HCL.HR

Assassin’s Creed Odyssey ovoga će mjeseca dobiti novo skaliranje težine

Zoran Žalac 09.01.2019.   •   18 komentara


Assassin’s Creed Odyssey u siječnju će dobiti još jedno veliko ažuriranje s novim sadržajem, ali i korisnim opcijama za podešavanje težine.

Assassin’s Creed Odyssey imao je vrlo specifičan način na koji je igračima održavao izazov. Pored klasičnog odabira težine, sustav skaliranja također je bio dinamičan. Mapa je bila podijeljena na regije od kojih je svaka imala preporučeni raspon levela, a questovi u tim regijama rasli bi zajedno s igračevim levelom. Ako je igrač s višim levelom došao u regiju s preporučenim levelom koji je niži, questovi bi bili nekoliko levela niži.

Od ovog mjeseca igrači Odysseyja imat će opciju kojom se to može promijeniti. Skaliranje levela moći će se postaviti na četiri načina. Heavy postavka držat će sve neprijatelje na igračevom levelu. Normal će ostaviti dosadašnji sustav. Light postavka će držati sadržaj dva levela ispod igračevog levela. Naposljetku, Very Light postavka držat će sadržaj četiri levela ispod igračevog levela.

Ovo će u prijevodu omogućiti da se Assassin’s Creed Odyssey igra kao i prijašnje AC avanture. Drugim riječima, ako želite pratiti samo glavnu priču, uz ove postavke nećete morati svako malo rješavati sporedne zadatke kako biste si nabili level za zadatke s glavnom pričom. To pak ne znači da će se time maknuti svaki izazov jer si igru svejedno možete postaviti na višu težinu, ali skaliranjem si srediti to da ne morate previše razmišljati o levelima.

Osim ove značajne promjene, u sklopu ažuriranja stižu i novi sadržaji – dva dodatna zadatka (The Daughters of Lalaia i Poet’s Legacy), novi neprijatelj u obliku kiklopa Argesa te dva dodatna ranga plaćenika koji će napadati vašu titulu.

Označeno sa:

Komentari (18)

  • Tomina

    09.01.2019 - 11:48

    Bezveze, mene je odbilo najviše jer te igra sa ničime ne tjera da obavljaš sporedne questove u smislu “boljeg” napredovanja.

    Šta mi vrijedi kod blacksmitha raditi upgrade oružja, kad već za 1-2 levela kod bandita nađem bolje oružje.

    I iritantno što 2-3 lvl jačeg protivnika jednostavno skoro nemožeš ubiti, koliko god se trudio.

    Neka to promjene, ali ne – treba slušati community gdje djeca očito vladaju i hvale se satima i postotkom igre.

    Jedva čekam da dovršim glavnu priču i to je to.

    Jel nemože neki developer ubaciti skaliranje da imaš određene regije po nekakvim težinama, ili da ti u nekoj normalnoj regiji može doći extra jaki protivnik ili extra slabi, da se stvori široka paleta težina?

    Jel teško napraviti da se dozvoli nošenje boljeg oružja, ali da se jačina oružja množi sa recimo tvojim levelom i kojekakvim drugim statistikama, pa tipa pobjediš nekog jačeg, uzmeš neko legendardno oružje, no da ne širi jaki damage ako tvoj lik ima slabe karatkeristike?

    Tipa – isto oružje je jače na 15 levelu nego na 5-tom, iako si ga našao na petom?

    Uvesti skupljanje iskustva sa dual hand, one hand itd oružjem? To me može natjerati da obavljam side questove, treniram lika kako želim itd.

    • lliquid_

      @Tomina, 09.01.2019 - 12:14

      U potpunosti se slazem s tobom. U slucaju novijih igara koje su isto tako veliki “blockbusteri” te elemente koje ti spominjes zadovoljava samo GoW, i donekle RDR2, xD 😀 🙂

    • Sinek

      @Tomina, 09.01.2019 - 13:17

      sve su to osjetljive odluke u dizajnu, neki developeri gađaju fiksne levele, neki skaliranje… ja ne volim skaliranje neprijatelja jer gazi po poanti tvog levelanja a volim skaliranje xp-a kojeg zarađuješ u ovisnosti o tvom levelu i levelu neprijatelja… hrpa igara ovo radi…
      uvjeren sam da je sve što si ti nabrojao probano u nekom obliku ili fazi neke igre, stvari u praksi izgledaju drugačije nego u komentaru, nitko normalan ti neće dati legendarno oružje koje je nosio boss samo zato što si ti cheesao tog bossa 15 levela ranije nego što je dizajn predvidio, na taj način ćeš sebi potencijalno uništiti ostatak igre a dizajn će ultimativno biti šupalj
      poanta dizajna bilo koje igre je da te kontrolira, usmjerava i nagrađuje. ovo se može pokazati super ograničavajuće ili nerealno u hrpi igara (zašto mač prolazi kroz ljude levela 5 a ne prolazi kroz ljude levela 15??) ali je na kraju dana poželjno
      igre postoje, istraži što te zanima, ne razumijem čemu frustracije

