HCL.HR

Objavljene su tehničke specifikacije PlayStation 5 konzole, slabija je od Xbox Series X, ali disk je brži

Zoran Žalac 18.03.2020.   •   182 komentara


Sony je obznanio tehničke detalje o hardveru koji se nalazi u PlayStation 5 konzoli. Po većini specifikacija konzola je slabija od Microsoftove konkurencije, ali ima brži SSD.

Sony je održao prilično suhoparno “predstavljanje” PlayStation 5 konzole iz kojega smo na kraju izvukli samo tehničke specifikacije. Ne čudi to previše jer je ta prezentacija bila namijenjena developerima na GDC konvenciji koja je otkazana zbog koronavirusa. U bilo kojem slučaju, evo najvažnijih hardverskih detalja same konzole:

  • CPU: 8x Zen 2 Cores @ 3.5GHz (varijabilna frekvencija)
  • GPU: 10.28 TFLOPs, 36 CUs @ 2.23GHz (varijabilna frekvencija)
  • Memorija: 16GB GDDR6/256-bit
  • Propusnost memorije: 448GB/s
  • Disk: Custom 825GB SSD
  • I/O: 5.5GB/s (Raw), 8-9GB/s (Compressed)
  • Proširenja: NVMe SSD Slot
  • Podrška za HDD: USB HDD Support
  • Optički čitač: 4K UHD Blu-ray Drive

Čak i ako se ne razumijete u tehničke stvari, laički je moguće primijetiti kako je PlayStation 5 na papiru hardverski slabiji od Xbox Series X konzole u aspektima procesora koji radi na malo nižem radnom taktu, za dva teraflopsa slabiji po pitanju računalne snage, sporiji u propusnosti memorije te ima manji kapacitet SSD-a – 825 GB.

Međutim, jedna je stvar u kojoj je PlayStation 5 u prednosti, a to je brzina diska. Dok je disk Xbox Seriesa X u stanju obraditi 2,4 GB/s sirovih podataka, PlayStation 5 je tu dvostruko učinkoviti s 5,5 gigabajta po sekundi. Slično je i s kompresiranim podacima, 8-9 GB/s na PlayStationu 5, a 4,8 GB/s na Xboxu.

Kapacitet diska od 825 GB je manji nego na Xboxu, ali će se moći proširiti drugim NVMe diskom. Zanimljivo je da Sony, za razliku od Microsofta, neće proizvoditi specijalizirane diskove za proširenje PlayStationa 5, nego će se za konzolu moći koristiti *bilo koji* PCIe 4.0 NVMe disk… koji Sony odobri. Neki diskovi ipak neće odgovarati PS5 konzoli, npr. oni koji dolaze s vlastitim hladnjacima.

Dakle, sve u svemu, brojke su u tehničkom aspektu na strani Xboxa, ali u Sonyju naglašavaju da je PlayStation 5 sposobniji stroj nego to njegovih 10,28 teraflopsa snage sugerira. Bez obzira na usporedbu, radi se o prilično jakom hardveru pa nema sumnje da će konzola biti konkurentna na tržištu. Uostalom, brži disk manjeg kapaciteta i veća fleksibilnost pri proširenju prostora za pohranu mogli bi Sonyju donijeti više koristi nego štete – pogotovo ako konzola zbog toga bude jeftinija od Xbox Series X.

Komentari (182)

  • GAMEmaher

    18.03.2020 - 18:23

    Sony bude u prednosti čim baci par pravih ekskluziva u startu a xbox može samo gledat i lajkat sonyju. Tako im bilo i sa xbox one X pa ih switch prešišao u prodaji.
    Lik koji ovo prezentirao uštogljeno kao da mu kući familiju drže zavezanom i prijete korona virusom. Sve u svemu, ok specifikacije. Možda s vremenom bave ps5 PRO.
    Btw., nadao sam se da barem dadu free Monster Hunter World na Ps Plus za Europu kao što su danas nadodali za Japan i Asia…ali banana. Kao da europa nije pod karantenom.

    • Zoran Žalac

      @GAMEmaher, 18.03.2020 - 18:27

      Ma govorio je on strastveno i super zanimljivo… samo ne ono što se ekipa nadala čuti.

    • lepiakadodo

      @Zoran Žalac, 19.03.2020 - 06:38

      Mark je strastveni programer, pa tako i nastupa. Ne mogu ne primjetiti da je prezentaciju odradio sa laganim smijeskom, tipa: nasa konzola je zver, imamo asa u rukavu. Citam tu po komentarima ekipu kaj laprda o teraflopsima, velicini diska, razvojni studijima… Ma koga briga taman da konzola ima 20tflopsa kad ih nemozes brzo obradivati. To ti je kao da imas bazen vode, a moras ga isprazniti pomocu slamke. Meni je prezentacija bila odlicna, Mark je rekao sto su htjeli napravit, sto su zaista napravili, te kako to utjece na gaming. Example!

    • PS2MASTE®

      @lepiakadodo, 20.03.2020 - 14:41

      Problem je sto ljudi ne kuze da je ovo bila prezentacija za developere te kakav tech, razvoj mogu ocekivati, a ne PlayStation miting de bi sigurno prikazali igre, konzolu i ostalo

    • Iggy plejer

      @Zoran Žalac, 23.03.2020 - 12:58

      Pa to je moguce

    • playbox124

      @GAMEmaher, 18.03.2020 - 18:28

      hahahah ma daj molim te. Nemozes gledat xbox one x prodaju kad su zasrali sa basic modelom.

    • GAMEmaher

      @GAMEmaher, 18.03.2020 - 18:39

      Je…al i tamo moraš bit pretplatnik onda. Koja mi logika. Tako ga i ovdje mogu kupit 🙂

    • GAMEmaher

      @GAMEmaher, 18.03.2020 - 18:57

      A hrvatski uzmem za 306 kn na akciji. Tako da mi se ne zeza s drugim računima nit još dodatno bezveze plaćat. A sad što je tu je…ponadao se da dođe i za EU gratis. Možda me utješe idući tjedan s novom najavom za april!

    • JozoTheMan

      @GAMEmaher, 18.03.2020 - 19:07

      Microsoft je kupio i osnovao ogroman broj studija u protekle 3-4 godine od kojih valjda već zadnje dvije-tri godine rade na ekskluzivama za novu konzolu. Microsoft ima jaču konzolu i masovno investira u nove IP i studije, ova generacija će biti jako zanimljiva.

    • Prophett

      @GAMEmaher, 18.03.2020 - 19:16

      Nema nist aod sonijeve ZVERKE sa 32 gigabajta koju si najavljivao, tugic 🙁

    • GAMEmaher

      @Prophett, 18.03.2020 - 19:36

      Bude to PS5 Pro…na taj sam mislio 🙂

    • TorcidashFromCroatia

      @GAMEmaher, 18.03.2020 - 22:43

      Ajde naporni ste više, i jedna i druga konzola su odlične na svoj način. Prikinite tu glupu svađu.

