HCL.HR

Novi Sonyjevi televizori bit će “spremni za PlayStation 5”

Zoran Žalac 30.07.2020.   •   145 komentara   •   Tehnologija


Sony je najavio prva dva modela televizora koje će prodavati pod oznakom “Ready for PlayStation 5”.

Većina današnjih televizora na tržištu bit će spremna za nove konzole. No, neki će biti “spremniji” od drugih, to jest moći će od starta iskoristiti sve pogodnosti novih konzola, makar i u teoriji ako one to same ne budu mogle dostaviti. Govorimo tu u prvom redu o prikazu igara u 120 sličica po sekundi na 4K rezoluciji, za što je potrebno imati noviju verziju HDMI 2.1 utora.

U slučaju tvrtke Sony, takvi će novi televizori na tržištu nositi oznaku “Ready for PlayStation 5”, kako bi ujedno bili reklama za samu konzolu. Osim navedene podrške za 4K120 standard (koji opet ovisi od igre), Sonyjevi Bravia televizori imat će Game Mode način rada za smanjivanje latencije.

Interesantno, Sonyjevi televizori raditi u tandemu s DualSense kontrolerom pa će se u isto vrijeme kontrolerom moći upaliti i TV i konzola. Također će se daljinski upravljač televizora moći iskoristiti kao upravljač za reprodukciju multimedije na PlayStationu 5.

Za sada je Sony najavio dva modela televizora spremnih za PS5. Prvi je X900H LED TV spreman za 4K i 120 fps-a uz input lag od 7,2 milisekundi. Drugi je pak Z8H koji je u stanju prikazati 8K rezoluciju.

Označeno sa: ,

Komentari (145)

  • Zoran Zabac

    30.07.2020 - 09:34

    treba podrzati sony i kupit ovaj tv uz konzolu jer su najbolja tvrtka, da nema njim nebi bilo ni play station..a play station je na vrhu zabavne industrije i povijesti tako da idemo samo jako sony 🕺💥💥😆😆🏧💵💵💵

    • Masterchief

      @Zoran Zabac, 30.07.2020 - 09:51

      😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 Slažem se, da nema sony-a i playstationa bi počinio samoubojstvo zbog sve te silne tuge 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    • Bogy

      @Masterchief, 30.07.2020 - 14:41

      Imaju glazbenu diviziju koja je uspješna i s kamerama su dosta dobri.

    • personauser

      @Bogy, 30.07.2020 - 14:59

      Prije su bili uspjesni i sa mobitelima, a sada vise nisu jer su doslovno usrali svoje mobitele

    • personauser

      @Zoran Zabac, 30.07.2020 - 10:54

      Sony X900H ne podrzava ni G-Sync ni FreeSync, a dok LG CX podrzava i G-Sync i FreeSync

    • movie

      @personauser, 30.07.2020 - 11:17

      To su sve odlike hdmi 2.1 stoga nema razloga da ga ne podržava. Vjerojatno će ta mogučnost doći kroz nadogradnju softvera.

    • Dad of Boy

      @Zoran Zabac, 30.07.2020 - 11:16

      Kćerku bolje nazovi Bravia 😀

    • personauser

      @Dad of Boy, 30.07.2020 - 16:50

      Dobro ime za zensku osobu

    • Velikan7345

      @Dad of Boy, 31.07.2020 - 13:26

      Nazovi ju nokija

    • playbox124

      @Zoran Zabac, 30.07.2020 - 11:40

      Dam ti 14 god, sve preko je zalosno. Grammar on point tho

    • Zoran Zabac

      @playbox124, 30.07.2020 - 13:13

      Već sam ranije jednoj osobi rekao da si glup ako se hvataš gramatike na portalima. Btw, u tebe kao gramatički pismenog čovjeka se provuklo puno grešaka u jednoj jedinoj prostoj rečenici.
      dam-dajem
      god-g.
      zalosno-žalosno
      🤡 Baš žalosno koliko grešaka u pisanju pravi gramatički savršen čovjek. Šta je tek sa nama koji neznamo šta je gramatika. 🤡

    • playbox124

      @Zoran Zabac, 30.07.2020 - 13:38

      Kakav buurnn stari nmg 😂😂

    • playbox124

      @playbox124, 30.07.2020 - 13:39

      Nmg-ne mogu

    • Zoran Zabac

      @playbox124, 30.07.2020 - 13:52

      🤡

    • Zoran Zabac

      @playbox124, 30.07.2020 - 13:52

      🤡

    • Emperor Ghaleon

      @Zoran Zabac, 30.07.2020 - 14:51

      ”u tebe”

    • Zoran Zabac

      @Emperor Ghaleon, 30.07.2020 - 15:30

      🤡

    • Dick Johnson

      @Zoran Zabac, 30.07.2020 - 12:20

      Ja bih se također osobno htio zahvaliti gospodinu Sony-u i njegovoj firmi što su izumili videoigre i konzole. Gle bi bili da njega nije bilo. Zadužio nas je sve, hvala svim srcem!

