Kupci Redfalla moći će dobiti povrat novca jer su dodaci za igru otkazani
Studio Arkane najavio je kako će kupci skupljeg izdanja Redfalla i Hero Passa moći dobiti povrat novca jer obećana proširenja za tu igru neće biti napravljena.
Iz Xboxa su danas najavili kako zatvaraju studio Arkane Austin u Texasu koji je prošle godine dostavio razočaravajuću pucačinu Redfall.
Nesretni je Redfall trebao biti live service naslov pa se za igru tako prodavalo Hero Pass, tj. propusnicu za niz dodatnih sadržaja, kao i skuplje izdanje Bite Back u vrijednosti od stotinu eura. Sad kad su developeri igre bivši, objavljeno je kako otpadaju i dosadašnji planovi dodatnih sadržaja za Redfall.
Srećom, kupci Bite Back izdanja i Hero Passa moći će ostvariti povrat novca, ali on neće biti automatski nego će se igrači morati javiti Bethesdi ako žele svoj novac natrag.
Pomalo neshvatljivo, Redfall Bite Back Edition od 100 eura još uvijek se nalazi u prodaji unatoč ovoj obavijesti.
Osim što Redfall neće dobivati nove sadržaje, potvrđeno je i kako je razvoj igre prekinut pa više neće biti nikakvih poboljšanja i budućih ažuriranja za nju. To znači da igra neće dobiti ni obećani offline način igranja. Premda serveri za Redfall do daljnjega ostaju na životu, jedini offline mod za igru bit će onaj kad ista postane trajno nedostupna svim igračima.
Mixa
07.05.2024 - 17:12Tuzno i ruzno. 🙁
Lovac
07.05.2024 - 17:29Znači imaš studio u kojem su tata mate za single player, neki od zaposlenika su nekad radili još na prvom DeusExu. Ekipa je napravila praktički System Shock 3 sa svojim Preyem (opet publisher, tada Bethesda uvalila da bude poznati IP i time zbunila mainstream ekipu). I što onda MS napravi? Dadne rok za live service MP naslov koji naravno epski podbaci i idemo zatvoriti. Ostaje vidjeti što će biti s Lyon ogrankom…
Danilo Boljevic
@Lovac, 08.05.2024 - 00:42Mislim da je Arkane Lyon siguran za sad. Imali su Dishonored 1 i 2, i Deathloop koji se solidno prodao i sad rade na Blade-u. Osim ako se bas ne useru u njega mislim da ce bit ok.
Lovac
@Danilo Boljevic, 10.05.2024 - 14:14Jedna dobra vijest što sam danas vidio, Ken Levine (System Shock 2, BioShock serijal) će zaposliti velike ribe iz Arkanea, s nekima je radio prije više od 20 godina. Ovo će bit hebeno i jedva čekam Judas.
Vujo777
07.05.2024 - 17:36Zalosno, nemar i ljenost developera…uzas.
Zoran Žalac
@Vujo777, 07.05.2024 - 18:02Ovo ne može biti suprotnije istini. Dotične developer je matična kompanija natjerala da proizvedu igru formata s kojim ranije nisu imali iskustva, forsiranjem ideje da se napravi još jedna live service krava muzara otjerali su 70% talenta iz studija, zadali nerealne rokove i onda donijeli odluku da se igra lansira na tržište dok još nije bila spremna. Developeri ne da su lijeni i nemarni, nego nisu ni stigli biti lijeni i nemarni, jer je izdavački menadžment iznad njih u Bethesdi, a potom Xboxu, napravio toliko blesavih odluka da su ih uvalili u govna i onda se dodatno posrali po njima tako što su ih zatvorili. Developeri su u svemu ovome žrtve.
Batela
@Zoran Žalac, 08.05.2024 - 12:13Xbox je imao loše odluke, ali nemoj skandalizirati, developeri nisu žrtve. Imali su dobrovoljni ugovor sa svojim studiom koji je pak napravio dobrovoljni ugovor s xboxom. Ako su svi plaćeni, tj. dobili što je dogovoreno onda se suradnja bez prigovora može raskinuti. Ljudi, ako su dobri, će nastaviti raditi negdje drugdje, a xbox snosi posljedice svojih loših odluka financijskim minusima.
Zoran Žalac
@Batela, 08.05.2024 - 17:35Naravno da jesu žrtve lošeg menadžmenta. Pa nisu nezavisni tim da su dobrovoljno surađivali i mogli uvjetovati kako će se što raditi. Bili su u vlasništvu korporacije koja im je određivala što bi trebali raditi, korporacije koja se petljala u dizajn igre tražeći napadne sustave monetiziranja. Taman posla da je itko iz Arkanea imao ikakav utjecaj na to kome će se Bethesda prodati. I dokumentirano je kako su se nadali da će Microsoft otkazati projekt u koji oni sami nisu vjerovali. Čak i prije nego je bio u vlasništvu Xboxa, Arkane Austin je bio žrtva loših Bethesdinih poteza, još u eri Preya.
