HCL.HR

Prodajni rezultati pokazuju da su korisnici Steama željni igara s drugih platformi

Zoran Žalac 27.07.2020.   •   55 komentara   •   Industrija videoigara


Najprodavanije igre na Steamu u šestom mjesecu pokazuju vrlo specifičnu situaciju – korisnici su najviše zainteresirani za naslove koji su ranije bili dostupni drugdje.

Steam je i dalje vodeća platforma za igranje na PC-u ako ćemo suditi po broju korisnika. No, u zadnje vrijeme može se reći kako je Steam postao platforma za igranje s vremenskim odmakom. Naime, u 2020. su među najprodavanijim igrama na Steamu mahom stariji naslovi, a u šestom mjesecu to su specifično bili naslovi koji su ranije bili dostupni na drugim platformama, no ne i na Steamu.

Valve je izbacio listu najprodavanijih igara u šestom mjesecu i među deset najprodavanijih samo je jedna potpuno nova igra koja je prvi put lansirana. Među dvadeset najprodavanijih taj se broj povećava minimalno – svega su tri nove igre iz 2020. koje su lansirane na Steamu kad i na drugim platformama, ako ne brojimo dva remastera.

Dvije igre koje su prodane u više od milijun primjeraka su Sea of Thieves iz 2018. te Titanfall 2 iz 2016. godine. Obje te igre na Steamu nisu bile dostupne do šestog mjeseca. Više od pola milijuna prodali su i Star Wars: Battlefront II iz 2018. te Persona 4 Golden, port igre iz 2012. koja je remaster igre iz 2008. Ni te dvije igre na Steamu nisu postojale prije šestog mjeseca.

Ostatak liste čine igre koje su mjesecima ranije bile dostupne na Epic Games Store, ili godinama ranije na Originu. doduše, u obranu ovih rezultata, šesti mjesec i nije bio naročito bogat novim igrama, a najpopularnija PC igra (Valorant) ionako nije bila u planu za Steam.

Premda ovo upućuje na činjenicu da se na Steamu sada pretežno kupuju stare igre koje su se ranije mogle igrati drugdje, to je donekle i signal boljeg vremena jer će barem Electronic Arts svoje nadolazeće igre ubuduće lansirati na Steamu istog dana kada i na Originu. Naravno, to je tek djelomična “pobjeda” jer je Ubisoft svoje nove igre u potpunosti odlučio povući sa Steama.

U bilo kojem slučaju, evo kako izgleda lista najprodavanijih igara na Steamu u šestom mjesecu:

  1. Sea of Thieves
  2. Titanfall 2
  3. Command & Conquer Remastered Collection
  4. Star Wars: Battlefront II
  5. Persona 4 Golden
  6. Satisfactory
  7. Need for Speed: Heat
  8. Hardspace: Shipbreaker
  9. Detroit: Become Human
  10. Outer Wilds
  11. SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom – Rehydrated
  12. Journey
  13. Griftlands
  14. Desperados III
  15. Torchlight III
  16. Crysis 3
  17. Beyond: Two Souls
  18. Battlefield V
  19. The Sims 4
  20. Dragon Age: Inquisition

Komentari (55)

  • Tiger I

    27.07.2020 - 11:17

    Detroit postani mediokritet ispred outer wilds.Igraci sa steama zasluzuju sve sto ih je snaslo.

    • Cipelcug

      @Tiger I, 27.07.2020 - 11:56

      Slažem se. Htio bih te pitati, ako ti nije tlaka odgovoriti, koje su ti top 5 (ili koliko god želiš) igara koje su na tebe ostavile pozitivan dojam?

    • Tiger I

      @Cipelcug, 27.07.2020 - 12:14

      Ima ih vise od top 5 definitivno.Evo ovako po zanrovima bez nostalgije:Shooter iako je konkurencija velika :COD 4 MW jedina pucacina koja je donijela revoluciju u singleplayer kampanji tako i u multiplayeru.Ciji sistem jos i dan danas kopiraju mnoge mp pucacine(lvl,nadogradnja oruzja perkovi,skinovi itd) i u 2020.Battlefield 3 od “ozbiljnijih” i hell let loose ciji opis i hvalospjevi ne bi stali u jedan komentar.RPG: Otvorenog svijeta Daggerfall ladno najbolja TES igra.RPG-ovi sa pricom Planescape Torment.Rpg bez magije fallout 2.Najbolja borba i historijski rpg kingdom comes deliverance.RPG poluotvorenog svijeta Baldurs gate 2.Od avantura monkey island serijal i broken sword.Od utrka NFS starije igre i forza od novijih.Neda mi se dalje pisati xD

    • Cipelcug

      @Tiger I, 27.07.2020 - 12:30

      Hvala!