    • Sinek

      @Sinek, 09.01.2019 - 13:26

      da kažem, nisam minute odysseya odigrao niti ga branim ali ovaj njihov sustav (sustavi) skaliranja mi se čak i čini kao dobar pokušaj, volio bih vidjeti kako izgleda u praksi…

    • Tomina

      @Sinek, 09.01.2019 - 14:40

      Pa nemora biti, kako sam rekao – neka uvedu neku osobinu gdje ti se boduje korištenje jednog oružja, koji si lvl i neka se to fino preko neke formulice množi/dijeli, šta god – sa pronađenim oružjem.

      Tipa krkno sam nekako tog lika, ali umjesto 100 DMG pointa koliko taj mač daje, radi svojeg levela i bodova imam samo 50. Ali opet neka tih 50 bude barem 10-15 jače nego trenutno najjače oružje na levelu, da ti nagradi trud jer si krkno tog jačeg lika.

      I još ove fore da si možeš na oružje staviti određene dodatke (fire damage itd), neka ti to recimo skroz oslabe ili zabrane, tipa da netk nakon 10-lvla možeš to staviti. Opet si na dobitku nekakvom, a igra ti je dala neku otvorenost.

      Sječam se davnih dana Obliviona, lutam i uđem u neku spilju, na kraju spilje neki điđi miđi čarobnjak sa nekim Gandalf ščapom. Ono drmne me 2-3 puta i ja mrtav, nikako ga dobiti. I napravim jednu ludu taktiku – izazovem lika i bježim iz spilje, uzmem neki potion da mogu hodati preko vode, odem u onaj centralni otok i u Mage’s House. Lik prepliva, dođe iza mene i 4-5 jakih čarobnjaka protiv njega se bore cca 5 minuta. Ja pobego na neki kip i gledam, tu i tamo koju strijelu krkem. Pobijede oni lika, uzmem njegovu odoru, štap – bio sam 20% jači nego najjači setup što sam imao, ali nisam mogao koristiti puno stvari što je štap kasnije na većem levelu davao.

      Ali sam ga imao, imao sam jače oružje, mogao sam prodati itd, jest da je taktika bila kukaviča, no eto, gnjus je savladan bio.

      I zato me Odyssey uopće ne privlači da obavljam ove questove jer ništa ne utječu na razvoj mog lika osim lvl-anja,a to puno prije napraviš ako sljediš glavnu priču.

      Jel postoji koja igra a da ima ovakav sustav napredovanja? PC ili Xbox?

    • Demon90

      @Tomina, 09.01.2019 - 19:12

      Manje više se slažemo jedino ipak može ubiti o 3 level jačega protivnika uz malo truda

    • Tomina

      @Demon90, 10.01.2019 - 08:04

      Ma kužimo se, nemam više puno vremena za igre, pa bi mi odgovaralo da dobijem igru gdje ću se stvarno truditi i trošiti sate na neke side aktivnosti da nadogradim lika, craftanje itd…Al ovo mi je baš dosada, moram se natjerati da prođem igru do kraja barem radi priče, Origins sam odustao nakon cca 15h lutanja i svega.

    • moordrak

      @Tomina, 10.01.2019 - 17:00

      Igram Odyssey već neko vrijeme i nisam primjetio da ne možeš ubiti NPC-ove 2-3 levela jače od sebe. Misliš na mercenariese? Oni me jedino mogu naprašiti ekstra brzo jer su dodatno pojačani. Sa svima ostalima, ako su jači od mene, moram taktizirati. Par puta sam zalutao u regiju daleko iznad svoje razine pa su me zgazili u roku odmah ali samo zato jer NPC-ov rade veći damage, a ti jednostavno nemaš opremu koja koliko toliko može ublažiti štetu. Koliko god se trudio, samo ASSASINS atributi imaju najveći impact na borbu. Melee je loš ako nemaš pravo oružje i to je moja zamjerka. Prešli su sa tipičnih assassins oružja na melee vrlo šlampavo. Skoro isti problem je imao Origins. Oružja za blisku borbu kod moćnih neprijatelja su zak*ac. Koplje mi se za sada pokazalo kao najbolje (u Originsu je bio Heavy blades prilično moćan, sekira na šćapu 🙂 ). Ovo nije brzo oružje, ali radi veliki damage dok neprijatelje držiš na distanci. Još ako ukopčaš otrov… U svakom slučaju, borba nije napravljena sad ću ja baja polupat sve što se miče. E nećeš. Upgrejd opreme je osmišljen da tu upgrejdanu opremu zadržavaš od početka do kraja igre. Dakle imam epic opremu i zašto bi je prodavao ili uništavao za resurse? Iz svake paštete nešto iskače. Opreme za prodaju i rastavljanje ima više nego dovoljno. Plave i obične iteme bez grižnje savjesti uništavam ili prodajem. Upgrade je ekonomski problematičan. Ne isplati mi se upgrejdati opremu svaki level. Recimo svakih 4-5 levela je izdržljivo. Mislim, mogu ja i češće ali onda moram puno više istraživati i zarađivati, rekli bi grindati. Meni osobno ovo nije problem ali svima koji žele kroz story proći brzo, je.