    • antonio_bih

      @Dick Johnson, 30.07.2020 - 13:57

      Imaš Xbox za svaki slučaj 😉

    • Dick Johnson

      @antonio_bih, 30.07.2020 - 14:10

      A uz to i thai box i botox.

  • kozmos098

    30.07.2020 - 09:36

    A 4k 120 fps cemo dobiti kroz igre sa PS 6, a ja sam sa ps3 palio televiziju sonyevu ima 10 godina.

  • liam

    30.07.2020 - 09:37

    Cijena?

    • movie

      @liam, 30.07.2020 - 11:18

      Ovaj prvi računaj oko 14k kuna a ovaj drugi skuplji od toga.

    • personauser

      @movie, 30.07.2020 - 12:51

      Kod nas bi SonyX900H 55″ mogao kostati od 8500 do 9000 kn posto u SAD-u 55″ kosta 999.99 USD

    • personauser

      @personauser, 30.07.2020 - 13:00

      a dok u UK kosta 1299 funti ( oko 11000 kn) pa si u pravu da ce kod nas kostati oko 14000 kn. Meni nije jasno zasto je u Europi puno skuplje negoli u Americi

    • kebbab

      @personauser, 30.07.2020 - 13:21

      Samo promeni valutu. Znači 1000$ kod nas 1000€ (1000$ je nekih 850€). To je nekih 150€ više.

    • personauser

      @kebbab, 30.07.2020 - 14:39

      U njemackoj kosta 1290 eura

    • movie

      @personauser, 30.07.2020 - 15:25

      Prošle godine je serija 9 koštala 16k kuna po izlasku. Poslije je to cijenom padalo i jedno vrijeme se ustabililo na 12.500 kn a sada dođe puno manje kako idu novi modeli. Gledao sam ga prošle godine da ga uzmem ali me odbilo saznanje da nema HDMI 2.1

    • personauser

      @movie, 30.07.2020 - 14:38

      Kod nas Sony XH90 (X900H) 55″ kosta 10956,50 kn

      https://www.sony.hr/electronics/televizori/xh90-series

    • movie

      @personauser, 30.07.2020 - 15:31

      Toliko dođe 49″ a 55″ dođe 13.295 kn.

      https://gyazo.com/4ac409a524fb5b6f7a2d988e3bd786ab

    • personauser

      @movie, 30.07.2020 - 15:37

      Sony XH95 nema HDMI 2.1

    • movie

      @personauser, 30.07.2020 - 17:46

      Pa prije tjedan dana si linkao da podržava? Gledam i vidim da od HDMI 2.1 funkcija podržava samo eARC što bi moglo značiti da će nekom kasnijom nadogradnjom podržavati HDMI 2.1 full. Smiješno je da firma koja izbacuje PS5 na tržište nudi istovremeno tv s HDMI 2.0b.

    • personauser

      @movie, 30.07.2020 - 17:53

      Ja sam prije tjedan dana linkao Sony XH90, a ne XH95

    • movie

      @personauser, 30.07.2020 - 23:01

      Koja je logika da lošiji model ima hdmi 2.1 a bolji nema? Možda oboje nemaju?

    • personauser

      @personauser, 30.07.2020 - 23:06

      Sony je po tom pitanju malo cudan jer nije ugradio HDMI 2.1 u svoje top televizore. Tek ce od iduce godine najbolji sonyjevi televizori (OLED) imati HDMI 2.1. Dok je Sony XH90 koji ima HDMI 2.1 je LCD TV

  • playbox124

    30.07.2020 - 09:39

    120 slicica po sek za 30fps masinu 😉

    • Dick Johnson

      @playbox124, 30.07.2020 - 12:22

      Četri put možeš isti frame gledat, da bolje se upije. Šalu na stranu, ljepo bi bilo imat igre na konzoli u 120FPS-a, al nit bu puno ljudi imali takve telke ni konzole to mogu vrtit. Nek daju 60 lock i svi sretni.

    • personauser

      @playbox124, 30.07.2020 - 12:37

      SSD nemoze biti najjaci nego moze biti jedino najbrzi. Ori ces moci igrati na XSX u 4K120

    • Petar Marjolovic

      @personauser, 30.07.2020 - 13:50

      Pa ne može ni grafička biti jača, jel ima mišiće?

    • personauser

      @playbox124, 01.08.2020 - 11:43

      STALKER 2 Could Offer Frame Rates Of Up To 120FPS On Xbox Series X[/link

  • Ki-ya Karate Monster

    30.07.2020 - 09:42

    Sony po hardware usporedbi nešto malo je lošiji od drugih ali po software usporedbi jako su eksluzivni i tu su definitvno najbolji.

    • personauser

      @Ki-ya Karate Monster, 30.07.2020 - 10:55

      LG i Samsung imaju daleko bolji softwer od Sonyja

    • Wolfboy

      @personauser, 30.07.2020 - 11:21

      evo ga legenda naša TV4k120fps master Personauser

    • Ki-ya Karate Monster

      @personauser, 30.07.2020 - 13:01

      Radi par software-a: Motionflow XR, X-Motion Clarity, Cinemaflow i
      još nekih (Dynamic Contrast Enhancer, Object-based HDR remaster, X-tended Dynamic Range™). Motioflow XR radi na 240 hertz-a. ustvari ne znam na koliko radi ovaj TV. Pa ima i to da mnogo bolje izgleda prikaz Opera zahvaljujući ovim software-ima.