    • Goblin

      @Tiger I, 27.07.2020 - 13:18

      Da nisi možda zamijenio Outer wilds za Outer worlds od obsidiana, koji još nije izašo na steamu.

    • Tiger I

      @Goblin, 27.07.2020 - 19:08

      Ne

    • SonOfZeus

      @Tiger I, 27.07.2020 - 15:45

      ?? D:BH je odlična igra.

    • Zoran Žalac

      @SonOfZeus, 27.07.2020 - 17:55

      Igra gura SJWLBGLTQ propagandu pa zato ništa nevalja.

    • Tiger I

      @Zoran Žalac, 27.07.2020 - 19:10

      Ajde kad vec provociras bolje da si spomenuo u recenziji da je igra linearna kao crnacki penis i da bukvalno ima nevidljive zidove koje te odbijaju.Vidis djecu kako se igraju u parku sa pjeskom i ne mozes do njih udaris u nevidljivi zid.

    • Zoran Žalac

      @Tiger I, 27.07.2020 - 20:02

      Da, i? Nije ni najavljivana kao open world igra. linearna je priča, ali svaki chapter ima minimalno dva različita završetka i za pojmove razgranate priče mislim da na tržištu nema ničega što je blizu toj razgranatosti. To mi je daleko važnije od nevidljivog zida.

    • Tiger I

      @Zoran Žalac, 27.07.2020 - 20:15

      Kakve veze ima prica????Nigdje je nisam ni spomenuo.Sta da i ??? Presucujes stvari u recenziji lol…Kakve veze ima kako je najavljivana.

    • Zoran Žalac

      @Tiger I, 27.07.2020 - 20:37

      Story-driven avantura, naravno da ima veze priča. Priča je pokretač svih stvari u takvoj avanturi. Naravno da ima veze kako je najavljivana, znao se žanr unaprijed i ako si kupio tu igru očekujući tabačinu ili pucačinu, a igra to nije, onda to nije problem te igre nego tvoje neinformiranosti. Naravno da se neke stvari u recenzijama prešućuju. Ako nabrajam apsolutno sve u igri to se može protumačiti kao spoilanje. Nešto se čak i podrazumijeva. Ako u igri ima akcije, podrazumijeva se da postoji nekakav health bar ili nešto – neću to svaki put spominjati – igra ima sustav zdravlja. Isto tako ako igra nije otvorenog tipa, podrazumijeva se da igraču nije dopušteno slobodno kretanje po svim ćoškovima mape.

    • Tiger I

      @Zoran Žalac, 27.07.2020 - 20:41

      Kakve sad veze ima zanr? Kakve veze ima prica sa nevidljivim zidovima i linearnim gameplayom?Jer mozes ti da shvatis da se djeca igraju u pijesku i da je taj dio mape RENDEROVAN trebao bi ladno da usetas u njega ali ne mozes Jer te hebu nevidljivi zidovi.Da si rekao to sto nisi ne bi nista spojlao.

    • Zoran Žalac

      @Tiger I, 27.07.2020 - 20:50

      Linearni gameplay je najčešće vođen pričom. Ono što nije u fokusu priče nije ni dio gameplaya već može poslužiti kao dekoracija. Ono što mene zanima jest kako je tebi taj nevidljivi zid točno uništio igru, tj. učinio ju lošom? Btw. to što te smeta mogao si komotno vidjeti u Igorovom videu koji je bio priložen uz samu recenziju.

    • Tiger I

      @Zoran Žalac, 27.07.2020 - 21:15

      Linearni gameplay je najcesce vodjen linearnim dizajnom mape ili okolisa.Prica nije linearna u Detroitu…..Nije ucinilo to igru meni losom nego sam samo odgovarao na tvoju provokaciju da nesto promice pa sam se pozvao na tvoju recenziju da provociram zauzvrat.

