Firewatch

GORI DUŠO NAŠA LADOVINA

Istraživački tip avanture trenutno je najeksperimentalniji žanr što se videoigara tiče. Igre kao što su Gone Home, The Vanishing of Ethan Carter ili Everybody’s Gone to the Rapture na različite načine nastoje popuniti prazninu koja je nastala odbacivanjem klasičnih PNC avantura od strane mainstream publike. S narativnog gledišta to je posebno zanimljiv proces jer te igre isprobavaju narativne tehnike kakve ostale igre nemaju priliku koristiti. Radi se tu, kratko rečeno, o avanturama u kojima nema akcije, ali ne i o statičnim igrama.

Eksperimentiranje u tom žanru donosi nam i pogotke i promašaje, katkad oboje u isto vrijeme. Napreduje se malim koracima, ali mišljenja sam da je trebalo dočekati igru koja će postaviti novi standard kako bi to napredovanje dobilo vjetar u leđa. Također mislim da smo ju upravo dobili naslovom zvanim Firewatch, no u ovom trenutku ne mogu biti potpuno siguran u to – vrijeme će pokazati jesam li u pravu.

Firewatch je igra o Henryju, čovjeku koji svoje životne nedaće zamijeni naoko smirujućim poslom nadgledanja američke divljine i prijavljivanjem požara u njoj. No Henryja ondje dočekaju novi problemi koji nemaju veze s vatrom. Nad njegov boravak u tornju za izviđanje požara nadvije se zanimljiv misterij, i to je sve što bih vam o priči Firewatcha konkretno otkrio. Naime, priča je ovdje oslonac svega ostaloga i bez nje vam ni gameplay neće biti interesantan. Treba to definitivno imati na umu ako planirate zaigrati ovu igru, jer je ovo naslov koji se igra isključivo zbog priče. Zaboravite na craftanje, gradnju nastambi i preživljavanje noći – ovo nije takva igra.

Priča je najvećim dijelom prezentirana kroz komunikaciju sa ženskim likom iz susjednog izviđačkog tornja. Kroz četiri sata te komunikacije priča ima nekoliko varijacija jer u razgovoru obično imate izbor što ćete reći, ali te varijacije u konačnici nemaju utjecaj na to kako čitava avantura završava. No to ionako nije poanta – ono u čemu Firewatch čaroban jest postavljanje premise za smišljanje teorija što vam se zapravo događa tijekom igranja. Igrač se ovdje može potpuno uživjeti u ulogu glavnog lika, jer se baš kao i sam Henry nalazi na nepoznatom teritoriju, u situaciji koju ne poznaje.

firewatch-ss-3

To je nešto u čemu je žanrovski slični Gone Home promašio bit time što vas je stavio u ulogu lika koji bi trebao poznavati mjesto radnje koje vi kao igrač vidite po prvi put. U Firewatchu se događa gotovo jedinstveno poklapanje glavnog lika i igrača koji njime upravlja. Henry zna točno onoliko koliko znate vi kao igrač, i to mi je najbolja stvar kod ove igre. Kad se izgubite vi, izgubio se i Henry. Neće vam on reći kamo ga trebate voditi, nego njegova pomoćnica Delilah.

Henry zna točno onoliko koliko znate vi kao igrač, i to je najbolje moguće poklapanje kod ove igre.

Fenomenalno je kako se to poklapanje prenosi i na sam gameplay, odnosno lutanje otvorenim svijetom, pod uvjetom da isključite prikaz svoje lokacije na mapi. Na taj si način dočaravate pravo iskustvo kretanja po nepoznatom okolišu tako što se morate vizualno orijentirati po izgledu terena, a ne po mapi s GPS-om. Svojevremeno sam kritizirao horor avanturu Kholat zbog toga što nije imala prikaz pozicije na mapi, ali to je sasvim drugi par opanaka jer je u toj igri okoliš bio jednoličan. U Firewatchu sam definitivno zapamtio gdje se nalazi jezero, gdje je spilja, a gdje toranj kojemu se uvijek vraćam.

