HCL.HR

Izdavač GTA 6 ponovio: promoviranje igre kreće na ljeto, ne prije toga

Zoran Žalac 22.05.2026.   •   46 komentara


Izdavačka kuća Take-Two Interactive objavila je financijsko izvješće o svom poslovanju za prvi kvartal 2026., a tim povodom su razbili nagađanja s interneta kad bismo mogli vidjeti novi trailer za GTA 6.

Mnogi su fanovi GTA serijala očekivali da ćemo ovoga tjedna dobiti neke novosti vezane uz nadolazeći Grand Theft Auto 6.

Pretpostavka je bila da bi eventualne vijesti mogle doći neposredno uz financijsko izvješće o poslovanju Rockstarove matične tvrtke, Take-Two Interactive. Nagađalo se o novom traileru, otvaranju prednarudžbi, itd.

Međutim, Take-Two je jučer objavio svoje financijsko izvješće, a od novosti za GTA 6 na kraju nije bilo baš ništa.

Voditelj tvrtke, Strauss Zelnick, morao je stoga objašnjavati kako marketinške najave za Take-Two nikad nisu vezane uz objavu izvješća o njihovom poslovanju. Podsjetio je kako je već najavljeno da će promocija za GTA 6 krenuti ovoga ljeta – ali ljeto počinje u drugoj polovici šestog mjeseca, do čega ima još punih mjesec dana.

Ako ništa, Zelnick je barem potvrdio da se plan za lansiranje igre nije promijenio. Još uvijek GTA 6 ima zakazani rok 19. 11. ove godine.

Lansiranje igre na taj datum uračunato je i u financijskim projekcijama tvrtke Take-Two za fiskalnu godinu 2027. Prema tim projekcijama, tvrtka planira imati prihode između 8 i 8,2 milijardi američkih dolara. Jedina igra osim GTA 6 koju imaju potvrđenu za taj period je NBA 2K27.

Komentari (46)

  • Tommy Vercetti

    22.05.2026 - 19:37

    Ne znam što se točno događa, ali zanima me zar sam ja jedini gamer kojega uopće nije briga kada će izaći 6ica? Nisam pogledao trailer, pratio glasine, bio razočaran odgodom i sudjelovao u bilo kakvim raspravama vezanim uz naijščekivaniju igru godine. Volim GTA serijal, posebno Vice City (da se lako zaključiti 🙂 ), ali jednostavno ne mogu objasniti zašto me 6ica ne privlači. Čudno. Zar ne?

    • Zoran Žalac

      @Tommy Vercetti, 22.05.2026 - 19:51

      Zato što nema Tommyja Vercettija?

    • Bronson

      @Zoran Žalac, 22.05.2026 - 20:52

      Kako znas da ga nema?

    • Tommy Vercetti

      @Zoran Žalac, 22.05.2026 - 22:36

      Nije zbog toga, prijatelju. Vice City je bio i ostao jedina GTA igra koju sam više puta prešao i u kojoj sam proveo više vremena nego u 4-ci i 5-ici. U mojih je top 10 igara svih vremena zajedno s Red Dead Redemption 2, Half Life 2, originalnim Doom-om i Morrowindom. Svaka čast Oblivionu i Skyrimu, ali Morrowind je taj od kojega je krenula sveopća opsesija Elder Scrollsom. Ne staviti ga u svojih top 10 bio bi grijeh. Oprosti. Malo sam skrenuo s teme. Razlog zbog kojega GTA 6 izbjegavam u širokom luku vjerojatno leži u činjenici da trenutno stanje gaming industrije mi nikako ne paše zato što se sve svelo na brzi cash grab, mikrotransakcije, copy-paste taktiku, nedostatak fizičkih medija i digitalizacije svega, korištenje umjetne inteligencije u kreiranju igara (tko god kaže da ju ne koristi, taj očito laže; svi studiji koriste AI), grozan odnos prema ljudima koji stvaraju sve ovo što volimo, … . Mogao bi nabrajati do sutra. Nisu 90e, niti novi milenij. Ne igramo više igre na 64oci i PS2ici, nema više LAN partya i igraonica, niti razmjene igara i bilo kakvog druženja koji je igranje činio 100% zanimljivijim. Ne igra se dobri stari Unreal Tournament, Starcraft i COD 2. To su prošla vremena, ali su bila puno bolja od ovoga što imamo danas. Dok pišem ovaj komentar, razmišljam kakav će utjecaj imati novi GTA nastavak na nas gamere? Ništa pozitivno mi ne pada na pamet. Da, biti će to velika i vjerojatno fenomenalna igra. Cijena je ono što me najviše brine. U kojemu smjeru će ići? Ako bude 90-100€ za standardnu verziju, reakcija pohlepnika poput Activisiona, EA, 2Ka i Ubisofta će biti trenutna. Drugi studiji će ih morati pratiti da bi izvukli svoj dio kolača. Ako bude bila veća od 100, gaming industrija upada u ..vna iz kojih se neće tako lako izvući. Ali to je samo moje mišljenje, prijatelju.

