HCL.HR

Igrali smo Ghost Recon: Wildlands i bilo je zabavno

Aleksandar Roknić 28.06.2016.   •   23 komentara


Hoće li Ghost Recon: Wildlands biti još jedna uspješnica iz Ubisofta ili totalni fail? Zaigrali smo ga na E3 sajmu u LA-u i prvi dojmovi su vrlo pozitivni.

ghost-recon-wildlands-6

Ubisoft nas je iza zatvorenih vrata na E3 sajmu počastio igranjem još jedne od njihovih budućih uspješnica – Ghost Recon: Wildlands. Zašto odmah u startu nazivam igru uspješnicom? Čim zaigrate postane vam jasno da su si kreatori dali truda te su kopirali mnoge dobre stvari iz ostalih Ubisoftovih igara, stvarajući tako od novog Ghost Recona zanimljivi čušpajz pun prethodno uspješnih elemenata.

Tko je igrao The Division odmah će prepoznati kretanje glavnog lika – animacije i kontrole za kretanje su vrlo slične u Ghost Recon: Wildlandsu. Htio Ubisoft to priznati ili ne, razlika u sustavu kretanja između ove igre i The Divisiona gotovo da i ne postoji, izuzev stance dugmića koji omogućuje da lik čučne, legne ili se ponovno uspravi. Za razliku od The Divisiona, brzo trčanje djeluje malo tromije i sporije, što i nije baš pohvalno u ovakvoj igri gdje su presudne brze promjene mjesta. Budući da nisam imao priliku namjestiti si osjetljivost kamere u mom kratkom vremenu provedenom uz igru na E3-ju, okretanje iste mi je bilo mrvicu presporo, no siguran sam da se to može lako riješi podizanjem osjetljivosti.

ghost-recon-wildlands-1

Ubisoft obećaje pregršt glavnih i sporednih misija, gdje će glavni naglasak biti na kooperativnom igranju s random ljudima ili prijateljima. U mom slućaju, suigrači su mi bili tri novinara i dvije voditeljice tima (aka developeri). One su nam davale zadatke govoreći gdje i kamo trebamo ići, dok smo mi novinari k’o poslušni vojnici kakvi jesmo, samo izvršavali naredbe.

Moram priznati da je igranje misija puno lakše kada netko tko stvarno zna što radi izdaje komande. Pozicioniranje te taktiziranje je mnogo suptilnije te se misije mogu čak i potiho odigrati, ukoliko naravno netko ne odluči postati Rambo i krenuti sa klasičnim run’n’gun stilom. Iako je Ghost Recon: Wildlands vrlo dobar kao klasična pucačina iz trećeg lica, čini mi se da stealth pristup ipak pruža kvalitetnije rezultate.

ghost-recon-wildlands-2

U misiji koju smo odigrali, vođe tima su se pozicionirale oko kampa na uzvišenim pozicijama te prigušenim snajperima skidale teško dostupne protivnike, dok smo mi novinari šuljajući se kroz bazu potiho rješavali ostatak neprijatelja i efikasno napredovali prema informacijama kojih smo se morali dočepati za uspješan završetak misije. Gotovo smo neprimjetno došli do cilja, no neki skriveni gad nas je skužio i otvorio vatru prema nama.

Kako se već vratio na brežuljak iznad baze kada je krenuo vatromet, vođa tima mi je odmah ukazao na dva stupa s alarmnim jedinicama, koje je poželjno odmah napucati (čak i prije ulaska u bazu) kako bi se spriječila pojačanja u bazi (khmfarcrykhm). Da, taj dio jako podsjeća na već viđenu Far Cry mehaniku, a najavili su i da će u igri biti osvajanja baza, opet – baš kao i u Far Cry serijalu.

ghost-recon-wildlands-3

Par preciznih metaka iz snajpera i nema više alarma. Snajperom sam nastavio skidati neprijatelje koji su navirali iz svih mogućih rupa, podsjećajući na žohare. Koliko god da ih ubijem, novi se stvore. Nadam se da je to samo bila jako napučena baza, jer bi infinite spawn bio vrlo, vrlo loš za ovu igru. Vrlo loš. S obzirom na dvojicu naših u bazi koji su vrlo brzo bili u problemima, spustio sam se u bazu i prebacio igranje na Rambo stil.

