Pa to je bilo gotovo svakom jasno odavno. Pascal je već bio finaliziran sa dizajnerske strane kad je pukla priča oko Async šejdera, na kojoj su pokušali damage control sa izjavom kako nije omogućeno u drajveru. Godinu dana kasnije ne da ništa nema od tog famoznog drajvera, nego i od "full" DX12 podrške za starije generacije. Mislim da možemo biti srećni ako i Volta bude nešto uradila po ovom pitanju.
Pa ako treba cca 5 godina kao što članak sugerira, a da su krenuli raditi na tome prošle godine - znači 2020...
No, dobro, ne treba biti previše dramatičan, dx11 igre će još uvijek dominirati neko vrijeme, a nit će sve dx12 igre koristiti async (doduše to će vjerojatno biti samo gameworks dx12 naslovi kao damage control).
Međutim za gtx 10xx seriju će to realno biti veći problem sljedeću godinu-godinu i pol negoli što je bilo za vrijeme gtx 9xx serije i do sada samo nekih 5-6 naslova,
Nego svaka čast onom youtuberu adoredtv, pogodio je performanse i vrijeme izlaska još u 3 mjesecu