@hrvatina
ja mislim da djeca znaju pravu vrijednost igre i da bi rado dali neku svotu novaca za omiljenu igru kako bi se ta franšiza nastavila izbacivati, ali problem je u tome što djeca ne zarađuju sama i nemaju moć odabira trošenja ono novaca što dobiju. svejedno, to je dosta prd primjer jer usprkos dječjem ili bilokakvom piratstvu većina devova uspijeva preživjeti. masovne igre koje izbacuju ogromni izdavači nemaju nikakvih strahova jer svejedno kakav proizvod izbace na tržište, troškovi će manje više biti pokriveni. indie developeri i ovako imaju vjernu publiku koja podržava razvoj i sve, a i danas nije problem skupiti novac za izradu igre preko kickstartera i promovirat ju preko steam greenlighta.
ot:
cijene novih igara su dosta prenapuhane i naravno da neću kupiti tek izašlu igru. zadnje na što sam dao novac a da sam dugo planirao podržati devove jest fifa 14, l.a. noire i back to the future od telltalea jer sam u svim igrama jako puno uživao i smatram da sati provedeni u igri opravdavaju cijenu (~500 sati fife, dao 45€ za nju). steam je super online servis ali nez dosta se lako navuć na kupnju rendom naslova (nez tipa kupio sam borderlands goty, civilization 3 i hrpu toga nepotrebnog). uglavnom piratstvo je dosta meh, ali ako je to način da se prosječni kupac uvjeri da je igra onakva kakvom ju developeri prikazuju u raznoraznim trailerima i gp videima, ne vidim ništa protiv.
osobno isti je osjećaj kad piratiziram ili odigram kupljenu igru. ako sam kupio igru koja mi se ipak ne sviđa, neću ju završiti jer sam ju kupio. ako sam piratizirao igru koja mi se svidjela, vjerojatno ću bez problema dati svoje novce developeru.