HCL.HR

Assassin’s Creed Shadows navodno će dobiti kooperativno igranje

Zoran Žalac 03.10.2024.   •   19 komentara


Jedan od naknadnih dodataka koji su u planu za Assassin’s Creed navodno uključuje mod koji će donijeti kooperativno igranje.

Assassin’s Creed Shadows navodno bi nakon izlaska trebao dobiti ekspanziju koja će omogućiti kooperativno igranje.

Prema izvješću Insider Gaminga, kooperativno će igranje biti izvedeno u sklopu zasebnog moda te nosi kodno ime LEAGUE. Za sada nije poznato kako će taj kooperativni mod izgledati i za koliko će igrača biti dizajniran, ali možemo pretpostaviti da će u njemu Yasuke i Naoe biti udruženi u akciji, dok će se u standardnoj single-player kampanji naizmjenično birati između jednog ili drugog lika.

Zadnji put je Assassin’s Creed serijal imao kooperativnu komponentu prije deset godina u Unityju. Sličnu izvedbu vidjeli smo i u Ghost of Tsushimi (Legends mod).

Iz Ubisofta su prilikom odgode AC Shadowsa poručili kako će svi koji naruče igru prije izlaska dobiti pristup prvoj ekspanziji bez dodatne nadoplate. Moguće je da je prva ekspanzija igre upravo ova koja će se igrati kooperativno.

Komentari (19)

  • SanKa

    03.10.2024 - 09:37

    to cak i nije lose, ako naprave mod kako spada dakako

  • TheCaptainCrash

    03.10.2024 - 09:59

    ma nista to dok se igra ne vidi, kad sam saznao da su ih devovi molili da odgode igru a ovi na jedvite jade rekli ajde, sve mi se zgadilo

  • Iceman73

    03.10.2024 - 10:04

    Može,odlično!

  • Cygarone

    03.10.2024 - 10:42

    Ekspanzija za pazite sad, kooperativno igranje. I to su još poručili da će prva ekspanzija biti besplatna za prednarudžbe. U igri koja je odgođena nakon fijaska posljednje igre istog izdavača, slabih prednarudžbi AC Shadowsa i upitnih smjerova pričanja priče kroz protagonista. Tko tu koga pravi budalom? Co-op funkcija bi uvijek trebala biti besplatna, dlci sa kozmetičkim dodacima također. Samo story ekspanzije zaslužuju dodatno naplaćivanje. Sve ostalo je opijum za budalasti narod kakvim smatraju potrošače svojih proizvoda. Ma neka propadnu! Cijeli Ubisoft.

    • MeDoNjA

      @Cygarone, 03.10.2024 - 10:47

      Nije to potvrdjeno , vragolan Zoki je to dao kao mogucnost s tim da ce coop imati “pooseban” naziv LEAGUE, a i Ubisoft-u danas sve dodje u glavu pa i ne cudi me ako to urade. Svakako ovo ce morati da se proba!…

    • Zoran Žalac

      @Cygarone, 03.10.2024 - 11:36

      Ne znam kako si automatski zaključio da co-op ekspanzija neće biti odvojena story cjelina. Meni se to čini sasvim logično. Neće glavninu igre, koju će lansirati kao single-playe naslov,, naknadno otključati za kooperativno igranje. To bi bila luđačka količina posla i igre se ne rade tako. I u Unityju si imao dodatak story misija koje su se igrale samo u co-opu, dok je glavna priča bila samostalna cjelina. I u Ghost of Tsushimi je nakdnadna co-op ekspanzija bila zasebna priča od one glavne. Uostalom, zašto misliš da bi moralo biti ili-ili: co-op ekspanzija može biti story ekspanzija.