    • Bubimir666

      @Tommy Vercetti, 22.05.2026 - 23:09

      Hjebate Tommy. Prvi put te vidim ovdje, ali eto, pljesak jedan od mene. Slažem se 100%

    • PppPP

      @Tommy Vercetti, 22.05.2026 - 23:37

      Huh? Ne znam odakle ti to za cijenu, to je već službeno opovrgnuto. Cijena će biti u skladu s tržištem. Ako ti je RDR2 u top10, ne vidim zašto ne bi i ovo iščekivao. “Ništa pozitivno mi ne pada na pamet”?? 😅

    • Pararera

      @Tommy Vercetti, 23.05.2026 - 00:25

      Sve stoji, al stavit VC ispred SA… Ne ide nikako

    • Tommy Vercetti

      @Pararera, 23.05.2026 - 00:47

      Samo da se razumijemo, prijatelju. Volim San Andreas. Bez obzira što nije u mojih top 10, ipak je druga najbolja GTA igra koju sam ikada zaigrao. Nisam ga spominjao u komentarima zato što ne želim ulaziti u raspravu koja je igra bolja. Nije svačiji ukus isti. Vice City nije grafički bolji od SA, ali ima priču, atmosferu, zarazan gameplay, odličan soundtrack, spektakularan voice acting, … . Cijenim tvoje mišljenje i tvoj odabir.

    • DjokaBA

      @Tommy Vercetti, 23.05.2026 - 00:39

      Obicne spekulacije. I ako bude 80e, a takva igretina ? Onda ce pomoci industriji tj. nama.. jer nece onda svako da stavi cenu 80e, zato sto nece ni pola sadrzaja da dostavi.

    • MomoKiid

      @Tommy Vercetti, 23.05.2026 - 20:24

      Živiš na nostalgiji. Tebi kao i meni, a i starijoj generaciji te igre su bile djetinjstvo, na tome smo odrasli i to je ok. Reči da danas nema kvalitetnih igri je naivno, ima manje, ali ima. Imamo moć izbora.

      Iako je to “cringe” argument, ali je argument, ako ti se ne dopada ne igraj.

      Cijene su takve kakve jesu, iskreno radije R* dam 100 eura za nešto što znam da će valjat, nego Ubisoftu,EA, ActiVisionu. R* do sada se nije zblamirao, uvijek su dostavili kompletnu igru.

      Jbga, starimo….

    • moordrak

      @Tommy Vercetti, 22.05.2026 - 22:38

      Nope. Nisi jedini.

    • Tommy Vercetti

      @moordrak, 23.05.2026 - 00:56

      Drago mi je to čuti. Mislio sam da sam jedini. Dobro je to što sljedeća odgoda koju skoro planiraju neće imati utjecaja na naš svakodnevni život. 😉 Možemo se fokusirati na igre koje nas zbilja zanimaju. 😁

    • PppPP

      @Tommy Vercetti, 22.05.2026 - 23:33

      Haha uvijek u komentirama onih koji inaju potrebu reči da ih igra ne zanima.

    • Tommy Vercetti

      @PppPP, 23.05.2026 - 00:35

      Zato što ti govorim istinu. Ne zanima me GTA 6, prijatelju. Da je riječ o Max Payneu 4ci, Bully 2ici ili nastavku L.A. Noirea, više bi obratio pozornost. Napustili su ostale naslove i fokusirali se na dva koji im zgrću ogromne pare. Ništa te od toga ne treba čuditi. Znaš li koje dvije igre najviše iščekujem ove godine? Star Wars Galactic Racer i remake Gothica. Ovu zadnju se nadam da neće uprskati. Bez obzira na bugove, originalni Gothic je bio vrlo dobra igra.
      Što se tiče cijene, Rockstaru uopće ne vjerujem na riječ. Njihov sustav mikrotransakcija u RDR Online i GTA Onlineu je priča za sebe. O lošim remasterima originalnog RDRa i GTA Trilogy da ne pričam. Samo su sve sklepali na brzinu i pustili na tržište zbog brze i sigurne zarade. Ipak je riječ o naslovima koji su među najprodavanijima u povijesti studija. Znali su da će ih prodati bez obzira na sve jasno vidljive nedostatke.
      E da. U tome trenutku mi zbilja ništa pozitivno nije palo na pamet. Djeluje kao šala, ali nije. Iskreno ti kažem. Zato sam to i napisao. 🙂

