HCL.HR

Electronic Arts patentirao sustav dinamičnog mijenjanja težine kojim bi se igrače “tjeralo” na duže igranje

Zoran Žalac prije 1 tjedan   •   14 komentara   •   Industrija videoigara


Tvrtka Electronic Arts prošle je godine prijavila, a prije tjedan dana registrirala patent za sustav dinamičnog mijenjanja težine u igrama s ciljem produljenja igranja.

Znate ono kad si kažete odigrat ću kratko samo jedan meč, pa onda izgubite taj meč i odigrate još jedan i tako sve dok ne pobijedite – da niste uzalud igrali? Čini se da Electronic Arts želi poticati igrače koji igraju igre u kraćim navratima da se uz njih zadrže duže – tako što će im dinamično povisiti razinu izazova, odnosno težinu igre.

Prije nekoliko dana objavljen je njihov patent za sustav koji automatizirano podešava težinu igre u vrlo sitnim mjerama, i najvažnije od svega – u pozadini, bez znanja igrača. Nije to novi koncept – slično se koristilo i još uvijek se koristi u hrpi drugih igara – jedan od najpoznatijih primjera dinamičnog mijenjanja težine jest kultni Resident Evil 4. Međutim, cilj ovoga sustava koji je razvio Electronic Arts nije da igraču oteža ili olakša igranje ovisno o njegovim vještinama, nego je ideja ta da se blagim povećavanjem težine igranja igrače može duže zadržati u igri.

Primjerice, ako imate pola sata vremena za igranje, a igra vam pruži izazov kojega ne uspijevate riješiti u tih pola sata, postoji šansa da ćete igrati nekoliko minuta dulje kako se ne biste osjećali da ste protratili tih pola sata ne obavivši ništa. Čini se kako Electronic Arts cilja iskoristiti tu šansu produženog igranja.

Zašto im je uopće bitno koliko dugo netko igra njihove igre? U pravilu je ta stavka iznimno važna jer što je duže igrač u igri, to su veće šanse da mu se nešto dodatno proda ili šanse da će postati vjerni konzument neke franšize. Na kraju krajeva, većina igrača može igrati samo jednu igru istovremeno, a ako igrate igru Electronic Artsa, to znači da ne igrate igru neke druge firme, što je Elecronic Artsu isto tako bitno kad krenu usporedbe s drugim firmama na tržištu.

Naravno, kao i obično – sustav automatiziranog mijenjanja težine s ciljem produživanja igranja za sada je samo patent. A to znači da ne mora nužno biti materijaliziran te iskorišten u nekoj igri, ili pak više njih. Pitanje je samo – hoće li Electronic Arts biti transparentan ako se sustav jednoga dana i bude koristio.

Označeno sa: ,

Komentari (14)

  • Saren

    07.04.2021 - 17:18

    EA i transparentnost je isto ko da pitas nasu Vladu na sta sve trose lovu. Neka ovo ostane patent. Hvala ali ne hvala. Kad igram SP naslov zelim sam podesiti tezinu ovisno kako se osjecam taj dan i kakva mi je igra. Ako je prelagano, povisit cu, ako je pretesko smanjit cu… Ovo sta oni zele je po meni totalno nepotrebno, nit su svi igraci isti, niti imaju svi isti isti skill set. Neka se ostave ovoga.

  • vragec25cro

    07.04.2021 - 17:51

    Znači sličan sistem ko i na vočkicama,za dlaku do jackpota pa ajmo jos par vrtnji 🙂

    • Mihael5555

      @vragec25cro, 07.04.2021 - 18:53

      ni malo slično

    • vragec25cro

      @Mihael5555, 07.04.2021 - 21:38

      Kako ne?rekoh zadnje okretanje i onda za dlaku promašim jackpot,normalno da nastavljam dalje.Tako i oni recimo dođem do kraja mape i onda poginem jer su povečali težinu,normalno da cu opet probati kad bilo za dlaku.Barem sam ja tako shvatio to iz članka

    • Mihael5555

      @vragec25cro, 08.04.2021 - 10:34

      ovo za jackpot je 100% sreca i nema nikakvih drugih faktora (skill, znanje…)

    • vragec25cro

      @Mihael5555, 08.04.2021 - 12:52

      Znam ali malo mi opisanom vuce na to 🙂

  • cmicko22

    07.04.2021 - 18:49

    Meni ovo iskreno zvuči odbojno.

  • Bosniagamer

    07.04.2021 - 19:13

    Mene podsjeca na skriptiranje with extra steps.

  • Vjetrenjaca123

    07.04.2021 - 19:30

    Žele još malo iznervirat Marka Goldbridgea kad mu povise težinu protiv Burnleya.

  • MightyAloy

    07.04.2021 - 19:40

    “Pitanje je samo – hoće li Electronic Arts biti transparentan ako se sustav jednoga dana i bude koristio.” – neće. EA = 💩

    • RickBarry

      @MightyAloy, 07.04.2021 - 20:22

      Kontaj to kao retoričko pitanje lol

  • djosic85

    07.04.2021 - 20:18

    Kaže najpoznatiji primjer je RE4. Moram priznat da nisam to skužio iako sam RE4 prešao na najtežoj razini.

  • Vexido

    07.04.2021 - 22:46

    čini mi se da je ta metoda u fifi već odavno implementirana , i u single playeru i u multiplayeru … zar ih nisu bili tuženi zbog slišnih stvari , gdje se ea očitovao kao da nemaju oni nikakav algoritam koji mjenja takve stvari , da je to čista glupost …,i sad odjednom ipak imaju

  • marko1106

    08.04.2021 - 13:16

    fora je u tome što nemam ja vremena natezat se sa takvim igrama.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?