    • Tomina

      @moordrak, 11.01.2019 - 08:04

      Zato mi se u igri svidjeli kad ideš nekog ubiti 1-2-3 lvl jačeg, i ne na kraju se bitka ne svodi na to da te on 2-3 puta lupi i ti mrtav – nego recimo ima likova koji nemaju neko extra jako oružje, no luđački plešu oko tebe, izbjegavaju itd, to mi je zanimljivo jer onda stvarno se moraš truditi izbjegavati udarce, i razmišljati kad ćeš ga lupiti, korisiti block tipku da uhvatiš kontra napad, pravilan dodge itd itd.

      Iako mi je smješna jedna stvar – napadaju te 2-3 neprijatelja, ti se fokusiraš na jednoga, a ovi dva iza tebe te lupaju ili pokušavaju.

      I ako pravilno stisneš dodge kod ovog fokusiranog neprijatelja – vrijeme uspori da možeš izvesti kontra udarac. No taj kontra udarac možeš izvesti i na fokusiranom neprijatelju, ali i na ova dva iza tebe.

      U prošloj epskoj bitki tako me dosta namučio jedan heroj, i odvučem ga do nekog običnog neprijatelja, napravim dodge tom običnom neprijatelju, okrenem se heroju i izudaram ga.

      To je baš loše napravljeno, tako da možeš koristiti taj “glitch”.

  • funky0308

    09.01.2019 - 12:12

    Koliko god sam se tjerao i pokusao zavrsiti Odyssey nisam to uspio. Origins sam zavrsio ali ovo ne ide. Dosadno, zamorno i bas mi se ne da igrati. Krajnje je vrijeme da se AC, barem ovakakv kakav je jos od Unitya, ugasi i da Ubisoft krene dalje. Whatch Dogs ne vodi nigdje, AC je vec dulje vremena zapeo u blatu, Ghost Recon nije nista posebno bio, OK je ali nista posebno…krajnje je vrijeme da se krene dalje. Jos neke nade polazem u Division 2 ali u zadnje vrijeme Ubisoft radi katastrofalne igre. Sav nagkasak stavljen je na svijet, velicinu i detalje ali jednostavno ne znaju ozivjeti taj svijet da da igra ima nekakvog smisla

    • vragec25cro

      @funky0308, 09.01.2019 - 13:51

      Pa večina open world igara je takva.Puno detalja,dobra grafika(kako koja),veliki svjet koji ti dosadi nakon par sati.Gdje su nestala vremena kad smo igrali ružne igre koje su nas privlačile gameplayem?

    • 312AE

      @funky0308, 09.01.2019 - 14:13

      Ma zato ja niti nisam nabavil Odyssey, kad ga vidim za 30 Eura, uvijek razmišljam jednu sekundu,jer se mi svidja setting, ali znam da je igra prevelika i da ju nikad nebudem završil. Niti Origins nisam na kraju krajevima, makar sam u igru utukel 50-60 sati. Izgubil se u njoj i na kraju izgubil volju. Pre naporne mi postale ubisoftove igre.

    • funky0308

      @312AE, 11.01.2019 - 07:17

      Nisi propustio bas nista, ja sam ga kupio, odigrao sam ih sve (kao sto sam rekao, Sindycate, Unity i Odyssey nisam zavrsio i ne planiram ih niti zavrsiti) pa sam isao probati i posljednji…ufff. Origins jos koliko toliko, promjena je bila vidljivija i ocitija i ajde, to je nekako i proslo ali Odyssey, koliko god nije kopija Originsa i koliko god ima svijetlih trenutaka jednostavno nije dobra kao cjelina. Igram RDR2 i stvarno sam super ugodno iznenadjen igrom (puno ljudi ovdje ju je popljuvalo pa sam nekako ocekivao losiju igru) – stvarno je dobra i takve igre i trebaju biti, nema markera “idi tu”, ides gdje hoces i zivis s timnsvijetom oko tebe. Nadam se samo da ce Rockstar dobiti jednom priliku, dobiti licencu za SW i odraditi nesto u StarWars univerzumu i pokazati ekipi kako se posao radi

    • Jokerhere

      @funky0308, 10.01.2019 - 09:00

      Posljednja open world ( mada znatno manji ) igra koja mi je prijala je Nier Automata. Ubisoft napravi savrsen svijet,ali jedino sto valja tu je ga gledati. Sto je rekao Hideo pri kraju Mgs 2 ” world is provided with content without context” parafraziram?