    • personauser

      @Ki-ya Karate Monster, 30.07.2020 - 13:04

      Ne pricaj gluposti da sonyjevi televizori imaju bolji softver od LG i Samsunga televizora

    • Ki-ya Karate Monster

      @personauser, 30.07.2020 - 13:10

      Pa ako PlayStation ima bolji software od Xbox-a (čitaj kao igre), zašto njihovi televizori ne bi imali nešto slično?

    • personauser

      @Ki-ya Karate Monster, 30.07.2020 - 13:11

      LG i Samsung su miljama ispred Sonyja

    • movie

      @Ki-ya Karate Monster, 30.07.2020 - 11:23

      Po čemu su ekskluzivni? Po korištenju androida? LG softver je svjetlosnu godinu ispred sonya

  • Masterchief

    30.07.2020 - 09:52

    4k 120 fps? Smiješno.

    • Zoran Zabac

      @Masterchief, 30.07.2020 - 10:07

      Gran turismo 7 će ići u 4K 120 fps

    • Masterchief

      @Zoran Zabac, 30.07.2020 - 11:08

      Možda, na najnižim mogućim postavkama.

    • Petar Marjolovic

      @Zoran Zabac, 30.07.2020 - 12:29

      Hahahhaa to jedva može na rtx 2080 super koja je svijetlosnu godinu po jačini od one grafičke u konzolama.

    • moordrak

      @Masterchief, 30.07.2020 - 11:05

      Yup, al’ moraš priznati, dobar marketing čuda čini.

    • Artyom

      @Masterchief, 30.07.2020 - 14:57

      Fanboy maštarije i marketing za ljude koji se ne razumiju u hardware, a to je 90% PS korisnika pa ništa čudno. Neki 2D igre, platformeri i indie naslovi će vjerovatno moći dokučiti 4k-120fps (vjerojatno bi mogli i na PS4 da ima podrška), ali sve veće igre vjerojatno će se mučit i da dođu do 60 fps-a na 4k.

    • Masterchief

      @Artyom, 30.07.2020 - 16:53

      Slažem se, ni sam nebi mogao bolje reči.

    • moordrak

      @Artyom, 31.07.2020 - 12:39

      Odlično napisano! Što se mene dotikavle, poraste li standard od sadašnjih 30fps-ova na 60fps-ova, ja zadovoljan. Vidjeti ćemo koliko će to biti moguće na 4k. O 120hz ćemo pričati za koju godinu na PRO verzijama… U međuvremenu, siguran sam da će se pojaviti hrpetina compare videa po netu…

    • ilfenomeno11

      @Artyom, 01.08.2020 - 17:27

      bitno da se ti razumiješ sa svojim i5, i7, GTXicama RTXicama, Titanicama i ostalim PC glupostima i prodavanjima magle na koje si istreso vjerojatno kišu para i tako non-stop svako malo novo prodavanje magle. odi si kupi novi socket ti je Intel izbacio opet, moći ćeš reć da imaš novi i5 10 seriju WOW

  • bAKTIV

    30.07.2020 - 09:56

    Interesantno, Sonyjevi televizori raditi u tandemu s DualSense kontrolerom pa će se u isto vrijeme kontrolerom moći upaliti i TV i konzola. Također će se daljinski upravljač televizora moći iskoristiti kao upravljač za reprodukciju multimedije na PlayStationu 5.

    Samsung Q80T podržava xbox i mogu potvrditi da sve te funkicije vec ima ova generacija televizora. Znači sa daljinskim od TVa mogu paliti konzolu i “manevrirati“ po boxu, youtubeu… 😉

  • bAKTIV

    30.07.2020 - 09:58

    Samsung Q80T podržava xbox i mogu potvrditi da sve te funkicije vec ima ova generacija televizora. Znači sa daljinskim od TVa mogu paliti konzolu i “manevrirati“ po boxu, youtubeu… 😉

    • Zoran Zabac

      @bAKTIV, 30.07.2020 - 10:09

      Mozes xbox, al nemozes play station..a s obzirom da xbox nikoga ne zanima onda je ovo jako bitna novost 😆🕺🤧😏😵

    • personauser

      @Zoran Zabac, 30.07.2020 - 10:44

      LG i Samsung su daleko ispred sonyjevih televizora

  • mika76

    30.07.2020 - 10:20

    Mogao mi je Sony prošle godine poslati poruku kakav Tv da kupim,ovako sljedeći Tv kupujem za 6+ godina.

  • Wolfboy

    30.07.2020 - 10:30

    personasauer tebe čekamo

    • Masterchief

      @Wolfboy, 30.07.2020 - 16:55

      Ma čeka se poštovani Dr.Gamer da nam objasni kako je taj televizor bolji od xboxa zato što podržava ps5 i takve besmislene gluposti.