    • SanKa

      @GAMEmaher, 19.03.2020 - 08:38

      lik je lead architect, ne prezentator. ima jako umirujuć glas i predavanje je bilo odlično

    • Iggy plejer

      @GAMEmaher, 23.03.2020 - 12:58

      Jos imamo vise smrti

  • GAMEmaher

    18.03.2020 - 18:37

    Koliko ti microsoft iskešira za podršku ovdje na hcl? 🙂

    • chocobo_047

      @GAMEmaher, 18.03.2020 - 18:40

      Hehe, opet fanovi XBX likuju. Da je PS dvostruko slabiji od XBX, opet bih ga uzeo. Dosta smo amerikanizirani pa ne moramo još i njihove konzole kupovati.

    • lordvader

      @chocobo_047, 18.03.2020 - 19:15

      pusti ti amerikanizaciju ionako je sve proizvedeno u kini od hardvera 😉

    • PppPP

      @chocobo_047, 19.03.2020 - 06:35

      Ja ne znam što je vama ljudi. Čovjek je rekao jednostavnu činjenicu, nigdje ništa loše o PS nije rekao

    • GAMEmaher

      @GAMEmaher, 18.03.2020 - 18:54

      Ma znam…zezam te malko. Daj smile 🙂 Nije loš xbox ajd, imaju ok hardver…sad vidimo dalje. Sony je jači brand i sa malo slabijim hardverom al boljim ulogom u ekskluzive (a možda i malko jeftinija prodajna cijena) mogu biti bolji od xbox opet.

    • playbox124

      @GAMEmaher, 18.03.2020 - 18:58

      ‘imaju ok hardver’ ??

    • movie

      @GAMEmaher, 18.03.2020 - 19:05

      I do sad je microsoft imao jaču konzolu ali to se nije kapitaliziralo u prodaji. Igrači ne kupuju konzolu zbog sirove snage već svega onoga što jedna konzola pruža. Za sada tu je sony u prednosti.

    • PrydaCro

      @GAMEmaher, 18.03.2020 - 23:34

      Ovaj portal je leglo Sony fanbojeva. Balkan ti je to Golf i Sony svetinja.

    • U.M.O

      @PrydaCro, 19.03.2020 - 08:58

      Kod nas postoji sveti trougao:Sony,Golf i IPhone

    • Vekifuki

      @PrydaCro, 23.03.2020 - 07:59

      I da je, nabijem šugave amerikance

    • PS2MASTE®

      @GAMEmaher, 20.03.2020 - 14:48

      Ne stoje nikako jer blebeces ko kokos, Persona

    • PS2MASTE®

      @PS2MASTE®, 20.03.2020 - 16:13

      To je samo brbljanje sto bi moglo biti, a sto ne. Stavio si lika koji je za prenzentaciju dobio XSX. Video ti nista ne potvrdjuje, zato ne melji

  • Frog

    18.03.2020 - 18:38

    To me podsjeca na Snes vs Sega Genesis.
    Kad je Snes bio jaci u svim aspektima osim u brzini procesora.
    Na Segin blast proccesing.
    haha

  • Dajsikeks

    18.03.2020 - 18:43

    To šta kaže da je “brži”, da koliko 15 sekundi, moramo vidjeti video pa onda možemo komentirati, a opet, 30 sekundi bar meni ne bi škodilo. Ista situacija i na pc kada proizvođači nupumpavaju brojke i da moraš imat najbrži ssd, koje na kraju možda u igrama neznači toliko, koliko na softvere i itd.

    • Dajsikeks

      @Dajsikeks, 18.03.2020 - 18:51

      15 sekundi i 30 sekundi mislim pod čekanjem

    • BoneDigger

      @Dajsikeks, 19.03.2020 - 04:57

      Tko je ikada rekao da moras imati najbrzi ssd za igru? To nikada nije dio zahtijeva igre.

    • Dajsikeks

      @BoneDigger, 19.03.2020 - 09:14

      Pa i to sam rekao, te brojke u finalnom rezultatu neće niš značiti, nego fleksanje. Ako stvarno želiš side by side usporedbu, vidjet ćeš, ali razlika šta će jedan biti brži dok drugi će mu trebati još 15 sekundi ili manje

    • Zoran Žalac

      @BoneDigger, 19.03.2020 - 10:58

      *Nikada do sada*. Ali, u teoriji, nije nemoguće da se neka igra dizajnira tako da baš traži tih 5,5 GB/s i da nikako drugačije ne može, pa da onda mogu reći – takvo što se zbog SSD-a može ostvariti samo na PS5.

    • Wolfman

      @Zoran Žalac, 19.03.2020 - 11:44

      To će naravno najvjerojatnije (potencijalno) biti samo first party igre koje se ionako mogu igrati samo na PS5 🙂

    • Masterchief

      @Wolfman, 21.03.2020 - 07:56

      ???? Samo na PS5? Znaš da možeš naći i još brži ssd na PC platformi? Zašto bi bilo moguće samo igrati te igre na PS5 kad bi ih doslovno mogli igrati i na drugim platformama? Zašto uskraćivati drugima mogućnost igranja nekih određeih igara?

    • Wolfman

      @Masterchief, 21.03.2020 - 08:22

      Zato što su first party igre obično ekskluzivne. Poanta je da nema svaki PC ssd takvog ranga. Neće studio ulagati resurse za port igre na platformu gdje ju može igrati neki jako mali postotak entuzijasta. Da ne bude zabune, govorimo o nekoj potencijalnoj budućoj igri koja u potpunosti iskorištava sve prednosti custom ssd-a i i/o sustava koji će biti u ps5.

    • Masterchief

      @Wolfman, 21.03.2020 - 12:07

      Igra za koju ćeš MORATI imati takav SSD najvjerojatnije neće izači tako brzo. Kužim da Sony i Microsoft jako vole pare i najrađe bi da svaka igra izađe isključivo na njihovor platformi jer ih boli kufer za sve ostale. u idealnome svijetu, sve bi igre izlazile za sve platforme. Još uvijek, kako bi igra mogla biti isključivo igriva na određenoj platformi zbog brzine SSD-a? Što, igra neće moći raditi na drugim platformama jer bi joj trebalo x vremena duže da se učita?

    • Wolfman

      @Masterchief, 21.03.2020 - 12:53

      Pa to sam i rekao, to će biti eventualno samo first party naslovi koji će doći tek za koju godinu. Nije stvar samo u brzini učitavanja levela, pogledaj gornje predavanje, čovjek je detaljno objasnio. Sporost ili brzina on the fly učitavanja velikih količina podataka utječe i utjecati će na sam dizajn igara. Zbog sporosti HDD-a su se do sada dizajneri igara morali snalaziti na način da su između pojedinih dijelova levela ubacivali dugačke vožnje liftovima, usporeno hodanje kroz uske hodnike ili prolaze i slično, a za vrijeme čega se u pozadini učitavalo sljedeće područje. To više neće biti potrebno jer će se igre dizajnirati bez tog ograničenja.

