HCL.HR

Deathloop, nova igra tvoraca Dishonoreda, dobila je datum izlaska za PS5 i PC

Zoran Žalac 11.11.2020.   •   7 komentara


PlayStation trgovina za regiju Novog Zelanda otkrila je novi datum izlaska igre zvane Deathloop koju smo trebali igrati još ove godine.

Da je sreće bilo, novu igru tvoraca Dishonoreda igrali bismo sutra, po izlasku PlayStation 5 konzole. Ipak, Deathloop je odgođen za 2021. godinu, a sada smo doznali i za kada točno. Novozelandski PlayStation Store otkrio je kako ova Hitman+roguelike igra izlazi 21. 5. u verzijama za PlayStation 5 te PC. Nije tako daleko, eto još jedne “next-gen” igre u prvoj polovici 2021.

Ako vam se nekim slučajem život ponavlja iz dana u dan pa sve zaboravite nakon 24 sata, evo ukratko opisa igre zvane Deathloop:

Igrač se nalazi u ulozi Colta, čovjeka koji se svakoga jutra budi na otoku Blackreef gdje se vrijeme vrti u krug. Da bi razbio to ponavljanje vremena, Colt mora pronaći i eliminirati osam članova programa AEON, s time da ih mora riješiti svih osam u jednom danu, odnosno u jednom trku bez umiranja. To se možda čini kao jednostavan zadatak, ali se na otoku nalazi i Julianna, lik kojemu je zadatak totalno suprotan od Coltovog te ona mora zaštiti članove koje Colt mora ubiti, a štiti ih tako da ubije njega te mu samim time resetira napredak. Ulogu Julianne po potrebi može preuzeti drugi igrač.

Označeno sa:

Komentari (7)

  • macgyver

    11.11.2020 - 17:37

    Igra djeluje zanimljivo, ali i dalje mi bas nije jasno kako ce to funkcionirati…
    Ako mozes spremiti poziciju, igra ce biti dosta kratka, rjesis osam meta i gotov si. Sumnjam da ce trebat vise od kojih pol sata po meti. Ali onda se gubi smisao igre jer nema resetiranja, odnosno svaki put kad pogines, loadas zadnji save, tako par puta i nakon kojih pol sata po meti plus mozda jos pol sata za loadanje i ponavljanje, gotov si. Ukupno 10 sati max.
    Ako pak nema spremanja, igra ce brzo postati jako repetitivna i dosadna. Ok, prvih par puta ti je mozda ok da pogines jer tako izvidis situaciju i nadjes potencijalno bolji pristup meti. Ali kad po 20. put pogines tamo negdje na 6.-7. meti i ponovo moras sve iz pocetka, rjesavat mete koje si vec 15 puta rjesio, popizdit ces

    • macgyver

      @macgyver, 11.11.2020 - 17:44

      Kad malo razmislim, prva opcija (da ima spremanja) bi vjerojatno bila I kraća od 10 sati al nije ni to tolki problem, ima i kraćih igara. Npr nedavno sam Hitman Blood Money prošao za 7.5 sati. Al problem je to što se onda gubi smisao igre i resetiranja, jer nakon svake smrti samo loadas, a ne resetira se sve kako su oni zamislili

    • Red Falcon 2

      @macgyver, 11.11.2020 - 17:49

      Kreativni direktor je rekao da će negdje na pola igre doći do velike promjene u gameplayu pa pretpostavljam da je rješavanje 8 meta samo prvi dio igre.

    • Zoran Žalac

      @macgyver, 11.11.2020 - 18:24

      Dovoljno je samo da se baziraju na autosave/checkpoint i uklone opciju snimanja / loadanja checkpointa. Isto kao Hades, recimo, ne možeš tamo varati da loadaš kad pogineš.

    • macgyver

      @Zoran Žalac, 11.11.2020 - 19:05

      Ne kužim bas sto si htio reći… snimanje samo na checkpointovima (npr. nakon svake mete) ili da nema snimanja uopce? Ako je prvo, gubi se smisao resetiranja. Ako je drugo, zamisli da igraš 5 sati, dodjes napokon do 8. mete i pogines. I tako 10 puta zaredom. Ne znam tko nebi poludio na to

    • Zoran Žalac

      @macgyver, 12.11.2020 - 11:16

      Igra automatski snima checkpoint i ne da ti da snimaš ili loadaš ručno. Ako izađeš iz igre, možeš nastaviti tamo gdje si stao. Ali ako umreš, istog trena se taj zadnji checkpoint briše ili ga zamjenjuje novi checkpoint tako da ne možeš onda izaći iz igre da bi se vratio na predzadnji checkpoint i izbjegao smrt. Slično funkcioniraju sve postavke s permadeath težinama ili većina igara s roguelike elementima kao što su Hades, Dead Cells, Binding of Isaac i sl. Hades se u principu može prijeći za manje od sat vremena, ali u prosjeku treba 30-50 umiranja da prokužiš taktike, dobiješ dobar gear i sl. Vjerujem da će i ovdje biti neke nasumičnosti. Npr. jednom ćeš naći snajper, drugi put nećeš, ali ćeš naći dobro mjesto za snajpanje, pa ćeš zapamtiti za sljedeći put kad pronađeš snajper. Ili tako nešto.

    • macgyver

      @Zoran Žalac, 12.11.2020 - 21:53

      Kužim, onda je to druga opcija da nema snimanja, odnosno samo u svrhu pauze. Onda mi to djeluje da će postati dosta repetitivno i dosadno nakon nekog vremena, al živi bili pa vidjeli. Nisam igrao Hades ni slične igre

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?