    • SonOfZeus

      @Tiger I, 27.07.2020 - 20:58

      Ti očekuješ da je svaka igra open world formata ili?

    • Tiger I

      @SonOfZeus, 27.07.2020 - 21:16

      Nope

    • SonOfZeus

      @Zoran Žalac, 27.07.2020 - 20:57

      Znam da si sarkastičan, ali iskreno nisam uopće primijetio da gura ikakvu “agendu”. Imali su političke komentare ali nisu bili nabijeni na nos kao naprimjer u life is Strange 2. Štoviše, nisam ostao zatečen sa očitim promoviranjem jedne političke struje kao zle, odnosno kao dobre. Sve u svemu, meni odlična igra i daleko najbolja takve vrste.

    • Zoran Žalac

      @SonOfZeus, 27.07.2020 - 23:09

      Pa eto, tako nisam ni ja u Tlou2 ništa primjetio. Jer postojanje nečega u igri ne znači automatski nekakvu agendu. A ima u detroitu i lezbijki i strong female likova i crnaca i svega.

    • Tiger I

      @Zoran Žalac, 28.07.2020 - 12:08

      Znaci ako su ljudi koji rade na tome agendisti.Sad kad bi pokusao ne bih mogao da se sjetim nekoga ko nije agendista.Mozda john romero?

    • Zoran Žalac

      @Tiger I, 28.07.2020 - 13:20

      Svi su “agendisti”. Uključujući i tebe. Jer i ti imaš svoju agendu – tu da ne želiš nešto u igrama. Razlika je samo u tome s kojom se agendom ti slažeš, a koja ti ne odgovara.

    • Tiger I

      @Zoran Žalac, 28.07.2020 - 13:42

      Ne razlika je u tome da je ne pravim video igre i ne turam svoju agendu u video igre.Ja necu napravati natpis na zidu u nekoj video igre ubi gejeve niti cu napravati natpis zivjeli gejevi.Ne postoji neutralna agenda lol.Moralna i eticka duznost recezenata je da se prozove guranje politike i prikazivanje politickih stvari u pozitivnom i negativnom svjetlu.Tj igra se koristi kao propagandno oruzje od strane celnih ljudi dev. tima ili dev. tima u cijelosti.Ti is odlucio da se pravis slijep u vezi tlou 2 i onda bjesnis kad te ljudi prozovu lol.Iako imas 4 GODINE NEOBORIVIH DOKAZA da je Neil SJW u vidu njegovog twitter naloga.Sto se manifestovalo u samoj igri i dlc-u prve igre.

    • Zoran Žalac

      @Tiger I, 28.07.2020 - 14:10

      Neil me kao čovjek ne interesira. Jednako kao što me nije briga pere li zube svakoga dana ili ne pere, isto me tako nije briga s kim je prijatelj ili nije. Jer se ne igram s Neilom nego igram igru koju je napravio s drugih 2000 ljudi. Ono što mislim o osobi koja je napravila igru ostavljam “ispred vrata” kad recenziram igru. Po meni je to profesionalno. Sve drugo su obojane recenzije. I kao što rekoh, postojanje nečega u igri nije automatski agenda za nešto. A ti kažeš da je ako je tvorac igre pro-nešto. Da ne znaš tko je igru radio ništa ti ne bi smetalo. Ovako su ti YouTube drama kanali napunili glavu koječime. Gledao sam ja te “dokaze” i zaključio kako ne drže vodu. Po meni je on svoje objasnio, zašto je napravio likove kakve je napravio, kao autor ima neosporivo pravo na to i iako je uspio u tome da napravi likove koji djeluju kao stvarni ljudi onda mu se u tom kontekstu nema što dogovoriti. Meni je za osudu to kad se seksualnost likova gura kao nekakva eksploatacija ala suborci u Mass Effect Andromeda gdje je cijela posada biseksualna samo zato da se igrač ne osjeća zakinuto što ih ne može sve osvojiti u svom prostituiranju. To su loše napisani likovi bez čvrstog karaktera, karakteri žrtvovani nauštrb guranja diversifikacije. Nije me briga tko ih je napisao i kakva je on/ona osoba – napravljen je loš posao i točka. Isto tako me nije briga koga Neil ljubi, to je njegova stvar.

