Igram ga ovih dana, paralelno prelazim uz Killzone Shadow Fall i taman mi dobro dođe kao neki kontrast od napucavanja u Killzoneu.
Kažem, dobro mi dođe preći par dionica u igri nakon Killzonea, ali da je igra super... pa i nije baš.
Zapravo, jako je ograničena u vidu nivova i jako jednostavna u mehanikama. Imate jednu tipku za udarac, jednu za posebne napade i jednu za skakanje s mogućnošću double jumpa. I to je više manje to. Nema brzog trčanja, saginjanja, long jumpa, wall jumpa i slično. Ništa - samo ideš naprijed skačeš i udaraš. Dobro, još s desnim analogom radiš brza izbjegavanja u četiri smjera i to je dosta bitno za borbu zapravo u kasnijim levelima, ali zbog fiksnog kuta kamere zna nekad bit i zbunjujuće jer su kontrole takve da Knack zna izbjegnuti u smjeru u kojem nisi htio.
A apsurdno je koliko je lako umrijeti u igri ako krivo izbjegneš samo jedan "roj" nekakvih strelica poslanih na tebe ili udarac maljem nekog neprijatelja. Baš to lako umiranje mi je najčudnija stvar u igri, jer je čudno stvar balansirana. Knack ima health bar koji se puni skupljanjem 'relica' od kojih je tip napravljen i tih stvari nema puno po levelima - nije ih tako lako naći, a kada ih nađeš, najčešće će nadopuniti taj health bar jako, jako malo. Toliko malo da ti praktički ništa ne može uzeti tako malo energije da bi taj pickup imao smisla, jer udarci od neprijatelja uzmu ponekad pola health bara, ponekad cijeli (instakill neke vrste), a pokupio si relica toliko da si nadopunio 1/5 tog zdravlja. Nema logike. Dobro, ima mjesta u levelima gdje dobiješ više relica, ali to je obično prije boss fighta kada imaš priliku ući u fight sa punim zdravljem.
Sviđa mi se da barem ima neku priču, voice acting, dijaloge i sve to, iako je sve to očito za djecu pisano jer je sve što likovi govore dosta banalno i blesavo. Ali ajde - barem je tu i dovoljno je zanimljivo da da poticaj da igraš dalje i otkriješ koji vrag će se dalje dogoditi (iako nije baš teško predvidjeti neke stvari).
Al najgora stvar u igri je sam Knack. Taj lik ej... niti je simpatičan po karakteru, niti izgleda kao nešto što bi moglo imati ikakav fanbase. Ne kužim kako su ga mogli tako fulat u smislu dizajna. I njegov glas ej... a baš je apsurdno dubok i neugodan za ovakvu igru
Ali eto, nije to sad neka katastrofa od igre - mozak na pašu i šibanje goblina uz lijepu grafiku. Barem mi se tako čini za sada.