  • Cros80

    30.07.2020 - 10:32

    Ma da treba podrzavati sony pa platit tv 2000 eura za paljenje tv i ps sta postoji vec 10godina a u 120 fps mozda kula word remaster igrat..

  • personauser

    30.07.2020 - 10:39

    LG ima najbolje gaming televizore jer ima i G-SYNC i FreeSync. Sony nikada nece nadmasiti LG televizore

    • Ki-ya Karate Monster

      @personauser, 30.07.2020 - 13:19

      NVIDIA i Alienware ispred LG-a

    • personauser

      @Ki-ya Karate Monster, 30.07.2020 - 13:49

      Ja sam govorio za televizore

    • Ki-ya Karate Monster

      @personauser, 30.07.2020 - 14:23

      i ja isto…

    • personauser

      @Ki-ya Karate Monster, 30.07.2020 - 14:29

      Po cemu su ispred LG

    • SanKa

      @Ki-ya Karate Monster, 31.07.2020 - 08:47

      nvidia televeizori ?alineware televizori ? ili ne

    • personauser

      @SanKa, 31.07.2020 - 15:57

      Shvatio sam da trola posto ti TV koje je on naveo ne postoje.

    • SanKa

      @personauser, 31.07.2020 - 16:13

      ok, reko šta xD

    • Ki-ya Karate Monster

      @SanKa, 31.07.2020 - 20:03

      BFG – Big Format Gaming nisu doslovno televizori ali su veliki gaming display – monitori i koštaju isto ko televizori imaju sve osim izlaza ili portova za antene, te imaju bolji input lag – 1 ms i veće hertze

  • MoGaming

    30.07.2020 - 10:42

    Nedavno vijest kako eksluziva na otvaranju neće moći se vrtit u 4K i 60 fps a nude tv za 4K 120fps. Da li ovo Sony lagano klizi u apple politiku. Za PS6 nek promjenu kabal i naprave PS TV, jedini koji će moc prikazat sliku sa P 🙂

  • kiko01

    30.07.2020 - 10:58

    To sa paljenjem konzole i tv-a imam i sada na ps4! Nema tu neke novine. Također i sa daljinskim od tv-a mogu šarat po meniju na pleyci umjesto joysticka. Šta ne znate da to postoji već par godina?!

  • moordrak

    30.07.2020 - 11:00

    Ma da. 8k. Mog’o sam si mislit’. Premium modeli opet. Paneli sa osvježavanjem od 120hz u “regularcima”, e to bi bila vijest. Živo me interesira kolika će biti preporučena cijena.
    Inače, Bravie paljenje kontrolerom kao i navigaciju daljinskim TV-a kroz izbornike plejke imaju i sada kroz HDMI device link funkcionalnost.

    • personauser

      @moordrak, 30.07.2020 - 11:05
    • personauser

      @personauser, 30.07.2020 - 11:05

      Ali to nije top model TV

    • moordrak

      @personauser, 30.07.2020 - 11:52

      Znam da nije, zato i govorim. Svejedno, za te pare ima boljih uređaja. Znači zanima me 65” na gore. Ta dijagonala neće doći ispod 2k€ u našim dućanima. Ovo što si ti linkao je namanja dijagonala. Inače, top modeli su vrhunski, no nisam lud plaćati ih k’o auto. Znaš onu, imam ali ne dam. To je za neku drugu ekipu…

    • personauser

      @moordrak, 30.07.2020 - 12:35

      U Americi Sony X900H 65″ kosta 1399.99 USD, 75″ 2199.99 USD i 85″ 2799.99 USD

  • vragec25cro

    30.07.2020 - 11:13

    Kolko je to hz 120 fps?Mislim za tv.Ne kužim baš previše te stvari.Moj trenutno samsung full hd 4 k 60hz.

    • _Someone_

      @vragec25cro, 30.07.2020 - 11:27

      Recimo to ovako, Hz = FPS. Dakle, ako ti tv ima refresh rate of 60Hz, moći će prikazati max 60 FPS. Ukoliko input ima više od 60 FPS, višak frameova će biti odbačen. Drugim riječima, u tom slučaju nećeš vidjeti razliku između 60, 100 ili 120 FPS

    • vragec25cro

      @_Someone_, 30.07.2020 - 13:40

      Ty

    • movie

      @vragec25cro, 30.07.2020 - 11:33

      Što ti je tv? Samo full hd ili 4k tv? To su ti različite rezolucije. Full hd tv je 1080p(1920×1080) a 4k tv je 2160p (3840×2160).

    • vragec25cro

      @movie, 30.07.2020 - 11:42

      Rekoh ne razumijem se ja u to,al na njemu pisalo full hd 4k 🙂

    • personauser

      @vragec25cro, 30.07.2020 - 13:06

      Treba pisati Ultra HD 4K, a ne Full HD 4K

    • vragec25cro

      @personauser, 30.07.2020 - 13:40

      Ty

    • Artyom

      @personauser, 30.07.2020 - 15:07

      Ultra HD i 4K nije isto, al dobro današni marketing je to spojio za lakše razumjevanje… Ugl 4K rezolucija je nešto veća… (slično kao kad ljudi ne razlikuju 16:9 od 1.85:1)

    • movie

      @Artyom, 30.07.2020 - 15:40

      Pa to je isto. U kinu je to omjer stranica 1.85:1 a na tv to zovu 16:9. Problem je kad na 16.9 tv dođe film 2.35:1 pa onda ljudi dobiju one crne crte gore i dolje pa infarkt kako im tv ne pokazuje cijelu sliku pa me jebu zašto je moj dvd neispravan. Toga sam se nagledao ali ne možeš ti to ljudima objasniti ma koliko im crtao.