    • PppPP

      @Tommy Vercetti, 23.05.2026 - 04:18

      Pozitivna stvar? Dobit ćemo vrlo vjerojatno još jednu igru kvalitete kakve je RDR2, koja će godinama biti sam vrhunac gaminga, do sljedeće njihove igre. Treba li više? Ovo je projekt veličine kakvog ne možemo vidjet ni od jednog drugog studia. Razlog je jednostavno taj što nemaju financije, a ni znanje i iskustvo. RDR2 je meni najbolja igra koju sam ikad igrao, neviđeni detalji. Stavljati cijenu 100+ eura nema smisla jer će zaraditi najviše od online moda. Nije mi to najsretnija stvar ikad, ali je danas to tako. Nitko nije lud to ne napraviti ako mogu. Al ako je uz to igra vrhunska, sve 5. Žao mi je za remastere… Ali u dubini duše si priznaj da te zanima igra, nema šanse da je netko s takvim avatarom potpuno hladnokrvan. Brinu i mene neki njihovi potezi, al jebemu to je GTA, to je Rockstar, ne izbacuju nove naslove svaki dan. A kad izbace, ne promaše.

    • Bronson

      @PppPP, 23.05.2026 - 05:12

      Apsolutno teorije nema da i jedan gejmer kakav god zanr voleo nece barem da pogleda na youtube-u kakav je to projekat vredan par milijardi izasao i o cemu se toliko pricalo.. Ma apsolutno nulta sansa da neko savlada tu znatizelju, moze samo da laze sebe da nije video nista vezano za tu igru, jedino da iskljuci internet dan pre izlaska i ode u pecinu neku posto ce svakako na sve strane iskakati videi..

    • Tommy Vercetti

      @Bronson, 23.05.2026 - 07:53

      Ne bih ti lagao, prijatelju. Nisam uopće pogledao niti jedan video vezan uz GTA 6, a jedina prava vijest koju sam pročitao je ova ispod koje Vas sve zamaram sa svojim komentarima. Na tome Vam se ispričavam. Nije namjerno, ali ne razumijem kako ljudi ne shvaćaju da me sve to jednostavno ne zanima. Ne želim zvučati bezobrazno ili osvetoljubljivo, ali zbilja me nije briga hoće li 6ica uopće izaći ove godine. Ima drugih igara koje iščekujem i kojima se iskreno veselim i ogromnu kolekciju koja će uskoro prijeći 800 komada (PC, PS3, PS4, PS5, Switch). Još nisam načeo niti Screamer. novi Lego Batman i JW Evolution 3. Jedino na što sam trenutno fokusiran su spomenuti naslovi i slaganje novog gaming kompa. Avatar po meni ne igra nikakvu ulogu u svemu ovome. Birao sam više name tagova i slika. U igri su bili Doom Slayer i Divayth Fyr.

    • Bronson

      @Tommy Vercetti, 23.05.2026 - 12:37

      Mislim na to kada bude izasao, cak i da neko ne zeli da vidi ako koristimo internet videcemo hteli mi to ili ne, veruj mi. Sto se tice tebe, nema sta da se pravdas ima puno ljudi poput tebe koji jednostavno ne vole Gta niti ima odgovara iz sebi poznatih razloga a to je samo po sebi dovoljno, samo eto preveliko je ovo cudo da ti promakne neki video kada bude izaslo.. Verovatno ce biti viralnije nego sto mozemo i da zamislimo..

    • PppPP

      @Tommy Vercetti, 23.05.2026 - 18:05

      Nisi pogledao ni jedan video? 😂😂 Znači ni jedan trailer? To sve govori o tvojim razlozima. Nema smisla, još i voliš GTA igre. Osim ako si onaj “just making sure i don’t fit in” tip, a s ovim komentarom na članku to i potvrđuješ. Mislim, jel želiš da ti se divimo jer te ne zanima? Ja još nisam ostavio komentar na članku neke igre samo da kažem da me ne zanima.

