HCL.HR

Ako nemate društvo, Sony će istrenirati robote da igraju igre s vama

Domagoj Plantak 26.05.2021.   •   2 komentara   •   Tehnologija


Sony je otvorio novi ogranak za umjetnu inteligenciju, koji bi na PlayStation trebao dovesti AI pomoćnike za gaming. Usluga bi se zvala Game AI Agents.

Kad bi umjetna inteligencija u samim igrama bila na zavidnoj razini, možda bi tada bilo pametno posvetiti se razvoju umjetne inteligenciju koja će vam pomoći u igranju tih igara. Ipak, ljudi iz Sonya ne misle da je rano za to nego igračima žele pružiti usluge takozvanih agenata umjetne inteligencije.

Šuškalo se o tome kad je registriran patent za tehnologiju po kojoj bi AI agenti, a slobodno ih možemo zvati i roboti, učili igrati videoigre analiziranjem kako to radi sam igrač. Sada je to službeno potvrđeno od strane Sonyja.

Na jučerašnjem strategijskom sastanku Sonyev CEO Kenichiro Yoshida nije bio bogat na detaljima, ali je izjavio kako da će usluga AI agenata iskustvo igranja igara učiniti još bogatijim i ugodnijim. Prema samom patentu, nasumični AI profil bit će dodijeljen na svačiji PSN profil, koji će s vremenom pratiti navike igrača s kojim je taj profil povezan. Zatim bi korisnik, ako to želi, mogao iskoristiti ono što je umjetna inteligencija naučila od njega te si stvoriti suigrača ili protivnika za lokalni multiplayer. Ili bi mogao narediti agentu umjetne inteligencije da igra igru umjesto njega, po njegovim preferencijama.

Konačni cilj bilo bi automatizirati dosadne radnje u igrama za igrača, ili bi pak u kooperativnim igrama AI agent “sjeo” i zaigrao s vašim prijateljima dok ste vi na ručku. Ovakva praksa mogla bi biti korisna nekim igračima, ali bi s druge strane mogla ubiti izazovnost u danas već pojednostavljenim igrama.

Ista predstavlja i potencijalnu opasnost za sve lovce na PlayStation trofeje, s obzirom da neki trofeji često traže suludo ili dosadno grindanje. Kako god bilo, ove informacije tek su na razini patenta i rane faze razvoja, a hoće li se i kako točno sve to integrirati u sam gaming, ostaje Sonyu na volju.

Vrijedi napomenuti da korištenje umjetne inteligencije da bi se stvorio uvjerljiv virtualni projekt inače nije nova tehnologija. Na primjer, Forza serijal godinama već koristi Driveatar sustav koji oponaša igrače, dok je Blitzkrieg 3 prije četiri godine prezentirao “generala Borisa” – umjetnu inteligenciju koja uči nakon svakog meča. Međutim, takve primjene još uvijek ovise od igre do igre te još nisu bile lansirane u obliku usluge na kakvu ciljaju u Sonyju.

Na kraju također valja naglasiti da je u povijesti gaminga već postojao robot koji je igračima mogao poslužiti kao društvu ili protivnik u igranju igara. E sad, umjetna inteligencija definitivno nije imala nikakve veze s R.O.B. the Robotom. Ili bilo kakva inteligencija, zapravo.

Komentari (2)

  • Chronosus

    26.05.2021 - 15:05

    ” automatizirati dosadne radnje u igrama za igrača”. To što igre imaju dosadne radnje je problem sam za sebe, al ak će to omogućiti da u open world igrama bez quick travela putuješ od misije do misije možda napokon odigram nove AC-ove. 😛

    • Junejkas

      @Chronosus, 26.05.2021 - 22:08

      U far cry igrama i red dead imas stisnut tipku i vestacka inteligencija ti ide s autom do misije najblizim putem

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?