Budućnost grafike u igrama nikada nije izgledala bolje
Na nedavno održanoj GDC konvenciji demonstriran je napredak u razvoju dvaju najpopularnijih enginea – Unreala i Unityja.
Prošlotjedna konvencija proizvođača igara donijela nam je neke uzbudljive vijesti, poput najave Google Stadia platforme. Dobar dio sadržaja bio je orijentiran prema budućnosti gaminga, a u fokusu su bile nove tehnologije za popularne engine – Unity i Unreal.
Oba su sada integrirala raytracing u najnovijim verzijama, no njihove demonstracije uglavnom su bile fokusirane na pomicanje granica u količini sadržaja. Tu nam je u prvom redu zapeo za oko Unityjev Megacity, koji je budućnost, ali i sadašnjost u isto vrijeme jer taj tech demo i sami možete preuzeti te pokrenuti na svom računalu.
Ostale tehnološke demonstracije bazirale su se na fiziku destrukcije, efekte čestica, raytracing i fotorealizam općenito. Ove demonstracije ne znače da će igre za godinu dana izgledati ovako – vjerojatno nećemo vidjeti takve ni za pet godina, ali je uvijek zanimljivo gledati ovakve stvari.
Ako vam se ovakva sanjarenja ne sviđaju, predlažemo vam da pogledate prezentaciju starog Quakea 2 potpomognutog raytracing tehnologijom. Interesantno – raytracing na stare igre utječe više i bolje nego na novije:
op_maniak
25.03.2019 - 10:45siguran sam da i intel i nvidia vec sad imaju hardver za takvo sta samo nece da izdaju..tako je npr rtx vec bio u ranim 2000-tima osmisljen od strane nvidie
Ivikus
@op_maniak, 25.03.2019 - 13:10Ako pričaš o reytrackingu, nvidia je prva plasirala potporu i mogućnost integriranja te tehnologije. Možda se varam nisam dovoljno proučavao da budem 100% siguran tho ^^
Jasterrr
@op_maniak, 25.03.2019 - 14:01Nvidia već ima RTX kartice koje imaju poseban hardver za real time ray tracing. Općenito ray tracing kao koncept u kompjuterskoj grafici postoji već jako dugo (više od 50 godina), a već dugo vremena se koristi u visokobudžetnoj produkciji videa, a i u 3D renderiranju. Teoretski su AMD i Nvidia grafičke kartice bile sposobne izvesti ray tracing da su developeri to mogli/htjeli ali onda bi imali više FPS-ova u PowerPoint prezentaciji nego u takvoj igri.
I nije samo stvar u tome jesu li mogli ili htjeli “izdati” takav hardver, stvar je u tome je li nam real time ray tracing stvarno bio potreban prije (postavlja se pitanje je li potreban sada). Da smo imali ray tracing prije 15 godina i dalje bi igre izgledale ružne (spram današnjih) jer grafiku čine i teksture, količina detalja, kompleksnost modela, uvjerljivost animacija i sl, a ne samo osvjetljenje. Polako se bližimo tome da će glavni bottleneck biti animacije i osvjetljenje. Za animacije univerzalnog rješenja još nema dok bi ray tracing trebao riješiti osvjetljenje, barem na papiru.
departed1983
@Jasterrr, 25.03.2019 - 17:57Kako nam nije bilo potrebno. Pogledaj video sa Q2…
Druga je stvar sto thenologija jos nije dovoljno razvijena i masovna pa je samo rijetki mogu priustiti. Definitivno, kad budem posjedovo ovu tehnologiju, u MP cu je ukljuciti ako je ikako moguce, ali za SP igre, ovo je najbolje sto se dogovilo gamingu.
SanKa
25.03.2019 - 12:17ovaj megacity baca na peti element
funky0308
25.03.2019 - 14:11Da li se Megacity moze probati ili samo pogledati? Ako se da provozati kroz ovaj fenomenalan grad bilo bi genijalno. Odlican je svijet
op_maniak
25.03.2019 - 14:37ali kad na kraju zbrojis sve i vidis sve te engine-e odkako je crytek izbacio cryengine nijedan mu nije ravan po kvaliteti fizike tekstura i osvjetljenja!
Saren
25.03.2019 - 15:02Megacity izgleda super, neznam kako drugima al savrseno nazvan engine za novi IP – Dredd (Megacity One) 🙂 Salu na stranu demo je poprilicno fora, nadam se vidjeti ovo u akciji u nekoj skoroj buducnosti.
svraka12_LIX
26.03.2019 - 17:07E a kako će tek izgledati za 20 30 godina.