    • DjokaBA

      @PppPP, 23.05.2026 - 21:46

      Bukvalno sam na proslom clanku o GTA komentarisao o ovom fenomenu. “Ne znam dal sam ja jedini, al mene ne interesuje sestica”, a mi svi treba da padnemo na kolena, jer nismo dostojni. Da uvedemo neko ordenje za te svevisnje ? Liku je nick Tommy Vercetti, ima taj avatar, jedna od drazih igara u detinjstvu/mladosti je GTA Vice City i sada 25 godina kasnije prave novi u istom tom gradu. I ne pravi ga bilo ko, nego taj isti studio koji je u medjuvremenu postao legendaran, jer njihove igre izlaze jednom u deceniji i uvek su nesto nevidjeno do tad. E pa ovaj nas prijatelj nije pogledao ni trailer, ma nije nego. Msm nije nemoguce, znam vise ljudi koji su odrasli uz Vice City, al su batalili gaming jos pre 10-15 godina i njih razumem da nisu culi, pogledali ili ih ne interesuje… al lik koji je jos uvek gamer, a Vice City mu je nekad bio jedna od omiljenih igara da danas ne pogleda ni delic trailera ili bilo cega… aha kako da ne.

    • Tommy Vercetti

      @DjokaBA, 23.05.2026 - 23:04

      Ovo je zadnji moj komentar u ovom članku.

      Ne tražim od ikoga da pogne koljena, da mi se obraća s Vi ili mi ljubi ..zicu. Ako ne smijem izraziti svoje mišljenje i pokušati opravdati sve ono što sam napisao, koja je onda svrha rasprave i komentiranja. Meni nije cilj nikoga uvrijediti, a zadnje što želim je ostaviti loš dojam i ispasti budala pred svima. Ono što govorim je istina. Trailer nisam pogledao zato što me igra ne zanima. Pomiri se s time. Nismo svi fokusirani na jedan te isti naslov. Ako ne možeš prihvatiti kada ti netko govori istinu, kako ti je tek onda kada te počnu zasipavati s kojekakvim lažima. Nemam ništa protiv tebe, ali smiri se i prestani osuđivati.

      Ne živim u prošlosti. Smatram da su igre bile puno kvalitetnije zato što ti danas svako malo uvaljuju poluzavršene naslove. Oprosti što težim makar nekakvom obilku perfekcije i što ne želim day one skidati zakrpe teške 10 ili više giga.

      Opet smo na avataru. Bolje da sam uzeo blok iz Tetrisa i stavio ga u profilnu sliku. Na ovo više neću davati objašnjenje. Već sam ga napisao. Probaj pronaći komentar.

      Svaka čast Rockstaru na svemu, ali taj gaming studio nije od mene učinio gamera. Igre od Id Softwarea, Valvea, Nintenda, Acclaima, Midwaya, Sege, FRDa, Capcoma, Konamija, Ubisofta i Bethesde su zaslužne za moj ulazak u gaming. Za razliku od tebe, ne uzdižem ih u nebesa kao što ti pokušavaš s Rockstarom. Bez obzira na sav uspjeh i svo silno veličanje, smatram da netko tko je odbacio serijale poput Midnight Cluba, Bullya, Max Paynea i LA Noirea ne zaslužuje poštovanje, već oštru kritiku i osudu. Ali to je samo moje mišljenje, isto ono koje je skoro cijeli vikend bilo preispitivano. I to mi ne smeta. Bilo je za očekivati. Zato sam donio odluku da više neću komentirati niti jedan članak vezan uz GTA 6. Blokada se nastavlja. Fokus se prebacuje na igre za koje zbilja marim.

      Toliko od mene.

    • PppPP

      @Tommy Vercetti, 24.05.2026 - 00:06

      Brate, svaka čast, nemoj gledat ni igrat, ali nikog nije briga što tebe ne zanima. Sad se praviš neka žrtva, a dobro znaš što si htio s ovim. Ovo je baš postao globalni fenomen kao što kolega poviše sugerira. “mene gta 6 ne zanima”. Dobro…? Objektivno najveća igra ikada i največa franšiza koja 13 godina nije dobila nastavak, naravno da nas zanima.

    • PppPP

      @Bronson, 23.05.2026 - 11:12

      Upravo to, mogu jedino shvatiti ako netko baš baš ne voli taj žanr (iako ono, žanr je realno za sve, al dobro), ali svejedno će pratiti situaciju. Netko tko toliko voli VC, nema šanse da neće zaigrat. Ovo će bit igretina 99%.