    • funky0308

      @Jokerhere, 11.01.2019 - 07:09

      Bas to sto kazes, valja ga jedino gledati

    • moordrak

      @funky0308, 12.01.2019 - 15:59

      Ovo je najveća igra iz AC svijeta ikada napravljena i trebalo bi je tretirati kao nešto što ćemo igrati mjesecima, ne satima ili danima. Mogu shvatiti manjak strpljenja uz nedostatak vremena, jer ne može svaki igrač posvetiti stotine sati samo jednoj singleplayer igri. Reći kako AC Odyssey nema smisla podcjenjivanje je koje ne mogu shvatiti ozbiljno. Ovo možeš reći za bilo koji igru današnjice. Niti jedna igra “nema smisla” 🙂
      Čisto paralele radi,RDR2, bez kraja i konca, na “divljem” zapadu, na kraju meni žestoko do*zdila. Nameće se pitanje: koliko igra mora biti velika da ne dođe do zasićenja? Ne znam točan odgovor na to pitanje ali mogu ti reći da sam kroz godine igrao svašta. Recimo Piranha Bytesove igre većini ljudi su ubitačne, Rizen, EleX, Gothic. Izigrao sam ih od početka do kraja. Da, možda tehnički nisu savršene (i ja nemam neko visoko mišljenje o njima), ali te igre su me uspjele zadržati u svojem svijetu stotinama sati. AC Origins je isto uspio u tome. AC Odyssey također. FC5 nije. Nije ni RDR2. NiNoKuni2 me oduševio, Persona 5 me ubila u pojam, da ne nabrajam dalje.
      Čitao si Ilijadu i Odiseju. Ta dva Homerova epska djela sinonim su za opširnost, opsežnost, obimnost, rekli bi zli jezici, djela bez kraja i konca. Istim stopama je krenuo AC Odyssey: na dugačko i na široko. Lako se može ulupati preko 150 sati gubeći se po staroj Grčkoj. Platinirao sam Origins, platinirati ću i ovo. Samo mi treba vremena. Potrebno je enormno puno sati za puni prijelaz. Glavne odlike gameplaya u Odysseyu su metodičnost i strpljivost. Količina sadržaja gurnuta pred nas je zadivljujuća. Nije ovo igra koju se može završiti preko vikenda, za maksimalno 15 sati. Rekao bih da je Odyssey jedna od rijetkih igara koja vrijedi 550kn.
      Ovaj moj post je polako postao Ilijada i Odiseja, pa da skratim, AC Odyssey se isplati zaigrati. Ima zanimljivu, dinamičnu priču, opisuje nevjerojatan svijet, bogat je sadržajem i definitivno, nije za nestrpljive. Nestrpljivci mogu malo tweekati postavke težine pa se kroz igru preleti, što je još jedna sitnica koju AC Odyssey ima, a mnoge igre sličnog tipa nemaju.

  • departed1983

    09.01.2019 - 15:34

    Svi oni trebaju otici po instrukcije u Larian Studios ili bar odigrati Divinity OS 2 da vide kako se pravi mapa i sadrzaj na njoj. Dodjes na novu mapu i imas osjecaj da je neces nikad zavrsiti i izgleda ogromno jer je sve puno sadrzaja. Provedes 30 sati na mapi, ne osjecas da si upao u neki krug repetitivnosti i kad je cijelu ocistis skontas da ti treba 3-4 minute da predjes sa jednog kraja mape na drugi.
    Ova genericna sranja bez ideja sa neogranicenim budzetom vise svima idu na zivce. Ja sam odigrao origins, ne sjecam se ni jednog mjesta, ni jedne lokacije, ni jedne gradjevine jer je sve bezlicno i isto. Imam osjecaj da bi takva situacija bila i da igru predjem 10 puta jer je svijet postavljen tako. Dodji u regiju, uradi side questova koliko ti treba da mozes raditi main i to je to. Witchera se sijecam cijelog, kao da sam se rodio tamo i proveo ciejli zivot, obliviona i dan danas, skyrima, DAO, dark soulsa i u njemu svakog coska i neprijatelja, bloodbornea..Valjda je to ta razlika izmeju igara koje su napravljene da budu dobre igre i igara koje su napravljene da budu proizvod koji ce se prodati.

  • trulex

    09.01.2019 - 16:15

    Ova igra je dobra al je nekako smor. Origins mnogo bolji

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?