HCL.HR

Mogu li nas kampanje i likovi u novim igrama uopće više iznenaditi?

  • 51 Odgovora
  • 19098 Hitova
*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38957
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
@ixy
Dobro, bilo bi samo zgodno da ponoviš malo i u ovoj temi zašto misliš da je Infinite baš toliko loš u narativnom smislu, nisu svi čitali te stare postove. Jer onako - razvlačiš raspravu o esencijalno ničemu već par postova jer svi samo čekaju da objasniš što to točno ne valja s igrom.

Zaista ništa posebno. Od sličnih igara puno bolje mi je legao Dishonored koji mi je genijalan i pričom i likovima i gaming mehanikom. Tako da mi je Bioshock zaista komatozan naspram te igre...

Ja bi se složio da je Infinite bio solidan kao igra općenito, meni ponajviše zbog scenografije, ali da - ništa previše posebno. Po pitanju priče barem me držao zainteresiranim do kraja, samo sam dobio dojam da je sve to na kraju malo previše pretenciozno prezentireano i nepotrebno zbunjujuće.

Ali Dishonored ej - ne znam kako se to nastavlja poslije dva sata koliko sam u igru dosad uložio, ali nedavno sam pokrenuo to po prvi put i dobio dojam da je priča komično loše napisana i prezentirana... nadam se da dobije neki zanimljiviji twist kasnije, da se prezentacija priče malo uozbilji, ali te linije dijaloga koje sam čuo pri početku igre... ma k'oda se dijete igralo pisanja po prvi put :(

Kao da svakom linijom teksta igra nehotice razbija četvrti zid jer svaka linija dijaloga bez ikakvog skrivanja ili misterije toliko izravno govori igraču što se događa i opisuje karakter nekih likova, da je to strašno. Koda Štrumfove gledam, gdje likovi doslovno imaju ime tipa Mrgud da ti ne bi slučajno promaknulo da se on mršti cijelo vrijeme.

Možda najbolji primjer toga je sam početak - čim dođeš na prvi level svi oko tebe se odmah trude unostit ti se u facu i objasniti ti koliko si važan, cijenjen, kako te carica voli... samo dolaze likovi pred ekran i pune te informacijama da saznaš osnove o glavnom liku s kojim igraš. Kao da je Corva udarila amnezija. Da je Corvo lik u Štrumfovima, zvali ga Cijenjeni, pa malo kasnije Prevareni... i imam neki osjećaj da bi ga na kraju igre opet zvali Cijenjeni.
« Zadnja izmjena: 16. Ožujak, 2016., 10:02 Ementaler »


*

Hrv4tin4

  • ******
  • 5719
  • Bez predrasuda
    • Steam
Dobro, to je tvoje mišljenje.
Meni je pak Bioshock isprazan i smješan u gameplayu koji mi je uber dosadan, dok Dshonored ima barem stealtha i šuljanja i itd.


Isto tako ja mogu reći da mi je retardirano u Bioshocku što lik ulazi ko kreten u neke male sobice sa stolcem i ruučkom u sredini. Tamo ih stsine pa ga malo odvede u morske dubine, a u 3. ga odvede u grad Letećih medvjedića koji žive na oblacima, a neprijatelje je sama smišljala Vriskica i njezin ujak Ledeni...


Svatko ima svoje mišljenje i meni ta igra smrdi i žao mi je svake lipe koju sam dao za nju. Meni je ta igra smješna i nema mi smisla, dok mi neke druge igre imaju vrlo dobru priču poput Mass Effecta, Alan Wakea i itd.

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38957
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Ma Dishonored mi je zapravo dosta dobar, ali čisto zbog gameplaya ili preciznije - zbog sustava kretanja uokolo. Leveli su dobro dizajnirani kao igralište na kojem igrač može na kreativne načine iskoristiti te mehanike kretanja - to mi se lajk totalno. A priča bi mogla biti okej, da nije tako banalno prezentirana... doduše, to govorim nakon dva sata igranja, ali tijekom svog tog perioda je filing ostao isti pa sumnjam da će se do kraja promijeniti.

*

Hrv4tin4

  • ******
  • 5719
  • Bez predrasuda
    • Steam
Dishonord mi je 10 puta bolji. Tu je taj dobar gameplay, osjećaj stealtha. Igra je zapravo i namjenjena za stealth pristup jer ne možeš pobjediti 10 stražara odjednom kada te napdanu.
Isto tako na svim glavnim misijama imaš dosta side ops sadržaja, nekoliko načina kako ubiti metu (trovanje, štakori, direktno) možeš spasiti neke likove u igri ili ih ubiti.
Imaš popriličnu slobodu koju Bioshock uopće ne nudi.