    • Bronson

      @PppPP, 23.05.2026 - 12:42

      Ma svi ce videti, to ti ja potpisujem.. Ja kazem sansa postoji ali jedino da se neko skrasi u neku pecinu vec u septembru i ne izlazi narednih 8 godina 😂

    • Tommy Vercetti

      @PppPP, 23.05.2026 - 08:13

      Ne želim zvučati kao pokvarena ploča, ali GTA 6 me uopće ne zanima. Zvuči hladnokrvno, ali mislim da niti jedan gamer ne bi trebao biti preispitivan ili osuđivan na temelju vlastitih uvjerenja, želja i mogućnosti. Da li se osjećam posebno što nisam dio ogromnog hype traina? Ne, ali osjećam da se preispituje moj status gamera na temelju jedne igre koja još nije izašla. Nema ništa loše u tome što sam drugačiji od drugih.

      Avatar po meni ne igra nikakvu ulogu u svemu ovome. Birao sam više name tagova i slika. U igri su bili i Doom Slayer i Divayth Fyr. Uglavnom sve one igre koje su u mojih top 10.

    • PppPP

      @Tommy Vercetti, 23.05.2026 - 11:09

      Ne zanima te upravo zato što postoji veliki hype. Kada izađe, promijenit ćeš ploču.

    • Tommy Vercetti

      @PppPP, 23.05.2026 - 11:40

      Misliš, prijatelju? I Crimson Desert je bio jedna od igara koju sam ignorirao. Isto je bila nahypana do neba, a ja joj nisam niti prismrdio. 😁 Isto to važi za zadnji Resident Evil, Pragmatu, Forzu Horizon 6 (iako volim Japan, još uvijek nemam u planu ovo igrati) i Saros. Sve su to naslovi o kojima se pričalo, koji su bili okruženi hypeom, ali su prošli ispod moga radara. 2/3 tih igara vjerojatno neću upaliti ove godine. Ne zato što nisu dobre, već zato što mi je fokus na nekim drugim igrama i na sastavljanju novog gaming računala. Staro je svoje odslužilo.

    • PppPP

      @Tommy Vercetti, 23.05.2026 - 14:15

      Znači sve što je pod hajpom, ti ignoriraš? 😅🙈

    • Tommy Vercetti

      @PppPP, 23.05.2026 - 16:57

      Ne sve, samo ono što me ne zanima. Ja sam ti poput pokvarenog semafora, prijatelju. Nikada ne znaš koja je boja sljedeća na redu. 😅
      Da ignoriram sve, ne bi iščekivao igre poput First Lighta, Galactic Racera i Black Flaga. Novi Lego Batman se ne bi igrao ovoga vikenda već za nekoliko mjeseci ili bi došao na red sljedeće godine. Neke još nisu došle na red, a riječ je o dva velika naslova koji su nastavci popularnih serijala. Jedan je iz 2020e, a drugi iz 2022e godine. Probaj se sjetiti koje su igre imale veliki hype tih godina i otkriti ćeš što tko na dnevnoj bazi skuplja prašinu u mojoj kolekciji. 😁

    • Shtemer

      @Tommy Vercetti, 24.05.2026 - 17:28

      Nisam dugo vidio kvalitetnijeg trolera. Svaka čast! 😄
      p.s. Stvarni nije sarkazam

    • Cygarone

      @Tommy Vercetti, 25.05.2026 - 08:46

      Last Of Us 2, Baldurs Gate 3?

    • Ico220

      @Tommy Vercetti, 23.05.2026 - 03:28

      Nisi jedini. Ni mene bas pretjerano nije briga kada ce izac GTA 6. Petica mi nije sjela, cetvorka onako. Najbolji mi je bio San Andreas. Na tisuce sati u toj igri. Više iscekujem bilo kakve prave informacije o the last of us part 3 , horizon 3 ili novi God of war.

    • AkiiN

      @Tommy Vercetti, 23.05.2026 - 08:26

      Meni se čini da to ima veze sa tehnologijom. Odgoda će biti ako ne uspiju implementirati stvari koje za igrača neće biti ni bitne, i nemaju nikakve veze sa gameplayom. Negdje po putu su dodali dodatnu strategiju kojom mjere uspjeh, i to nije novac. To je razlog odgoda zadnjih godina.

    • shepard-fan

      @Tommy Vercetti, 23.05.2026 - 22:39

      Svaka im čast ako poguraju još više granice nisam u hypu zbog nje i igra je previše razvikana bez obzira što su prehodne igre dobre, odlične meni je bio San Andreas najbolji poslije Vice City imam 5. igrao sam jako malo online story mode sam počeo i nikada završio. Više sam bio u Hypu zbog Subnautice 2

  • Max Payne44

    22.05.2026 - 21:50

    Valjda ce izaci ove godine da odmorimo malo, ubise.