  • Gamingground

    18.03.2020 - 18:53

    Samo se nadam da ce PS5 imati ekskluzive kao i PS4 i sve ce biti u redu.U snazi i nije tolika razlika, a vidit cemo kako ce sve izgledat za par godina. Iskreno, PS5 samo treba biti jeftiniji i bolje ce se prodavati, Xbox je se sa dizajnom pokopa.

    • MightyAloy

      @Gamingground, 20.03.2020 - 14:06

      Zato ga i zovemo Xbox SeX ?

  • dardevil

    18.03.2020 - 18:54

    Pazi šta si napisao. Opet. Svaki put su bili jači od sony-a što se tiče hardwarea ali ih je sony dobio zbog igara. Xbox ima više teraflopsa pa će više flopat 🙂

    • vragec25cro

      @dardevil, 18.03.2020 - 19:04

      Realno gledano Nintendo najslabiji hardver s najprodavanijim igarama.

    • dardevil

      @vragec25cro, 18.03.2020 - 19:16

      Tako je nije bitan hardware uopće

    • dardevil

      @dardevil, 18.03.2020 - 19:09

      Ajd tu ti dajem ali je xbox one x bio puno jači od ps4 pro

    • lordvader

      @dardevil, 19.03.2020 - 12:22

      Bome x 360 mislim da je bio prodavaniji od ps3,nisam siguran u to ali mislim da je.ako nisam u pravu sory sonyevci necu vise majke mi ?

    • PS2MASTE®

      @lordvader, 20.03.2020 - 14:43

      Bio je. Al ga je PS3 preteko na kraju iako je kasnio godinu dana i bio puno skuplji. Dakle, kad se poravna izlazak PS3 i X360, PS3 se na globalnoj razini prodavao brze. 😀

  • xx1111

    18.03.2020 - 18:55

    Dobro da ps5 ima brži ssd bilo bi glupo da je xbox u svemu napredniji znači ps5 će imat samo brže učitavanje igre lol

  • burgi

    18.03.2020 - 18:56

    Snaga konzole nist ne znaci,uvijek ali uvijek odlucuju igre…sa switchem sam se odlicno zabavio…pogotovo mario kart i zelda…
    jedino sto se nadam da ce izbaciti jaci model psvr-a
    doduse ms mora posteno gristi i sigurno ce biti zanimljiva ova generacija konzola…ms si ne smije dopustiti 2 kixa zaredom

    • dardevil

      @burgi, 18.03.2020 - 19:01

      Di 2? Xbox 360 su izbacili a znali su za rrod. Xbox one bio fokus na tv a ne na igre a da ne pričam o allways online i obavezni kinect…

    • burgi

      @dardevil, 18.03.2020 - 19:07

      Ova generacija im je kixala ne smiju i sa sljedecom

  • vragec25cro

    18.03.2020 - 18:58

    Hebo te microsoft tam gdje mu nije mijesto.

  • Gamingground

    18.03.2020 - 18:59

    Dobit cete Halo i vjv je to to

  • Gastarbajter

    18.03.2020 - 19:04

    ma kakve to veze ima sto je xbox jaci. i prosli put je bio jaci pa smo eto skoro videli statistiku prodaje. tako ce biti i ovaj put. a verujem da ce i izgled same ps5 konzole biti mnogo bolji i zapravo liciti na nesto sto fino izgleda pored tv-a ili ispod njega, a ne kutija od pola metra.

    • JozoTheMan

      @Gastarbajter, 18.03.2020 - 19:10

      Nije bio jači već daleko slabiji. Za više od trećine. MS zadnjih godina masovno kupuje studije i ulaže pare u nove IP-eve, ti studiji sad već zadnje dvije tri godine rade na novim projektima koji će biti spremni za novu generaciju. Ovo bi mogla biti jako zanimljiva generacija s obzirom da MS ima i jaču konzolu, a i ulažu ogromne pare u eksluzive.

    • dardevil

      @JozoTheMan, 18.03.2020 - 19:14

      Vidio sam ekskluzivu minecraft sa ray tracingom…

    • JozoTheMan

      @dardevil, 18.03.2020 - 19:40

      Microsoft je završio s predstavljanjem konzole. Misliš da će čekati studeni bez da objavljuju nove vijesti, pojavljuju se u medijima i slično? Ne, već će sad ići predstavljati igre ako će se održati E3 i slični sajmovi, a ne da najavljuju igre dvije tri godine ranije pa se ne možeš dočekati i na kraju zaboraviš na nju dok ne iziđe. Samo su prošle i pretprošle godine osnovali dva nova studija i kupili su hrpu studija koje su sad konsolidirali u Xbox Games Studios prije dvije godine kako bi pripremili sve za izlazak nove generacije, nisu studiji i zaposlenici čekali i mirno sjedili dosad. Najviši igru koji mjesec prije nego izađe je daleko bolje nego godinu ili dvije ranije, pa se razvlače traileri, gameplay i tako u nedogled.

    • JozoTheMan

      @JozoTheMan, 18.03.2020 - 19:59

      Pa može stajati vodoravno, pogledaj video gdje ga Austin Evans sastavlja iz dijelova, možeš ga staviti vodoravno na desni bok.

    • vragec25cro

      @dardevil, 18.03.2020 - 23:01

      Najprodavanija igra svih vremena 🙂 (i meni smiješno ali ga odigram)

    • dardevil

      @dardevil, 19.03.2020 - 10:47

      Ne kužiš me… 13 tflopsa za minecraft…

    • movie

      @Gastarbajter, 18.03.2020 - 22:39

      Neće imati ništa bolju grafiku. Sve su to specifikacije tu negdje. Možda koji frejm više jer sve što podržava grafulja na xboxu, podržava i ova na PS5. Nema tu vizualne razlike osim u kojem frejmu više. No tu sada nastupa PS5 SSD disk koji je najbrži disk trenutno na tržištu. Vidjet ćemo kome će se više isplatiti filozofija pristupa novoj generaciji konzola. Microsoftu koju je iša na sirovu snagu ili sonyu koji se okrenio brzom SSD disku kojem očito sirova snaga ne igra preveliku uslugu. Na kraju krajeva 90% kupaca neće znati niti će ih interesirati što je ispod haube već cijena i izbor igri. To su najbitnije karakteristike za većinu kupaca.

    • playbox124

      @movie, 19.03.2020 - 10:10

      Nastupa ssd ???
      to je def gamechanger, pogotovo kad je manje od 800gb ?

    • movie

      @playbox124, 19.03.2020 - 11:13

      Dobijaš trenutno najnapredniji ssd u industriji i ne znam čemu se sprdaš? Očito trenutna cijena uvjetuje velićinu diska. Nema sumnje kada cijena u proizvodnji padne da će ponuditi diskove većeg kapaciteta kao što su to nudili i do sada. Pitanje je koliko će ovakav disk utjecati na perfomanse konzole i hoćemo li uživati u tim prednostima a ne koliki je disk. Može biti i 5TB ako je za niš koristi. Ako je to to kao što pričaju, lako ću ga nadograditi.