    • Tiger I

      @Zoran Žalac, 28.07.2020 - 14:37

      Masis namjerno poantu kao i svaki put.Nije rijec o neil-u kao covjeku (i sta ti mislis o njemu) nego o nekom ko gura svoju licnu politiku u svoj posao.On moze biti i pedofil privatno me to ne zanima sve dok ne ubacuje izgovore da su i pedofoli ljudi u vidu natpisa u svojoj video igri lol.Pun kurac od tih 2000 isto misli kao i on.Covjek je vice predsjednik ND-a i on vuce konce ne moj pokojni otac lol….Jer si toliko nesposoban da povuces paralelu izmedju LGBT likova i njihovog tvorca/pisca koji je PRO-LGBT.Saberi 2+2.Sad zamisli da u croteam-u ima bijelih nacionalista i odjednom se pojavi natpis u serious sam-u 14/88 totalno nije povezano ahahahahahaah…Nebitan je podatak sta bi meni smetalo aj jos napisi neceg nebitnog.Kao na primjer da ti znas (cuj zna) da ja gledam youtube dramu???Evo jos jedan podatak ja znam da zoran zalac gleda beastiality pornjavu…..Obojica smo vidoviti cini mi se???Nisam nigdje rekao da prica trpi zbog diversity-a u tlou2 nego da je on uguran na osnovu politrickih uvjerenja drukare sto je tocno.Njegova prica da je diversity kljucan ida doprinosi likovima i naraciji i njihovom kvalitetu ne pali nio kod djece sa down sindromom.

    • Tiger I

      @Tiger I, 28.07.2020 - 14:53

      Kako dokazi ne drze vodu da je drukara sjw kad lik tvituje o LGBTQ+ o manjinama,o anti-rasizmu,o prikupljanju novca za uhapsene BLM aktiviste,o socijalnoj pravdi,o bijelackoj privilegiji, i tak odaljeu nedogled.Ko je i zasto pozvao feministkinju anitu sarkeesian u ND studio da nisam mozda ja??? Ahahahaahahahahah

    • Zoran Žalac

      @Tiger I, 28.07.2020 - 17:07

      Jel ti igraš njegov Twitter ili igru? Daj se odluči.

    • Tiger I

      @Zoran Žalac, 28.07.2020 - 18:58

      Twitter je samo sredstvo kojim on projektuje svoja misljenja i politicku agendu.Da je bio facebook u pitanju ja bi napisao facebook.Sto se hvatas za nebitne stvari????

    • Zoran Žalac

      @Tiger I, 28.07.2020 - 19:25

      Eto sam si si potvrdio da je to nebitna stvar. Što me briga za njegovu političnost na Twitteru – neka promovira svoja privatna mišljenja na privatnom kanalu. Ja te pitam gdje se točno guraju neke agende U IGRI, ti me šalješ na njegov Twitter i onda na kraju sam kažeš da je to nebitna stvar.

    • Tiger I

      @Zoran Žalac, 28.07.2020 - 19:54

      Da citiram mamica u nedjeljom u dva.To je prosto nevjerojatno koliko vi manipulirate javnoscu.Saljem te na twitter da ti dokazem da je lik sjw.Da iznosi sjw sranja na facebooku tamo bi te poslao.Jer se tebi neke stvari moraju milijun puta ponoviti da bi ih shvatio????
      Igra je agendska jer je anita pozvana na konsultacije u vezi igre.LGBTQ+ likovi,jaki zenski likovi,Abby fizicka abominacija od ljudskog bica na ciju je musku muskulaturu nabijena zenska glava bukvalno cudoviste od doktora frankenstein-a lol.Tokenism,diversity itd….

    • Zoran Žalac

      @Tiger I, 28.07.2020 - 20:04

      Ok, sad citiraš osuđenog kriminalca. Hvala, dosta mi je.