    • movie

      @movie, 30.07.2020 - 16:01

      Skoro isto jer je omjer stranica 16:9 točno 1.78:1. Ne mogu reći većina ali dosta filmova je rađeno u 1.85:1 pa gotovo savršeno odgovaraju 16:9 televizorima. Sve ovisi o redatelju što želi fotografijom pokazati. Ako radiš film prepun računalne animacije lakše ti je sve to posložiti u omjer stranica 1.85:1 ( primjer jurskog parka) No opet danas je tehnika toliko otišla naprijed da niti to više nije problem pa su recimo avengersi rađeni u 2.39:1. Nema nekog pravila i sve ovisi o redatelju filma u kojem omjeru stranica će raditi film.

    • Artyom

      @movie, 30.07.2020 - 21:02

      2.35:1 koristi sigurno 75% filmova. U 1.85:1 ih ima, i ponekad 1.78:1 (full 16:9) ovisno o tome dali snimaju digitalno ili na film (pravi filmaši uvijek preferiraju film naravno). Ima i nešto filmova koji imaju razne neuobičajene formate naravno. Najveća iznimka je IMAX koji je 1.43:1 i takvi filmovi u IMAX kinima imaju ogromnu sliku. No za standardna kina uglavnom ih srežu gore i dolje da se podese ili na 1.85:1 ili na 2.35:1 (jer u suprotnom od ogromnog filma dobio bi samo jednu kocku u sredini ekrana koja izgleda gotovo kao 4:3). Npr Nolanovi filmovi kao Dark Knight imaju dio scena snimano u uskom 2.35:1 a dio u Imaxu, a za DVD/Bluray izdanja su Imax srezali u 1.78:1 (aka 16:9), tako da kad gledaš film na TVu obične scene su sužene i imaju “crne crte” a Imax scene budu full screen. Zanimljivo je također, da su Avengers Endgame i njegov prethodnik cijeli snimljeni u Imaxu, no za izdanja u standardnim kinima i za Blu Ray su srezali na 2.35:1, gdje tehički fali gotovo pola filma, što je dovelo do ogromnog razočaranja mnogih fanova. (I još da napomenem da je 2.35:1 često naveden kao 2.39:1 i ponekad kao 2.40:1)

    • Artyom

      @Artyom, 30.07.2020 - 23:00

      Samo još jedna ispavka u vezi Avengersa, filmovi jesu snimani cijeli u Imaxu, ali ne na film, već digitalno, a Imax digital ide u 1.90:1 formatu. Svejedno, filmovi jesu srezani na 2.35:1 za prikazivanje u standardnim kinima i na blu ray-u, što je i dalje zmačajan gubitak za gledatelje, no nisu oni jedini takav slučaj, daleko od toga. Evo jedna slika u kojoj se vidi razlika sva tri formata ako nekoga zanima: https://media.comicbook.com/2016/03/imax-bvs-175061-1280×0.jpg

    • movie

      @Artyom, 30.07.2020 - 23:04

      IMAX filmovi se prikazuju samo u imax certificiranim kinima i nigdje više

    • Artyom

      @movie, 31.07.2020 - 00:48

      To nije u potpunosti točno, malo je kompliciranije od toga jer u igri nisu samo format i Imax kina, već i licence/prava. Gore sam ti objasnio primjere kako se Imax filmovi “režu” za standardna kina i blu ray izdanja. A postoji i nešto što se zove IMAX Enhanced TV, no neda mi se sad objašnjavat kako to funkcionira. Također, Zack Snyder Justice Leage će naprimjer doći u punom 1.43:1 formatu na HBO Max. Ima tu puno toga u igri…

