HCL.HR

Pjevač Linkin Parka izjavio da ne kuži gamere koji se protive NFT-ovima

Zoran Žalac 10.01.2022.   •   49 komentara   •   Industrija videoigara


Glazbenik Mike Shinoda na Twitteru je pokrenuo raspravu o nezamjenjivim tokenima u gamingu, tvrdeći da je iznenađen negativnošću igrača u vezi NFT-ova.

Glazbenik Mike Shinoda, poznat po svom radu u bendovima Linkin Park i Fort Minor, te od nedavno i solo karijeri, u svoje je slobodno vrijeme gamer. Upoznat je stoga s negativnim reakcijama igrača na pokušaje uvođenja NFT-ova (nezamjenjivih tokena) u igre. No, Shinoda je na Twitteru poručio kako je iznenađen time što su gameri negativni prema ideji NFT-ova te ih je pozvao na raspravu.

Shinoda je izjavio kako je od svih mogućih primjena za NFT-ove gaming mjesto na kojemu igrači mogu jako profitirati od tehnologije blockchaina. Za primjer toga naveo je ideju da se skinovi u obliku NFT-ova mogu prenositi iz jedne igre u drugu, bez da ih igrač u svakoj mora kupovati zasebno. Vlasnik skina u obliku NFT-a tako bi mogao kupiti skin u Valorantu pa ga koristiti u Minecraftu i sl.

Njegova je objava brzo privukla pozornost developera koji su mu poručili kako je takva ideja u praksi gotovo neizvediva iz više razloga. S tehničke strane igre koriste različite engine i kad bi se skinovi iz jedne igre prebacivali u drugu to bi izazvalo pravu zavrzlamu te dosta posla za kompanije koje od toga ne bi vidjele zaradu. Problem bi isto tako bio u pravnom kontekstu jer ništa ne bi išlo bez dogovora vlasnika igara, bez obzira na vlasnike skinova za igre.

Konačno, skinovi ne moraju biti NFT-ovi da bi se ovakvo što ostvarilo – ali nitko ne trči raditi mostove između Call of Duty i Battlefield serijala, primjerice, kad su si ti serijali konkurencija.

Shinoda je nakon rasprave poručio da nije slijepi vjernik u NFT-ove i da su developeri vjerojatno u pravu, ali da ideju prebacivanja sadržaja između igara ne vidi u trenutnim igrama koje su na tržištu, nego u onima koje će se u budućnosti graditi s NFT-ovima na umu.

Označeno sa: ,

Komentari (49)

  • hexagram

    10.01.2022 - 13:57

    but in the end it doesn’t even matter

  • SanKa

    10.01.2022 - 14:16

    naravno da je glupavi pjevač bez škole išao izjavit tako nešto. “zašto ne bi mogao prenjeti skin iz jedne igre u drugu”. really dude ?

    • djosic85

      @SanKa, 10.01.2022 - 16:51

      pjevač? Ne bi baš rekao

    • SanKa

      @djosic85, 10.01.2022 - 16:57

      nego što je ? ok reper, šta god 😀 you get my point

    • djosic85

      @SanKa, 10.01.2022 - 19:59

      Ma nije ništa, nula bodova, nepotreban. Imao sreće tip… Taj rep metal bio popularan tad pa se uglavio nekako

    • SanKa

      @djosic85, 11.01.2022 - 09:04

      muzicki mi je on skroz dobar, ko klinjo sam slusao LP ,a bome i Fort Minor, al tu bas nasrap glupost

    • djosic85

      @SanKa, 11.01.2022 - 11:48

      Slušao sam i ja LP i shinoda mi je bio potpuno nepotreban tu. Možda u dvije tri pjesme se uklopio s tim repanjem ostalo je suvišno bilo. Chesterj e sasvim dovoljan bio

    • pleto

      @SanKa, 11.01.2022 - 07:53

      Kako znaš da je pametan ili gupav, poznaješ ga? I odakle ti imformacija da je bez škole? Sad i ti baljezgaš neprovjerene dezimformacije isto kao i on.

    • SanKa

      @pleto, 11.01.2022 - 09:05

      tim gore ako je skolovan

    • pleto

      @SanKa, 12.01.2022 - 07:26

      Istina, malo se prokenjao.

    • TypicalHog

      @SanKa, 27.01.2022 - 01:26

      “Zašto ne bi mogao prenjeti skin iz jedne igre u drugu?”

      Ok, glupo bi bilo prenjet 5 metarski mač i nezz neke fantasy igre u GTA. Lik je dao loš example. Ali zamisli npr. da možeš prenjet izgled lika iz GTA online u GTA 6 online ili šta već, ili dobiješ neki helmet u nekoj igri i onda ga možeš prenjet u nastavak. Milsim da da tako nešto i bilo s Dead Space ili Mass Effect nisam sad baš 100% siguran. Ali ukratko, da takva prenošenja bi bila cool.