    • Tiger I

      @Zoran Žalac, 28.07.2020 - 20:26

      Alo zorane dje ti argumenti ahahahahahaha

    • Zoran Žalac

      @Tiger I, 28.07.2020 - 14:58

      Paralela je ta da je u stvarnom svijetu postoje LGBTQ osobe, a TLOU2 se ne odvija u magičnoj zemlji Nedođiji nego u post-apokaliptičnoj viziji stvarnog svijeta u kojemu također postoje LGBTQ osobe. Pametnom dosta.

    • Tiger I

      @Zoran Žalac, 28.07.2020 - 15:38

      Ko je rekao da nepostoje?Raspravljamo ovde o razlogu zasto su one uvrstene/ubacene u igru a ne da li one postoje ili ne postoje.Razlog i motiv je jasan kad se vidi od koga dolazi.Tj od kakve osobe sa kakvim politickim i svjetonazornim agendama i idejama dolazi.

    • Zoran Žalac

      @Tiger I, 28.07.2020 - 16:56

      Razlog i motiv je u stvaranju realističnih likova u realističnom svijetu. Agenda bi bila da su svi likovi u tom svijetu LGBTQ ili da su prodali priču kako je Ellie imuna jer je gay. Priznavanje činjenice da takve osobe postoje nije agenda. Ne mora postojati nikakav razlog za stavljanje istih u igri. Jer isti taj Druckman koji je odlučio da je Ellie gay je odlučio da Joel nije gay. Dakle, nema govora o ikakvom guranju ičega. Nije me igra niti u jednom trenutku uvjeravala da je određena seksualna orijentacija bolja ili lošija od druge, nije bilo nikakvog propovijedanja, pretencioznog moraliziranja ni obraćanja s visoka. Sve je, s respektom prema igraču, dopušteno da igrač sam sebi interpretira kako želi interpretirati. Neki će ići u sulude dubine u interpretiranju i analiziranju, a neki ću površno ispiti priču, možda u cijelosti, možda na pola, i duriti se što ga tjeraju da igra s likom kojega mrzi.

    • Tiger I

      @Zoran Žalac, 28.07.2020 - 18:56

      Objasnio sam ti na primjeru sa hipotetskom situacijom koja ukljucuje croteam. Nemam namjeru vise ponavljati.Da je lik apolitican i da su neki likovi lgbtq onda bi ja bio u krivu jer ne bi mogao da dokazem nista.

    • SonOfZeus

      @Zoran Žalac, 28.07.2020 - 18:28

      Ti nisi, netko drugi je, reci mi koliko originalan i politički korektan moraš biti da napraviš pansexualnog lika kojeg ganjaju katolici homofobi? Jel moglo biti originalnije? Da ne govorimo uporno minimaliziranje ženstvenih osobina na ženskim likovima, kako se ne bi uvrijedilo transeksualce valjda? Pogledaj actore koji su davali izgled likovima i primjeti ključne razlike, primjerice na Dini. Iznimno je očito da se trudio žene učiniti sto manje ženstvenima, toliko da se potrudio smanjiti atribute koliko je fizički moguće bez da se pitaš je li to zaista žena. O Abby sam sve rekao, osoba sa takvim pectoralsima ne može postojat bez da je muško ili korisnik hormona rasta i ubrizgajucih testosterona. Ista stvar se mogla vidjeti u U4, osobito last legacy. Snažno su htjeli napraviti Chloe gay likom, ali im je nazalost bilo kasno da to promjene pa su devovi raznim “fan artovima” pokazivali Chloe i Nadine u romantičnoj vezi. Stvarno ne razumijem to forsiranje politike, jesi ikada vidio da devovi za gay likove izbacuju heteroseksualne artove? Sumnjam, to bi bilo kriminalno. Nadalje, kćer od Nathana i Elene je zapravo bio sin sve do izbacivanje Amy Henning iz tima, koja je već potvrdila da je drugačije zamislila Nadine. Nazalost, potpisala je ugovor da ne smije pričati zašto je otišla iz tima, pitaj se zašto? Vjerojatno jer su se slagali o svemu. Najkomičnije je sto taj isti iznimno PC Naughty dog napravi stereotipne likove sa iznimno stereotipnim dijalozima kao u tlou 2. Bilo bi za plakat da nije smiješno. Evo predviđanja, tlou 3 će se fokusirat na Abby, možda uz laganu dozu Ellie. U5 će imati novog glavnog lika, iznimno muškobanjastu kćer od Nathana.