    • movie

      @Artyom, 31.07.2020 - 10:04

      Još 2000 god sam bio u najvećem imax kinu u americi nasprem kojeg ovo od cinestara izgleda doslovce kao mrav. Gledao sam filmove koji su isključivo snimani i prikazivani u takvim kinima u americi i nigdje više. Naravno, stvar je propala jer je bila preskupa a zaradu je donosila presporo. Sada otvaraju komercijalna imax kina koja nemaju previše veze s onim američkim i idejom koju su imali u startu. Sadašnja imax kina rimaju više gledatelja, platna su manja i dvorane tehnički manje zahtijevne. Samo da ti kažem kakvo je to imax kino bilo. Platno je nekoliko puta veće nego ovo u Zgb imaxu. Red ispred tebe je negdje u visini tvojih stopala. Peti red ispred sebe niti ne vidiš koliko je nisko. Prije projekcije spušta se u cijelom redu rampa koja ti ne dopušta ustajanje. Nešto slično kao kada sjedneš na rolerkoster. Sjedio sam po sredini kina. Nisam vidio dno i vrh platna jer ga ne možeš sagledati. Koji je smisao toga? Pa 3D. Poznato je da kada staviš naočale da ti 3D smanje sliku. U ovim kinima 3D je bio fantastičan. 3D naočale su imale ugrađene surround zvučnike tako da si bio u centru zbivanja a sama dvorana je bila oprekljena takvim zvučnim sustavom kakvog nisam nikq poslije vidio u životu. Prije projekcije održe ti mali test i upoznavanje zvučnog sustava. Kada dođe red na bas to je zapanjujuće iskustvo. Doslovce te zakuca za sjedalo, počupa kosu i ne možeš doći do daha od udara. Ljudi su u kinu vrištali. Gledao sam nekoliko filmova. Najupečatljiviji je bio neki s dinosaurima. Ovaj današnji 3d u kinima mi izgleda smiješan. Ti si doslovce cijeli film u kadru i imaš osjećaj da gdje se god okreneš da je okoliš iz filma

    • movie

      @movie, 31.07.2020 - 10:14

      …oko tebe tj ti u njemu. Valjda tome doprinosi toliko platno i 3d koji nije poput ovog današnjeg. Naočale koje sam imao bile suužasno teške, teško mi je sad reći koliko jer je prošlo puno godina ali to je bio ozbiljan komad tehnike i ne znam na kojem su principu radile. Koliko se sjećam prije startanja projekcije trebao si ih upaliti. Eto, sretan sam što sam imao prilike tako ješto vidjeti. U sakoj ametici bilo je nekoliko takvih kina, da sad ne lupam pet ili deset. No činjenica je da ih nije bilo previše i da dans niti jedno takvog tipa više ne radi. Lijepo i jezaboravno iskustvo. Samo da dodam dokumentarac o grand kanjonu je bio spektakularan. Izazivao je mučninu i tjeskobu. Ljudi su skidali naočale jer u nekim situacijama doslovno te dovedu u situaciju da imaš osjećaj da ćeš opizditi u provaliju. Strašno nešto.

    • Artyom

      @movie, 31.07.2020 - 15:21

      Da, ta su kina bila fenomenalna, samo teba razlikovati filmove iz IMAX produkcije (uglavnom dokumentarci), filmove holywoodske produkcije koje koriste Imax kamere, i filmove koji koriste samo Imax 1.43:1 format. Ja sam ovdje isključivo pokušavao objasnit razlike u formatima. Cijela povijest Imaxa je jedna sasvim druga i vrlo interesantna priča.

    • movie

      @Artyom, 31.07.2020 - 19:54

      Ma naravno. Sve su to filmovi koji su trajali oko 50 minuta. Nisu nužno bili dokumentarci, iako velika većina je. Snimani su posebnim kamerama i očito prikazivani posebnim tehnikama koje ja nikad poslije nisam nigdje vidio. Mislim da je jedno takvo kino bilo otvoreno u Beču ali je isto zatvoreno prije desetak godina, ako ne i više. Šteta. Kina su bila ogromna ali zbog specifičnosti su primala jako mali broj gledatelja. Jebi ga, malo gledatelja a skupa kina i nisi trebao biti atomski fizičar da bi shvatio da je takvo poslovanje dugoročno neodrživo. Pogotovo kada su krenule dvorane i multipleksi kakve danas poznajemo. Nisu imali šansi. No drago mi je da sam to uspio vidjeti.

    • Artyom

      @movie, 31.07.2020 - 22:03

      Bilo je to vrijeme kad je Imax isključivo sam sebi radio te filmove na vlastitoj tehnologiji, no i dan danas ih radi. Ako se ne varam većina tih kina i dalje rade, osim onih okruglih Omnimaxa koja su vjerujem prenamjenjena u standadni imax. Imax je svremenom počeo puštati i holywoodske filmove, pošto su neki počeli koristiti djelomično njihove superiorne kamere, a ubrzo su se skoro svi produkcijski najskuplji filmovi počeli digitalno konvertirat i “upscale-at” kako bi mogli igrat u imax kinima, to se službeno zove “Imax DRM”. I onda je došlo današnje doba gdje postoje i digitalne Imax kamere, kojima se imax filmovi i scene mogu snimit puuuno jeftinije. Sa tim digitalnim dobom otvoreno je još brdo takvih “malih” Imax kina koje puštaju digitalno i ne mogu koristiti ogromne projektore sa imaxovom 70mm filmskom vrpcom, te ih sad ima preko 1000 u svijetu, uključujuči i ono u Zagrebu. Da, Imax u Zagrebu nije full Imax, već kino digitalne projekcije koje ima manje platno od velikih Imaxa, format je 1.78:1 (16:9), no filmovi tamo i dalje izgledaju daleko impresivnije negu u običnom kinima, platno je i dalje veće nego i u najboljim Cinestarima, a i dvorana je stvarno odlično napravljena. Spomenuti Imax u Beču je koliko sam googlao srušen, kasnije je napravljeno novo kino u sklopu njihovog Cineplexa, no također digitalno.

