HCL.HR

Assassin’s Creed Syndicate je dostupan na PC-u i nije šrot od porta

Zoran Žalac 19.11.2015.   •   37 komentara


Londonske avanture Jacoba i Evie Frye sada su dostupne i igračima na PC-u. Prve reakcije PC publike su iznimno pozitivne što znači da je mjesec dana dorađivanja PC verzije bilo korisno za igru.

Mjesec dana poslije izlaska PS4 te XBO verzije, Assassin’s Creed Syndicate sletio je i na PC platformu. Ubisoft PC igrače nije kompenzirao za tih mjesec dana kašnjenja dodatnim sadržajem, ali se, po svemu sudeći, potrudio optimizirati igru kako spada. Za razliku od prošlogodišnje Unityja, Syndicate se po prvim komentarima vrti solidno, bez značajnijih opadanja performansi ili rušenja igre.

Naravno, za najbolje iskustvo bit će potrebno skinuti i zadnje ažuriranje. Na sam dan izlaska uslijedila je tako zakrpa koja teži 2,37 gigabajta. Što se tiče ispoliranosti same igre pored izvedbenog dijela, u konzolaškoj verziji bilo je primjetnih bugova, ali dobra je vijest što je vrlo malo njih utjecalo na sam tijek igre, odnosno napredovanje u njoj.

Komentari (37)

  • IaMarmageddoN

    19.11.2015 - 14:36

    Volim Assassins Creed ali preskačem ga do daljnjega jer makar je ta igra svake godine sve bolja treba imati i love da se opet kupi svake godine. Nisam kupio Unity a neću niti ovo sada.

  • bartul_9

    19.11.2015 - 14:45

    Nisam ni mislio da ce opet izbacit neki srot port to bi stvarno bila sramota za vjeke vjekova.Al ne razumijem sta je sa ovim patchevima na prvi dan izlaska igre, to sada postalo moderno ili sta??

    • Anomaly

      @bartul_9, 19.11.2015 - 15:13

      To je danas cool. 😛

    • BoneDigger

      @bartul_9, 19.11.2015 - 23:58

      Kad igra uđe u gold fazu (obično to bude mjesec dana prije izlaska), tj. kada je igra gotova i šalje se izdavaču da on odradi svoj dio. Tada developeri ne dignu noge u zrak već nastave raditi na igri i odmah pri izlasku igre puste ono što su u tom periodu radili – popravljali, optimizirali… što god.

    • Anomaly

      @bartul_9, 20.11.2015 - 15:25

      A što lepo ne naprave igru kako treba pa posle fino pređu na novi projekat a ne da svako malo izbacuju update?

    • BoneDigger

      @bartul_9, 20.11.2015 - 16:41

      Kada si vidio da se odmah pri puštanje igre u gold fazu ide na novi projekt? Isto tako, gdje si vidio da igra nema niti jedan bug pri izlasku?

    • Anomaly

      @bartul_9, 21.11.2015 - 03:04

      Meni lično krpljenje i ne smeta ali mi je bezveze kada imam probleme sa bug-ovima a oni tek posle mog odigravanja to skrpaju. Na novi projekat se ide još pre zvaničnog završetka projekta jer je sledeći Assassin's Creed već kako tako igriv ali mi ćemo ga igrati tek sledeće godine kada ga optimiziju, srede, i naravno dodaju još ponešto iako je glavna stvar već završena. Viđao sam i igrao igre bez ikakvih primetnih bug-ova pa šta? Moglo bi tako češće.

  • VladoShady 980

    19.11.2015 - 15:21

    Extra

  • goldfinger

    19.11.2015 - 15:39

    Jedino Unity nisam kupio(za pc i to iz očitih razloga),ali ovo bi već moglo ići…Ako je stvarno optimiziran kako treba.

  • Pero Zdero

    19.11.2015 - 16:22

    Ajde konacno i za pc da je nesto dobro optimizirano. Kakve su u zadnje vrijeme igre po tom pitanju nije ni cudo da pc igraci imaju viska vremena te su najbolji u seksu i podizu promet pornhubu…

    • pesek32

      @Pero Zdero, 20.11.2015 - 17:14

      Fallout 4 nije loše optimiziran koliko ja znam. Ni SW battlefront.

  • trulex

    19.11.2015 - 17:19

    igram ga na PC-u i mogu vam reći da je igra extra

  • Vejn

    19.11.2015 - 17:35

    Sad je najveci problem sacekati da se skine 🙁 Ova grafika na PCu je da oci ispadnu, bukvalno !

    • trulex

      @Vejn, 19.11.2015 - 17:38

      Da, e al ugasi antialiasing, vidjet ćeš tek onda grafike, kad je aa upaljen sve magla nekakava, a OFF je zakon, bolje imat rubove i oštre teksture nego maglu i mutne teksture

    • BoneDigger

      @Vejn, 19.11.2015 - 23:58

      Kakvu grafu imaš?