    • movie

      @playbox124, 19.03.2020 - 23:46

      Evo neka razmišljanja oko tog famoznog sdd oko kojeg se sprdaš bez argumenata osim veličine

      “I sada kad smo to sve zaključili o novoj generaciji konzola, vratimo se na SSD u PlayStationu 5. Taj ogroman napredak koji donosi nova generacija konzola PlayStation 5 će, ugrubo gledano, donositi u duplo većem omjeru od konkurenta mu Xbox Series X. Svjetovi na PS5 bit će detaljniji i prirodniji (iako će i XSEX to podići na jednu novu razinu), a to ćemo najviše osjetiti u Sonyjevim ekskluzivama i open world igrama”.

    • PS2MASTE®

      @movie, 20.03.2020 - 14:51

      I PS4 Pro isto ima igre u 4k, ko i XboneX, al u manjem obimu. Nije ni XboneX svemocan pa ima puno igara koje nisu uopce nativno u 4k. Pogledaj si samo zadnji Doom i COD Warzone. Stvarno blebeces, Persona

    • PS2MASTE®

      @PS2MASTE®, 20.03.2020 - 16:08

      Ma jebes linkove, praksa govori druckije. Vecina igara nije 4k na XboneX i zato ne blebeci. E, oces cut novost? Resident Evil 3 na X1X nije nativno 4k. Ke bu sad? Ajde linkajo jos jedan glupi clanak

    • PS2MASTE®

      @Gastarbajter, 20.03.2020 - 14:50

      RDR 2 na X1X je graficki kompletno jednak onomu na PS4 Pro. Rezolucija je naravno veca na X1X. Ajde malo istrazi prije nego blebnes.

      I sad je razlika u postocima u snazi izmedju konzola manja od ove generacije, za duplo cak.

    • PS2MASTE®

      @PS2MASTE®, 20.03.2020 - 16:10

      To nije razlika u grafici, nego u rezoluciji i fps-u. Pogledaj si Digital Foundry usporedbu. Ja mislim da ti imas grdih problema sa stvarnoscu

    • PS2MASTE®

      @PS2MASTE®, 20.03.2020 - 18:14

      Ne izokreci pricu. RDR 2 su i na XboneX i na PS4 Pro graficki kompletno jednaki, izuzev vece rezolucije na XboneX

    • PS2MASTE®

      @PS2MASTE®, 20.03.2020 - 22:35

      Ne izokreći priču. Rekao si da RDR 2 grafički bolje izgleda na XboneX nego na Pro što apsolutno nije istina nit blizu, zato pokrij se po ušima

    • Kratosov Boy!

      @Gastarbajter, 20.03.2020 - 15:32

      Da i biti ce “toliko bolja” da ces razliku moci primjetiti samo da direktnom usporedbom ako ce se uopce i vidjeti

    • Kratosov Boy!

      @Kratosov Boy!, 20.03.2020 - 19:23

      I zbog toga gubi od sonya

  • Tommygun

    18.03.2020 - 19:07

    Malo sam ostao razocaran.. Mislio sam da ce pojest xb za dorucak…

  • SonOfZeus

    18.03.2020 - 19:11

    Razocaran, no cekam prve ekskluzive i cijenu. Ako bude jednako skup mozda prvi put ne kupim PS odmah po izlasku.

  • MakikaM91

    18.03.2020 - 19:13

    Tu i tamo su obe konzole iste. Recimo Ps4 Pro (sa 4.2 tflops) vs Xone X (sa 6 tflops), brojka u teoriji ti kaze da je Xone X bolji a u praksi to nista nije menjalo. I sad je razlika potpuno ista, tih 1.8 tflops.. Ovu genaraciju cu uzet obe, pikam Ps5 dok Xboxov subwoofer cu drzat onako radi izlozbe.

    • movie

      @MakikaM91, 18.03.2020 - 22:41

      Možeš mi to fizički dokazati ili si vidio na jubitou?

    • Zoran Žalac

      @movie, 19.03.2020 - 11:04

      Iskreno, većini prosječnih igrača da daš usporedbu 1080p (ili više, ne znam koliko je rdr2 na ps4 pro) i 4K – ne bi je znali ni primijetiti. Osim više rezolucije, RDR2 na XBOX nije niti po čemu vizualno ljepši nego PS4 Pro verzija. Osim toga, mislim da je 4K najvidljiviji PC igračima koji se igraju na metar razmaka od monitora. Ja kad zasjednem na kauč na dva i pol metra od TV-a dobro mi izgleda i 1080p – a koristim 4K tv. Tako da, na papiru – ljepše je. Ali vizualno praktički bez razlike ovisno o tome s koje udaljenosti gledaš i koliko zapravo možeš uočiti višu rezoluciju.

    • PrydaCro

      @Zoran Žalac, 19.03.2020 - 12:32

      Ko imalo ima dobar vid vidi se odma razlika izmedju 4k i 1080p.

    • Zoran Žalac

      @PrydaCro, 19.03.2020 - 15:01

      Nije uopće do vida nego do daljine iz koje se gleda. Mislim, naravno da će bolje vidjeti onaj tko nema neke poteškoće s vidom, ali onaj tko se ne zamara s rezolucijama (a takva je većina igrača na konzolama po defaultu) ne vidi razliku. Na kraju krajeva, ovisi o igri. Igre jednostavnije prezentacije, neki 2D naslovi npr. izgledaju baš identično u 4K rezoluciji kao i pri 1080p uz kvalitetnije AA rješenje.

    • movie

      @movie, 19.03.2020 - 23:49

      Znaš što piše na plotu? Ja bih volio dva tv ispred sebe pa onda te dvije konzole i recimo fifu pa da mi pokažeš koja je razlika između te dvije konzole u kvaliteti prikaza navedene igre? Sjedim i gledam osobno da vidim mogui li golim okom uočiti razlike. Pusti priče…

    • MakikaM91

      @MakikaM91, 20.03.2020 - 21:25

      Bas po tome sto Xbox ima vise teraflopsa od Sony ne znaci da igre izgledaju ljepse, tacnije izgledaju isto sto na novije konzole a isto i na starije. Razlika je u tome sto Xbox ima stabilniji fps sto je svemu normalno ipak je to konzola godinu-godinu ipo starija od Ps4 pro. Isto i kod nove konzole sad kad pogledas brojke graficke kartice i procesora, to je razlika tako mala da ni ti, ni ja ni bilo koji korisnik ove dve konzole je nece primjetit. Nece tebi ili bilo kome RDR 2 bolje izgledati na Xbox nego li na Ps. Idi pogledaj na YT (Digital Foundry) koji je najbolji tech reviewer i prije svega neutralan. Nadam se da ce ti neke stvari nakon toga biti jasnije.

  • Oblakoder

    18.03.2020 - 19:15

    Da ali Sony ima najjaci disk na svetu 🙂

    • XLBanana

      @Oblakoder, 21.03.2020 - 09:06

      Mislis najbrži? ?

  • cikastojca

    18.03.2020 - 19:27

    Nisam pratio prezentaciju, nego da li su spomenuli backward support?