    • Cygarone

      @Zoran Žalac, 03.10.2024 - 13:10

      Hadvar je jedan komentar ispod ukratko objasnio modus operandi Ubisofta po pitanju co-op moda. Kako je opisao, jeftini je populizam. A na sami spomen GoT Legends moda, sami co-op je besplatan. Unatoč tome što je tobože imao zasebnu priču. Između ostalog postoje igre koje imaju cijelu priču ispričanu kroz co-op igranje. It takes two, A way out, Kane & Lynch 1,2 kao 3 primjera igara koje imaju glavu i rep što se tiče homogenosti same priče i co-opa. To su ujedno i jedine igre za koje bih mogao reći da bi se co-op mogao naplaćivati jer drugi igrač zaista ima osjećaj aktivne uloge u samoj priči, a prelazak takvih igara za prve dvije navedene u SP modu ionako nije moguće. Dying light serijal koji nije baš toliko smislen u co-op igranju ali ajde, može se odigrati kao priča iako je drugi igrač u samoj priči nebitan. Takav se co-op ne bi trebao naplaćivati. Dakle, spomen Unitya i sličnih igara u co-opu je apsurd. Onda po toj logici mogu spomenuti Ratchet & Clank Up your arsenal i R&C Deadlocked kao co-op. Imaju minimalnu priču oko misija u co-op igranju. Valja napomenuti, sve navedene igre imaju besplatan co-op a dvije se mogu jedino co-op igrati. AC Unity je također imao besplatan co-op. Velika i teška količina posla zapravo je subjektivan dojam. Za timove proizvođača od nekoliko stotina do tisuću ljudi, čija je svaka iteracija igre zapravo drugo pakiranje prethodnika takva količina posla zapravo i nije nešto veliko i nedostižno. Evo za primjer DA:O. Toliko je različitih izbora u kreaciji likova i smjeru pričanja priče. Da bi sa drugim nastavkom to sve bacili u vodu. Dobili smo okrnjenu priču pa smo imali puno nedosljednosti sa preživljavanjem likova u nastavcima. Long story short. Previše se vremena provodi na lickanje grafičkog izgleda igara i podilaženje mimozama novih generacija koje traže top surgery scars opciju, umjesto da se posvete dodavanju suvisle priče u igru koju je moguće odigrati pazi sad! co-op i single player, po željama igrača. Kad su već izbacili taktički element RPGa koji je bio prisutan u prvom nastavku, zašto onda ne ubace all action co-op? Zamislimo samo kako bi bilo dobro odigrati co-op DA:Veilguard sa Rookom kao glavna uloga i drugim igračem u ulozi companiona. Da se posvete pristupu questovima kroz 2-3 načina korištenjem raznih kombinacija klasa. Za kraj bih spomenuo, braniti proizvođače igara opisivajući kako im je teško programirati više izbora prilikom prelaska questova dodavanjem smjerova u kojima se priča grana, dok s druge strane pozdravljamo i prihvaćamo dodavanje glupih opcija koje nemaju veze sa samom srži priče u igri je smiješno. Ne treba mi objašnjenje kako se igre rade od osobe koja liniju koda u životu nije napisala.

    • MeDoNjA

      @Cygarone, 03.10.2024 - 13:23

      Daj nemoj teoriju praviti od coop moda i to da li treba da bude naplacivan ili ne. Cak sta vise niko i ne zna d ali ce ga naplacivati boze. Dying Light Coop mod je napravljen da bi uzivao u igranju sa jos jednim igracem koji je u ulozi istog lika bukv igrate istog lika kako jedan moze biti manje bitan od drugog kada igramo istog lika. Da li ce AC naplacivati coop mod ili ne to je na njima kao i na svakom developeru, oni cene tako svoj proizvod, oces li ga to konzumirati ili ne na tebi je. Ove igre A Way out i it takes two itd ne mogu naplacivati coop mod jer bukvalno je igrica napravljena za coop nije to dodatak koji su eto tako dodali bukv je igrica smisljena da je igras u coop-u…

    • Zoran Žalac

      @Cygarone, 03.10.2024 - 14:32

      Opet ne vidim gdje bi trebao biti problem. Dio Ubisoftovih igara ima co-op koji se ne naplaćuje dodatno (npr. Far Cry, Ghost Recon igre), ali tamo je co-op integriran u glavnu kampanju. Ako je developer odlučio da u slučaju AC Shadowsa co-op neće biti glavna kampanja, nego ekspanzija na kojoj će raditi nakon izlaska igre, njihovo je pravo to dodatno naplatiti. Nikome nije dužnost ništa dostaviti besplatno. Treba pohvaliti kad to developeri čine, ali treba isto tako znati da nije isto naplaćivati oklop za konja ili laser za pušku, i čitav jedan odvojeni co-op mod sa zasebnim sadržajima i pričom. To nije branjenje developera ili subjektivan dojam, nego zdravorazumski i činjenično se te dvije stvari ne mogu uspoređivati po količini posla kojeg je potrebno uložiti. Ovo za Dragon Age si totalno odlutao. U slučaju Dragon Agea 2 se nije radilo ni o kakvom podilaženju mimozama, nego je EA iz nekog ludog razloga BioWareu dopustio svega 16 mjeseci za razvoj potpuno nove igre. A što se tiče Veilguarda, vidim da tu imaš iluziju i općenito neznanje o tome kako igre funckioniraju. Igra koja ima real time akciju i taktičku pauzu kao osnovu gameplaya ne može funkcionirat kao co-op naslov jer nikome ne bi bilo interesantno da mu drugi igrač zaustavlja akciju. Da su se odlučili bazirati igru na turn-based sustavu to bi bila druga priča, ali nisu, tako da treba to poštovati, a ne sanjati stvari koje nemaju smisla.

