Prodaja DLC-a za Cuphead potvrdila je ludu popularnost te igre
Razvojni tim StudioMDHR pohvalio se da je proširenje za njihovu hit igru Cuphead u prvom tjednu zaigralo više od milijun igrača.
Originalni Cuphead iz 2017. bio je indie uspješnica koja je u prva dva tjedna zabilježila prodaju od milijun primjeraka. Popularnost Cupheadovog svijeta samo se povećala nakon što je lansirana animirana serija na Netflixu, stoga ne čudi da se novi sadržaji za Cupheada sada prodaju bolje nego sama igra u svoje vrijeme.
Studio MDHR obznanio je kako je Cuphead: The Delicious Last Course proširenje u prva dva tjedna od lansiranja došlo do milijun igrača. Tome su svakako pomogle izvrsne ocjene, kako recenzenata tako i samih igrača. No, ponajprije je pomogla i trenutna situacija na tržištu gdje je Cupheadov DLC bio najuzbudljivija nova stvar u zadnja tri tjedna.
Povodom ovog uspjeha, developeri nagrađuju fanove te dijele tri aktualne konzole. Da biste se uključili u nagradni natječaj, trebate imati račun na Twitteru, zapratiti Studio MDHR, podijeliti njihovu objavu te im se javiti komentarom koju biste konzolu htjeli: Switch, PS5 ili XSX.
#CupheadDLC has gone platinum, selling 1M copies!!
As a small token of our immense thanks, we’re gifting a Nintendo Switch, Xbox Series X, and PS5 console.
For a chance to win: Retweet this post, follow @StudioMDHR, and reply with the word “Cuphead” & your console preference! pic.twitter.com/SWx3KzA0ZA
— Studio MDHR (@StudioMDHR) July 12, 2022
lepiakadodo
13.07.2022 - 22:00Biser samo takav…