! To još nismo vidjeli na Tv-eu!
    Ova sezona može biti dobra samo nekome kome racio nije jača strana ili ima tri godine.

  • Jodlejeihu

    21.05.2019 - 22:43

    Branim seriju celu sezonu,ali ovo je najvece sranje od epizode ikada. Ono biranje kralja je urnebesno, a to sto je Bran,naj irelevantniji lik ikad, dobio tron,je uzas. Jona hajpuju celih 8 sezona,ubije Danenerys, i onda ga posalju u nocnu strazu koja nema nikakv razlog da postoji. Ostatak epizode je bio ok,ali najvaznije stvari su ispale najgore.

  • SanKa

    22.05.2019 - 00:48

    vidim da je tebe sve “oduševilo” u zadnjoj epizodi. nemoj se ljutit ali jesi bio napušen dok si gledao ? 😀 ne znam što je jadnije, od sitcom councila do idiotskog govora od tyriona koji je teški cringe i samo dokazuje koliko se tom liku srozala inteligencije kroz zadnju sezonu…jon je i dalje debil koji ponavlja 2 rečenice, branov izbor za kralja je totalno besmislen s obzirom što je prikazano…smrt od dany, zbrzana ko i sve oko nje i totalno antiklimakticno odradjena..kao da ide ubit random osobu… mogao bih se pomiriti sa konačnim ishodima likovima , ali katastrofalna razrada i buildup to uništavaju. nije najgori kraj ikad, ali daleko ispod GOT standarda.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?