  • kozmos098

    18.03.2020 - 19:31

    Cekam ps5pro, ili uzimam prije xbox

  • undisputed_kiki

    18.03.2020 - 19:34

    Ovo mi govori da bi ps5 mogao biti barem 50 dolara jeftiniji od xboxa.. 4k/60 sasvim dovoljno uz ovih 10,23 teraflopsa.. pa na ps4 pro igram fifu native 4k/60

    • JozoTheMan

      @undisputed_kiki, 18.03.2020 - 19:42

      Ne, niti jedna igra na PS4 Pro nije 4K, niti približno, možda se obrađuje 50-60 posto piksela te rezolucije, a ostatak se izvuče matematički kao prosjek između onih obrađenih. PS4 Pro je više 1600p ili 1800p ovisno o igri.

    • undisputed_kiki

      @JozoTheMan, 19.03.2020 - 00:23

      Slabo pratis, eno ti digital foundry.. sportske igre se vrte u nativnih 4k/60 fps. Fifa, nba2k,f1 i sl.

    • JozoTheMan

      @undisputed_kiki, 19.03.2020 - 09:07

      To nije upscaling, već checkerboarding system, ne možeš to uočiti brojanjem piksela. Slika će izgledati kao da je pravi 4K, ali to nije. Pravi 4K/60 na Xbox One X, ali na PS4 Pro ne.

  • zvoninjo

    18.03.2020 - 19:45

    Kakav je takav je.Živio Play station

  • departed1983

    18.03.2020 - 19:47

    Oom kome je vrhunac igranja uncharted i tlou i ko ne prati kako MS radi zadnje 2 godine, koliko su puno ulozili u nove studije, i kakve sve ekipe su okupili, koliko su puno ulozili u consumer friendly usluge, PS5 je vjerovatno bolja opcija, pogotovo kod nas na balkanu gdje nema bas nikakve podrske za MS.. Imam PS4, kao neku sporednu stvar koja se upali tu i tamo par puta u godini, ali sl. generaciju navijam za xbox…

    • Red Falcon 2

      @departed1983, 18.03.2020 - 20:06

      Ček, koja je tu sad velka prednost Xboxa? To što su kupili studije?

    • departed1983

      @Red Falcon 2, 18.03.2020 - 20:42

      Pa zavisi sta volis, ali meni je bilo koja igra od Obsidiana, bolja od bilo koje igre Naughty Doga. Da, to im je velika prednost, sto su kupili raznovrsne, kvalitetne i talentovane studije (puno njih) i koliko sam ja shvatio dali im prilicno veliku slobodu i sredstva za pravljenje novih igara… Da, i razni gamepassovi, play anywhere i slicne stvari, i puno su vise user friendly nego sony.

    • movie

      @Red Falcon 2, 18.03.2020 - 22:44

      Ma ne, ima nešto više teraflopsa što je jako bitno nekoj mami kada krene u dućan kupiti sinu konzolu za Božić.

    • rsye

      @departed1983, 18.03.2020 - 20:09

      A sto je tebi vrhunac igranja? HALO i Forza?

    • departed1983

      @rsye, 18.03.2020 - 20:37

      Uncharted i tlou sigurno nisu…

    • rsye

      @departed1983, 19.03.2020 - 01:40

      Nisam ni rekao da jesu, tlou je jako overrated, dok uncharted nije nista posebno. Ali xbox ima puno gore ekskluzive od psa

    • SanKa

      @rsye, 19.03.2020 - 08:43

      puče i ostade živ. srećom pa se 99.5% ljudi ne slaže s tobom

    • rsye

      @SanKa, 19.03.2020 - 12:45

      Ne slazu se kad su naughty dogovi fanboyevi. Prosjecne igre

    • MightyAloy

      @rsye, 20.03.2020 - 14:13

      Da da, svako tko se ne slaže je automatski fanboy. Klasika. ? Nije ti palo na pamet da su igre odlične no da ti možda nemaš ukusa. ?

    • U.M.O

      @rsye, 19.03.2020 - 09:13

      Za odlične FPS story mode i multiplayer mogu kupiti Bioshock,Doom,Cod ili generalno bilo koji FPS naslov.Sony dobro ide da pravi akcione avanture sa pola open world,pa nemaju potrebe da prave only Mp eskluziva i GT je oduvijek bio simulator vožnje,ne arkada.Sviđam mi se Halo zbog priče,sveta i lika,ali Halo i Gears of War gube staru slavu

    • SanKa

      @rsye, 19.03.2020 - 08:43

      minecraft

    • SanKa

      @departed1983, 19.03.2020 - 08:42

      to je i prosli put bilo na papiru pa realizacija kita……uvijek su imali losije eksluzive, tako ce biti i sada…džaba jača konzola kad su ti igre sranje

    • rsye

      @SanKa, 19.03.2020 - 12:44

      Da je sonyu cilj raditi MP pucačine oni bi to radili, ocito se vise baziraju na SP igre

    • SanKa

      @SanKa, 19.03.2020 - 14:09

      ok čovječe iz budućnosti

    • MightyAloy

      @SanKa, 20.03.2020 - 14:14

      Onda će Sony morati početi raditi AAAAA igre ??

  • Markos92

    18.03.2020 - 20:02

    Kad izadju obe konzole u radu mislim da ce ps5 biti mnogo brzi upravo zbog SSD-a,jos ako cena bude manja od XSX sa igrama koje spremaju i jos skrivenih iznenadjenja Sony ce lako pobediti,i ps 4 pro je bio slabiji i to nikome nije smetalo,bitne su samo igre,koje ce na ovako dobro skrojenoj masini leteti.

  • playbox124

    18.03.2020 - 20:03

    Hahaha sonyevi balkanci na aparatima.Presmjesno za citat ?? Nemogu si utuvit u glavu da ms doslovno nijedan pogrešan korak nije napravio od x019.

    • MightyAloy

      @playbox124, 20.03.2020 - 14:42

      Osim što nisu izdali ništa vrijedno igranja osim već viđenih Gearsa. ? Ono što je smiješno je Xbox konjica koja se uzjebala zbog 2 Teraflopsa koji nisu ni toliko mjerodavna jedinica u sveukupnoj arhitekturi konzola. Obje konzole su odlične, dva drukčija pristupa, a vrijeme će pokazati tko će prevladati. Ovu generaciju je PS4 rasurio 110M naprema 40M što sve govori. Microsoft se tek treba dokazati s igrama, a Playstation igrači već za koji mjesec igraju dvije vrhunske igre, dok Xbox igrači čekaju i čekaju…valjda će nešto i dočekati. ?

