HCL.HR

Problem s pretplatom

  • 3 Odgovora
  • 197 Hitova
*

Kikic95

  • n00b
  • 4
Problem s pretplatom
« : 07. Ožujak, 2018., 19:51 »
Trebam pomoc sa live goldom...
Imam xbox one i u 12 mj 2017 sam uzela xbox live gold, prvi mjesec sam dobila besplatno... platila sam zatim za 12 mjeseci 300 kn ali oni mi svaki mjesec skidaju po 100 a vec su mi uzeli tih 300, sveukupno su mi uzeli vec 1000 kn pa mi nije nista jasno... treba mi pomoc u vezi toga dali se nekome to dogodilo??
« Zadnja izmjena: 08. Ožujak, 2018., 10:46 Hrv4tin4 »

Odg: Odg: Xbox Live Gamertagovi HCL forumaša
« Odgovori #1 : 07. Ožujak, 2018., 22:29 »
Pa moraš vidjeti na mailu što su ti točno naplatili. Uvijek se dobije račun za ono što si platila.

Iznosi ti nemaju smisla, 100 kn nije mjesec dana pretplate jer je mjesec 10$ ( najviše 80kn ), 3 mjeseca je 25$.

Prvo, pogledaj do kada ti traje pretplata, moguće je ( ali ne znam koliko ) da si uzela 12 mjeseci pa onda produžavala za mjesec po mjesec, pa sada imaš npr. 15 mjeseci pretplate.

Drugo, jesi li uzela kakvu dodatnu uslugu ( EA Acess ) jer ti i to mogu naplatiti od 5$ pa naviše.

I ono najvažnije, ako si vidjela da se nešto blesavo događa, odmah obriši karticu iz načina plaćanja. Novac više nećeš dobiti natrag ( to je sigurno ).

Ponavljam! Pregledaj mail preko kojega si napravila acc i na koji je aktiviran Xbox Live Gold. Tamo ćeš sigurno naći račune za usluge koje si kupila ( slučajno ili namjerno ).

Na kojem si storeu? UK?
 

*

Kikic95

  • n00b
  • 4
Odg: Odg: Xbox Live Gamertagovi HCL forumaša
« Odgovori #2 : 08. Ožujak, 2018., 09:09 »
Gledala sam na mailu od msbill.info i uklonila sam automatsko obnavljanje (mjesecno) ali mi nigdje ne pise za ovo od 300 kn nista sto je uzeto... mozda su mi to godisnje uzeli pa sam mislila pricekat mjesec dana da vidim hoce se sto dogodit... ako sad uklonim karticu hocu imati i dalje live?

Odg: Odg: Xbox Live Gamertagovi HCL forumaša
« Odgovori #3 : 08. Ožujak, 2018., 10:38 »
Uvijek nakon kupnje i plaćanja bilo čega možeš ukloniti karticu i moraš dobiti tu robu i/ili uslugu.

U slučaju da je mjesečno obnavljanje aktivirano i da nemaš registriranu karticu, samo će ti se usluga prekinuti, ali ti je možeš u bilo koje vrijeme opet aktivirati.

Ne shvaćam traženje pomoći, a ne odgovaranje na postavljena pitanja. Nemamo mi pristup tvojim informacijama, ako nam ih ti ne daš i ne odgovoriš na pitanja, kako ti možemo pomoći?
 

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23