Naravno, to ne znači da nepotrebnog bauljanja nema. Ima ga, povremeno, ali okoliš je dizajniran tako da možete doći na traženo mjesto samim time da pratite smjer kazaljke na kompasu. Nevidljivi zidovi postoje, kao i kamenje po kojima biste se komotno mogli popeti kad bi vam to igra dopustila, no to uglavnom ne šteti ukupnom iskustvu. Osim ako ste baš picajzla za sitnice, jer tad bi vam moglo zasmetati dosta toga, primjerice to što morate svaki put upisivati šifru za lokot na pomoćnim kutijama, a šifra je uvijek ista. Stvarno, koja je poanta toga? Nije kao da će Delilah podsjetiti Henryja na šifru ako je vi kao igrač zaboravite.

Spomenuo sam kako igra traje oko četiri sata, a tome treba dodati da je to na rubu isplativosti po cijeni od 18 eura. U prilog isplativosti ne ide ni završnica igre koja bi nekoga mogla razočarati svojom jednostavnošću. Ja ću, međutim, stati u obranu tog kraja jer u njemu ne vidim ništa sporno. Firewatch vas tijekom igranja navodi na različite teorije zavjere, a na kraju ostanete iznenađeni time koliko je priča zapravo jednostavna. No u tome i jest genijalnost te priče – jer ste se tijekom nje toliko uživjeli u ulogu lika koji misli da se protiv njega kuje neka velika zavjera, u ulogu lika kojemu je misterij potreban da pobjegne od svog dosadnog svakodnevnog života.

firewatch-ss-4

Iskreno, nisam sklon kojekakvim preseravanjima u interpretacijama priče koje zapravo ne postoje izvan moje glave (zbog čega mi, primjerice, The Witness nikako nije sjeo), ali Firewatch mi je pogodio sve prave note. Većina istraživačkih avantura do sada me frustrirala pristupom u kojemu im je nedorečenost bila jedini vid misterija. Dosta mi je avantura koje svoj misterij prezentiraju tako da čitavu radnju ostave otvorenom za interpretaciju. Jer kako uopće interpretirati nešto što je u startu nedorečeno? Firewatch tome staje na kraj – završnica mu je jednostavna, za neke možda i razočaravajuća, ali sve je fino objašnjeno i zaokruženo, što zaslužuje samo pohvalu.

Aspekt kojega se Firewatch treba sramiti je njegova tehnička strana. Ne bih rekao da je igra vizualno ružna – na trenutke je zapravo jako lijepa – ali je tehnički neopravdano da PC-u ima padove performansi na konfiguracijama iznad preporučenih specifikacija, čak do razine neigrivosti na pojedinim dijelovima mape. Nisu rijetka ni nasumična rušenja igre, a verzija za PlayStation 4 trenutno muku muči s nizom drugih čudnih problema zbog kojih su i sami developeri „super jebeno deprimirani“.

Ne mogu vam obećati da se nakon Firewatcha nećete osjećati slično, ali tvrdim da se njegova priča može cijeniti bez obzira na to koliko vas navodila na nešto što na kraju ne dostavi. Firewatch vrijedi odigrati ako vam je iskustvo igranja važnije od količine sadržaja kojeg igra donosi. Drugo je pitanje vrijedi li ga kupiti u trenutnom omjeru cijene i sadržaja, pri čemu bih vam ipak savjetovao da pričekate prvo sniženje na Steamu ili uvrštavanje igre među besplatne naslove PS Plus programa.

Označeno sa:

Konačna presuda Firewatchu nalazi se već u njegovom službenom opisu. Firewatch je igra o odraslim ljudima koji pričaju o stvarima za odrasle. Ako niste dorasli tome, radije se klonite svega vezanog uz nju.

• solidna priča drži vas u napetosti do sve kraja
  • lutanje okolišem dobro se uklapa u gameplay
  • glasovna gluma
  • tehničke poteškoće u izvedbi
  • visoka cijena za najviše četiri sata igre

Komentari (51)

18.02.2016 - 20:50

Prokleto zarazna igra, odigra sam je u komadu, kraj je odlično napravljen, baš drži igraća u nedoumici, čak sam mislija da i Henry ima demenciju i da Delilah ne postoji. Najbolja scena je definitivno udarac u glavu, dobra ideja sa zujanjem desnog zvučnika. Mogli su ivzvuć sadržaja za još barem uru, bilo bi taman. Ne znam koji su minimalni zahtjevi, al igra mi je uredno klizila

• Yonnah

@Apocalypse4987, 19.02.2016 - 03:33

Igra je dobra. Glasovna gluma i općenito sam doživljaj igre je bomba. Al’ taj kraj, ili točnije zadnjih sat vremena igre je totalno narušen. Ta sva spletka priče objašnjena je u tom kratkom periodu igre. Ambient i glazba su odlično odrađene, al’ mene je osobno taj kraj razočarao i dosta mi pokvario sam dojam cijelokupne igre.

