Na internet isplivali dosad neviđeni screenshoti iz Half-Life 2: Episode 4
Ne, Episode 3 niti Half-Life 3 nisu najavljeni nego je ValveTime ekipa došla u posjed screenshotova iz otkazane epizode 4 pa su ih nesebično podijelili s ostatkom gaming zajednice.
Broj tri Valveu očito nije omiljeni pa osim što nikad nismo zaigrali Half-Life 2: Episode 3, nećemo nikada zaigrati ni Episode 4 s kojim smo se trebali vratiti u jezivi Ravenholm. Naime, ekipa iz Arkane Studiosa, osim što je razvijala The Crossing za Valve, također su bili zaduženi i za razvoj četvrte epizode unutar Half-Life 2 svemira – sve dok Valve nije odlučio da neće biti ništa od toga.
Za ovaj novi pogled na Episode 4, opet je zaslužna ekipa iz ValveTimea budući da su navodno preuzeli screenshotove iz portfelja Roberta Wilinskog koji je obnašao funkciju Senior Environment Artista unutar Arkanea između 2007. i 2008. godine, gdje je između ostalog radio i na Epizodi 4. Novi materijal kojeg nismo imali prilike vidjeti sve do sada, možete pogledati u priloženom videu gdje ista ekipa ima zanimljive pretpostavke o tome što screenshoti zapravo prikazuju.
KhorneFlake
06.12.2015 - 16:34A evo i trica banula odjednom u SteamDatabase-u (pored pre-ordera za Rise of the Tomb Raider, par Final Fantasy i nekih konzolnih igara) http://www.dsogaming.com/news/half-life-3-page-spotted-in-steam-database-beta-testing-section-mentioned/ Slučajno se otkrilo zahvaljujući mogućnosti da sad sami ručno uklanjamo igre sa naših profila. Al da ne bude kao i uobičajeno…
TeroXCro
06.12.2015 - 16:56Rise and shine…
Juventino
@TeroXCro, 06.12.2015 - 17:20…and smell the ashes.
VladoShady 980
06.12.2015 - 17:44Iskreno i da izadje pitanje je kakva bi igra bila, proslo je dosta godina od prethodnog i smatram da se ne bi snasli u "novom" okruzenju….
Chris28
06.12.2015 - 18:28https://twitter.com/ValveTime/status/673523890354786305
departed1983
06.12.2015 - 18:47Realno, ovo je sve psiholoski marketing i hajpanje neceg starog i zelja valvea da ubijedi ljude da je HL najbolja igra svih vremena. A realno nije. Nije ni blizu toga.
delight353
@departed1983, 06.12.2015 - 19:45Half-Life JE najbolja igra svih vremena. Da si rođen '87-me znao bi zašto.
Mirek
@departed1983, 06.12.2015 - 20:11departed1983 Možda je marketing i hajpanje, ali što tu ima loše. Svi se danas reklamiraju, ovo bar nije agresivno reklamiranje ako ništa drugo. Isto tako nije uopče bit dali je HL najbolja igra svih vremena, tvoje mišljenje je da nije, delight353 misli da je, nego je bit u tome što je HL u svoje vrijeme bio, a i kakvu nam je HL2 u svoje vrijeme donio. To je jednio bitno, a po tim standardima ništa nije ni do koljena HL serijalu, slagali se svi oko toga ili ne. To je činjenica
Mirek
@departed1983, 06.12.2015 - 20:12i kakvu nam je -REVOLUCIJU- HL2 u svoje vrijeme donio.
departed1983
@departed1983, 07.12.2015 - 11:31Rodjen sam '83 i zato i kazem da nije najbolja igra svih vremena. Nije ni blizu toga. 🙂
Postoje samo fanbojevi, ali mi je cudno da vidim fanboja koji ima skoro 30 godina. To je obicno rezervisano za uzrast od 12-15 godina.