  • Vejn

    19.11.2015 - 18:23

    Ne razumijem, ma ne vjerujem da cu uopste i moci upaliti dalje od FXAA hahaha….. MSAA je previse za moju graficku. Upalicu TXAA ,ekstra je a radice…. Cudno mi to, ne znam zasto bi bila mutna slika, ne kontam. Ali u svakom slucaju probacu, hvala 🙂

    • trulex

      @Vejn, 19.11.2015 - 18:32

      Pa upravo mu to želim reći al nije me skonto, uglavnom gasi to, em bolja grafika em bolja preformansa.

  • funky0308

    19.11.2015 - 19:12

    E jmti..a rekao sam da ga neću ove god igrati..ali kako da sada preskočim kada me toliko intrigira taj viktorijanski London.. atmosfera dobro pogođena?

  • Vejn

    19.11.2015 - 19:13

    Kad u igri ne mogu da upalim MSAA onda ostavim FXAA. Ispod nema, a preko je zahtjevno. Ne mogu staviti na OFF jer je slika nazubljena a to ne mogu da gledam, smeta mi. Na FX aposlutno nikakvih zamucenja nema, a nisam primjetio sa TXAA. Sacu bas da probam, da vidim….

  • funky0308

    19.11.2015 - 19:24

    Zasto je na Steamu igra skuplja nego u Osijeku u trgovini? (Zelda- 349,00kn)?? Na Steamu je 59.99Eur.. Pa to je 100.00kn razlike, a u trgovini dobijem neki Special Edition Syndicate..Ne kužim..

  • Jokerhere

    19.11.2015 - 21:44

    Za sada mi se vrti solidno na 770, i74790K 8 Gb RAM, mada tek sam poceo. uglavnom dopustio mi je teksture na high, on eposebne Nvidine efekte ni pod razno. Uglavnom solidna postavka i vrti od 40 do 60. Nisam jos došao do onih širokih otvorenih područja ali svakako bolji start od Unity-a

  • funky0308

    20.11.2015 - 09:25

    Ode do Zelde kupiti Special Edition..pa javim kako se vrti na GTX970 SLI 🙂

  • funky0308

    20.11.2015 - 20:09

    Ljudi..tko god nije kupio AC Syndicate neka priceka..tko je rekao da je igra ispolirana, pojma nema sto to znaci.
    Dakle na i5 3.2Ghz, 12GB RAMa, SLI 970GTX (Phantom 2x4GB) igra na high postavkama sa hrpom stvari iskljucenih ili smanjenih sa ulatra na hight, jedva gura 30ak fpsova…
    Jebem ti Ubi i tko me nagovori da opet popustim (sam sebe)…
    Nadam se da ce izgledati i vrtiti se bolje kada se cijela igra skine (Uplay skida prvo engine i prve mape i daje da se igra dok se ostatak igre skida) , plus day one patch ali ovo je katastrofa od porta – opet.
    Tko god nije kupio neka priceka jer ce uzalud baciti pare…
    Bolje da sam StarWars kupio, iako ne volim MP igre nesto posebno, barem se odlicno vrti i jos bolje izgleda.

    • IaMarmageddoN

      @funky0308, 20.11.2015 - 21:04

      Zar ne? Battlefront… Jednako lijep a čak na momente bolje izgleda i nije zahtjevan, šteta što nema SPa… A nešto jebe taj Anvil engine našu konfu, ne znam koji je to vrag. I još je gora optimizacija nego je Unity bio, samo što nema toliko bugova! Inače je igra ok, popravili su mehaniku i nije loše vidjeti neko novo razdoblje, pogotovo tako zanimljivo ali da igra leti… ne leti.

    • funky0308

      @funky0308, 20.11.2015 - 23:31

      Ma da…stvarno ne mogu vjerovati..hrpu love sam dao za komponente i gledao sam sto kupujem..većina igara radi i vise negi dobro..jbte COD vrti u preko 180fpsa..
      Kopirao sam SLI postavke iz CODa i sada imam stabilnih 40ak fpsa ali mora to ici puno bolje..
      SLI podrska je ocajna, a i problemi sa i5 su u gotovo svakoj igri koja izadje..ocito se to komponenta koja ce vrlo brzo biti zamjenjena sa nekim i7 cpuom..
      Inace, upravo sam ugasio komp i Syndicate je stvarno dobra igra. ..teksture su prekrasne, Ubi je konacno modernizirao sam gameplay i igra je stvarno dobra, samo, mislim da je neću igrati jedno vrijeme, neka izadje jos jedan patch i da malo optimiziraju drivere, ovo bi me moglo dugo drzati uz monitor…uskoro sam godisnjem i bas se veselim igranju u hladnim zimskim nocima..London i atmosfera su upravo onakvi kakve sam htjeo vidjeti..
      Sto se tice Battlefronta…ne mogu prezaliti sto nema SP…to bi bilo lijepo prolaziti polako i stvarno uzivati u toj igri i vizualima..a tko zna, mozda dodje neki DLC ili jedna od "najavljenih" StarWars igara bude zanimljiva i bude imala SP..