    • Artyom

      @movie, 30.07.2020 - 20:43

      Nije isto. Kada gledaš 1.85:1 film na 16:9 televizoru isto imaš “crne crte” gore i dolje, samo su široke oko 2-3 centimetara pa ti bude svejedno. Inače, 2.35:1 format ne najstandardniji za cinematografiju tj. filmove snimane sa namjerom da igraju u kinima i u 90% slučajeva danas kino platna su tog formata. Vjerojatno oko tri četvrtine filmova se snima u tom formatu i spomenute dosta veće “crne crte gore i dolje” su neizbježne na 16:9 televizorima. Postoji TV format 21:9 koji je blizu 2.35:1 formatu, no takve televizore više ne proizvode jer dok ih je bilo nitko ih nije kupovao. 21:9 monitori također postoje, no nije baš nešto bajno gledati filmove na monitoru zbog malih dimenzija.

    • movie

      @Artyom, 30.07.2020 - 23:03

      Takav jedini model televizora izdao je prije dosta godina jedino philips. Nikad nitko prije njih niti nakon njih. propao pokušaj.

    • Artyom

      @movie, 31.07.2020 - 00:59

      I drugi proizvođači su imali svoje pokušaje uključujući i najveće igrače kao Samsung i LG. Koristili su sve najbolje tehnologije koje su tad imali, a cijena im je bila… paprena.
      https://images.samsung.com/is/image/samsung/uk_UE82S9WATXXU_001_Front_titanumsilver?$L2-Thumbnail$

    • movie

      @Artyom, 31.07.2020 - 10:37

      Ja pričam o prvom i jedinom 21:9 CRT televizoru na svijetu a ti meni linkaš LCD televizore koji su se pojavili desetak godina nakon philipsovog izbacivanja prvog 21:9 CRT tv na tržište. 2009 philips je izbacio LCD 21:9 na tržište i ako se ne varam to im je bio zadnji pokušaj proboja tog formata od kojeg se na kraju odustalo. Poslije više nisam pratio razvoj takvih televizora pa stvarno ne znam tko je što probao, no philips je bio pionir po tom pitanju.

    • Artyom

      @movie, 31.07.2020 - 15:01

      Pa tko je opće spominjao da mora bit samo CRT i kog briga za to. Ja sam rekao da su se 21:9 Tvi proizvodili i da se više ne proizvode, a ti odgovaraš da postoji taj jedan jedini i da “nitko nikad nakon njih nije pokušao”. Pa sam ti lijepo “dokazao” da je bilo još itekakvih pokušaja, no ti to “nisi pratio”. Provjeri onda prvo šta pričaš prije nego što počneš širit dezinformacije…

    • movie

      @Artyom, 31.07.2020 - 15:13

      Ma mislio sam na CRT jer je prvi 21:9 tv bio CRT televizor marke philips koji je neslavno propao. Mislio sam da nakon toga više nisu dolazili na tu ideju. Nisam čak znao niti da je 2009 philips pokušao ponovno i napravio 21:9 LCD televizor. Ok, moja greška.

    • Artyom

      @movie, 31.07.2020 - 01:11

      Ili npr. manje poznati proizvođači koji su imali manje dimenzije i prihvatljivije cijene:
      https://www.theverge.com/2012/6/27/3121653/vizio-cinemawide-21-9-hdtv-on-sale

    • movie

      @Artyom, 31.07.2020 - 10:25

      Taj tv nema veze s philips tv koji je bio crt tv i prvi tv na svijetu s tim omjerom stranica i jedini koji se mogao tada kupiti. U to vrijeme sam bio zaluđen tim tv i malo je falilo da kupim tog philipsa. Kupio sam prvi sony tv 16:9 koji se pojavio na tržištu. Ne sjećam se što je tada bilo, marka ili euro ali znam da sam ga platio 4500 eura/maraka. Rekao bih da su još uvijek bile marke u pitanju. Kroz sve faze sam kupovao sve televizore. Na kraju jedino tog philipsa nisam imao. Još uvijek doma imam najveći philips crt 16/9 tv koji je težak oko 70kg. Žena me jebe da ga bacimo a meni žao. Potpuno ispravan ali neupotrebljiv za tanašnju tehniku. Trenutno doma imam LG C9 oled koji je po mom mišljenju sam vrh današnje tv tehnologije. Svašta je prošlo kroz moju kuću ali ovaj LG nema konkurenciju.

    • Artyom

      @vragec25cro, 30.07.2020 - 15:13

      60hz tv/monitor osvješava sliku 60 puta u sekundi i tehnički očima vidiš max 60fpsa, no ako se igra vrti u više fpsa to nećeš očima vidjet ali ćeš itekako primjetit dok igraš (mozak osjeti razliku u fluidnosti kretanja, brzini izvođenja, itd itd).