delight353
@departed1983, 07.12.2015 - 13:23Ja sam, kao i ti, odrastao na Game-boyu, Super Mariu, Sonicu, Tetrisu, Đuki 3D (garant se sjecas final bossa na stadionu 🙂 ), Doomu…. Prije Half-Lifea nije bilo takvog iskustva i gameplaya – AI neprojatelja primjerice, za to vrijeme je bio cudo! Pa to su cinjenice, covjece! "Fan boy" termin mi je uzasno blesav. Ne kuzim u cemu je toliki problem ako sam fan neke igre, filma, serije…
departed1983
@departed1983, 07.12.2015 - 14:13Ma nije problem biti fan neke igre ili bilo cega. Problem je kad to slijepo branis, favorizujes itd… Meni je apsurdan pojam najbolja igra svih vremena. Mislim da ne postoji takvo sto. Ako mozemo pricati o necem najboljem, onda bi najsiri pojam mogao da bude najbolja igra u tom i tom zandru te i te generacije. Sve ostalo je besmisleno. Vremena se mijenjaju, tehnologije se mijenjaju, ljudi se mijenjaju… Eto, spomenuo si Dukea, sad da neko odradi remake te igre u nekom jebackom enginu, da bude identican gameplay sa vrhunskom grafikom, igra se ne bi prodala ni u 100k primjeraka jer poslije svih pucacina koje su nakon toga izasle i odigrane, mehanika Dukea ne bi nikom bila zanimljiva. E sad, kad je u pitanju HL to ti je ko Hendrix na gitari. Postavio je neke standarde na gitari ali danas imas klinaca koji sa 16-17 godina sviraju gitaru bolje nego sto je to radio Hendrix u svoje vrijeme. Svaki pokusaj remakea HL, ili izdavanja novih epizoda bi ubio taj mit o HL jer ti sad ne bi bilo ni priblizno toliko dobro igrati HL kao sto je bilo kada je izasao. Valve to zna i iz tog razloga nece nikad izdati novi FPS koji ce se zvati HL. Skoro je bila neka prica da bi HL mogao da izadje kao RPG, i po mom misljenju, to bi bio pun pogodak. Jer ko danas igra SP FPS igre. Niko buraz.
Vailent
@departed1983, 07.12.2015 - 15:00hahahh slažem se u potpunosti,moja prva igra bila je Half Life 98 godine igrao u igraonama "Virus" "Zona" sa djecom tadašnjim prijateljima meni bilo 7 8 god ma igrica u to vrijeme da ne povjeruješ koji lud osjećaj 😀 e zato je najbolja igra svih vremena i jeste! to će sve starije generacije reći krenuvši od mog godišta 91 pa nadalje ka dole.
Vailent
@departed1983, 07.12.2015 - 15:04Slažem se sa tobom al moraš da priznaš da je HL ikona gaminga ta je igra donjela veselja ljudima kao nijedna,al je istina da sada kada bi izašao HF single nebi ga skoro nitko igrao jer je tehnologija napredovala i slabo tko igra Single player igre to stoji
delight353
@departed1983, 07.12.2015 - 16:15departed1983, možda imaš pravo. Ali da je Hendrix živ, klinci bi mu vjerojatno mogli jedino podrezivat nokte… :)))
RedEy3
@departed1983, 07.12.2015 - 18:20Kako ljudi mogu imati toliko godina i biti tako dijetinasti? Tebi je HL najbolja igra svih vremena i tako mora biti svima? Sa skoro 30 godina ne misliš da je vrijeme da odrasteš?
Meni je osobno MGS 1 najbolja igra svih vremena, i daleko bolji od HL-a ali to ne znači da ću suditi nečiji ukus. Svatko ima svoje.
TeroXCro
@departed1983, 07.12.2015 - 20:36Da MGS 1 bolji od HL hahahah sigurno si stand up komičar
delight353
@departed1983, 08.12.2015 - 18:47RedEy3; ma sad pričaš gluposti! Pa uopće nisam rekao da mora biti najbolja igra svima. Pročitaj, molim te, moje komentare iznad. Volim HL, a branim njegovu "posebnost", jer je donio gamingu novitete koji su se kasnije koristili. Sorry ako je netko osjetio nametanje mojeg mišljenja. Nije mi to bila namjera. Naravno da se netko ne osjeća kao ja u vezi Half-Lifea, međutim, ta je igra ostavila veliki trag u mom djetinjstvu, tj. uvijek me podsjeća na te dane 166Mhz, 16 gb RAM računala i hrpu klinaca kod mene mado u fajtu ko bu igrao… 🙂 🙂 🙂 🙂 A uostalom, igra je bila totalno čudo za to vrijeme. Ništa više, ništa manje.