    • Zoran Žalac

      @SonOfZeus, 28.07.2020 - 18:43

      Zagazili smo duboko u offtopic. Ali ajde. Scarsi nisu katolici homofobi. Nigdje u igri to nije tako navedeno. To pojednostavljeno shvaćanje istih je pogrešno. Dina mi nije manje ženstvena zbog većeg nosa ili neobrijanih pazuha. Nisu sve žene modeli. Većina ih nije. Što se tiče Chloe i gayisma, ne priznam ako nije u igri. Fan artovi su fandom, a sam primjer TLOU 2 pokazuje da se priče ne dizajniraju prema fandomu, kakav god on bio. To što je Hennig htjela sina umjesto kćeri za Drakea mi ništa ne znači. Htjela je i priču gdje je Sam bio protivnik Nathanu, a na kraju smo dobili lijepu bratsku priču kojoj ništa ne fali. Ne kažem da bi drugačija priča bila loša, ali ne vidim ni da je kćer loša stvar. Nisam jedan od onih kojemu će biti krivo ako je dijete žensko, a ne muško, bilo u stvarnom životu, bilo u igrama. Ja sam sve ND igre igrao prije nego sam pogledao taj video iz kojega si ti sve to izvukao i ništa mi nije bilo sporno. Zaboli me kakav fan art oni izbace godinu dana nakon izlaska igre. To nije u igri.

    • SonOfZeus

      @Zoran Žalac, 28.07.2020 - 23:00

      Scars iliti puno ime ”Seraphites”, ”Seraph” iliti prema starom zavjetu (Biblija) nebeska bića koja služe Bogu,odnosno anđeli. Dakle, označavaju najviša bića u Kršćanskoj anđeologiji odmah ispod Boga. Očita asocijacija na kršćanstvo, to što nisu direktno rekli ”Jesus be praised” je druga stvar jer su očiti kult koji se samoprozvao po anđelima. ”Dina mi nije manje ženstvena zbog većeg nosa ili neobrijanih pazuha. ” Fućkaš veći nos ili pazuh, smanjili su joj bokove i sise kako se netko ne bi uvrijedio, ako ne vjeruješ, provjeri. Očito je nerealno da žena ima velike sise, ali je realno da žena ima najveće bicepse u igri. Tragikomično. ”Fandom” bi bio zaista ”fandom” da se devovi ne mješaju, no: ”ND tweet

      Reci mi kojim svojstvenim razlogom nisu mogli staviti Nathana i elenu? Ili jednostavno da se grle kao prijateljice? Čemu forsiranje od devova? Neil je tweetao ”Chlodine” naljepnice, i gotovo uvijek kad ih spominje koristi ”Chlodine”. Ambigrami se koriste pretežito za parove. Čak su retweetali fanartove kako su se udale, wth? Ono što želim reći je da su sve to očiti načini ubacivanja ”PC” kulture u već postojeće igre. Apsolutno ne sumnjam da će tu stati. Što ti je argument da će meni biti krivo ako imam kćer, a ne sina? Vjerujem da bi te onda iznenadio da bi radije kćer, a ne sina. Stvar je u tome što su tako nešto promijenili ne zato što ima smisla, jer nema. Već zato što im je bilo bitno promjeniti spol. Ajde mi reci zašto? Zašto je bitno koji je spol dijete?? Što to mijenja u priči? Ništa. Osim jednu stvar. Više je politički korektno. Btw odlična mi je bila lost legacy, čak i bolja nego U4, u kojoj je jedan od najgorih ”boss fightova” u povijesti Uncharteda. ”Druckmann: When I’m introducing and describing a new character to our lead character concept artist, constantly she will ask, “What if it was a girl?” And I’m like, Oh, I didn’t think about that. Let me think, does that affect or change anything? No? Cool, that’s different. Yeah, let’s do it.

      Initially, in the epilogue, it was Nate’s son. Something similar happened with the mansion they go into. That was an old English guy’s house. She asked, Well, what if it was a woman?”

      Jel ti moram još šta napisat? Nije kćer loša stvar, jel?

