U japanskom Assassin’s Creedu gradit ćemo svoje selo s još više opcija nego u Valhalli
Sljedeći Assassin’s Creed posudit će nekoliko ideja od serijala Sims, pa ćemo u svom naselju moći slobodno postavljati zgrade, birati im izgled krovova, interijera i sl.
Pouzdani izvor s portala Insider Gaming uspio je izvući još nekoliko informacija o nadolazećoj igri Assassin’s Creed: Codename Red, smještenoj u drevnom Japanu.
Prema neslužbenim tvrdnjama, novi Assassin’s Creed neće koristiti potpuno novi engine već iteraciju dosadašnjeg Anvila, zvanu Anvil Pipeline. Za razliku od dosadašnjeg pristupa gdje je više različitih timova radilo na odvojenim verzijama tog enginea, sada različiti Ubisoftovi studiji mogu zajednički doprinositi razvoju enginea.
Navodno je ta promjena samog temelja potaknula Ubisoftove studije da značajno promijene skro sve segmente od animacija, sustava osvjetljenja, parkoura i sl. Iako nove igre neće koristiti drugi engine, postojeći bi trebao postaviti temelj za sljedeću generaciju Assassin’s Creeda.
Nadalje, neslužbeno se navodi kako se u idućoj igri vraća i mehanika izgradnje naselja, slično kao u AC Valhalli. U japanskom AC-u to bi se naselje trebalo zvati Hideout, a novost je što će igrač moći slobodno birati gdje će postaviti koju zgradu (oružarnicu, crkvu, dojo, itd.). Postojat će također i više opcija za sređivanje tih zgrada po izgledu, npr. u rasporedu interijera, izgledu krovova i sl.
delight353
02.03.2024 - 10:15Nice. Hoće li gameplay biti bliži posljednjoj trilogiji, vraćaju li se “korijenima”, ili nešto između? Inače mi je draži taj RPGevski pristup od starijih nastavaka. Možda mi zato Mirage baš i nije lego. Mislim, dobra igra, ali fight mi je bio baš meh. Ok, nije da zadnja tri nastavka briljiraju u combatu, ali su zadovoljavajući. U svakom slučaju, baš se radujem novom ACu.
Demon90
@delight353, 02.03.2024 - 17:18RPG, mirage je bio povratak korijenima
Smike
02.03.2024 - 11:04Svaku AC igru do sada sam kupio i odigrao,tako da cu i ovu. Imate ce stvarno tezak zadatak,kad uzmes u obzir da bi tad trebala izaci i igra Ghost of Thusima..Ali kakvo je stanje na trzistu sa singlplayer igrama morat cu obje kupiti 😁
Aldin219
@Smike, 03.03.2024 - 19:12Ja sam dvije i shvatio da bih radije NE bacao novac u smeće
Lovac
02.03.2024 - 11:51Sve ovisi kako će se skupljati resursi. Možda su nešto naučili pa bude zabavno, ali Ubisoft-style vjerojatno nisu pa će biti hrpetine grinda za svaku građevinu. I onda još quest za izhoditi građevinsku dok ti od 8 “šaltera” rade 2. Nevenka i Mirjana, obje po preporuci ujaka u stranci. Quest difficulty: Very High
Zoran Žalac
@Lovac, 02.03.2024 - 11:55A ima potencijala za “fali ti jedan papir” quest, kad to tako postaviš.
MAJSTOR RINGO
@Zoran Žalac, 03.03.2024 - 12:09construction simulator na vidiku🤣🤣🤣
SonOfZeus
02.03.2024 - 14:57Samo čekam da vidim hoće li glavni lik biti crnac samuraj ili ne. Ne pada mi na pamet igrati jebenu japansku igru gdje misle da azijati nisu dovoljno diverse za zapadne standarde.
Smirko2233
@SonOfZeus, 02.03.2024 - 17:32Također.
moordrak
@SonOfZeus, 03.03.2024 - 12:23‘oće. Yasuke je glavni lik. Frajer je bio tamne puti i bio je legendarni mamojebac…
SonOfZeus
@moordrak, 03.03.2024 - 12:31Googlaj tko je William Adams, bijeli samuraj koji je povjesno imao puno veci značaj nego Yasuke. Pobogu, čovjek je bio desna ruka Shoguna. Pitaj se zakaj nisu njega izabrali ako su htjeli nešto drugačije. Nadalje, Yasuke je bio totalno nebitan lik u usporedbi sa zaista bitnim samurajima kao sto su Takeda Shingen, Hideyoshi, Masamune… ili si možda čuo za Odu Nobonagu?
moordrak
@SonOfZeus, 03.03.2024 - 12:58Ne znam više u detalje ali za sva imena sam čuo/ čitao o njima 🙂 Povijest Japana je uistinu fascinantna. Poznato mi je da je bilo važnijih ličnosti od Yasuke, bez daljnjega. Možda se varam, ali mislim da će ovo biti prvi AC u kojem je glavni protagonist afričkog podrijetla. Meni osobno neće smetati čuti priču ovog čovjeka. Lagao bih kada bih rekao da me nisu iznenadili odabirom ali što je tu je. Prihvaćam izazov 🙂 Ekipa iz Ubisofta, moraš priznati, zna ispričati priču.