    • Cygarone

      @Zoran Žalac, 03.10.2024 - 16:33

      Co-op modovi i priča o kojoj vi poštovani uredniče pričate su pusti snovi. Svaka co-op nadogradnja od Ubisofta do sada u bilo kojoj njihovoj igri, nema veze sa pričama vrijednim ikakva spomena i imerzije u istu. Vaš argument temelji se na osvajanja tamo nekih “fortova” i sl., skupljanje achievementa uz neki rare loot sa kratkom pričicom i minimalnim poveznicama među likovima u toj vašoj takozvanoj priči o kojoj uporno tupite u komentarima… U UBISOFTU jedino takve stvari postoje! AC Unity za kojeg ste se uhvatili kao pijan plota, nema veze sa ikakvom imerzivnom pričom i razrađenim co-op likovima. Lijepo vas molim, navedite mi jednu co-op priču koju je Ubisoft napravio u jednoj od njihovih franšiza a da je zaista čitav jedan odvojeni co-op mod sa zasebnim sadržajima i pričom? No, kako to obično biva sa ljudima poput vaše malenkosti koji prolaze kroz igre jer im je to posao… Usporedio bih to sa onim ljudima, masovnim potrošačima koji nakon svega kupljenog sa televizijskih prodaja i kojekakvih saleova na kraju dana ostaju “gladni i prazni”. Izgube se po putu, dolazi do “zagušenja” zdravog razuma. Onda se pronađu prozvani pa prosipaju žuč u komentarima raspravljajući o pojmu zdravog razuma. Kivni na komentar kojeg nisu niti pozorno pročitali. Udahnite duboko, vratite se i pročitajte s razumijevanjem komentar koji sam napisao. DA 2 je napravljen brzo to se slažem, priča nije razvijena na razini DA:O zbog kratkog vremena izrade, međutim valja napomenuti kako su se u DA2 zapravo uhvatili u koštac sa ako se ne varam Frostbite engineom. Tu su se lomila koplja jer su morali tako reći RPG elemente od nule implementirati u engine. Međutim zašto su međuljudske odnose likova sveli na 1/4 onoga što je bilo u DA:O, pa pisci priče nisu programeri. Gdje je zapelo sa DA:I? Kakvo opravdanje tu imate za njih i onako prosječnu izvedbu cijele igre? Smiješno je i bespredmetno raspravljati o ispravljanju krivih drina starih naslova. Što se tiče Veilguarda jako dobro se vidi kakva je ovo vrsta igre. Malo pokušavaju ubaciti ME stil borbe, akciju sa prstohvatom taktiziranja. Sve su pokušali umiješati u igru, zato su fanovi serijala razočarani. Moj prijedlog je bio ako već imaju vremena za ubacivanje političkih pogleda u igre dodavanjem ožiljaka na lika na mjestima koja nemaju veze sa zdravim razumom uz smanjivanje stražnjice i grudi kako bi se “dopali” upitnom dijelu publike. Zašto onda ne bi mogli dodati mehaniku SP/MP (co-op), samim tim co-op modom onu mizeriju od taktičke pauze koju imaju još od DA:I bi onemogućili ako se igra u paru ali bi co-op igranjem omogućili među klasne combo poteze između igrača pa samim time ne bi bilo toliko potrebe za taktičkom pauzom… No sve ovo što sam napisao kao prijedlog je zapravo margaritas ante porcos. Od jednog stabla teško je vidjeti šumu i širu sliku. Lakše je podbadati doskočicama o iluzijama i ismijavanju tuđeg znanja o tome kako se proizvode igre. Jednostavno rečeno, NE može jedan magistar društvene znanosti kulturologije potkapacitiranim i ograničenim razmišljanjem razumjeti inženjera. Inženjeri gledaju apstraktno kao i umjetnici. Za nekoga bez ikakvog znanja o ikakvom inženjeringu i razvoju, sve je nedostižno i teško… Samim time što nema kreativnosti igre propadaju. Otkako su igre počeli producirati i režirati znanstvenici društvenih i političkih znanosti imamo strmoglavi pad kvalitete istih. Pa evo, za ovakav co-op kakvog ja spominjem možda bih u budućnosti i platio jer bi Veilguardu udahnuli novi život, odnosno novu perspektivu kakvu još nismo imali prilike vidjeti u sličnim igrama toga žanra. Možda se velikoj većini ovakav stil igre ne bi svidio, ali vjerujem da bi 90% njih reklo da im je to draže vidjeti nego Top surgery scars.

