U 25 minuta objašnjeno je kako funkcionira PvP u Deathloopu; opet nikome ništa nije jasno
Redatelj nadolazeće igre Deathloop pojasnio je što točno igrači dobivaju s PvP načinom igranja u kojemu mogu igrati s negativkom Juliannom.
Nadolazeća pucačina u vremenskoj petlji – Deathloop – dobila je na QuakeCon konvenciji najviše prostora, ali uglavnom kroz razgovor s developerima igre. Fokus je bio na pojašnjavanju PvP segmenta igre u kojemu drugi igrač može preuzeti ulogu jedne od meta koje prvi igrač treba eliminirati.
Lik Julianne uvijek se nalazi u igri, ali je na igraču da bira hoće li ona biti isključivo AI-kontrolirani protivnik ili će ju moći preuzeti neki drugi igrač. Dok glavni lik Colt ima dva dodatna pokušaja nakon smrti, Julianna ima samo jedan pa se mora oslanjati na zamke i sl. No, njezina je prednost u tome da poznaje teren po kojemu se ganja s Coltom te lakše dolazi do predmeta i brže uočava kad je nešto na mapi sumnjivo.
Okršaj s Juliannom može se izbjegavati, no igraču je poticaj za eliminiranje Julianne u tome što ona uvijek ostavlja vrlo vrijednu opremu ako ju uspijete eliminirati. S druge strane, Julianna nakon svakog okršaja dobiva ocjene za učinkovitost, što joj otključava dodatnu opremu.
No, što se dogodi ako igrači jednostavno ne žele ratovati 1 na 1? Tvorci Deathloopa kažu kako su to uzeli u obzir te će u kontekstu priče imati smisla ako se Colt i Julianna udruže te rade skupa. No, taj dio bit će isključivo na igračima, a ako igrate protiv AI-kontroliranog lika takvo što se neće događati.
Filip Zorić
20.08.2021 - 15:57Šteta što marketing za igru zasad ne ide baš najbolje :/
Dajsikeks
@Filip Zorić, 20.08.2021 - 16:17?
Zoran Žalac
@Filip Zorić, 20.08.2021 - 16:38To su sad već šale na njihov račun, ali u svakoj šali i malo istine.
Stjepan Fikter
@Filip Zorić, 20.08.2021 - 18:25Cries in Prey.
marko1106
@Filip Zorić, 20.08.2021 - 19:45A možda i je cilj da što manje znamo i da nas sama igra ostavi paf. Ne znam samo nagađam