Gebro_gaming891
@moordrak, 04.03.2024 - 00:37Grdno se varaš. Ti si zaboravio na AC Origins.
moordrak
@Gebro_gaming891, 04.03.2024 - 17:35Je, imaš pravo. Bayek je bio afrikanac ali nije bio crne puti. Nisam razmišljao u tom smjeru. 🙂 Mislio sam na afrikance tamnije puti, rekli bi crnce ili negroide.
SonOfZeus
@moordrak, 04.03.2024 - 17:02Poprilično sam siguran da je glavni lik u Origins bio OG afrikanac. 😜 ekipa iz ubisofta skuplja diversity bodove nebitno tko je glavna žrtva (Canon likovi u zadnje dvije igre bile žene Vikinzi i spartanka makar povjesno nema smisla). Uvjeren sam da su googlali jel postojao crni samuraj i odmah se uhvatili kada su shvatili da postoji jedan jedini.
Demon90
@SonOfZeus, 03.03.2024 - 20:36Mislim da prici assassina puno bolje paše trenutni odabir, od roba da tajnog assassina kao samurai meni ne smeta.
SonOfZeus
@Demon90, 04.03.2024 - 17:04Meni ne pase igrati kao jedini crnac u feudalnom Japanu, evo iskreno. To mi je pljuvanje na hrpetinu zapravo bitnih samuraja tog doba. Da je side character? Why not. Ovako – nope.
moordrak
@SonOfZeus, 04.03.2024 - 17:37Fair enough 👍
Demon90
@SonOfZeus, 04.03.2024 - 17:57Pa nitko te ne tjera. Svako ima pravo da igra ono što hoće Ubisoft je odlučio koga će upotrijebiti i ono igraj ako hoćeš ako nećeš nemoj. Koliko ja znam igrivi će biti sa dva lika
SonOfOsiris
03.03.2024 - 00:46Jedno 15 godina prekasno, trebalo je to odavno izać dok je serijal bio svjež, sad je to gorak okus kad je konkurencija već izbacila na tu temu gro igri
imarja21
03.03.2024 - 10:34Vec vidim neku fortnite build mehaniku. U Valhali je to sve tako jeftino izgledalo. Od dijaloga, animacija, do priiče i gameplaya, ono vikinzi bez mača. Ako budes mogao birati između ta dva protagonista igrati bilo koji quest vec vidim koji ce biti preferiran. I ovo vidim kao red flag “Prema neslužbenim tvrdnjama, novi Assassin’s Creed neće koristiti potpuno novi engine već iteraciju dosadašnjeg Anvila, zvanu Anvil Pipeline. Za razliku od dosadašnjeg pristupa gdje je više različitih timova radilo na odvojenim verzijama tog enginea, sada različiti Ubisoftovi studiji mogu zajednički doprinositi razvoju enginea.” Znaci nista od next gen grafike. Koristit ce vec postojeci engine gdje cemo vidjeti pop up na 10 m…. ne nadam se puno i ne ocekujem mnogo od Ubisofta ovaj put.
djosic85
03.03.2024 - 11:38Svidjela mi se ta gradnja u valhalli, daje osjećaj napretka. A i ne smeta mi povratak na rpg, ovaj izlet s miragom u prošlost nije loš da malo razbije rutinu, ali povratak na rpg za mene je plus. Što se tiče grindanja, a kako ko voli pa udri…
moordrak
@djosic85, 03.03.2024 - 12:33Formulu izgradnje “sela” vuku još iz Monteriggionia ilitiga AC dvojke. Bila je to zabavna mehanika. 2009.
djosic85
@moordrak, 03.03.2024 - 13:26Znam sjećam se. Nisam ni rekao da je to nešto novo nego da mi se sviđa. Mogao si i u Rimu u brotherhoodu kupovat one zgrade i upgrejdat ih, to mi je ok. Falilo mi to u originsu i odiseji.
moordrak
03.03.2024 - 11:52Ma neee. Koja razočaravajuće vijesti. Em što kasne jedno 10-15 godina sa Japanom, em što su opet pronašli neku iglu u plastu sijena (crni samuraj),pa najava grinda do beskraja sa tom gradnjom i onda šlag na kraju, opet borba sa 101 grafičkom opcijom. Zašto Ubi, zašto!? Ja vam samo želim dati svoje pare… ovo me sada ohladilo na najjače…
SanKa
04.03.2024 - 09:37cekam skepticno