• Deus

@Apocalypse4987, 24.05.2018 - 09:12

Genijalna igra al malu su zasrali kraj. Ovo mi je preniska ocjena za nju

• departed1983

18.02.2016 - 20:52

Ja nisam imao tehnickih poteskoca. Ono sto zamjeram je kratkoca. I moglo se tu malo vise zakomplikovati u radnji…. od mene 80.

• mokrEE

18.02.2016 - 21:14

apsolutno se slazem sa navodom : ” Dosta mi je avantura koje svoj misterij prezentiraju tako da čitavu radnju ostave otvorenom za interpretaciju. Jer kako uopće interpretirati nešto što je u startu nedorečeno?” Opcenito se rijec “misterij” poceo gurati u svaki naslov, danas vise ne mozes odigrati dobru avanturu koju mozes sa osrednjim poznavanjem engl. jezika razumijeti i ispratiti pricu. Cak su i fps-i poceli brijati na neke pretjerane konfuzije u prici, primjerice, jedan Bioshock Infinite (prva 2 dijela su donekle razumljivi barem sto se glavne price tice).

• Sackboy

@mokrEE, 19.02.2016 - 23:23

Odi na youtube i pogledaj video “bioshock infinite ending explained” biti će ti toliko toga jasnije da ćeš je gledati potpuno drugim očima.

• Spinosaur

18.02.2016 - 21:48

Ne.igra je odlična baš je dobra

• Vejn

18.02.2016 - 21:52

Kad sa uvodom igre nisam pobudalio nikad necu hahaah… Inace, dolicno receno, za svakoga nije… Presao je u komadu

• Silvio_7Tech

18.02.2016 - 22:23

Tu i tamo bi se složio s recenzijom. Ali uvijek me zanima zašto koristite ocjene od 1 – 100? Zar nije jednostavnije koristiti od 1 – 5? Jer ipak, ako imaš više ocjena kojih možeš dati, veća je mogućnost za nepravedno danu ocjenu.

• pesek32

@Silvio_7Tech, 18.02.2016 - 23:54

1-10 možda bolje… Al slažem se.

• BoBD

@Silvio_7Tech, 19.02.2016 - 13:48

Pa pretpostavljam da zato jer sto je veci broj ocjena lakse se izjasnit s obzirom da velik broj igara.. Inace bi velik proj igara dobio istu ocjenu a mozda nezasluzeno.. Od 1-10 bi vec moglo bit okej.. U tom slucaju bi Firewatch imao ocjenu 7.5.. Pa eto ako ti je tako lakse..

• aracomor

@Silvio_7Tech, 29.02.2016 - 00:40

Vidi, ovako ako dvije igre nisu ni za 3, a ni za 5, obje moraju dobiti 4, a mozda je jedna bolja od druge, to sa sistemom od 1 do 100 imamo raspon od 60 do 100. Malo je lakse jbg

• JogurtNinja

18.02.2016 - 22:32

igra je bomba, malo mi krivo sto ne igras od dana do dana ili svako 5-12 dan… nego ide prvi, drugi , dvadeset drugi i onda šezdespeti… kratko za popizdit, moglo se ubaciti u igru kisa isusova stvari i questova, jer walking simulator kako ga nazivaju, je jedan od najboljih i kao takav walking simulator i odgovara jer ako si vec u pripizdini di nema bas cile mile, nebi smjelo biti ni fasttravela (osim ako je lotro u pitanju, a tamo nema)

• RedEy3

18.02.2016 - 22:35

Zanimljivo započeto, loše završeno. Nekako cijela priča ”falls flat” bliže završetku. Nema nekakvog raspleta radnje, dođe do vrhunca i jednostavno taj vrhunac ne iskoriste kako smatram da su mogli. Igra također iznimno linerana i biranje dijaloga je bemisleno jer sve vodi istom i svaki razgovor je u svojoj srži isti. 50/100. Odličan VA, dobra grafika. Također pretjerano rehashiranje terena, nakon što deseti put prelazite isti puteljak popne vam se do grla.