  • Darac83

    23.05.2026 - 00:49

    8 milijardi?!

  • IgorBiH

    23.05.2026 - 01:04

    S obzirom da je ova godina užasno neinspirativna u svijetu v-i GTA VI ne može stići dovoljno brzo.

    • Gebro_gaming891

      @IgorBiH, 23.05.2026 - 07:44

      Ova godina je odllčna, čak na razini prošle, ako ne i bolja, a tek smo na pola puta.

    • IgorBiH

      @Gebro_gaming891, 23.05.2026 - 14:07

      Nastavci nastavaka koji idu duboko utabanim putem (RER, FH6). OK, Pragmata je tu. Ali Clair Obscur je bio izašao u ovo vrijeme prošle godine tako da…ove godine ništa ni blizu tome.

    • ImeiPrezime

      @IgorBiH, 25.05.2026 - 20:09

      A GTA igre inače nisu nastavci nastavaka koji idu duboko utabanim putem… 🤣🤣🤣

    • Firtzberg

      @IgorBiH, 24.05.2026 - 16:43

      Nemam pojma. Nekako je sve već izumljeno.
      Kao i filmovi, dobar dio se svodi na franšize.

    • Firtzberg

      @Firtzberg, 24.05.2026 - 17:26

      Nekako su utabani žanrovi, tek se povremeno ukaže nešto što ih nadilazi, a sam žanr definira šaka igara.

  • Skif

    23.05.2026 - 01:17

    A ja. Trailer će biti kada mi kažemo da će biti a ne glupi jutjuberi. Veliki Rockstar. Koliko su oni sigurni da imaju remek djelo u rukama. Nonšalantno sigurni 🙂

  • VectraGT

    23.05.2026 - 11:41

    Ja ga ne cekam,ne cekam nista,i ne kupujem nista pri izlasku,ni igre,ni mobitele ni nista
    sto ne znaci da necu kasnije

    Nasa nostalgija iz 90-ih i 00-ih je druga prica,odrasli smo uz takvu politiku i ona nam je ostala urezana,kao sto ce i danasnjim klincima biti danasnja

    ista stvar kao i prosjecno 70godisnjak,favorizira Golf 2 naspram Golfa 8,jer na stari navikao i naucio

  • tomekplejka89

    24.05.2026 - 15:27

    Prije par dana je izasao intervju sa Straussom Zelnickom na YTu (neznam ime kanala). Zanimljivo za pogledati i preporucam svima. A sto se mene tice? Nastavno na pricu odozgo, pogledao sam trejlere i tjt. Neznam sta ocekivati, ne ocekujem nista. Igrat ce se danas sutra svakako al da sam nesto nabrijan da imam neki hype da pratim neznam sta, bas i ne. Vjerujem da nas velika vecina slicno razmislja. RDR2 je prodao kolko je prodao pa opet su dropali Online bez obzira na broj igrica i odustali od razvoja vjerovatno zbog GTA6. Sad kad razmisljam o GTA6 iz ove perspektive ispada da je pojeo RDR2(simulator jahanja kaako su ga mnogi ovdje nazivali) i da je nagnao mnoge studije i izdavace da love taj Sveti Gral mikrotransakcija i da je isti taj GTA serijal razlog zasto danas guraju toliko taj live service koji nitko nije trazio. Fun fact, prema nekim statistikama samo 25% igraca koji su kupili RDR2 je zavrsilo pricu do kraja(ja jesam, za mene nije simulator jahanja). I, zakljucak. Koji onda tip igre danas napravit da svima covjek udovolji i da bi ljudi bili sretni? Ja neznam, ali vjerujem da R* zna i nebi se cudio da single player kampanja u GTA6 bude tek toliko uvertira u Online, od 10 ak sati, bas zbog toga sto ljude vjerovatno nije ni briga niti ih zanima neka prica. Vidjet cemo, al neko nece bit sretan kad izadje sestica, a ko. Vidjet cemo.

  • FireTruck77

    26.05.2026 - 12:06

    Igram GTA5 skoro od kada je i izašao, ali primjećujem da već dosta dugo nisu izbacili nikakav širi DLC po pitanju Onlinea što možda znači da cijeli studio pumpa po pitanju šestice te da bi moglo biti nečega ove godine.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?