  • Bojko

    10.01.2022 - 14:29

    Imagine taking your favorite PS exclusive, and playing it on Xbox. 🤦🏻‍♂️ Naravno, ima kvalitetnih načina da se iskoriste NFTovi u igrama, ali sve će to igarči platiti na ovaj ili onaj način.

    • macgyver

      @Bojko, 10.01.2022 - 15:52

      Ne vidim problem da se PS ekskluziva igra na PC-u
      1. Kupi PS igru na blurayu
      2. Stavi bluray u bluray čitač na kompu
      3. ???
      4. Profit

  • vragec25cro

    10.01.2022 - 14:34

    Ako dobro implementiraju zasto ne?Slicno ko i mikrotransakcije gdje imamo dobre i loše primjere.Skinovi dobar primjer(tko voli nek izvoli ne utječe na gameplay),a WoT naprimjer loš primjer s svojim premium tenkovima.

    • Goblin

      @vragec25cro, 10.01.2022 - 14:42

      Trošenje ljudstva i resursa na skinove i pizdarije, a igre sve lošije, pune bugova etc. brao

    • vragec25cro

      @Goblin, 10.01.2022 - 15:19

      Pa zato odlučuješ svojim novcima.Nego spomenu to ko primjer na kojem devolperi zarađuju dodatni novac(ili sav novac ako igra besplatna),a da ne utjece na gameplay ako ne potrosis ništa,zato skinovi.

    • TypicalHog

      @Goblin, 27.01.2022 - 01:12

      Ok, a kako bi ti onda financirao npr. free to play igru?

    • Hadvar

      @vragec25cro, 10.01.2022 - 15:30

      Mikrontransakcije nemaju dobre primjere. Nitko ziv ih nije trazio da se implementiraju u igre. Nisu gameri prije 15 godina govorili: “E znas kaji fali igrama? Mikrotransakcije”. Nema dobrih mikrotransakcija. Pogotovo ne u single player igrama.

    • vragec25cro

      @Hadvar, 10.01.2022 - 19:21

      Pa jel te netko tjera da ih kupiš?Pogotovo u singleplayer.Rekoh ja se ne bunim na ništa sve dok mogu igru koji sam platio završiti normalno bez dodatnih plačanja.

    • Hadvar

      @vragec25cro, 10.01.2022 - 20:06

      pa evo ti primjer. Prije si cool skinove i iteme dobivao kroz achivemente i istrazivanja sto je automatski cinilo igru zabavnijom. Danas, ako oces cool opremu u recimo, assassins creedu, trebas platit 70 kn. AC Odyssey je najbolji primjer. Svi armori koji imaju najbolji izgled su iza paywalla. Pomocu mikrotansakcija, izdavaci od gamera rade ovisnike sto i sam vidis. Svako malo vidis vijest o tome kak je netko utukao tisuce eura za skinove. Istina, ne moram ih kupiti, ali tu su, smetaju, u nekim slucajevima cini igranje napornim.

    • vragec25cro

      @Hadvar, 11.01.2022 - 06:21

      Pa imas i primjer steam skinova i kartica koje si dobio kroz igri bez potrosenog centa sa strane(ako ne racunamo cijenu igre)a na njima si mogao zaraditi i jos mozes.Da takav sustav implementiraju s Nft zašto ne??Kad dobikem nešto u igri mogu to koristiti ili prodati(steam kartice,skinovi i slično)

    • TypicalHog

      @Hadvar, 27.01.2022 - 01:15

      Pa nisu NFT krivi, nego ljudi koji ih implementiraju na taj način. Bez problema bi bilo napravit da igrači dobivaju NFTjeve for free kroz achievemnte.

    • Indigo83

      @vragec25cro, 11.01.2022 - 17:53

      Jesi ti onaj prištavi debelko sa tastaturom iz South parka?

    • vragec25cro

      @Indigo83, 11.01.2022 - 19:10

      Na tvoju zalost nisam 🙂 Kad bi taj nft stavili u igre i napravili stila steam kartice zašto bi se bunili?Igraš igre uzivaš i usput i zaradiš 🙂

    • RickBarry

      @Hadvar, 10.01.2022 - 19:41

      Da nitko ziv nije trazio da se implementiraju, izdavači nebi brali milijarde dolara samo od mikrotransakcija.

    • TypicalHog

      @Hadvar, 27.01.2022 - 01:13

      Mikrotransakcije su imo loše samo ako su u igrama za koje si već dao pare i ako ujećču na gameplay.

