HCL.HR

Nintendo navodno pregovara o Super Mario filmu

Petra Rukav 15.11.2017.   •   22 komentara   •   Zanimljivosti


Američki filmski studio odgovoran za Minions i Despicable Me franšizu mogao bi raditi na dugometražnom filmu sa Super Mariom u glavnoj ulozi.

super mario film

Ako je vjerovati glasinama i The Wall Street Journalu koji ih je proširio, naš najdraži vodoinstalater sa simpatičnim brkovima mogao bi se vratiti na velike ekrane u novoj avanturi. Naime, Nintendo i Illumination Entertainment, američki produkcijska kuća poznata po Minions i Despicable Me franšizi, navodno pregovaraju o stvaranju animiranog filma o Super Mariu.

Nadalje, prema izvješću ti pregovori traju već gotovo godinu dana, a glavna točka rasprave je Nintendov obujam kontrole nad kreativnim procesom. Drugim riječima, tvorac Switch konzole očito ne želi da se ponovi Super Mario Bros. film, to jest zloglasna katastrofa iz 1993. godine. Ako će film na koncu zaživjeti, tvorac Maria Shigeru Miyamoto će najvjerojatnije preuzeti producentsku palicu, a uz njega bi mogao sjediti i šef Illuminationa.

S obzirom na to da je prošle godine predsjednik Nintenda potvrdio da tvrtku interesira proizvodnja igranih filmova koji bi se temeljili na njihovim videoigrama, ove tvrdnje mogle bi se pokazati istinitima. Međutim, sve se na kraju svodi na jedno veliko možda čemu itekako pripomaže Nintendova izjava da nemaju što za reći o ovoj temi.

Komentari (22)

  • Oblakoder

    15.11.2017 - 16:27

    Ma kakav crni film. Hocemo Super Mario Odyssey 2 🙂

  • baDarmageddoN

    15.11.2017 - 16:54

    Animirani film može. Nastavak onog sranja nikako.

    • Goran1234

      @baDarmageddoN, 15.11.2017 - 18:03

      To sam baš htio napisati,btw znaš da ima i porno ?…

    • baDarmageddoN

      @Goran1234, 15.11.2017 - 18:10

      Nadam se da je bolji od filma jer film sam jedva odgledao samo zbog velike ljubavi prema igri. Najgori film po igri kojeg sam odgledao. Da barem naprave animiranu seriju, e to je već bilo nešto. Jebem mu, Switch mi je svakim danom sve bliže. Moram si priznati da ću ga kad tad kupiti i potražiti za Božić za Njemačku ili rezervni ps4 (jer imam 300 igara za njega ako racunam ps+ i besplatne i 40ak AAA) ili Switch makar samo za Splatoon i Odyssey. Ne mogu odlučiti. Znam da je Mario zakon i da je Zelda zakon i sve to ali ne želim trošiti previše. Jebem ti lovu, da ti jebem. Da je barem neka realnija cijena (za taj hardver). U biti, vjerojatno cu čekati neku seugu verziju Switcha pa kupiti sve te igre kada i njima padne cijena. Jbg, nisam otišao iz RH da odmah trošim ko grk! Ali mislim da je budućnost Switcha vezana za mene, makar ne još. A Super mario pornić ću naći, vec vidim gangbang i našu princezu Pič… 😛

    • Oblakoder

      @baDarmageddoN, 15.11.2017 - 19:01

      Cena za hardver je vise nego realna. PS4 mozes da kupis za 250 eura, a Switch za 300 sto nije previse para za tak

    • baDarmageddoN

      @Oblakoder, 15.11.2017 - 19:11

      300€ nije previše za tako slabi hardver? Jel ti mene zajebavaš sa tim komentarom ili što? Više nisam siguran da li si sarkastičan ili ozbiljan 😛 ako zajebavaš onda super ali ako si ozbiljan ne znam što da ti kažem…

    • Oblakoder

      @baDarmageddoN, 15.11.2017 - 19:33

      Snaga konzole se ne meri jacinom njenog hardvera vec igrama koje mozes da zaigras na njoj! Za mene je obican PS4 mnogo mocniji od One X bez obzira na to sto jedna konzola kosta 250, a druga 500 eura. Ja stvarno ne znam koliko bi po tebi trebala da kosta jedna tek izasla konzola? Pa da je dele za dzabe ti bi opet kmecao :). Zanimljivo mi je kako u jednom trenutku branis bogate kompanije i njihove odluke da uvode mikrotransakcije u vec preskupe igre, po tebi su one jako ugrezene i moraju tako, a u drugom pricas kako su konzole koje kostaju 250/300 eura skupe..

