HCL.HR

DirectX 11 Gaming

  • 60 Odgovora
  • 22825 Hitova
*

--HS--

  • ****
  • 1078
  • :tired:
Odg: DirectX 11 Gaming
« Odgovori #30 : 27. Listopad, 2009., 09:50 »
Ajmo ovako .
Otkad se DX vrti na PS3 (ajd wii necu ni spominjati) ?.

U cijeloj ovoj DX9,10,11 spiki sta je bolje , se ne spominje OpenGL uopce.
PS3 se vrti preko OpenGLa, a ima i gro igara na pcu koje su radenu u njemu ( a i hrpa koristi OGL/DX renderer). Što se tiče shadera ovoga onoga i ostalih inih pizdarija, sve se to da napraviti mimo hardware supporta za DX. Recimo shaderi,normal mapping iste efekte mozeš dobiti s OpenGL bez upotrebe kompatibilnih grafi i bez znacajnog FPS dropa :kava:

Osobno ne vidim neke razlike izmedu DX9,10 i 11 ali i mozda je bolje da je tako, sada barem nemoram svakih 6 mjeseci uzimati jacu grafu, napokon da se to nekako stabiliziralo..

Tola ti se malo previse odnosis prema DXu , da je to kao da imas programcic koji ima generate game button. Onda izaberes kakvu igru hoces i stisnes generate .

easy-forex-basics.blogspot.com

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: DirectX 11 Gaming
« Odgovori #31 : 27. Listopad, 2009., 10:19 »
Ej, drugi put, kad napišeš post poput onog tvog prethodonog u kojemu nagovještaš svoje ownanje znanjem, bolje se potruditi ownati znanjem.  :wildboy:

Očekivao sam onako neki veći post gdje ćeš komentirati tehnologiju iza novoga DX-a, a ovaj post je onako, ništa konkretno. Da, svjesni smo postojanja opengl-a, ali pogodi što, directx je mnogo popularniji i uostalom impresivniji, i ovaj topic tiče se upravo toga - directx-a. Tko priča o "shaderima" i normal mappingu? Pričamo o tesselationu, novim stvarima koje novi DX "radi bolje" nego prije kad su idejno začete i koje će uvođenjem novog DX-a i novih DX11 kompatibilnih grafičkih doći do punog sjaja.

*

--HS--

  • ****
  • 1078
  • :tired:
Odg: DirectX 11 Gaming
« Odgovori #32 : 27. Listopad, 2009., 11:09 »
nisi svatio poantu posta.. Vi govorite o DX na konzolama, kojim konzolama ? . PS3 koristi OpenGl, tako da imas samo jednu konzolu koja koristi "DX" ako tako hoces reci, ali XNA je razlicito od DirectX. Pošto kazes da nisam reko nista za DX11 ajmo ovako onda..

Druga poanta je da se sve ovo što DX nudi da napraviti i pomocu GLa bez hardverskog supporta, jer budimo realni DX je platformski ogranicen, dok je OGL multiplatform. Što se tiče tessellacije ona postoji na xboxu pa ne vidim šta je toliko super ultra mega kul u novom DXu, mozda multithreading rendering ?

Iskreno mislim da je taj multithreading rendering veliki bullshit , bas citam sto on nosi. Dosada renderer nije mogao raditi u vise threadova, vec se pojedini thread dodjeljivao sound enginu , fizici i tako to. Mislim mozda sam glup ali šta je tu revolucionarno, pa ne renderira procesor pixele, vec graficka, znaci ajde malo ce se rasteretiti procesor ali u 95% slucajeva procesor nije usko grlo vec je to graficka..