    • IaMarmageddoN

      @funky0308, 21.11.2015 - 09:58

      Vjeruj, nije samo i5 u k… makar da, u zadnje vrijeme se najviše o njemu sluša da ima probleme tamo gdje ih ne bi trebao igrati. A što se CODa tiče, upravo to… I ne samo te igre nego 99% njih, pa i starijih AC naslova… Sve leti, ovo je prva igra koju na 1080p ne mogu pokretati na maksimalnim postavkama. Nije bed jer je igra stvarno neočekivano dobra jer nema bugova a unaprijedili su mehaniku baš taman ali mora to biti puno bolje optimizirano. Makar koliko vidim najveći je problem što makar igra prikazuje da se dvije grafičke koriste slično kao sa BAK je problem što je skoro isto da li radi jedna ili obje kartice. Baš sam pogledao onaj video što lik sa svoje dvije 980 Ti, grafičke od 2000€ ne mogu na 1080p dobiti 60 frejma. To je smijurija opet ali do patcha će se igrati na nekim manjim postavkama a da se isplati- isplati se jer je jako dobra igra a li lijepa, mora se priznati.

    • funky0308

      @funky0308, 21.11.2015 - 11:47

      Potpisujem od riječi do riječi..
      Dugo sam se nećkao kupiti ili ne…na kraju popustim sam sebi, odem do trgovine gdje sve igre i kupujem (ako hoću fizičku kopiju) i dobijem je za 349kn i to Special edition (Dickins i jos jedan DLC).. bas sam se iznenadio kad sam je pokrenio – ovako lijepu igru nisam nikada vidio.. kakva svjetlost, sjene, likovi..animacije odjece..fenomenalno. A sve mi je na high..kako ce tek izgledati kada odvrnemo, jednog dana phisics i antialising do kraja…a jooooj

    • Vejn

      @funky0308, 21.11.2015 - 12:08

      Pa da li je moguce da svi seru po igri jer je zahtjevna. Pa logicno, ono sto je veliko i sto premocno izgleda logicno da ce biti zahtjevno ! Sta hoces, da ti Syndicate radi kao COD. Pa COD koristi engin koji je stariji od Lade Nive, i ovo sto zahtjeva je previse s obzirom da je grafika niskobudzetna ! Sli podrska nije ocajna na Creedu, ocajna je u vecini igara… Pricate svi o ljepoti Star Warsa, lijep jeste ali ljudi, svatite da on nista nema sto nisu imale igre od prije 5 i vise godina !!! Crysis iz 2007 ima bolje efekte snijega i oslikavanje stopa u istom. Nebo je gotovo staticno, ne moze ni u tom segmentu Skyrimu prismrditi a ni nekolicini igara. Skeletna animacija je smjesna, destrukcije uopste nema, sto ima u BF 4.Facialna animacija je odlicna ali koliko samo igara ima bolju ! Necu ici dalje, samo cu reci jos jedno, igra ima super teksture ali DICE jos nije implementirao teselaciju u neku od svojih igara. Pogledajte kako su sastavljane teksture u Battlefrontu, iz koliko i kakvih poligona i bice vam jasno zasto ta igra LETI a Syndicate nece da radi 🙂 Prema tome, kad igra ima ovakvu grafiku opravdavam sve hardverske zahtjeve automacki.

    • funky0308

      @funky0308, 21.11.2015 - 14:28

      Pricas totalne gluposti…AC Syndicate ce se vrlo brzo vrtiti puno bolje..ako ove navedene konfe nisu dovoljne za 60+ fpsova onda sam ja dabar…
      Nemam ni vremena ni volje objasnjavati se s ovakvim komentarima.
      Receno je da se COD vrti u 180+ fpsa, a ne da od ACa ocekujem isto..

    • funky0308

      @funky0308, 21.11.2015 - 14:29

      Imam problem..cim se pokrene misija u kojoj po prvi puta sjedam u kociju, igra se smrtze i jedino ctrl+alt+del pomaze.. ima netko iskustva ili rjesenje?