    • baDarmageddoN

      @Oblakoder, 15.11.2017 - 19:51

      Ne. Po toj logici je PC jeftin jer imaš besplatno online, daleko najviše igara, sve moguće mogućnosti sa kontrolerima i tipkovnicama i miševima i volanima i VR uređajima i cime sve ne, možeš igrati sve igre koje si ikada kupio (možda neke malo teže ali opet se i to da napraviti), možeš koristiti za milijun drugih stvari. Nema veze što pravi PC treba platiti 10 somova jer je po tvojoj logici najjeftiniji. Što onda ne bi platio još više pa da emuliram jer bi onda još više igara imao… a i decko, to što Switch ima 5 dobrih igara ne znači da PS nema barem 50 pa po tvojoj logici opet je ps jeftiniji… imaš ti logiku samo da Nintendu odgovara.. Jesi mi drag čovjek. Ti si nepoderiv 😀 hahaha I to mislim prijateljski, da ne bi bilo ne znam sto. Respect

    • baDarmageddoN

      @Oblakoder, 15.11.2017 - 20:28

      Pa da. Zelda ima dobrih stvari koje sam doživio ali daleko me više fascinira to da sam izgorio u nekom podrumu nego sto mogu bakljom skuhati neko jelo. Svaka čast Zeldi i svemu tome ali imas moje komentare gdje sam govorio o tim interesantnim stvarima. U Originu je taj dio na višoj razini. A kaže onaj lik da je to bilo otprilike talo već dugo u serijalu, što ja nisam znao. Znaci, sve te stvari iz Zelde su uglavnom već dugo aktualne. Od svega jedino se ne sjecam da u nekoj igri možeš natjerati AI da se bori protiv drugog AIa. Sve drugo sam vidio i u mobilnim igrama a kamoli na PCu. U AC serijalu to nisam vidio a na Zeldi nisam isprobavao niti se nisam slučajno zapalio. Onu travu i drvo i tavu jesam. Cak niti neprijatelje nisam probao zapaliti. Zelda je dobra ali ti je dižeš do zvijezda…malo stani na loptu.

    • Oblakoder

      @baDarmageddoN, 15.11.2017 - 22:38

      Dizem je to priznajem, ali ne dizem je samo ja nego svi kriticari na kugli zemaljskoj. Verujem da bi joj cak i HCL dao stotku da je tad postojala 4k 60fps verzija, pa da su na njoj radili recenziju. Sto se tice vatre u Zeldi naravno da se mozes zapaliti, skuvati nesto, zapaliti bilo koji drveni predmet, reaguje na vetar pa se siri u tom pravci, a recimo ako imas strelu sa bombom ona ce eksplodirati cim si u pretoplom podrucju, led ce se istopiti ma mnogo stvari samo sa tom vatrom. Sad kad bih hteo da nabrajam sve detalje iz igre morao bih roman da ti napisem. Ti dizes Horizon do neba, to ti je najbolja igra ove godina, a taj isti Horizon se vrti u 30fps-a i fizika mu nije ni do kolena u poredjenju sa Zeldom. Toliko o tome laku noc ?, nemoj da mi odgovaras upravo gasim svetlo i tonem u dubok san 🙂

    • m@rko

      @baDarmageddoN, 15.11.2017 - 20:20

      Opet ovaj sa slabim hardverom hahahha. Pa nije sve u snazi. To ti je isto da meni dođe lik od 130 kg pun snage, a ja ga prebijem sa svojih 95+ kg 😛

    • baDarmageddoN

      @m@rko, 15.11.2017 - 20:35

      Tko kaže da je sve u snazi? Ali igre trebaju snagu…to nije najmanje upitno. Čim više snage tim igra može biti bolja. Zamisli samo Zeldu na Prou ili Xu… Pa to bi bilo čudo jedno. Sa takvom grafikom, mogućnosti bi bile neizrecive. Veća mapa, napunjenija mapa, bolja mehanika, bolja fizika, bolja rezolucija, bolji ili barem stabilan framerate… Kako snaga hardvera nije bitna? Ma to bi bila igretina gledano sa tehničke strane. Ovako je limitirana. A zanima me što će biti na umu Oblakodanera kad izađe sljedeća generacija Nintendo konzole. Znam koliko je bilo čudo otvoreni svijet, kao da nikad niti jedna igra nije imala otvoreni svijet iki mehaniku pecanja ili fiziku oružja i kamenja ili bilo što drugo sto ta igra ima (i više)

    • m@rko

      @baDarmageddoN, 15.11.2017 - 20:48

      Ali znamo da nintendo ne vodi politiku oko jakoga hardvera. On svejedno sa svojim hardverom je napravio prekrasnu zeldu. Jos je zelda portana na switch sa wii u konzole, znaci to je od wii u igra. Zamisli tek kako ce izgledati zelda koka je rađena za switch. Nije potrebno to nintendu i on to zna.