Pritiskom na Y tipku (igralo se sa Xbox One kontrolerima) se prebacuje između glavnog i sporednog oružja, dok je dupli pritisak na Y prebačaj na snajper. Prebacivanje oružja je za moj ukus bilo pomalo tromo i neprecizno te mi se dešavalo da ili promašim oružje koje sam htio izabrati u strci borbe pa moram pritiskat iz početka ili igra jednostavno ne registrira promjenu uopće. Minorna zamjerka o kojoj kada igra izađe vjerojatno nećemo ni pričati, ali htjedoh spomenuti.

ghost-recon-wildlands-4

Ciljanje i napucavanje je precizno i učinkovito te protivnici padaju zaista brzo, s par metaka u prsa ili glavu. No isto tako, u kaosu je toliko lako piti metke sa svih strana te poginuti u nemoći da se skloni, jer iz svih smjerova dolazi notifikacija o primanju štete. Ginuo sam gorko i brzo no igra me podjednako brzo vraća u akciju kroz solidan sustav checkpointova.

Kako nam je lik kojeg smo trebali privesti na ispitivanje pobjegao, krenuli smo u lov na njega, prvo pješke, a onda i vozilima. Vožnja motorima je vrlo dobra – upravljanje je precizno i razumno prirodno, a i osjećaj brzine je vrlo konkretan. Terenca nažalost nisam uspio provozati, ali ne zato što nisam htio – očito se treba namjestiti pod nekim čudnim kutem naspram vozila da bi igra uopće sugerirala da pritisnete X za ulazak u isto. Nekoliko puta sam stajao pored terenca stiskajući X u prazno i dižući živce kolegama dok nam je protivnik bježao. Jedna od voditeljica timova je krenula s helikopterom kao potpora, a kad smo napokon uspjeli skršiti auto zlog čovjeka koji je bježao od nas, helihopter nam je odlično poslužio kao sredstvo bijega iz opasne zone.

ghost-recon-wildlands-5

Završetak misije je ujedno bio i kraj naše hands-on prezentacije na ovom E3-ju. Mapa Bolivije je ogromna, s nekoliko različitih klima i vrsta terena pa bi trebala zadovoljiti svačije ukuse kada su misije u pitanju. Obećano je mnoštvo sporednih misija te će se sve moći igrati i kooperativno.

Osim par banalnih sitnica, konkretnih zamjerki Ghost Recon: Wildlandsu nisam našao. Vrlo precizne kontrole i dobro pucanje te ogroman svijet, sloboda kretanja, zabavan i taktički nastrojen coop mod – tu je više-manje sve što jedna uspješnica treba imati.Da, opet se vraćam na tu optimističnu riječ, no nakon igranja Ghost Recon: Wildlandsa zaista vjerujem da ukoliko Ubisoft negdje kardinalno ne zabrlja, imaju još jednu pravu uspješnicu u rukavu.

Označeno sa: , ,

Komentari (23)

  • Igor Belan

    29.06.2016 - 01:17

    Pa Steep nam se baš i nije svidio na prvu 🙂

  • Silvio_7Tech

    29.06.2016 - 02:37

    Zapravo, Ubi opet reciklira svoje igre. Uzeo je The Division, prebacio ga na novu lokaciju, napravio male preinake, i to je to.

    • SemirTheChosen

      @Silvio_7Tech, 29.06.2016 - 08:49

      U The Divisoion-u je bilo vozila? 😛

    • Silvio_7Tech

      @SemirTheChosen, 29.06.2016 - 13:29

      Nije – “prebacio ga na novu lokaciju, napravio male preinake

    • SemirTheChosen

      @Silvio_7Tech, 29.06.2016 - 16:41

      Po meni je bolje da bude dobro ali reciklirano nego loše ali novo napravljeno…

    • Silvio_7Tech

      @SemirTheChosen, 29.06.2016 - 18:05

      Kaki je Ubi, i da je novo, i da je reciklirano, bit će loše.