• mesuney

18.02.2016 - 22:37

Odlicna igra, zanimljiva jako, svakakve ideje vam se vrte po glavi sto se to desava tu, stvarno super i meni kraj nije razocaravajuc, najbolje od svega mi je to sto sam je mogao pokrenuti sto nije cest slucaj za novije igre s obzirom na specifikacije laptopa koje imam, jos onda kada sam vidio na can i run it da nemam dovoljno dobre specifikacije sam se cudio jer nije mi izgledala kao prezahtjevna igra, ali pisalo je da treba 6 gb rama a ja imam 4 i pisalo je da imam slabu graficku, ali svejedno sam je instalirao i na minimalnim postavka mi je radila bez greske,jedina zamjerka je to sto je prekratka. Nadam se da ce Igor napraviti barem jos jedan video komentar za Firewatch.

• simesmojver

18.02.2016 - 22:43

Igra me je toliko uhvatila u njezin svijet da sam je cijelu odigrao u dva dana i to sam mslio odma sve što je to 4 sata ali sam reko neću ostaviti ću malo za sutra. Priča samo klizi da je samo za pola sata duža igra bilo bi previše meni. Od mene 200 ali kako nemože onda 100.

• edviiN

18.02.2016 - 22:50

Toliko je igrica me uvukla u pricu da sam morao da predjem 2 puta (drugacije dialoge sam birao) steta sto se ne moze brisat pamcenje da igram ponovo je…. cista 93 samo je kraj kraj je nesto neopisivo glupo ali eto nadam se firewatch 2 ce to pokrpit.. .

• uzyuss

18.02.2016 - 23:02

kraj igre je glup, presao sam igru i na kraju vam skoro nista ne otkriju

• aracomor

@uzyuss, 29.02.2016 - 00:42

nije kraj taj koji je glup….

• CupaCups

18.02.2016 - 23:13

Igrica se cini jako zanimljiva, malo ima nedostataka tipa ovoga sa rogom od jelena kad nestane ili lampa gdje stoji dok u ruci drzis tokivoki i rogove.. UGL to su mali propusti al ima dosta dobrih stvari tipa gledanja svake stvari posebno okreces gledas biras, zanimljivo jako. Jedino sto me smeta je ova grafika izgleda isto na crticu iz 95-e a ne od neke igrice iz 15e.. I daa bile su tamo stvari kada si isao do jezera 😛 i msm da si odvratan mogo si ih oprobat iskoristit a ne im bacit radion u jezero 😛

• mickolopi

18.02.2016 - 23:26

Sramotan kraj igre. Citavu igru igrate ni za sta, prica vam pricu i na kraju vam nista ne isprica, nema pojentu. Igra dobro prica pricu ali na kraju nista ne isprica, ovo nikada nisam dozivio mislim, barem sto se tice video igara. Ja bih bolji kraj smislio. Tesko je ostati ne razocaran. Bilo je zabavno igrati ali ostavlja gorak ukus, ali eto, nije predugacka pa da kazete gdje mi je proslo vrijeme 🙂
    Volio bih vise ovakvih igara ali sa normalnijim krajem, barem da nije glup ako nista drugo.

• pilatman

@mickolopi, 19.02.2016 - 00:04

upravo tako, prenapeta je radnja, atmosfera odlicna, pocetak price.. cijelo vrijeme odlicno, i onda zadnjih 5min katastrofa, kraj nije dostojan cijele price…
      ne znam cemu takav kraj kad su imali jako lijepu mastu za cijelu pricu, zasto netko nije napravio bolji kraj, bolju pricu kraja…..

• mickolopi

@pilatman, 19.02.2016 - 17:18

Upravo tako, kao da su neki izuzetno talentovani ljudi pisali pricu do pred sami kraj i neki zlocko iskrabao sto grdji kraj i to izbacili 😀
      Neshvatljivo ali ajde, sta da radimo.

• my name is vekk

18.02.2016 - 23:31

zavrsio sam igru, igra je odlicna

• Negan

18.02.2016 - 23:31

Nisam igrao no planiram u skoroj buducnosti. Cujem da je kraj malo cudan, al dobro, sudit cu tome sam. Za cijenu doduse ne mogu reci da je visoka. Za 150kn je ovo vece remek djelo (dragi citaoce, ne moras se sloziti sa mnom) od vecine 3A igara koje i nakon godinu dana ne padaju ispod 500kn.