Ono što se u zadnje vrijeme spominje je da bi se imalo dva GPU , od kojih bi se jedan bavio fizikom a drugi bi se bavio slikom , ali otom potom o tome, s vremenom ce sve to raditi jedna graficka. (kada ce im zatrebati novaca, i kada suparnik to izbaci na tržište, imaju i ATI i nVidia sve spremno, samo cekaju da se prodaju graficke koje su naštancali , sjetimo se samo što je bilo s supportom za fiziku na GPU). To su imali spremno jos od serije 8*** ali nisu omogucili do serije 9****, tek kad ih je ATI stisnuo s novim čipom, onda su bacili taj support u novim driverima.  Koje čudo :D

Shaderi 5.0 ne donose nista novo s grafičke strane, vec donose OOP  (object oriented programming).

Za kraj OGL je malo zapeo ali bi uskoro trebao izaci :). Sve ima svoje prednosti i svoje mane, a ovaj DX ne donosi mnogo s grafičke strane, vec vise s proprogramske..



« Zadnja izmjena: 27. Listopad, 2009., 11:13 --HS-- »
easy-forex-basics.blogspot.com

*

Facaa

  • ******
  • 4455
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Odg: DirectX 11 Gaming
« Odgovori #33 : 27. Listopad, 2009., 13:14 »
Inače, obično, kad se govori o direct X-u na plejstejšenu, misli se na kao grafičke mogućnosti grafičke kartice (šederi i govna). U ovom slučaju dakle Direct X 9. Jerbo, grafička kartica u PS3 je koja? RSX, tako je...šta je RSX? Mrvicu modificirana nVidia GeForce 7800.

Ne misli ekipa na API. :wildboy:


Na Boxu je pak, službeno, DirectX 9.0c i Shader Model 3.0.
Ali i tesalacija je moguća. Neki hibridni 9, 10 DX je u boxu čini se.





I'm teaching myself to live without sleeping cause i don't trust my dreams.

*

Armor

  • ******
  • 4195
Odg: DirectX 11 Gaming
« Odgovori #34 : 27. Listopad, 2009., 13:38 »
Ne uplićem se u te programerske rasprave jer me ne zanimaju ali imam svoje mišljenje o DX11 u sadašnjosti i bližoj budućnosti.
Čini mi se da bi DX11 svoju moć trebal i vjerojatno bude pokazal najviše u sandbox (posebice RPG) i racing igrama.
Živi dokaz je DiRT 2, koji "maksimalno" koristi sve prednosti novog DX i izgleda fenomenalno, za razliku od nadolazećeg AvP-a ili novog STALKER-a. U njemu ja vidim nekaj novo, jednostavno odstupa od svih ostalih prezentacija i igara.
Mislim da obični FPS-ovi jednostavno nemaju gdje to u potpunosti iskoristiti.

Recimo, bilo bi super da naprave Oblivion sa potpunom podrškom za DX11.
On je po meni bil jedna velika revolucija u grafici, DX9 i igrama općenito.
Njemu su se svi divili, njega treba i kao usporedbu.

Ne vidim smisla u uspoređivanju DX10 i 11 jer 10 je po meni veliki promašaj.
"Born with less, but you still precious.

You gotta be able to smile through all this bullshit."

*

Facaa

  • ******
  • 4455
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Odg: DirectX 11 Gaming
« Odgovori #35 : 27. Listopad, 2009., 13:43 »
Di je točno ta prednost Dirta 2 u odnosu na ostale?
Odstupa od svih igara? I od GT-a?



Voda je odlična. Dim također. Al ništa toliko fascinantno. Bilo je i boljih voda i boljih dimova. :ementaler:
I'm teaching myself to live without sleeping cause i don't trust my dreams.

*

Armor

  • ******
  • 4195
Odg: DirectX 11 Gaming
« Odgovori #36 : 27. Listopad, 2009., 13:54 »
Di je točno ta prednost Dirta 2 u odnosu na ostale?
Odstupa od svih igara? I od GT-a?

Voda je odlična. Dim također. Al ništa toliko fascinantno. Bilo je i boljih voda i boljih dimova. :ementaler:
Odstupa da, onaj DX11 video nije pravi pokazatelj stvari, ima puno boljih trailera i gameplay videa DiRT 2!
Misli se naravno na grafiku...