Meni je kompletan Bioshock čisto smeće. Žao mi je svake lipe koju sam platio za njega.

Nadam se da to ne misliš i za Rapture tj Bioshock 1 i 2
Jbt to su fakat dobre igre, ne ono nekakva remek djela al dobre igre
Zkj smeće ? :(

EDIT: To su dobre FPS igre, ne i dobre igre  :hiha:
Lista odigranih:2015,2016,2017,2018,

*

Hrv4tin4

  • ******
  • 5719
  • Bez predrasuda
    • Steam
EDIT: To su dobre FPS igre, ne i dobre igre  :hiha:


E pa ja ne podnosim baš dobro FPS igre, možda zato...  :hiha:

*

metalni

  • ****
  • 1753
  • Seoski mudrac
    • My Art Gallery
Problem je "malo siri ili slikovitije receno dublji". Danas firme vode ekonomisti, bavile se one uzgojem kupusa, proizvodnjom cementa ili video-igara. Kako to onda izgleda? Po profesiji sam scenarist (za TV) pa pricam iskustva s ovog naseg jadnog i kukavnog trzista, ali vjerujem da isti principi vladaju i globalno. Klijent narucuje novu seriju. I sto hoce? Ne zna tocno, ali u zadnjoj mu je funkcionirao krim-elemet, u onoj prije toga je bas bila super ljubavna prica, a imali su i onu jednu gdje je pjevanje bilo genijalno. E, i usput, istrazivanje je pokazalo da bi ljudi i humor jer im je pun kufer "ove teske situacije". Onda se ti kao scenarist nadjes pred zadatkom da napises humoristicni ljubavno-kriminalisticki mjuzikl. Tesko ce ti itko (u privatnom sektoru) dat pare da razvijes neku svoju pricu, s likovima koje poznajes, uz koje si ti vezan pa ce se samim tim povezat i gledatelj. U ovom slucaju - gamer. Ukratko, netko tko ulaze lovu u pravilu vise vjeruje istrazivanju trzista nego kreativcu sklonom riziku. Zato na vecini blockbustera covjek vise ne zna redatelja. (Naravno, osim u slucaju brace Cohen, Tarantina i jos par imena koji svojim imenom garantiraju publiku.) To je obicno neki zanatlija koji snimi ono sto mu producent kaze. 

Je, i globalno je tako.
U "production chain-u" ja sam odmah poslije tebe, di kao storyboard artist moram nacrtati ono što mi scenarista napiše po zahtjevu klijenta.
Znači, strašno kakve sve bedastoće ljudi hoće i koliko one budu kontradiktorne zanatu, logici i na kraju kvaliteti samog proizvoda.
 :bonk:

Još jedan problem današnje gaming industrije je prevelika posvećenost grafici na čemu će bolje izgledati (ti mi ljudi što se prepiru jel bolji PC,PS4 ili Xbox One a svi od navedenih imaju svoje mane i prednosti iskreno idu na k****) jer oni nisu gameri nego fanboy-i, pravog gamera će igra privuć pričom a ne vrhunskom 4K 120fps grafikom. Je da je divno i krasno kad je igra optimizirana i ima predivnu grafiku ali čovječe ako ti je priča smeće radije poradi na priči ne na grafici. To najviše šteri SP Fps naslovim jer ima je grafika odlična a već napamet znaš iza kojeg je kuta neprijatelj i od kuda metak dolazi a na starijim igrama si mora dobro promislit di ćeš rushat da te ne razrešetaju a na današnjim igrama samo rushas ko rambo i sve ih pobiješ (nije baš tako velikih razmjera ali shvtit će te što sam želio naglasiti).

*

level

  • **
  • 224
  • Bitches be like...
Ako sam gamer igra će me privući iz bilo kojeg razloga, a ne samo zato što je "dobra priča" ili "brutalna grafika". Najigranije igre na svijetu su MP, bez nekakve priče i  bez brutalne grafike.

*

Mzehn

  • ****
  • 1493
  • kakaroto
    • PCGN
Meni je kompletan Bioshock čisto smeće. Žao mi je svake lipe koju sam platio za njega.
EDIT: To su dobre FPS igre, ne i dobre igre  :hiha:

 :approve

Jedna od rijetkih igara u kojima sam se baš morao natjerati da ju završim, i to zbog sveopćeg neutemeljenog hajpa koji je tada vladao internetima... A i napucavanje nije baš tak dobro pošto imaš osjećaj da pucaš iz ovog.

*

L8

  • *
  • 26
Dakako da mogu iznenaditi. Pogotovo igrajući Witchera 3.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9