• snooker

@Negan, 18.02.2016 - 23:51

…i koje imaju singleplayer također ništa duži od ove igre

• franjosubotic

18.02.2016 - 23:38

Svaka cast hah,uvijerili ste me da ju moram probat 😉

• metalshegy

18.02.2016 - 23:49

trebali su samo napravit vise zavrsetaka s obzirom na odabire dijaloga i bilo bi super

• FocaBezOca

18.02.2016 - 23:56

Ja u zivotu nisam vidio bolji voice acting. Prica ok, ali nisam imao nikakvih problema sa performansama i FPS-om. I 75 je pre niska ocjena, igra je malo skupa za ono što nudi al eto…sta je tu je. Volio bi kad bi napravili drugi dio 🙂

• LepiSladja

19.02.2016 - 00:05

Slazem se sa ocijenom, pogotovo kad mozete pogledati no commentary full walkthrough i usdjet si 20$

ustedis si jos 20$ i imas HOMTOM HT7 😀

• Lorne Malvo

19.02.2016 - 03:02

Ova igra je dobra, ili loša, u zavisnosti iz kakve perspektive se posmatra. Ako igru posmatramo kao realnu avanturu, bez ičega natprirodnog, ili mističnog. na abnormalnom nivou – ovo je odlična igra. A ako postavimo igru tako da smo od nje očekivali nešto nerealno, ili priču, koja nema konačan i pravi kraj, pravi završetak, već da se može interpretirati u zavisnosti od nas samih i da joj tražimo kakve mane i govorimo o neiskorištenom potencijalu – onda je relativno loša. Ja ću je posmatrati kao realnu avanturu, to sam dobio i uživao pratiti dobru priču. Glasovna gluma je odlična, lepo je slušati, pratiti razgovor i odnos koji se razvija između Henrija i Delajle, dijalozi su zadovoljavajući, priča drži pažnju i veoma je interesantno sve to pratiti. Po meni, ovo je kvalitetna avanturica, intrigantna i misteriozna u dovoljnoj meri da ni jednog tranutka nije uspevala biti dosadna, ima svojih kvaliteta i pozitivnih strana. Grafika je dobra, jako mi se svidela i igra nije čak ni nešto preterano zahtevna, ja sam je na svojoj prosečnoj konfiguraciji poterao na high podešavanjima, ali sam imao užasnih frejm dropova u pojedinim momentima, uglavnom kada je Henri koristio konopac da se spusti niz liticu. Bukvalno mi se svaki put to dešavalo u tim situacijama. Elem, ostaće mi ova igra u lepom sećanju. Dobro ostvarenje. Vredi odigrati.

• Saren

19.02.2016 - 05:16

Ova igra ima odlicnu pricu i stvarno sam uzivao igrajuci je. Malo osvjezenja u stalnom “x/y” nastavku “x/y” igre. A to dolazi od covjeka koji ne voli first person avanture pogotovo od Indie razvojnog teama. Sto se mene tice – 90 ocjena. Igra je stvarno super 🙂

• Billy _the _kid

19.02.2016 - 07:54

Još se kanim ovo odigrati

• glava11

19.02.2016 - 10:10

Ide na TODO listu definitivno..
    Nego, planirate li odigrati / komentirati / recenzirati Californium ? Čini se jako zanimljivom..

• Omerta

19.02.2016 - 11:08

Igra od 4h.. Svašta..

• nikola2222253

@Omerta, 19.02.2016 - 17:05

Trajat ce duze ak ides okolo i istražuješ a ne samo izvrsavas zapovijedi.

• SemirTheChosen

@nikola2222253, 21.02.2016 - 15:26

I ako isključiš pomagalo na mapi.

• alen1990

19.02.2016 - 12:28

Odigrao, super je. Zarazno, fora priča.
    Mrvicu pretkratko, ali šta je tu je.