    • playbox124

      @MightyAloy, 20.03.2020 - 15:48

      Dislajkovi na yt sve govore kako su zadovoljni prezentacijom ps5. nema sta. Godfall kao launch title, nista od BC za ps1-3. A ono sta je smjesno kako je sad brzina>snage ?? Hahaha ni 1Tb prostora. Msm vrhunski stari moj. Uzivaj u tlou jer je vjv i zadnji koliko je Naughty dog postao sjeban al ne brini godfall ce te oborit s nogu❤️

  • Smike

    18.03.2020 - 20:15

    Ja kao veliki fan playa dajem xboxu teška srca prvu rundu. Plus proširenje memorije je odlicno smišljeno od xboxa i nema mi smisla što pley ima 800 gb a xbox 1tb

    • JozoTheMan

      @Smike, 18.03.2020 - 20:24

      Ako je to 825GB u SI jedinicama, to će biti zapravo 768Gb, plus, pričaju od 12 modula SSD, tako da taman paše 12 modula od 64 gigabajta daje 768. Xboxovih 1TB će zapravo biti 931GB, minus ono što zauzme OS

    • movie

      @Smike, 18.03.2020 - 22:48

      Možda je smisao u trenutnoj skupoći SSD diska za PS5 koji navodno tih specifikacija niti ne možeš trenutno kupiti a spekulira se da će sam disk u prodaji biti skup kao cijeli PS5. Mislim na disk istih specifikacija za računalo ako ćeš ga željeti nadograditi. Vidjet ćemo.

    • SonOfZeus

      @Smike, 19.03.2020 - 00:34

      Kakvih 2-5 soma za ssd? U kojoj ti godini zivis?

    • JozoTheMan

      @SonOfZeus, 19.03.2020 - 09:11

      SSD koji ima bandwith od barem 5GB/s od 1TB ne možeš naći ispod 400 eura. Netko je spomenuo Samsung 970 Pro, on ne može u PS5 jer ima brzinu od samo 3.5GB/s. U konzolu će moći samo par selektiranih diskova od Sonya koji će imati zadovoljavajuće performanse. Baš zato je i MS odlučio napraviti cartridge ekspanziju tako da nema problema s time koji je SSD kompatibilan, pa si kupio krivi, pa ti ne radi, pa se žališ Sonyu i tako dalje.

    • PS2MASTE®

      @JozoTheMan, 20.03.2020 - 15:12

      Moci ces kupovat STRIKTNO samo MS-ove SSD-e ( Seagate u biti ). Nece ni SSD u XSX biti jeftiniji jer su zasebni format, ko i HDD u X360. Sjecas se?

    • Zoran Žalac

      @SonOfZeus, 19.03.2020 - 11:16

      Dobro je rekao – nećeš moći u PS5 staviti bilo koji SSD od 500 kuna. U konzolu će moći ići samo ono što je u rangu postojećeg SSD-a ili brže. A takvo što je trenutno dosta skupo.

    • SonOfZeus

      @Zoran Žalac, 20.03.2020 - 18:22

      Vidjet cemo kad izade, nekako mi je nerealno da ce za dodatni disk trebati dati slicnu cifru kao i za cijelu konzolu.

  • Red Falcon 2

    18.03.2020 - 20:15

    Yeah, od prošle godine marketing im je u banani. Imam osjećaj da to ima veze s odlaskom Shawna Laydena.

  • burgi

    18.03.2020 - 20:24

    isto to sam rekao i bio popišan…uostalom ko sa djecom se druzi i zavrsi tako:D

  • Toma_HR

    18.03.2020 - 20:41

    Užasno me živcira mali SSD, navijao sam za 2TB, očekivao 1,5 a minimum smatrao 1TB. Bez obzira na to opet uzimam Day1

    • movie

      @Toma_HR, 18.03.2020 - 22:50

      “PlayStationov 5 SSD će raditi na PCIe 4.0 sučelju što je standard koji se tek pojavio na tržištu i sadašnji SSD diskovi u slobodnoj prodaji još ne dostižu bandwidth brzine od 5GB po sekundi kao Sonyjev disk, a oni koji su se približili tome koštaju više nego što bi uopće trebala biti cijena “petice”. Ipak, negdje do kraja godine bi se na tržištu trebali pojaviti i prvi diskovi s takvim brzinama, kojima bi s vremenom trebala padati cijena i početi se koristiti u šire namjene”

      Možda je ovo razlog zašto je disk tako mal?

    • Dajsikeks

      @movie, 18.03.2020 - 23:22

      o čemu ti pričaš, ti stvarno neznaš ništa o pc tržištu, pod prvo postoji ssd pcie 4.0 koji dostignu 5gb/s i ne koštaju kao ps5, čija se cijena još nezna, a sa druge strane neznači da će cijelo vrijeme moći dosegnuti tu brzinu, i razlika u loading-u levela u igrama (sve ovisi od igre) će biti u sekundama (što je dobro), između pc i ps5 i to ako brojiš u sebi, al inače ti niš neznači puno ta brojka, jedino neko flexanje

    • movie

      @Dajsikeks, 19.03.2020 - 11:09

      Mislio sam da čitaš s razumijevanjem i da si vidio navodnike što bi značilo da sam citirao navod iz nekog članka te ono “trebala bi biti”. Postoje pcie 4.0 ssd diskovi na tržištu, to nitko ne spori ali ne postoje trenutno takvi koji postižu brzine poput ovog u PS5, govore u članku te kažu da postoje oni koji su se približili PS5 ssd disku ali cijenom su trenutno neisplativi. Špekulira se da će PS5 koštati oko 450 eura a da je to sadašnja cijena tih diskova. Nisam ništa izmislio, samo citirao napisano. Mislio sam da to nije teško za shvatiti.

    • Dajsikeks

      @movie, 19.03.2020 - 14:13

      ok, ali nemoj držat te članke za riječ, pogotovo 450eura za ps5, moš mislit, cijena će biti puno veća, i opet 450eura za pcie 4.0 postoji, al to nisu za obične ljude, postoji neki poput corsair mp600, Gigabyte Aorus gen4 i itd koji nisu blizu 450 eura, a namijenjeni su običnim kupcima

  • siblyx

    18.03.2020 - 20:43

    Ne kuzim zasto se prepiru neki ovdje. Uzmite konzolu koja vam vise pase i gotovo. Nije vrijedno biti fan ni jedne strane.

    • JozoTheMan

      @siblyx, 18.03.2020 - 21:30

      Korona je, šta ćemo radit nego pisat svoja mišljenja, pretpostavke i nade. Moramo nekako očuvati um.

    • SanKa

      @siblyx, 19.03.2020 - 08:45

      r/nobodyasked

  • Dick Johnson

    18.03.2020 - 20:55

    Nis ne brini, nije to tolka razlika da bi bilo presudno i kom za kupnju, zamisli razliku mid-high detalji, niš posebno kaj se vidi na prvu ruku. Odlučivat če usluga i igre koje nude.

  • Mirnes87

    18.03.2020 - 20:55

    Bez obzira sto je slabiji, uzimam ps5 zbog odlicnih eskluziva.,ostalo me ne zanima.

    • movie

      @Mirnes87, 19.03.2020 - 23:56

      I to slabiji uzmi s rezervom. Na papiru da ali vidjet ćemo kako će se koristiti sve ono što pojedina konzola pruža u stvaranju jedne igre te koji će smjer biti prihvaćeniji razvojnim studijima. Ovaj sonyev ili microsoftov.

