Bas to, ne gledaj trailere, let's play i npr first 15/10 ili kako gode se zovu ti videi, ne otvaraj teme o nekoj igri o kojoj ne zelis nista znat. Problem rijesen.
Ja sam npr i u '90ima gledao video recenzije i gameplay na Modulu 8.
A inace se slazem s Coletom, nije internet nista kriv nego eto, izrada igara je postao odvratno naporan i skup sport, dok se neka AAA igra za PS1 realno mogla napravit u 6-12mj, za danasnje konzole izrada traje cca 24mj i kosta enormno vise, jer su timovi od 10-15 ljudi narasli na timove od 100-150ljudi. Izdavaci i budet ih tjeraju da izbace igru ''as is'', pa ce je lako pokrpat ''po putu''.
Tu je jos uvijek jedan Nintendo koji je po svemu zaglavio u nekim proslim vremenima, ali su im igre max ispolirane i igrive prvi dan, stvarno se ne sjecam nekog veceg gafa kod njihovih igara (ajde najveci bi bio wuhu island exploit u multiju u mario kartu 7, koji je poslje pokrpan).
Danas smo i u dobu najvecih govnarija u svijetu gaminga, mobiteli i igre na njima su jako popularni, pa se njihovi free2play, pay2win, paywall, inapppurchase i ostali modeli primjenjuju u nekim AAA igrama za velike konzole i PC (Ubisoft je ovdje glavni baja). BF4, ili mozes igrat multi i pomalo skupljat oruzja i dodatke, ili isprsi X novaca i sve je tvoje odmah, nemoras igrat. Naravno da takve igre izbjegavam u sirokom luku.
I slazem se da je bila posebna car, kad bi se pocetkom 200ih nas 10 skupilo kod nekog doma na LAN party-u i onda igrali najcesce Day Of Defeat. To su bila lijepa vremena, druzenje, lokanje, prezderavanje, igranje i razmjena igara i filmova

Ali nije bilo ni lako teglit komp i CRT monitor sa sobom, pa onda u 7 ujutro polumrtav to teglit nazad doma (ajme da mi je bio jedan gamerski laptop u to doba!)... Sve ima svoje prednosti i nedostatke.
Jedina stvar i apsolutno retardirana odluka nekih studija koja ima veze sa internetom je always online za igre koje igras SP (simcity, diablo 3....) .