• MaliMicek

19.02.2016 - 15:22

…Gde ćemo se milovati sada… 🙂

• AceRimmer

19.02.2016 - 19:14

Problem s igrama koje se baziraju na prici (pod uvjetom da odluke igraca na istu ne mogu utjecati) je taj sto puno ljudi nece imati razloga kupiti ih i prelaziti. Jednostavno mogu pogledati ”let’s play video” i dozivjeti vecinu iskustva koja se dobije samim igranjem (meni barem je to dovoljno).
    Manje ljudi koji ce kupiti takve igre znaci i manje novaca za developere, a to znaci da ce imati i manje razloga da ih rade.

• sg8

19.02.2016 - 20:44

odlicna recenzija… svaka cast 😀

• Ivo Luka

19.02.2016 - 22:35

Svi prijatelji su mi rekli da je sranje,ali ja sam je svejedno kupio i sad igram pomalo(došo sam do pola priče),svakako potičem razvoj ovog žanra kupnjom igre.
    I samo me znanjima jeli moguće da dođe neki nastavak ili update za ovu igru.

• MataDok24

21.02.2016 - 01:49

Slažem se s recenzijom. Igru odigrao, misterija me držala budim do 5 ujutro ali nema veze hahahahaha. I Zorane kakvo je to psovanje u recenziji? hahahhaha

• Burek4Life

22.02.2016 - 18:58

Odlična igra,završio sam je za 2 sata u komadu.Jedino me završetak razočarao.

• MindCorruPTioN

26.02.2016 - 11:44

Odigrala jučer u komadu, nekih četiri sata igre. Uvod mi je bio katastrofa, ali je ostatak poprilično dobar. Jedino sam iz nekog razloga imala problema s kompasom, koji je uporno pokazivao u krivom smjeru.

• aracomor

29.02.2016 - 00:49

Zapravo, ono što kažemo ima ishoda na to kako ce se igra odvijati, ne u velikoj mjeri, ali ima , to se moze primjetit na crtežu koji vidimo u Dilajlinom tornju…

• FireGamesYT

29.02.2016 - 13:43

Da da prokletno je igra zarazna ali mogu reci i interesantna

• Zabavni krumpir

01.03.2016 - 21:05

igra mi je bas sijela jer ima odlican voice acting, relativno dobru pricu i dobro dizajniran svijet.Istina je da zavrsetak nije bas nesto al ne kuzim zas svi dizu tolku strku oko toga (bar su animirali covjka na kraju:))

• Markos Hristovski

12.06.2016 - 22:24

Iskreno mene je igrica razocarala, nisam je odigrao, ali ono sto sam vidio u vasem serijalu mi se ne svidja, po meni igrice koje nemaju nikakvu akciju, barem bi trebale biti ljepe da se uziva u krajoliku i zivotinjama a nisu ni kakav NPC ubacili po meni ocjena nije ni 30

• mucitelj

16.08.2021 - 18:52

Nisam igrao (niti cu) nego sam igrom slucaja pregledao ovi dana serijal kakao Igor prelazi igru…. Ako je dobra igra gdje 2 osobe komuniciraju na toki voki cjelo vrijeme i gdje si ti pritom u ulozi psa koji i kad nade lopticu ili stapic prijavljuje nekom duhu koji cuga u nekom tornju onda sve 5…. Ali ne mogu da vjerujem da u cjeloj igri ne naides ninajednog drugog lika,zivotinju, bilo sta, pa cak niti kakvu zagonetku rijestiti ili nesto sl to mi je apsurdno….. Cak i na kraju kad trebas da se vidis bar s osobom s kojom komuniciras cjelo vrijeme nje nema, tako da mi kraj ok kakva je zapravo icjela igra! Doslovno ovo mi je vise licilo na neku chat app nego na negu “dobru” igru……

@mucitelj, 17.08.2021 - 09:46

Pozadina priče, koju vidiš na samom početku igre, je da se glavni lik osjeća usamljeno kraj svoje žene koja boluje od demencije i za koju se ne može brinuti. I odlazi u divljinu gdje iz ničega nastoji doživjeti neka uzbuđenja kojih zapravo nema. Cijela priča je promišljanje o usamljenosti i gubitku. Ne mora svaka priča imati hrpu likova i hrpu događanja. Rekao bih da je ovo najgora moguća igra za doživjeti gledajući kako netko drugi igra. S likom se ovdje možeš najbolje povezati jedino kad ga ti kontroliraš i kad se ti izgubiš u šumi, to se ne može prenijeti gledajući igru kao nekakav film.