RedEy3
@departed1983, 09.12.2015 - 08:34Ti: ''Half-Life JE najbolja igra svih vremena. Da si rođen '87-me znao bi zašto.''
Kao činjenicu si to napisao.
Od Texa neću ni komentirati jer je očiti troll ili zaostali dječarac, ali valja njegov komentar staviti svima u potpis:
''Jezik pregrizo da Bog da. Za ljude koji tako misle o Half-Life serijalu,imam samo jedan zadatak,izvadite pištolj iz ladice i propucajte se i tako učini uslugu čovječanstvu,zato jer Half-Life serijal je nešto najbolje što se dogodilo gaming industriji.''
Inače, MGS 1 je u više časopisa bila u top 5 (u gameplay-u (današnjem rebootu) je bila ili najbolja ili druga najbolja)igri svih vremena pa mislim da ni trollu ne bi trebalo biti čudno ako je nekome top 1. Igrao sam ju prije 15 godina a sjećam se skoro svakog momenta.
delight353
@departed1983, 09.12.2015 - 10:26Vadis iz konteksta. Nisam rekao da mora biti najbolja svima. Te konkretne rijeci nigdje ne pisu. Ali daj da ne idemo u dubioze i jednostavno se slozimo da se ne slazemo. Previse je prepucavanja na komentarima ovog portala, a ja ne zelim biti dio toga. Cheers! 🙂
Mirek
06.12.2015 - 20:11i kakvu nam je -REVOLUCIJU- HL2 u svoje vrijeme donio.
darijoman
06.12.2015 - 20:51Half Life 3 će izaći sigurno, samo čeka se pravi trenutak.
delight353
@darijoman, 07.12.2015 - 07:32Pozlatile ti se rijeci… No, prije par mjeseci sam na netu naletio na video, poznate ekipe koja se bavi multimedijom, koji objasnjava zasto do toga nece skoro doci, a mozda ne uopce. Duga prica kratko; Valveu HL 3 vise nije potreban. Financijski. Danas je sve u lovi. Zaraduju nenormalne novce kroz digitalnu distribuciju (Steam), pa trosak (deseci milijuni dolara) za izradu trojke nema smisla. Nada je da se prava prodaju nekom respektabilnom studiju koji nece iznevjeriti… Half life je kao zena koja ti je pruzila jednu izvrsnu vecer i… vise se nije pojavila… 🙁 🙁 🙁 🙁
Payax
@darijoman, 07.12.2015 - 13:05Nije problem samo trošak nego i "uništenje" franšize. Bilo je lijepo dok je trajalo…
rafter950
07.12.2015 - 13:31DOSAD NEVIDENI pa' isplivali' Zanimljivo. Nema se kaj rec. Osim dodat: I potonuli dabogda.__
TeroXCro
@rafter950, 09.12.2015 - 14:21Aj molim te ubij se.
Vailent
07.12.2015 - 15:08Moraju oni napraviti Half Life 3 jer je to ikona gaminga to je prva prava fps igra koja je mnoge očaralai začarala,istina je da sada HF kada bi izašao nebi bio onaj isti osjećaj kao 90s ali trebao bi izaći radi ljudi tih koji su ga igrali,kao neka zahvalnost igračima,iupak to nije obična igra sve je počelo od HF
TeroXCro
07.12.2015 - 20:46Prije nego počnem kome se neda čita nek ne čita i slobodno me izhejtate koliko god hoćete.
Nitko nemože reći da je određena igra najbolja na svijetu,naprimjer Half-Life je najbolja igra na svijetu,iako je činjenica da je opasno blizu toj tituli nije.
Ali je zato serijal Half_life neosporivi kralj svih fps-ova i ostalih vezanih žanrova.
Jednom je neki veliki mislioc rekao:Half-Life je skriptirana poezija priče i nevjerojatne lakoće kretanja u koaliziji sa prekrasnim grafikama (tog doba ofc) i zanimljvim gameplayam.
Legendarna jedinica je uistinu promijenila gamplay,i iako nisam tada rođen prešao sam ju nebrojeno mnogo puta na sve težine i tako dobru priču nigdje nisam vidio,gameplay u jedinici i bio je odličan,iako sam vidio bolje(tipa Just Cause 2.