    • Zoran Žalac

      @Cygarone, 03.10.2024 - 17:13

      Far Cry 3.
      Tranzicija na Frostbite nije bila ni na vidiku kad su radili DA2 koji s tim engineom nema nikakve veze, što samo dokazuje da generalno nemaš pojma o čemu pišeš.
      Ugodan dan, LP.

    • sallaD

      @Zoran Žalac, 03.10.2024 - 17:40

      Da sam na tvom mjestu, ja bi išao sa Splinter Cell serijalom od Chaos Theory-a pa nadalje kao puno boljim primjerom odvojenog coop-a nego far cry 3. samo kažem

    • Cygarone

      @Zoran Žalac, 03.10.2024 - 21:33

      Far Cry 3 je smiješan primjer co-op igre sa zasebnim sadržajima. No o ukusima se ne raspravlja. Splinter Cell je imao zanimljiv co-op no pretpostavljam da nije bio dodatno naplaćen kao ekspanzija. Prihvaćam vaš ispravak mojeg netočnog navoda, unatoč tome što vam je promaknula sitnica u kojoj sam napisao ako se ne varam. To se odnosilo na pretpostavku iako je pretpostavka majka svih zajeba, kao što se može primjetiti u ovom slučaju. Nisam novinar, nije mi u opisu posla zapisivati i znati svaki pojedini engine svake ikad napravljene igre. Ne vjerujem da će takvo pitanje u bliskoj budućnosti biti na milijunašu, potjeri ili nekom pub kvizu. Koliko god ja znao ili ne znao o čemu pišem. Od vas svakako imam više saznanja i iskustva o programskom inženjerstvu i proizvodnji softverskih rješenja. Vi i vama slični perspektivni znanstvenici društvenih i političkih znanosti razlog su propadanja gaming industrije. Podilaziti manjinama stavljanjem fokusa na za igru nebitnih stvari, poput protagonista koji tijekom misija uz geto beat katanom reže protivnike a nakon misija se igra sa “dečkićima” pa tako dobivamo poluproizvode poput AC Shadowsa. Sjetimo se samo prikaza gameplaya u kojem se jasno vidi rezanje bambusa i njegovo neprirodno padanje na tlo… Umjesto da se svi osvrnemo na lošu fiziku spomenutog, mi se moramo boriti sa krivim vrijednostima. Krivim vrijednostima društva koje su kvazi znanstvenici društvenih i političkih znanosti odlučili nabiti svima u grlo. Doslovno mi potrošači, gameri ispadamo kao stoka sitnog zuba. Nebitni. Mene samo zanima jedna stvar. Ako one spodobe koje imaju zamjenice one/oni kupe igru. Kupe li jednu kopiju ili više kopija? Ili će kasnije UBISOFT i EA/Bioware kasnije plakati što imaju mali broj prodanih primjeraka?

  • Hadvar

    03.10.2024 - 11:03

    A da dobio mozda bar jednu zabavnu AC igru bez repetitivnih sranja i dobrom pricom? Co-op je jeftini populizam i uopce ne pase u AC igru. U unity-u su imali co-op i bio je grozan. U ovoj igri ce vjerojatno biti ista stvar. Imat cemo repetitivne i blijede co-op misije koje ce sluziti za neku vrstu grind-a Ne vidim nacina da Ubisoft spasi ovaj škart od igre. Bolje im je da prodaju sve IP-ove nekome tko zeli napraviti dobru igru.

  • Garl Vinland

    03.10.2024 - 13:27

    to sto su vracali novce za preordere znaci samo jedno, preordera skoro da nije bilo…odnsono broj je bio toliko mali da je svejedno oce vratit pare ili zadrzat…igra ce failat a ubi ce se naci u velikom problemu…bas sam jucer gledao, imaju porazne brojke prodanih igara u zadnje vrijeme…sw outlaws, avatar, prince of persia, skull and bones, sve propalo…

  • Fenner

    03.10.2024 - 14:31

    Te gaming kompanije su postale teška sprdnja. Poludjeli svi ko da je neki virus ludosti u zraku. Sve će uništiti.

    • Garl Vinland

      @Fenner, 03.10.2024 - 18:06

      To je zato jer na glavnim pozicijama vise nisu gameri nego poslovnjaci…

  • Logicni

    03.10.2024 - 14:53

    Odma mi se svidja vise igrica. Ne vjerujem da ce co-op campaign odnosno story biti opcija ali svejedno, bit ce zanimljivo. Nisam vec dugo vremena neku igricu story u co-op prekucao, bilo bi dobro da bude stvarno tako i ovde.

  • bornfrompain1993

    03.10.2024 - 15:35

    Ubisoft probajte napravit kvalitetnu story igru challenge… Zasto prvo ne mogu napraviti story igru koja je kvalitetna i staviti sav fokus na to, pa kasnije dodati co-op po potrebi?

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?