    • vragec25cro

      @Artyom, 30.07.2020 - 16:49

      Ty

  • Dr.Gamer

    30.07.2020 - 11:29

    FullHD 4K hahaah. Obriši sam sebi internet molim te

  • Dksaro

    30.07.2020 - 11:31

    Ja vec sada koristim sony bravia i pali se tv sa kontrolerom i tako podrzaje dajinski od tv na ps4

  • Dksaro

    30.07.2020 - 11:33

    Pa moj tv vec ima podrzavanje dualshock od ps4 i tako dajinski od tv mogu koristit na ps4 a tv star 4 godine vec to nije nista novo 😉

  • SanKa

    30.07.2020 - 11:35

    ne znam..i dalje mi kaskaju za samsungom i LG-om

    • personauser

      @SanKa, 30.07.2020 - 16:36

      Sony nikada nece dostici LG i Samsung. Za gaming je bolje kupiti Samsung ili LG TV

  • Luka The Dodge

    30.07.2020 - 11:43

    Quite nice, but I use samsung TV so ****

  • MrTram

    30.07.2020 - 12:28

    Pa ovo s daljinskim i paljenjem vec radi na xf7596 i ps4 pro, mozes s daljinskim surfat po meniju od ps4

  • burgi

    30.07.2020 - 12:30

    Lknepo sto neke stvari podrzavaju ali nista revolucionarno…na prilicno jeftinom redmiju imam ir port s kojim palim po kuci sve sto ima daljinski

  • Petar Marjolovic

    30.07.2020 - 12:33

    Jedva čekam igrat minecraft u 120 fpsa 4k na ps5.

  • BeLLicus

    30.07.2020 - 13:16

    Priredite 2000 eura za tv i jos 500 eura za sony 5 kako bi mogli igrati igre u slow motionu, rokaaaj 😀

    • personauser

      @BeLLicus, 30.07.2020 - 13:52

      Prije bi kupio 4K monitor negoli 4K TV od npr. 1200 eura za konzole

  • kebbab

    30.07.2020 - 13:17

    Kao prvo ne vjerujem da će ps5 biti sposoban izvuć 120fps i 4K. Ja mislim da je maksimalno moguće 4K i 60fps. A druga stvar, 60fps je sasvim dovoljno.

    • kebbab

      @kebbab, 30.07.2020 - 17:13

      Možda će postojati opcija QHD (Quad high definition) 1440p e onda bi moglo 1440p/120fps

    • kebbab

      @kebbab, 30.07.2020 - 18:08

      Mislim da će postojati te tri opcije 1440p/120fps,2160p/60fps i upscaling 4320p/30fps.

  • pleto

    30.07.2020 - 14:10

    Ja sada mogu upravljat sa daljinskim od tv-a sa svim funkcijama na ps4, čak ga i upaliti i to s onim nekim običnijim daljinskim (dobio 2 s tv-om, napredni s milijun funkcija riknuo za doslovno 3 dana pa ga nisam stigao ni isprobat, a ovaj običniji može sve na ps4 samo nemožeš igrat), a mogu i na tv spojit ds4 iako nisam probao ali vidim nacrtan ds4 u glavnom izborniku tv-a. Tak da ovo i nisu neke posebne novine.

  • Fenner

    30.07.2020 - 14:20

    Ha, ha…moj LG TV popiša ovaj Sony 😉

    • personauser

      @Fenner, 30.07.2020 - 14:30

      Koji LG imas

    • Fenner

      @personauser, 31.07.2020 - 07:39

      LG 47LB570V. Ja od kad znam za sebe moji su koristili samo LG televizore, pa valjda je to na mene prešlo, tako da i ja samo koristim LG televizore i moram priznati da niti sa jednim nisam imao problema.

    • personauser

      @Fenner, 31.07.2020 - 10:47

      LG ima daleko najbolji daljinski od svih proizvodjaca TV-a. Magic Remote je prebrutalan daljinski

    • Fenner

      @personauser, 31.07.2020 - 12:53

      Da istina. Kada sam kupovao TV nudili su mi taj daljinac ali bio mi je preskup, tak da imam ovaj standardni. Mislim da je koštao prije dvije godine tu negdje oko 350 kn, koliko se sjećam.

    • kebbab

      @Fenner, 31.07.2020 - 15:58

      Ja imam LG 55UB850V 😁😁

  • Emperor Ghaleon

    30.07.2020 - 14:53

    Mene samo zanima kad će na PS5 konzoli izaći te grafički impresivne igre da im se mogu diviti na tom (ne sumnjam) preskupom TVu. Negdje oko 2028.?

  • BoneDigger

    30.07.2020 - 18:25

    Znaci TV sa refresh rate limitom od 30Hz?

  • Oblakoder

    30.07.2020 - 20:53

    1000 eura tv 500 eura konzola pa za te pare bolje kupiti top pc

    • rokonja

      @Oblakoder, 31.07.2020 - 07:28

      Ma nema šanse, pa PC-i nije ni do koljena ovom čudu od PS-a. I još kupi igru za 500kn, mislim da neće još dugo konzola pod moj krov.

    • ilfenomeno11

      @Oblakoder, 01.08.2020 - 12:01

      LOL

  • Anthemm

    31.07.2020 - 15:05

    Sve je to lijepo dok ne pročitaš cijenu

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?