  • baDarmageddoN

    29.06.2016 - 03:06

    Sama ideja mi odgovara savršeno. Ali ovo ću pričekati da se slegne hype i popratiti sve pa odlučiti barem mjesec dana nakon releasa. To mi je postala praksa u zadnje vrijeme. Prije dvije godine bi uzeo na preorder ali sada sam pametniji od toga.

  • Fskpz gaming fan

    29.06.2016 - 08:26

    Igore, mozes li mi odgovoriti na ova pitanja:
    Dali je ova igra open world?
    Dali je u njoj moguca sloboda gameplaya, znaci da tokom misije mogu ici kud ja zelim, a ne kud me igra navodi?
    Dali je bolji Stealth ili Rambo mod?
    Dali se isplati uzeti ovu igru kada bude izlazila?
    Hvala unaprjed! 😉

    • drazensi

      @Fskpz gaming fan, 29.06.2016 - 10:30

      Procitaj ovaj clanak i sve ti je odgovoreno.

    • Icek

      @Fskpz gaming fan, 29.06.2016 - 11:45

      U članku ti je stvarno sve odgovoreno. Za Rambo vs Stealth, sve zavisi od tvog stila igranja koji preferiraš. Da li ju se isplati uzeti…opet ovisi o tebi, meni možda se isplati, tebi tako tako, nekome trećem nimalo. Ja ću je sigurno uzeti pošto ću ovo s guštom u coopu igrati s frendovima.

    • markogal

      @Fskpz gaming fan, 02.07.2016 - 19:18

      da li*

    • alent2812

      @markogal, 02.07.2016 - 22:50

      *Je li
      Kakav crni “da li”, to je nepravilno već godinama…

  • Slim1992

    29.06.2016 - 09:20

    The Hype Is Real 🙂

  • RapthorPechina

    29.06.2016 - 11:30

    Ovaj prelezak automatksi iz trečeg lica u prvo lice prilikom aimanja mi je glupost. Nadam se da će se to moči isključiti

    • Toka123

      @RapthorPechina, 29.06.2016 - 12:33

      Meni je to i car ovoga

    • baDarmageddoN

      @Toka123, 29.06.2016 - 13:51

      Slažem se. To mi je bilo nešto najbolje kada su sa ME 2 kod kojeg to nije bilo moguće promijenili na ME3. Isto tako kod MGS 5. Meni se to jako sviđa, draže mi je ciljanje iz prvog pogleda. Konkretnije je, osobnije i preciznije.

  • Kingpixy

    29.06.2016 - 16:49
  • funky0308

    29.06.2016 - 18:29

    Sada opet kreću priče kako Ubi reciklira. Ubi ima odlične dizajnere i crtače, steta bi bilo da ne rade nista. Draze mi je da recikliraju uspjesne mehanike nego da ne dobijemo nista ili smece. Division je novi IP, zasto ga ne bi unaprijedili i poboljsali ovdje. Sigurno je da je unošenje nečega iz FCa ili ACa u ovaj svijet biti nešto novo i drugačije. U zadnji mj dana odigrao sam hrpu genijalnih igara i manje-vise sve kopiraju jedna drugu, bez obzira jesu li od istog studija. Ako je igra dobra, ima dobru pricu i unosi neku svjezinu u zanr…meni dovoljno. Neka je mehanika borbe Batmana ili stealth Divisiona…who cares? Pa to su dobre stvari, zašto ih odbaciti? Samo da možemo reći da je to sada novo?

  • Milix Videos

    01.07.2016 - 23:49

    Grafika ješto jest jest jedno veliko savršenstvo i milina za vidjeti.

    • markogal

      @Milix Videos, 02.07.2016 - 19:19

      ješto??

    • Milix Videos

      @markogal, 03.07.2016 - 18:12

      *je što
      od brzine dogodi se 😀

  • mickolopi

    01.07.2016 - 23:52

    Ovo je kao ona kupovna torta, spolja krasna, izgleda preukusno, ali kad krenes da jedes, samo margarin i secer, bezukusno! Moja pretpostavka, znajuci Ubisoft.

  • petricevic13

    31.07.2016 - 13:46

    Grafika ubija, a i izgleda zanimljivo .

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?