  • edviiN

    18.03.2020 - 21:24

    Sad vidim zasto nisu odmah pokazali “specs” posto ih je bilo sram sto su slabiji od Xbox ( po pitanju specifikacija) ovo ce bit zanimljiva godina 😀
    gg Xbox (po prvi put ) samo trebaju sad ekskluzive…..brdo ekskluziva..

  • Wolfboy

    18.03.2020 - 21:56

    I hoće bit verzija s većim kapacitetom SSDa od 800gb?

    • GAMEmaher

      @Wolfboy, 18.03.2020 - 23:20

      A znaš da hoće…ako ne sad onda u sljedećim najavama jače verzije. A i cijene diskova s vremenom budu padale. Meni je sad i ta konzola od 800 gb za start dobra pa kasnije skupit lovu za nadogradit…

    • Wolfboy

      @GAMEmaher, 19.03.2020 - 00:03

      Aha, znači moći će se kupit jači ssd pa zamjenit sa slabijim. Ond se gube svi saveovi ili?

    • GTA222

      @Wolfboy, 19.03.2020 - 00:22

      De mi pojasni kako ovo “jači” SSD, “slabiji” SSD, može jedino bit sporiji ili brži.

    • GAMEmaher

      @Wolfboy, 19.03.2020 - 12:01

      Sve ostaje. Želim kazat da za početak konzole ps5 je dovoljno ugrađen SSD a ti lako kad skupiš love kroz godinu dvije ugradiš još jedan od tera pa npr. umjesto 800 GB kasnije imaš 1.8 TB diska u plejki.

    • PS2MASTE®

      @Wolfboy, 20.03.2020 - 15:06

      Dal.si ikad mijenjao HDD na konzolama? Postoji nesto kao save backup

  • mr.labud

    18.03.2020 - 22:06

    Tflops nema nikakve veze s usporedbom snage kao sto je to bila prosla generacija. Tko je slabiji a tko jaci znat cemo tek kad dobijemo punu sliku specifikacija i naravno kad vidimo prve igre. Biti ce ovo jako zanimljiva bitka iz oba tabora. Naravno, kupit cu obje kao sto je i sada slucaj iako prvo se kupuje PS, pa za pola god(kad se ms udostoji izbacit igre) XBSX

    • JozoTheMan

      @mr.labud, 19.03.2020 - 09:15

      Pišeš gluposti, čipovi su ista arhitektura, iste jezgre, ovdje možeš točno uspoređivati jedan sa drugim. PS5 je 20% slabiji od Xboxa kad je na maksimalnim clockovima, a sigurno neće moći na njima biti stalno, tako da će to možda biti i 25%.

    • MightyAloy

      @JozoTheMan, 20.03.2020 - 16:06

      Da kad se gleda samo sirova snaga GPU/CPU no s obzirom na arhitekturu u praksi bi razlika mogla biti znatno manja. Vidjeti ćemo.

  • mr.labud

    18.03.2020 - 22:10

    I jako velika stvar je CIJENA. Cijena ce za mnoge biti stvar odluke i mislim da ce sony opet ovdje najvise profitirat. Kod XBSX najveca je razlika sto je gradjen kao Pc pkatforma, dok je sony ostao vjeran pravoj def konzole i zatvorenog ekosistema sto ce developerima uvelike olaksati stvari. A jos puno stvari nismo ni culi o konzoli, sto sami developeri pricaju, a mi tek trebamo saznati

  • ck7

    18.03.2020 - 23:01

    Pitala me danas žena dal ćemo uzeti opet day one…rekoh jasno i glasno, s njezinim dopuštenjem NE. Zašto im sad dati tolike pare, a dobiti malo, ili pričekati malo pa dobiti dva joysticka, 1-3 igre i slično za iste pare ili manje. Npr, za PS4 sam iskeširao cirka 4100 plus kn za konzolu, dodatni DS4 i Knacka ( na kojem je pisalo da je demo verzija i da nije za prodaju, al svejedno su mi naplatili oko 300 kn), dok kasnije se za 3300 dobivao PS4 PRO, dodatni DS4 i 3 igre. Malo pričekati i bok, više mi se ne žuri trošiti pare….

    • GAMEmaher

      @ck7, 18.03.2020 - 23:23

      Ma kakvi odmah uzimat…ako nisi pun para radije čekaj malo. Ja ću sigurno čekat bar 2 godine dok isprave početne boljke i padnu cijene nekih igara, Tako sam i Ps4 uzeo za 1900 kn s uncharted 4 preko oglasa nov.

  • drazensi

    18.03.2020 - 23:04

    Krivo..mogao si barem prije guglati..

    • drazensi

      @drazensi, 19.03.2020 - 18:17

      RTX 2080 ti 14 TFLOPSA, RTX 2080 SUPER ima 11 I nesto TFLOPS-a ovkirno, RTX 2080 10, RX 5700XT 9,5, XBOX 12, PS5 10,2.
      Also dakle, XBOX je na razini 2080 SUPER, PS5 na razini obicne 2080 koja je jaca od 5700XT. Dakle razlika je minorna i na kraju krajeva nebitna jer ciste brojke ne znace nista.

  • Gruja272

    19.03.2020 - 01:02

    Bice sve to dobro, jaka je ova masina. Doduse ne mogu da docekam da izadje ista kako bi je kupio. Svakako ce ovo biti fer borba, ali cinjenica je da sto je jaca konkurencija mi igraci cemo vise uzivati.

  • PppPP

    19.03.2020 - 06:37

    Ma je li moguće da su one glasine da je PS5 hardverski snažnija konzola bile lažne ?? kako to

  • DiVojic

    19.03.2020 - 07:15

    1.) full me zanima zašto Sony i dalje skriva neke stvari, koja im je taktika?
    2.) bez obzira na snagu XBOX-a/PS5, sve će se svesti na 1 bitnu stvar, a to su ekskluzive.
    3.) konkurencija je odlična stvar te od ovoga mogu samo gameri profitirat 🙂
    4.) ovaj lik me full podsjeća na onog plavog iz filma “Waynes World” 😀

    • MightyAloy

      @DiVojic, 20.03.2020 - 16:13

      Vidjeti ćemo, ne znači nužno, PlayStationov super brz SSD bi mogao biti u konačnici prednost. Uostalom ukoliko to i bude, biti će to minorna razlika. Ni sada to Xbox-u One X to puno ne pomaže protiv PS4 PRO-a. Igre su najvažnije, a ne koji frejm više.

  • burgi

    19.03.2020 - 08:15

    zanima me i sta ce biti sa igrama koje sam dobio na ps+ i acountom od ps4…
    glupo mi ak necu moci prenijeti sve te igre ….

    • SanKa

      @burgi, 19.03.2020 - 08:46

      samo top 100

    • burgi

      @SanKa, 19.03.2020 - 08:59

      super…nikad vise igru elektronskim putem kupit xD

    • Zoran Žalac

      @burgi, 20.03.2020 - 06:39

      Isto ti vrijedi i za diskove.