Boljih "voda i dimova"...možda onih koji nisu interaktivni.
Malo mi je igara dalo (za sad samo vidjeti) da prođem kroz mlaku vode i blata, da sve to fino ostane na prednjem staklu i da to isto sve pobrišu brisači - točnije ni jedna u takvom sjaju.

GT5 nije PC gaming, a osobno mi DiRT 2 grafika rula nad njim.
Prašume, blato, voda, nagle promjene sunčevih sjena (još da je snijeg prisutan :wildboy:) i iskorištavanje shadera kod takvih destinacija je posve druga igra...
"Born with less, but you still precious.

You gotta be able to smile through all this bullshit."

*

Tola

  • **
  • 429
Odg: DirectX 11 Gaming
« Odgovori #37 : 27. Listopad, 2009., 13:58 »
@HS: OGL je mrtav skoro... Nakon verzije 3.0 niko ga više ne upotrebljava. Uostalom nadaleko je inferiornij DX10/DX11 po mogucnostima i fleksibilnošću. Normal mapping se koristi od 2000. godine, Shaderi nisu bas tolko fleksibilni kao u D3D. Zadnja prava igra na OGL koju pamtim je Doom 3/Quake 4. Što se tiče multiplatform prednosti OGL, ona je postala beskorisna, jer je gaming na Linuxu odavno mrtav.
OGL ce jos samo koristiti id tech 5, mada su i oni se okrenuli DX, i engine ce im biti dual-rendering, tj. DX9 i OGL 3.0.
@Armor: Nema smisla da pišeš da je DX10 veliki promašaj... DX11 je skoro pa isti kao DX10. Problem je ostao u sporom prihvaćanju novog API-a.
@Facaa: Slazem se, izgleda odlično, ali sve je to danas prosjek.

*

Tola

  • **
  • 429
Odg: DirectX 11 Gaming
« Odgovori #38 : 27. Listopad, 2009., 14:00 »
Di je točno ta prednost Dirta 2 u odnosu na ostale?
Odstupa od svih igara? I od GT-a?

Voda je odlična. Dim također. Al ništa toliko fascinantno. Bilo je i boljih voda i boljih dimova. :ementaler:
Odstupa da, onaj DX11 video nije pravi pokazatelj stvari, ima puno boljih trailera i gameplay videa DiRT 2!
Misli se naravno na grafiku...

Boljih "voda i dimova"...možda onih koji nisu interaktivni.
Malo mi je igara dalo (za sad samo vidjeti) da prođem kroz mlaku vode i blata, da sve to fino ostane na prednjem staklu i da to isto sve pobrišu brisači - točnije ni jedna u takvom sjaju.

GT5 nije PC gaming, a osobno mi DiRT 2 grafika rula nad njim.
Prašume, blato, voda, nagle promjene sunčevih sjena (još da je snijeg prisutan :wildboy:) i iskorištavanje shadera kod takvih destinacija je posve druga igra...
Voda je jos uvjek najbolja u CE2, jer su valovi izvedeni u 3D. Mada dirt2 izgleda prekrasno, i ja bi rekao sigurno top dvije najljepše igre ikada.

Odg: DirectX 11 Gaming
« Odgovori #39 : 27. Listopad, 2009., 14:00 »
Dim i voda su bolji jedino u krajzisu kolko ja vidim.

Al opet, nisam vidio Dirt 2 ekšli u pokretu (mislim, osim videa na internetovima).

*

Facaa

  • ******
  • 4455
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Odg: DirectX 11 Gaming
« Odgovori #40 : 27. Listopad, 2009., 14:19 »
Boljih "voda i dimova"...možda onih koji nisu interaktivni.
Malo mi je igara dalo (za sad samo vidjeti) da prođem kroz mlaku vode i blata, da sve to fino ostane na prednjem staklu i da to isto sve pobrišu brisači - točnije ni jedna u takvom sjaju.