Batela
@Zoran Žalac, 08.05.2024 - 18:24Lol, nitko ih nije tjerao da rade za taj studio, pogotovo u industriji koja (unatoč ovim zatvaranjima) još uvijek raste. Bi li ti radio za portal s kojim se ne slažeš? Dali te HCL tjera na rad? Tu smo za tebe, pomoći ćemo ti.
Zoran Žalac
@Batela, 08.05.2024 - 18:45Oni koji nisu htjeli raditi na igri koju im je ZeniMax gurao niz grlo su napustili studio. Oni koji su ostali ili su došli raditi na tom projektu sigurno nisu došli ili ostali u želji da lansiraju traljavu igru koju će prekrižiti godinu dana kasnije. Svima je u interesu da im u životopisu stoji kako su radili na nekoj uspješnoj igri, pogotovo kad je live service u pitanju, a ne da stoji kako su radili na igri koja je umrla godinu dana kasnije. Radnik kojega firma zajebe na bilo koji način je žrtva, argument “tko mu je kriv što se tamo zaposlio” je krajnje infantilan, da ne kažem debilan.
Batela
@Zoran Žalac, 08.05.2024 - 19:05Hvala, također. Nitko ih nije prevario ni iskoristio, znala se struktura firme pa kome je pasalo je svojevoljno radio po ugovoru, kome nije je otišao. Samo sad skupljaju suosjećanje publike i glume žrtvu. Već sam komentirao drugdje, Xbox im ništa ne duguje (ako je ispunio ugovor), niti oni xboxu, a što će jedni i drugi raditi nakon toga je drugo pitanje.
Zoran Žalac
@Batela, 08.05.2024 - 19:21Gluposti. Prevara i iskorištavanje nisu jedini načini da se našteti nekome u radnom odnosu. A ovdje je toga bilo počevši čisto od činjenice da im nisu dopustili da dovrše započeti posao (npr. offline mod), zajebali su ih zavlačenjem. Da su slutili da će tako završiti, misliš da bi se zadržavali na tom poslu zadnjih godinu dana? Naravno da ne bi.
Batela
@Zoran Žalac, 08.05.2024 - 19:44Opet, također i tebi. Kada radiš na ugovor i pod managementom, nisi odgovoran za odluke firme, ali ti ni firma ne duguje “da dovršiš započeti posao” ili ništa slično. Žalosno je da trebam braniti osnove ugovora i njihovog benefita za ljude i industriju nekome tko to kao prati…
Zoran Žalac
@Batela, 08.05.2024 - 20:41Žalosno je da netko brani prakse poput zavlačenja i muljanja radnika, ili požurivanja nespremnih proizvoda na tržište.
Batela
@Zoran Žalac, 08.05.2024 - 20:51Slažem se. Prva stvar koju sam napisao je bila da je Xbox imao loše odluke i oni sada snose realnu štetu za to, što materijalnu što potencijal gubitkom ljudi. Samo ne treba skandalizirati to.
Mrky
07.05.2024 - 18:32Bila je zanimljiva ideja za igru, u Arcane artstyleu kojeg i više nego da volim. Tko zna u nekom alternativnom svemiru imamo verziju igre koja je banger.
Demon90
07.05.2024 - 19:15Ma ja se nadam da novi arkane zaživi pod novim imenom ako treba i bude lijepo neovisan
Demon90
@Demon90, 07.05.2024 - 19:21Ili ako ništa da se pripoje to arkane Lyon
Dick Johnson
07.05.2024 - 20:34Znači natjeraju ekipu koja radi vrhunske SP naslove i nemojau pojma o MP da rade live service naslov jer je to “in” a nit ne žele to radit. Moraju do roka izdat nedovršeno i igra podbaci jer je smeče i onda je studio kriv i zatvore ga??? Ko skeč za skrivenu kameru…
Darac83
@Dick Johnson, 07.05.2024 - 22:39Radnicima noga, tupavim šefovima premještaj na novi projekt.
Dick Johnson
@Darac83, 08.05.2024 - 11:06Pa logično, ako igra dobro prošla menađmentu nagrade jer su oni zaslužni, ako je loše prošlo radnicima otkazi jer su oni krivi.
lordvader
07.05.2024 - 22:09steta,toliko otkaza i zatvvaranja studia u zadnje vrijeme,jebene korporacije
312AE
07.05.2024 - 22:51Da mi firmu kupi Microsoft, odmah bi zbrisal iz iste. Pogotovo u glupom američkom sistemu. Radije bi hamburgere pekel ,nego radil za Microsoft.
SanKa
08.05.2024 - 10:38svaka igra gdje se forsira live service model zasluzuje umrijeti skupa s izdavacem. zao mi je developera jer su oni najcesce protiv toga