    • TypicalHog

      @vragec25cro, 27.01.2022 - 01:17

      Exactly! Ako je igra free to play i ima skinove kao Valorant, zašto ne?
      Ali ako ti NFTjevi nisu skinovi i Valorantu nego neki P2W premium shit u WoT onda je to imo loše. Kako ljudi ne kuže da su NFTjevi samo tehnologija koja se može koristit na milijun dobrih i loših načina.

  • NisamRobot

    10.01.2022 - 14:51

    Ovaj i ovakvi mozgovi će za par godina bit na dijeti paštete i kruha, da nije naletio na Chestera nitko od nas nebi znao ko je Mike Shinoda. Mislim cijela karijera bi mu bila kao ono što se ne može nazvati rap karijera. Neznam zašto nam Zoki uporno gura NFT teme, uf možda zato što je zadnja imala preko 100 komentara. hhh Zoki Zorane

    • pleto

      @NisamRobot, 11.01.2022 - 07:51

      Misliš Chester je naletio na njega, nemaš pojma, on je osnovao grupu.

    • TypicalHog

      @NisamRobot, 27.01.2022 - 01:19

      NFT teme su lit, that’s why. Isto tako NFT su vjerovatno budućnosti digitalnog vlasništva pa ima smisla pričati o njima imo.

  • speedyxd

    10.01.2022 - 14:55

    Da je ovo Cester cuo ubio bi se jos jednom

    • FlintEasthood

      @speedyxd, 10.01.2022 - 17:11

      Not cool, dude. Just… not cool.

  • Hadvar

    10.01.2022 - 15:22

    Volim kad celebritiji pokusavaju biti pametni.

  • f1GhT3R

    10.01.2022 - 16:03

    Ponudili dobru lovu za komentar pa pajac pise kaj mu se veli, zalosno je na kaj ljudi gube svoje dostojanstvo i reputaciju.

    • TypicalHog

      @f1GhT3R, 27.01.2022 - 01:20

      Neću tvrdit da je tako, ali što ako lik jednostavno dijeli svoje mišljenje bez da ga je itko platio? Da li je to moguće?

  • sallaD

    10.01.2022 - 17:52

    Ako se jednoga dana bude dogodilo da gaming industrija doživi ogroman slom kao što je bilo iz 1983. (što gotovo sumjam da će se to baš desiti), ovo će poslužiti kao jedno navedinih primjera što je otišlo u krivu.

    • TypicalHog

      @sallaD, 27.01.2022 - 01:21

      Lako moguće, ali nisu sami NFT krivi, nego su krivi ljudi koji ih koriste za predatorske stvari.

  • VitMeR

    10.01.2022 - 18:11

    Kakav debil nervira me vise kako ti pjevaci promoviraju taj nft

  • tryon

    10.01.2022 - 18:34

    Poanta je da nitko ne želi da igre postanu biznis, nego da ostanu igre.

    • TypicalHog

      @tryon, 27.01.2022 - 01:22

      Da, ali tko će platit ljude koji rade igre?

    • Saren

      @TypicalHog, 27.01.2022 - 03:29

      Oni koji bi i podrzali prokleti projekt na prvom mjestu – ako ti ne ide i pokusavas i imas ambicioznu ideju i marketing doci ce ti ljudi. Ako si nepoznat – kickstarter – mada ce se i tu ljudi pitati s obzirom na ponzi schemu br.2 zvanu Star Citizen. 400M-a i ti si jos u alphi. Nuff said.

    • TypicalHog

      @Saren, 27.01.2022 - 14:15

      A što je s free to play igrama?

    • Saren

      @TypicalHog, 27.01.2022 - 16:01

      Svi koji imaju F2P igre u nekom slucaju rade kako ne treba – ili imas P2W, ili imas ogranicen content ili te zaspe reklamama. Rijetko da sam ikad vidio koga da je napravio kako treba. Uvijek je kvaka negdje. Ko onaj meme: Prodajem Audi A4 za Bozic, imao 200 tisuca km/a, sad samo 150 tisuca lol. Tako je i sa ovim.

  • RickBarry

    10.01.2022 - 18:50

    Brate glup si, pjevaj i ne seri.

    • TypicalHog

      @RickBarry, 27.01.2022 - 01:22

      Reci ti njemu! xD

    • TypicalHog

      @RickBarry, 09.03.2023 - 13:44

      Kad si ti tako jako pametan, ajde ti meni reci što je NFT.

  • MD2

    10.01.2022 - 23:11

    Chester je bio pjevač i pol. Pjesme bi i bez ovoga bile jednako dobre. A sad ne kužim šta se on sad javlja u vezi ovoga, a o igrama zna koliko i o pjevanju.

    • Demon90

      @MD2, 11.01.2022 - 03:19

      Upravo to.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?