Sega Rally Revo PC In-game demo footage

Uiiiii.
Rula.

Doduše, u dirtu prejebeno izgleda rad brisača. :ementaler:


GT5 nije PC gaming, a osobno mi DiRT 2 grafika rula nad njim.
Prašume, blato, voda, nagle promjene sunčevih sjena (još da je snijeg prisutan :wildboy:) i iskorištavanje shadera kod takvih destinacija je posve druga igra...

Fora je da Dirt 2 i na konzolama jebeno izgleda.
Prednost PC-a je 60 fps-a i veće rezolucije + bolje teksture. Ovi efekti tipa voda i to su odlični i na konzolama..tak da nisam toliko fasciniran trejlerom. Je, lepše je i bolje is ve..al ne toliko VAU OMG BOLJE.


I avaj, jes ti vidio modele iz GT-a? :wildboy:
Staze još ne vidjesmo baš pretjerano...pa o tome kasnije. Al auti, tj modeli istih?


@Tola; OpenGL nije mrtav. Za PC igre možda da, al živi na mobitelima i sličnim uređajima. Čak bi i novi win7 mobile, kak god da ga nazovu, trebao koristiti OpenGL. Uskoro ćemo ga vidjet i na Web-u (WebGL). A koristi se intenzivno i na Mac platformi.
« Zadnja izmjena: 27. Listopad, 2009., 14:37 Facaa »
I'm teaching myself to live without sleeping cause i don't trust my dreams.

*

Tola

  • **
  • 429
Odg: DirectX 11 Gaming
« Odgovori #41 : 27. Listopad, 2009., 14:45 »
@Tola; OpenGL nije mrtav. Za PC igre možda da, al živi na mobitelima i sličnim uređajima. Čak bi i novi win7 mobile, kak god da ga nazovu, trebao koristiti OpenGL. Uskoro ćemo ga vidjet i na Web-u (WebGL). A koristi se intenzivno i na Mac platformi.
[/quote]
Ma mrtav je za PC. Dobro jos je na aparatima prikljucen. Za ostale stvari koje si naveo, to me nezanima bas.

*

--HS--

  • ****
  • 1078
  • :tired:
Odg: DirectX 11 Gaming
« Odgovori #42 : 27. Listopad, 2009., 14:59 »
tola u čem se vrte igre na ps3 ?  :kava:
easy-forex-basics.blogspot.com

*

Facaa

  • ******
  • 4455
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Odg: DirectX 11 Gaming
« Odgovori #43 : 27. Listopad, 2009., 15:08 »
I Wii i DS i PSP koriste jedan oblik OpenGL-a.
Uz to, open GL se više koristi na profesionalnoj razini. Modeliranje, animacija i slično. :wildboy:
I'm teaching myself to live without sleeping cause i don't trust my dreams.

*

Armor

  • ******
  • 4195
Odg: DirectX 11 Gaming
« Odgovori #44 : 27. Listopad, 2009., 15:36 »
Dim i voda su bolji jedino u krajzisu kolko ja vidim.

Al opet, nisam vidio Dirt 2 ekšli u pokretu (mislim, osim videa na internetovima).

Evo jedan pravi gameplay video - akcija počinje od 2:30 pa prebacite odma tam i gledajte na YT u HD
Sila sjena, blata, prašine, odsjaja...i malo vode

http://www.youtube.com/watch?v=XeR4HXTzt80&feature=player_embedded#

Drugi video, akcija od 1:20, mirna voda, magla, prašina, puno prašine...

Colin McRae DiRT 2 - Finished Code Showcase 2 of 3

Ne znam kak vama, meni to izgleda fenomenalno - još kad se uzme u obzir da to uživo sve bolje izgleda i da je ovo mali dio ranolikosti DiRT-a 2...



"Born with less, but you still precious.

You gotta be able to smile through all this bullshit."

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9