    • Tiger I

      @SonOfZeus, 29.07.2020 - 09:56

      Neobrijani pazuh i ostali dijelovi tijela koji su neobrijani zaista sluze da smanje zenstvenost jer je to svojevrsni bunt feministkinja prema drutvenim normama jer one kao kontriraju svima sa tim pazusima jer vjeruju u teorije zavjere da drustvo trazi od zene da brije dijelove svog tijela.

    • SonOfZeus

      @Tiger I, 29.07.2020 - 11:16

      Znam da je, twitter sam i obrisao zbog neobrijanih pazuha i sličnih feminističkih krikova. Nije to što ne briju – njihova osobna stvar, nego imaju potrebu pokazivati kao fokus svoj žbunj. Who cares? Ni ja ne slikam svoja dlakava muda i stavljam na twitter.

    • Tiger I

      @SonOfZeus, 27.07.2020 - 19:08

      Odlicna za izbjegavati.

    • Lazy

      @Tiger I, 27.07.2020 - 19:41

      Ja bih rekao top, kao i vecina od quantic dreama.

  • bakyos

    27.07.2020 - 12:28

    Toliko o Sea of Thieves kao Microsoft promašaju…

  • trulex

    27.07.2020 - 12:42

    EA procvjetao sa vraćanjem na steam, a šta UBI soft čeka? Ne mogu vjerovat da im je launcher bitniji od novca.

    • Tiger I

      @trulex, 27.07.2020 - 12:54

      Samo sto su se ljudi zajebali i dalje trazi origin na steamu

    • Serpico

      @Tiger I, 27.07.2020 - 13:35

      Titanfall® 2 – Overwhelmingly Positive (17,829 reviews), da, baš su se zajebali. Ako neko ne ume da pročita na Steam store stranici da igra zahteva Origin, njegov problem, a tu je uvek i refund opcija. Svako ko je pismen i ima iskustvo sa Steamom zna da igre od Ubisofta, EA, Rockstara ili bilo kog drugog izdavača koji ima svoj klijent, zna da mora da koristi i taj drugi uporedo sa Steamom.

    • Tiger I

      @Serpico, 27.07.2020 - 20:42

      Koja je onda poanta kupovine kupim na originu lolcina lol……

    • Serpico

      @Tiger I, 27.07.2020 - 22:57

      Kolekcionarstvo, sigurnost, udobnost. Možda jednom crknu ti klijenti kao nesrećni GFWL, ali ja znam da su mi Resident Evil 5, Dark Souls i GTA4 tamo gde treba da budu i to još potpuno prebačeni na Steamworks.

    • Tiger I

      @Serpico, 27.07.2020 - 23:06

      Moze i steam da crkne u tome je i mana svih digitalnih platformi.I dalje ne vidim poantu dolaska origin igara na steam..

    • Serpico

      @Tiger I, 27.07.2020 - 23:33

      Ali zamisli koja bi tragedija bila da se to desi, ljudi poseduju po nekoliko, stotina, hiljada igara na Steamu, pa pare koje su potrošene na ukrašavanje profila, pa sav trud i vreme koje je neko uložio u community stvari, ajoj… A ne smem ni da zamislim koliko bi to urušilo PC gejming. Ovako izdavači znaju da postoji uređen sistem i kupci na koje mogu da računaju kad prodaju svoje igre a ne ko pre, ne znaš ni kome ni koliko. Čak je i zadrti Atlus konačno otvorio oči i video da se jbt ljudi igraju na PC, ne možeš verovati.

    • Tiger I

      @Serpico, 28.07.2020 - 15:01

      Steam nece postojati do kraja vremena nije gavrilovic mesna industrija xD

    • Serpico

      @Tiger I, 28.07.2020 - 15:53

      Neće ni svemir.

  • GTA222

    27.07.2020 - 12:49

    Ma nemoguće.

  • Nijam Kaj

    27.07.2020 - 22:03

    C&C remaster treći, znači više nema sumnje za izlazak remastera ostalih nastavaka. A možda i najava potpuno novog C&C.

  • vragec25cro

    28.07.2020 - 05:33

    Pa na Steam se rijetko kupuju nove igre.Ja večinom uzimao na Humble Bundle ili direktno na Uplay jer bili bolji popusti.(origin,battkenet,epic,rockstar tamo samo skupljam kad imaju free igre 🙂 )

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?