Horizon Forbidden West imat će penjanje kao u Assassin’s Creed igrama
Stigli su nam novi detalji o novoj igri iz Sonyjevog serijala Horizon. Doznali smo da će sustav penjanja u igri biti slobodniji nego prije.
Nedavno smo vidjeli demonstraciju gameplaya iz Horizon Forbidden Westa, no tvorci te igre ističu da nismo vidjeli se novosti koje su nam pripremili. Na primjer, vidjeli smo sustav penjanja, ali nitko nije primijetio da je značajno drugačiji od onoga u Horizon Zero Dawnu. Aloy se penje brže i njezin Focus označava joj gdje se može popeti. Međutim, sama igra imat će slobodan sustav penjanja po okolišu, slično kao u zadnjim igrama iz serijala Assassin’s Creed.
To znači da će se Aloy kontinuirano penjati po okolišu dok igrač drži tipku za smjer kretanja, tj. penjanja. U prošloj je igri penjanje funkcioniralo tako da se Aloy hvatala za istaknute dijelove okoline, skačući do njih. Doduše, ne očekujte “parkour” u stilu Assassin’s Creeda jer u Horizon Forbidden Westu neće biti skakanja po krovovima. Kad god dođete u neko naselje, nema skakanja, pentranja ni borbe. No, izvan naselja možete se popeti bilo gdje. Ili tako barem kažu developeri igre.
Developeri također otkrivaju kako je mapa Forbidden Westa mrvicu veća od svijeta Zero Dawna, ali da im to nije bio cilj. Umjesto same prostranosti teritorija, ciljali su da ga napune s više različitih bioma i sadržaja, tj. mikro-priča kako ih zovu. To nas podsjeća na događaje kao u RDR 2 i AC: Valhalli.
Značajan dio svijeta bit će i onaj podvodni, a tu još nismo vidjeli pravi gameplay. Iz Guerrilla Gamesa navode kako će borba protiv neprijatelja u vodi biti vezana za nadmudrivanje, tj. da će se izvoditi kao “igra mačke i miša”. Aloy će se od većih protivnika morati skrivati, te će za kretanje u podmorju koristiti struje da bi brže pobjegla od predatora.
Kao što smo mogli vidjeti u demonstraciji, borba protiv ljudskih protivnika poprimit će prakse borbe s robotima. Sada će i ljudski neprijatelji imati štitove koje će prvo trebati ukloniti da bi isti postali ranjiviji, a te dijelove oklopa moći ćemo analizirati uz pomoć Focusa (postat će drugačije boje).
Sudeći po informacijama iz jednog intervjua s Guerrila Gamesom, Horizon Forbidden West imat će mod za izvođenje u 60 sličica po sekundi. Nije to još 100% potvrđena informacija – moguće je da se nešto izgubilo u prijevodu, ali je jako izgledno. U bilo kojem slučaju – ono što smo vidjeli prošloga tjedna išlo je u 30 fps-a.
Jučer su iz Sonyja također rekli da je Horizon Forbidden West i dalje u planu za jesen 2021. godine, ali da ništa još nije 100% sigurno pa je lako moguće da ga prebace i za početak sljedeće godine.
Nemanjazzz
03.06.2021 - 17:24Penjanje po krovovima 95% svakog starog AC-a. Sad je to 5% gameplay – a
TenrousE
03.06.2021 - 18:07Ehhhh…30fps na ps5….nije mora ni izlazit ako ce svaki naslov radit na boljoj rezoluciji u 30fps…trt goli
ImeiPrezime
@TenrousE, 03.06.2021 - 19:12Piše u članku da će vjerojatno biti opcija za 60 fpsa. To bi bila najbolja situacija, da postoji opcija za odabrat.
djosic85
@TenrousE, 03.06.2021 - 20:33Ma 60 će bit, samo ćeš nas ureć sa tim pesimizmom
moordrak
@TenrousE, 04.06.2021 - 08:43A čuj. Mogli su hardver PRO-a staviti kao standardni i četvorka bi bila OK još barem nekoliko godina, ali ne, uredno su ubil proizvodnju PS4PRO. Ovo je tek prva verzija petice. Mjenjat će stvari kroz godine. Realno, za peticu još uvijek nema pravih igara. I ovo je cross-gen igra…
marko1106
03.06.2021 - 18:11E kad se sjetim da je ovakav clanak bio kako ce AC:Origins imati penjanje kao Zelda. 😁. Sad je to AC:penjanje 🤫
djosic85
03.06.2021 - 20:35Parkour ACa mi nikako ne paše za hzd, al ajd vidjet ćemo u šumama i gorama kako to izgleda
Bronson
@djosic85, 03.06.2021 - 21:23Ma parkour u poslednjim AC igrama je skroz bez duse, bukvalno su nazadovali u tom segmentu od Unity-a.. Ni meni ne pase nikako.
tomekplejka89
@Bronson, 04.06.2021 - 08:15Unity je imao najbolji parkour…kada je radio jel…one male ankmacije i trikovi koje bi Arno izvodio…I jos ako smijem dodati; u AC jedinici minje bilo fora sto se nisi mogao popeti bilo gdje kako si htio nego si imao nekoliko “ruta” koje si mogao iskoristiti pa bi najcesce ona stealth bila najteza za pronaci…Danas samo drzis gljivicu prema naprijed i to je to..sam ide ko djeca iz skole
PrydaCro
03.06.2021 - 20:4210/10 masterpiece. Uce od najbolji hail ubisoft.
Sljivovica23
03.06.2021 - 21:30Dajte, rađe bi se penjao 2 sata nego imat parkour ko AC valhala i ostali noviji. Bolje da naprave neki Uncharted sistem penjanje neg AC. Stvarno zna dosadit takva mehanika penjanja.
moordrak
04.06.2021 - 08:34Parkour nije samo “skakanje po krovovima” nego kompletna mehanika kretanja lika po urbanoj ili prirodnoj okolini odnosno izbjegavanje prepreka bilo koje vrste na vrlo kreativan način. Neznam za druge, ali meni su animacije takvih složenih pokreta u igrama fantastične. Još kada bi se sve pokretalo u 60+ sličica… ma milina!