HCL.HR

DirectX 12 debitira na ovogodišnjem GDC-u

ToxarE 07.03.2014.   •   12 komentara   •   Tehnologija


Vjerojatno najistaknutija najava ovogodišnjeg Game Developers Conference okupljanja bit će Microsoftovo predstavljanje dvanaeste verzije DirectX API-ja.

„DirectX: Evolving Microsoft’s Graphic Platform“ naziv je jednog od panela koje će Microsoft održati u sklopu ovogodišnjeg Game Developers Conference okupljanja, a zanimljiv je prvenstveno iz razloga što će tim povodom biti službeno predstavljen DirectX 12. Microsoftov API zadnju značajnu nadogradnju dobio je sada već davne 2009. godine, a kako nam uskoro stižu i novi Windowsi 9, u Microsoftu smatraju kako je pravo vrijeme za još jedan napredak.

„Već gotovo 20 godina DirectX je platforma koju proizvođači igara koriste da bi kreirali najbrže i vizualno najimpresivnije igre na planeti. Međutim, tražili ste da vam omogućimo više… Tražili ste nas bolje alate s kojim biste izvukli posljednje atome snage iz vašeg računala, tableta, smartphonea i konzole. Dođite da biste doznali kako vam to planiramo dostaviti.“ – stoji u opisu panela na stranici GDC-a.

Otkrivanje mogućnosti DirectX-a 12 zakazano je za 20. ožujak. Na službenoj teaser stranici vidljivo je kako će isti podržati partnerske kompanije Intel, Nvidia, Qualcomm pa i AMD koji je nedavno lansirao svojevrsnu alternativu DirectX-u – vlastiti API pod nazivom Mantle. DirectX 11, s druge strane, neće ostati zanemaren pa se na temu istoga za GDC priprema osam panela.

Komentari (12)

  • lxexo

    07.03.2014 - 14:30

    R.I.P Mantle xD

    • Corvodin

      @lxexo, 07.03.2014 - 14:31

      Vjerovatno

    • Lovac

      @lxexo, 07.03.2014 - 16:10

      Zašto? Sumnjam da će donjeti išta revolucionarno osim bolje optimizacije i možda koji kič tu i tamo.

    • LudiMax11

      @lxexo, 07.03.2014 - 18:53

      pa sta nije mantle najbolja solucija za optimizaciju….Directx je kao auto setup kako ce graficka procesirat igru ….a sa mantle developeri iskoriste potencijal graficke kartice 100% (tako nesto)

    • Stribor88

      @lxexo, 08.03.2014 - 11:22

      mantle je ubojica, directx bottlenecka strasno na gpu-u, neiskorištava 8 jezgri kod cpu-max 4, ne znam kud je zapelo toliko s mantle-om…

  • marcusmali

    07.03.2014 - 14:42

    a tek kad pokazu kako sve to radi na xbox one konzoli,:D

    • Chris28

      @marcusmali, 08.03.2014 - 18:24

      vidi se da si fanboy

  • The Longshot

    07.03.2014 - 16:38

    Hoce li R9 270 podrzati DirecX 12?

    • Corvodin

      @The Longshot, 07.03.2014 - 19:48

      U određenoj mjeri, vjerovatno. Ako se ne varam uz svaki novi directX ide novi silikon, tako da punu podršku imaju grafe koje izađu kasnije.

  • fxp1990

    07.03.2014 - 17:22

    proci ce jos puno puno vremena prije nego sto igre pocnu koristiti DX12 kako spada.

  • Adrian Sutil

    07.03.2014 - 19:46

    Sijecam se jednoga komentara kada je aktualan bio Direct x 11,,, kada bi napravili igru koja koristi puni potencijal direkt x 11 sve aktualne graficke koje su trenutno na trzistu bi pale u vodu!!!

    • jancec

      @Adrian Sutil, 31.01.2015 - 17:39

      +1

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?