    • PS2MASTE®

      @burgi, 20.03.2020 - 15:03

      To ne znas jos. Sto covjeku lazes? Ko i za X1, tako ce se i za PS5 povecavat broj PS4 igara

    • MightyAloy

      @burgi, 20.03.2020 - 16:15

      Ne zna se još što će imati ili neće imati, a ti konstantno ponavljam neke stvari kao da su zapisane u kamenu. Nije ti to dobar pristup.

    • MightyAloy

      @burgi, 20.03.2020 - 16:16

      Sve ćeš moći igrati, garantirano. To nema šanse da ne bude.

  • SanKa

    19.03.2020 - 08:38

    šta im to vrijedi kad imaju najlošije ekskluzive na svijetu

    • playbox124

      @SanKa, 19.03.2020 - 10:02

      Te trta a ?? Naughty dog u zajebanom stanju, gotovo sig da neces vidjet tlou 3.Godfall kao launch title LOL Manje od 800gb storage-a?, ako puknu cijenu skoro isto kao x, ti ces bit na infuziji ?
      btw najlošije? Zivis u 2015 di su bili samo halo, forza i gears.

    • U.M.O

      @playbox124, 19.03.2020 - 12:23

      Koliko su te Amerikanci plati tebe da praviš propagandu ovde?

    • playbox124

      @U.M.O, 19.03.2020 - 12:24

      hahahhaha

    • SanKa

      @playbox124, 19.03.2020 - 14:08

      zašto bi me bilo trta ? ravno mi je, nisam ja vlasnik sonya. imam pametniji preokupaciju u zivotu od ovog fanboyevanja

    • dardevil

      @playbox124, 19.03.2020 - 15:29

      A jesu ti ekskluzive sve izašle verzije za PC…

    • playbox124

      @dardevil, 19.03.2020 - 16:29

      Drz se ti 10 satnih sp-a ?

    • Masterchief

      @dardevil, 21.03.2020 - 07:48

      Mislim da je to zapravo dobro, više ljudi će moći igrati više igara. Sam koncept “ekslkuziva” mi je veoma odbojan. Samo smanjuju broj ljudi koji će ih moći igrati.

    • playbox124

      @Masterchief, 21.03.2020 - 10:12

      On je vjv tip koji je porazbijao sve zivo kad su najavili horizon za pc ?

  • SanKa

    19.03.2020 - 08:44

    to što nisi vidio izgled konzole ne znači da je loša prezentacija bila. kaj imaš 5 godina ? ovo je više bilo okrenuto developerima

    • Zoran Žalac

      @SanKa, 19.03.2020 - 11:12

      Djelomično je u pravu. Sama prezentacija jest bila za developere, ali Sony to nigdje nije unaprijed naglasio nego su na službenom blogu pozvali sve PS fanove. I onda nakon mjeseci šutnje, nakon prikazivanja logotipa i nakon vijesti da će se konzola zvati PlayStation 5, fanove dočeka suhoparna prezentacija. I onda se ispostavi da je tehnički konzola slabašnija nego ono što je prikazao MS, što ne mora ništa značiti ali hej – to treba iskomunicirati pravilno – laicima, ne developerima. Jer ovo je bilo javno i nisu gledali samo developeri kojima je bilo namijenjeno.

    • Wolfman

      @Zoran Žalac, 19.03.2020 - 11:46

      Jep, ovo je definitivno bio marketinški promašaj što se tiče prvog predstavljanja konzole javnosti.

    • movie

      @Zoran Žalac, 19.03.2020 - 23:53

      Očito je da će pristup ove dvije firme biti nešto različit. Microsoft ide na sirovu snagu a sony na balansirane komponente s jako brzim ssd diskom. Nisu developeri bezveze rekli da su jako uzbuđeni onim što je sony složio. Bit će interesantno vidjeti prve teh demoe iz sonya koji će nam pokazati do koje razine detalja će konzola biti sposobna pokazati svjetove unutar igre.

    • SanKa

      @SanKa, 19.03.2020 - 14:10

      ok, mogli su bolje iskomunicirati iako nigdje nije bilo rečeno da će bit prikazana konzola. štoviše , znalo se o čemu će s pričati…nekak oni dovode atmosferu do usijanja da se stvori buzz brijem

    • burgi

      @SanKa, 19.03.2020 - 17:35

      Zasto prezentacija za developere?jel nisu developeri dobili develop kit prije par mjeseci? I onda odrzavaju konferenciju za njih da znaju sta ce dobiti?

    • PS2MASTE®

      @burgi, 20.03.2020 - 14:58

      Nisu svi dobili. Uvijek prvi dobivaju 1st party devovi te veliki 3rd party poput EA, Ubisofta, Actia itd…

  • Demon90

    19.03.2020 - 10:22

    Evo kao netko tko nije fan ni ps-a ni xbox-a mislim da će biti zanimljiva utrka i puno će ovisiti o samoj cijeni ps ima veću bazu trenutnih konzola microsoft ponovno ima jaču konzolu al su sad za promjenu otkupili nekolicinu studija tako da će početi udarati exkluzive isto tako jedino vjerovatno i za PC. Budemo vidjeli svatko će kupiti ono što mu paše svađa je nepotrebna nitko ovdje neće nikome promijeniti mišljenje

    • MightyAloy

      @Demon90, 20.03.2020 - 16:16

      Slažem se. Upravo tako.

  • MarinT94

    19.03.2020 - 14:37

    Pa sta ako je slabiji kad ce opet prodat vise jedinica od XBoxa.
    Plus ce imat naslove i na kraju je to bitnije, đabe kupovat jacu konzolu ako su igre na slabijoj.

  • PS2MASTE®

    20.03.2020 - 14:56

    Nece ni SSD u XSX biti jeftiniji jer su zasebni format, ko i HDD u X360. Sjecas se?

  • PS2MASTE®

    20.03.2020 - 14:57

    Ovo je prezentacija za developere bila i sto mogu ocekivati u razvoju igara, a ne PS konferencija

  • PS2MASTE®

    20.03.2020 - 15:07

    A kolko ce XSX kostat onda sa svojim zasebnim formatom za SSD? Ajd ne melji, Persona

  • MightyAloy

    20.03.2020 - 15:44

    Mislim da je to PS5+SDD skuplji od Xbox SeX-a već malo navlačenje i cjepidlačenje. Xbox ima mrvicu više podatkovnog prostora, nije baš da je neka razlika. Ono što je interesantno je što nitko ne spominje to što Sony ipak ide rutom standardizirane iako tek nadolazeće tehnologije dok Microsoft iako ima elegantnije i za korisnike jednostavnije rješenje ide rutom proprietary tehnologije. Svi znamo kako je završila priča s PS Vita karticama, moglo bi se obiti Microsoftu o glavu ukoliko cijena ne bude pro konzumerska. Također, moguće je da će igre zauzimati manje prostora, a dugoročno bi super brz SSD mogao biti Sony-jeva prednost i važnija stvar od 18% sirove snage na strani Xboxa. Cijena će također igrati ulogu u glavama potrošača.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?