Dvojka e to je neka druga priča,epizode i svo to uvođenje combine soldiera i stavljanje G-mana u poziciju glavnog negativca i pozitivca je jednostavno savršeno ispričano,i to kroz tako zanimljive levele da sam radi epizoda i duje imao loše ocjene u školi koliko sam to igrao.A tek gameplay,gravity gun je najsavršenije oružje koje se ikad pojavilo u videoigrama.
A tek onaj maleni pištoljćić,s njime je bilo prezabavno i preslatko ubijati ljude [33333333
Ja smatram da je fouks Half_Life serijala na priči i radi toga je odličan,činjenica je da ima jednu od najzanimljivijih ako ne i najbolju priču u videoigrama.A karakterizacija likova,e to je nešto što ni sam Bog nebi bolje napravio.
Pogotov otkad su u episode 1 dodali otvaranje usta.
Nije bitno hoće li vam se svidjeti ovo ili ne,ipak je napisao petnaestogodišnjak,ali milo mi je oko srca da toliko ljudi još uvijek voli HL serijal.
A za one koji ga nemilice vrijeđaju i bitna im je samo grafika,a hejtaju sve živo imam poruku,uzmite pištolj iz ladice i upucajte se i tako ćete svi vi hejteri napraviti uslugu svijetu.
Ispričavam se ako je ovo nekoga uvrijedilo nenamjerno.
departed1983
@TeroXCro, 07.12.2015 - 21:15Ti cim si reko da ti je vrh gameplaya just cause 2 shvatio sam da nisi kompetentan da pises o igrama pa cak ni da svoje misljenje iznosis u javnosti.
delight353
@TeroXCro, 08.12.2015 - 18:50+1
delight353
@TeroXCro, 08.12.2015 - 18:51+1 za TeroXCro-a, ali ok, Just Cause 2… hm… Ma nema veze. Point shvaćen.
TeroXCro
09.12.2015 - 14:24Je mi drago što ima još ljudi na portalu koji vole HL .
darijoman
09.12.2015 - 22:03Malo nas je ali nas ima 🙂
TeroXCro
09.12.2015 - 22:13Da…..
Najžalosnije je to što neki ljudi smatraju da ako su stariji to znači i da je njhovo mišljenje točnije.
Usput za ono sa Just Cause 2 to je bio sam primjer,nebrojeno mnogo igara ima bolji gameplay od JC2 ali stavio sam ga za primjer jer je jedna od rijetkih igara u kojoj su developeri shvatili puni smisao sandbox igre.
A za MGS serijal mogu reći samo najbolje što se tiče gameplaya,ali više me dirnula priča od Medal of Honor 2010-Warfighter nego priča toga.
Možda je nekome bitan gameplay,nekome grafika,a nekome priča,meni je bitna priča,a serijal Half-Life taj je segment razvio do krajnosti,niti jedna igra koju sam dosad vidio i prešao(a dosta ih je bilo) nije me natjerala da ostanem samo radi priče prikovan za ekran.a što se tiče gameplaya i grafike,HL i legendarna dvojka bile su prava otkrića za svoje vrijeme,grafika u obe igre tada je bila revolucinarna a gameplay je očaravao,nadam se da će i trojka slijediti primjer prethodnika.
A sada vi hejteri navalite vrijeđate ovaj naslov iako vam je podario fps kakvog danas poznajete i iako nisam rođen kada je originalni HL izašao,smatram da tako dobru igru može prepoznati svatko i da u gamingu godine nisu bitne.
TeroXCro
@KhorneFlake, 06.12.2015 - 18:10Jezik pregrizo da Bog da.
Za ljude koji tako misle o Half-Life serijalu,imam samo jedan zadatak,izvadite pištolj iz ladice i propucajte se i tako učini uslugu čovječanstvu,zato jer Half-Life serijal je nešto najbolje što se dogodilo gaming industriji.
VladoShady 980
@KhorneFlake, 06.12.2015 - 18:27Ne mislim za prethodne HL igre….nego za ovu pauzo od skoro 10 godina, ako ikad izadje neka im je Bog na pomoci!
RedEy3
@KhorneFlake, 07.12.2015 - 18:18daj te droge vamo
Mirek
@MaliMicek, 06.12.2015 - 20:12Koliko zajeba 😀
darijoman
@MaliMicek, 06.12.2015 - 20:54Taku da je igra bila prejaka. Vrlo jednostavno.