    • Vejn

      @funky0308, 21.11.2015 - 15:30

      ''jbt, vecina igara radi bolje, COD se vrti u 180 fps +'' To si rekao, to u prenesenom znacenju znaci, jebo te Krid, igram sve igre u 200 frejmova i dodje on ne moze da makne 🙂 U susitini, mozda mrvu bolje ali nikada nece raditi ko COD, u stvari COD je parodija u svakom slucaju, mrtav projekat

    • IaMarmageddoN

      @funky0308, 21.11.2015 - 15:43

      COD je samo jedan primjer. Hoćeš da ti kažem da sve igre rade savršeno? GTA V, Ryse, Battlefront, BAK, TW3, Project Cars, Far Cry,… ukratko, sve pa čak i Star Citizen koji je smiješno zahtjevan. Uvijek je problem sa ovim serijalom i enginom. Druge igre od Ubisofta rade super ali opet te igre se ne rade u Anvilu . Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands (2016) te For Honor (2016) se rade na tom pokretaču, baš me zanima što će biti kada one izađu. @funky0308, ne bih ti znao pomoći, nisam doživio takve stvari još, ako budem ti javim…

    • Vejn

      @funky0308, 21.11.2015 - 16:05

      Ne znam zaista, meni igra radi fantasticno, dosta bolje od Unitya ! Ne mogu upaliti MSAA 4X ali mi ne treba…. Sve ove igre koje si naveo su podjednako zahtjevne na maksimanom nivou detalja. Imam inst Project Cars, kad upalim sva 3 razlicita AA moda, igra radi podjednako isto, uzasno tesko kao i Syndicate… Batman Arkham Knight je i zahtjevniji od Creeda….Naveo si GTA V. Ako imas karicu od 4gb upali sve sto imas u opicjama pa uporedi frejmrejt sa Syndicateom, sve su to nijanse, sve rade podjednako tesko…Mene licno harjdverska zahtjevnos ne zanima, ne brine me ni kod jedne igre jer sam uzeo novi komp pa sam miran, a nikad zahtjeve nisam ni gledao, uvijek sam igrao na sve na ULTRA. Da, istina,moram u novijim igrama korigovati AA , ali kome on treba kad je i FX vise nego dovoljan. Pozz

    • IaMarmageddoN

      @funky0308, 22.11.2015 - 00:05

      Ma jok. Sve ove igre igram na 4k na visokim postavkama dok Syndicate ne mogu na 4k na low igrati da imam staiblni frejm od 60 sličica. ProC i GTA V i sve igre koje sam nabrojao igram na 2160p na 60 frejma na nekim svojim postavkama tako da mi igra izgleda čim "realnije" znači scale distacing i te stvari prije nekih drugih gluposti sa što manje AA kojeg fakat ne treba na 4k makar mi experience nudi druge opcije: http://imgur.com/a/EgFqj Na 1080p max postavke 60 frejma do sada nije bilo uopće upitno, niti najmanje. Istina, totalno nebitna stvar jer je bitno da je igra bolja nego sam očekivao ali opet glupo je reći da nije šrot od porta jer je- ima jako malo grafičkih opcija i te opcije su zahtjevne, vrlo jednostavno 😀 A sa druge strane frend mi ima gtx 660 Ti i iskreno da ti kažem njegov frejm nije uopće toliko manji od mojeg SLi 970 kao što je to u ostalim igrama tako da moguće da Maxwell kartice najviše ili čak jedine osjećaju probleme tu, ali nešto ne štima.

    • Vejn

      @funky0308, 22.11.2015 - 11:36

      Da, definitivno na 4K rezoluciji vidis koliko je igra zahtjevna…. Znaci Synidcate je ipak naj zahtjevniji….. Ma znam kad ljudi kupe jake masine pa nece da spustaju detalje jer su upravo kupili novi hardver… Ali hajde, za utjehu je mozda, spustis malo MSAA i PCSS iskljucis i to je to… U svakom slucaju ja taj PCSS ne mogu ocima, u Far Cry sam ga gasio, u GTA takodje. Upalim ga i sjenke se gotovo izgube, gotovo da ih i nema. Jednostavno volim kad se sjenke jako vide, mozda nije realno ali svakako 5x bolje izgleda nego PSCC gdje se gotovo ne vide nikako… Ma strpi se malo, mozda ce pec i izaci, ko zna… Kad si imao novac da pazaris konfu koja gura na toj rezi igre u 60 fps onda ti nije problem dodati jos jednu kartu 🙂 pzzz

    • IaMarmageddoN

      @funky0308, 24.11.2015 - 09:42

      hahahahaha Trenutno je VR veći prioritet od još jedne kartice, naravno ako bude nekog vraga valjao.

    • IaMarmageddoN

      @funky0308, 24.11.2015 - 09:45

      Čisto da napišem da na Syndicate nije pitanje spuštanja detalja jer na 4k ne ide niti sa minimum postavkama kako treba i to je problem u odnosu na većinu igara gdje mi ide na very high, čak i ultra neke postavke na povremene padove na 55 frejma. Tko zna zašto je tome tako ali eto, tako je…

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?