Death Stranding 2 ići će u 60 fps-a na osnovnom PlayStationu 5
Pojedini su mediji dobili priliku zaigrati 30 sati Death Strandinga 2 te su podijelili niz detalja o samoj igri, uključujući i informacije o tehničkoj izvedbi.
Imamo dobru vijest za one koji Death Stranding 2 planiraju igrati na standardnoj PlayStation 5 konzoli. Potvrđeno je kako će igra imati dva načina izvedbe: Quality i Performance. Prvi će donijeti malo oštriju grafiku na 30 fps-a, dok će drugi omogućiti glađu izvedbu u 60 sličica po sekundi.
Ako je vjerovati iskustvu novinara i influencera koji su dobili priliku zaigrati Death Stranding 2 na 30 sati, izvedba u Performance modu bila je iznimno stabilna na običnom PlayStationu 5. A navodi se kako igra artistički ima prizore koji zaustavljaju dah.
Druga stvar koja je otkrivena mogla bi se smatrati svojevrsnim spoilerom, pa ovdje stanite s čitanjem ako ne želite unaprijed znati koje će se sve lokacije u igri moći posjetiti. Inače ne bismo ovo otkrivali, no informaciju je prenio i službeni PlayStation Blog, tako da je Kojima očito dao blagoslov.
Dakle, potvrđeno je kako ćemo u Death Strandingu 2 osim kroz već potvrđeni Meksiko koračati i kroz Australiju. Baš kao i u slučaju SAD-a iz prvog dijela, Australija geološki neće biti realistična i autentična u Death Strandingu 2, ali će svakako ponuditi raznovrsnost okoliša.
Što se tiče značajnijih noviteta za gameplay, potvrđeno je kako će Death Stranding 2 imati i lovačke misije u kojima ćemo štiti životinjski svijet od izumiranja tako da lovimo životinje i transportiramo ih u sigurno okruženje. Također ćemo vidjeti i novu mehaniku prikupljanja resursa kroz izgradnju viseće željeznice pomoću koje ćemo prevoziti ogromne količine resursa iz rudnika.
Za razliku od prve igre, Death Stranding 2 imat će dinamičnu izmjenu dana i noći, što će različitim čimbenicima utjecati na sam gameplay. Na primjer, neki će se protivnici u igri pojavljivati samo tijekom noći, ali će generalno izbjegavanje protivnika biti lakše noću zbog smanjene vidljivosti.
Igra će također imati novi sustav unaprjeđivanja 12 vještina. U pravilu, što se više bavite nekom aktivnošću, to će glavni lik biti spretniji u tome. Također ćemo imati i dodatni sustav nadogradnje vještina zvan APAS, koji će naizmjenično moći poboljšavati vještine transporta, šuljanja, borbe i servisiranja. Nadogradnje će ovisiti o istraživanju te će igrač morati samostalno odlučiti koje vještine želi poboljšati na ovaj način.
Death Stranding 2: On the Beach pojavit će se na PlayStationu 5 sljedećeg mjeseca – 26. 6.
Rajder
08.05.2025 - 11:10Pa bilo bi čudno da ne…a što očekivati dalje onda…Perf.mode i sve ok…ne težimo svi svemu
MAJSTOR RINGO
08.05.2025 - 11:31Neka vest o pro verziji i izvodjenju?
MetalicStar
@MAJSTOR RINGO, 08.05.2025 - 14:08pa sudeci po izjavam da iznimo stabilno na baznom onda na pro jos stabilnije
MAJSTOR RINGO
@MetalicStar, 08.05.2025 - 14:22To da kolega. Ali zanimaju me druga graficka poboljsanja.
Nadam se da ce ih biti. Da ce max biti iskoriscena snaga pro konzole. Sutra boze zdravlja ga kupujem
arminko
08.05.2025 - 11:35Eh nekad se nismo zamarali sa fps i drugim parametrima, vise smo uzivali
RPGamer
@arminko, 08.05.2025 - 11:57Ja ni danas ne znam što je to. Instaliram, pokrenem igru i meni igra radi. Ne zanima me je li taj fps 30, 60, 120…
arminko
@RPGamer, 08.05.2025 - 12:14Isti sam haha
GTA222
@RPGamer, 08.05.2025 - 14:36Blago ti se
Future man
@RPGamer, 08.05.2025 - 14:43Ja jos na 1080 p i 60 fps .Glavno da mi igrivo.
Bronson
@RPGamer, 08.05.2025 - 15:49Meni je samostalne kampanej bitno da je iznad 30fps i da nema trzuckanja i velikog odskakanja, naravno da se oseti razlika 60+ i da je bolje ali nikad ne bih cekao igru koju zelim da izadje za PC ako je prvobitno na konzolama pa makar je igrao u 30 fps mora da bude quality mode cak i na PC ne gasim VSync nikad, za mp igre je vec drug stvar tu mi se igra mora vrteti iznad 60..
SanKa
@RPGamer, 12.05.2025 - 09:38to kaj ti igras se izvodi u 12 fpsa zato hahahah. šala mala
IgorBiH
@arminko, 08.05.2025 - 14:28Ali Zoran je opsjednut sa tim, zar ne znaš?
Numberone
08.05.2025 - 11:37Jos najbolje da nece. To se nebi uopce trebalo naglasavati, nego bi trebao biti minimalni standard da ima quality i performance mode.
John_Constantine
08.05.2025 - 12:31Super zvuče noviteti. A ovo za životinje, nešto slično je bilo i u MGS5.
ChungaLunga
08.05.2025 - 13:31S obzirom kak igra zgleda na promo/gameplay traileru, devovi su napravili sjajan posao ak bude to guralo na 60 fpsa. Pravi next-gen uradak. Keep them coming…
Mrkvicaa
08.05.2025 - 14:59Sviđa mi se Decima engine, kao nekada Fox Engine… Mozda bi se neki trebali malo manje oslanjati na Unreal Engine.
-W-
@Mrkvicaa, 08.05.2025 - 22:05Potpisujem..trend unifikacije s ue5 nije nikako pametna opcija
Ico220
08.05.2025 - 16:41U prvi nastavak sam utukao preko 150 sati igre i napravio tj isprintao sve ceste.
Ova ce ic preko 200 sati meni se cini 😆
LucyQ
10.05.2025 - 17:24Ovome se baš baš veselim