    • baDarmageddoN

      @m@rko, 15.11.2017 - 21:02

      Da. U pravu si. Očito imaju publiku kojima nije bitno da igraju na najboljem hardveru a i kojima nije bitan frejm i rezolucija. Dok ljudi koji kuouju Nintendo ne mare za time zašto bi onda oni marili. Dobro ti kažeš

    • Oblakoder

      @baDarmageddoN, 15.11.2017 - 21:26

      Aj kad me opet pominjes moram da odgovorim. Alo covece pricas da je jedna od najboljih igara u istoriji limitirana, da joj treba veca mapa, napunjenija mapa, bolja mehanika, bolja fizika, bolja rezolucija, bolji ili barem stabilan framerate…ti ocigledno nisi sa ove planete. Pa ti je igras u 4K 60fps na emulatoru i zalis se na mali fps. Znaci postoji i takva varijanta Zelde pa ko je opterecen tim stvarima neka je igra na kompu. Odigraj je vise od 5 sati i 26 sekundi pa ces skontaces koliko je to ogromna igra prepuna sadrzajem. Meni je najzabavnija igra ove godine Splatoon 2 da ne mislis da sam lud za Zeldom ali jednostavno to sto radis je bogohuljenje jednog remek dela…

    • baDarmageddoN

      @Oblakoder, 15.11.2017 - 19:54

      I daj ne seri. Gdje sam ja branio mikrotransakcije? Stvarno pretjeruješ… To nije točno. Indiferentnost nije obrana. Nije me briga. Shvaćaš? Dok nema utjecaja na gameplaj mene nije briga. Ja mogu grindati igru 200 sati ako mi je dobra, mikrotransakcije ili ne.

    • Oblakoder

      @baDarmageddoN, 15.11.2017 - 20:18

      Imalo ili nemalo apsolutno ne zelim nikakve mikrotransakcije u igri koja je placena 50+eura, to je moj stav i mislim da je potpuno ispravan. Moralno ih podrzavak kad kazes oni to moraju, ugrezeni su, piratiziraju im igre, a pozadani svega je da samo zele da nam izmuzu jos para. Pogledaj koje kompanije prednjace u teme i bice ti jasno da to nisu nikakvi sirotani nego najbogatiji giganti gaming industrije. Donekle mogu da progutam dodatni dlc i to samo pod uslovom da je igra po izlasku imala dovoljno sadrzaja, a ne kad je poluproizvod pa nam drugu polovinu prodaju za masne novce. Gde sam ja rekao da je PS4 los ili da je losiji od Switcha? Obe konzole su sjajne, imaju nesto svoje sto ih cini posebnim i ta cena je smesna. Razumem ja da se u nasem regionu lose zivi ali jbg sta je tu je, nisu nam krivi Nintendo, Sony i Microsoft :). Msm gotivim i ja tebe ali si toliko kontradiktoran, za Zeldu koja ima milion nekih stvari vezanik za fiziku i gamepley kazes da imas par sitnica, a onda se hvalis kako si se opekao na vatru u Originsu 😀

    • baDarmageddoN

      @Oblakoder, 15.11.2017 - 20:21

      Kad sam ja to rekao? Rekao sam i ponovit cu…dok meni ne utječe na gameplay nije me briga. Niti najmanje. To nije podržavanje. Podrzavanje je kada bi trošio na njih. Nema smisla boriti se protiv toga jer kao što sam nedavno rekao na jednom clanku-ovce i dalje kupuju tako da moje ne nista ne znaci. Onda sam promijenio to NE u NIJE ME BRIGA. Jer me nije briga, igrači su si uglavnom sami krivi. Ne svi ali dovoljan broj njih.

    • Goran1234

      @baDarmageddoN, 15.11.2017 - 19:47

      “Super Hornio Brothers” ?

    • baDarmageddoN

      @Goran1234, 15.11.2017 - 19:55

      Hahaha. A ima smijesnih izmisljenih fil

    • baDarmageddoN

      @baDarmageddoN, 15.11.2017 - 19:57

      …filmskih porno naziva na bitangama i princezama… svršavanje vojnika rajana i takvi. Ovo je isto fora

  • moordrak

    17.11.2017 - 12:34

    Pa bolje da snime pornić, svega mi. To je isto film jel tako…

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?