HCL.HR

Producentica Assassin’s Creeda i Watch Dogsa radit će originalne igre za PlayStation konzole

Zoran Žalac 16.03.2021.   •   16 komentara   •   Industrija videoigara


Nakon odlaska iz Googleda, Jade Raymond je osnovala novi studio te sklopila dogovor sa Sonyjem za kreiranje originalnih igara.

U Kanadi je ovih dana osnovan novi studio za razvoj igara, zvan Haven. Vodi ga bivša članica Ubisofta i Electronic Artsa – Jade Raymond, a premda je studio formiran kao nezavisna tvrtka, prvi projekt financira im Sony Interactive Entertainment.

Rečeno je kako će Haven raditi igre koje povezuju igrače u zajednicu i omogućuju im da se izražavaju na različite načine. Prvi projekt bit će im potpuno novo ime na tržištu, a s obzirom da ga Sony financira – bit će ekskluzivan za PlayStation konzole (i vjerojatno će naknadno završiti na PC-u).

Jade Raymond se u svojoj 20-godišnjoj karijeri istaknula kao izvršna producentica Assassin’s Creed i Watch Dogs serijala. Nakon uspješnog perioda u Ubisoftu preselila je u Electronic Arts gdje je radila na nekoliko Star Wars projekata, ali je 2018. otišla u Google gdje je sve do ove godine vodila internu produkciju igara za Stadia platformu, prije nego je Google odustao od produkcije vlastitih igara jer je to skupo i teško.

Označeno sa: ,

Komentari (16)

  • Metalni

    16.03.2021 - 18:04

    Koka i pol!

  • Smike

    16.03.2021 - 18:22

    Nikad nece biti na PC-U te igre..nikaaaad

    • xx1111

      @Smike, 16.03.2021 - 18:47

      Bilo bi dobro da sony napravi igru za PC zato jer se na PC-u nema šta za igrat

    • GTA222

      @xx1111, 17.03.2021 - 13:24

      Ah da zaboravio sam da je PC gaming mrtav jedni nemamo šta za igrat evo ne znam šta ću sad sa sobom, moram kupit PS5 jel i uživat u Sony Veličanstvu?

    • RickBarry

      @Smike, 16.03.2021 - 22:55

      Bit će ne brini, prije ili kasnije…dosta kasnije.

  • doctorsparta

    16.03.2021 - 18:31

    Žene su uvijek znale nanjušiti paru. A para njije u Game passu.

  • Nemanjazzz

    16.03.2021 - 18:45

    They dont do originalne igre at Ubisoft and EA. Svesna toga morala da napusti XD

  • Emperor Ghaleon

    16.03.2021 - 18:49

    Japan Studio je umro za ovo…

    • Veblar

      @Emperor Ghaleon, 16.03.2021 - 19:45

      haha pa neće se baš usrećiti ekipa s PS-a s njenim radom. doduše sada kada guglam, bila je executive producer ac2, no nisam nešto optimističan

    • Emperor Ghaleon

      @Veblar, 16.03.2021 - 19:57

      Pa ja sam ozbiljan. Evo, Wikipedia kaže da je žena radila na 11 igara u svojih 20 godina koliko je u tom biznisu. Pisac teksta je stavio njenu 9 godina staru sliku (sad ima 45 btw), što valjda aludira na to kako je nekad davno bila važna, jer zadnja igra na kojoj je radila je izašla 2017. godine.
      Naježim se kad vidim da netko spominje ”originalan koncept” ili ”originalne igre”, jer nažalost u današnje doba to znači šrot igra koja se diči time da je drugačija, iako je i dalje šrot. Propao je Sakaguchi jako otkako je otišao iz Squarea, iako je njegov studio imao financijsku potporu od strane Microsofta. Ako takav propadne, kako tek neće ova.
      >”Rečeno je kako će Haven raditi igre koje povezuju igrače u zajednicu i omogućuju im da se izražavaju na različite načine.”
      Znači kreativne igre. Sadnja luka, crtanje grafita, i slično tome.
      Dao Bog da se varam, pa da mi netko ovaj post nabija na nos za jedno 3 godine kada izda igru, ali teško. Uglavnom, Bloodborne 2 nećemo vidjeti.

    • Veblar

      @Emperor Ghaleon, 16.03.2021 - 20:11

      jedini originalan koncept i originalne igre po meni nastaju od indie developera. ljudi koji rade projekte sa strašću i ljubavi, a ne prema statistici ili nezz nekim provjerenim formulama.
      inače smatram da igre poput super mario makera ili dreamsa spadaju i kreativne igre i da su to ful ok igre/alati

    • Emperor Ghaleon

      @Veblar, 16.03.2021 - 20:27

      Indie developeri imaju tu sreću da ne ovise o drugima – nema nikoga tko im visi nad glavom i urla da igra mora biti završena do tog i tog datuma – makar kad danas vidim neke igre koje se nalaze u Indie sekciji na PSN Store-u pitam se kakva je to indie igra sa očitim budžetom od nekoliko milijuna. Indie developer ne treba neku milijunsku prodaju da bi pokrio troškove (valjda), pa si može dozvoliti da igru prodaje po nižoj cijeni, samim time bude igra pristupačnija kupcima, a ako već ne možeš biti originalan onda se barem potrudi da napraviš zabavnu igru s nekim jednostavnim i zaraznim konceptom, ili sa dobrom pričom. Makar, volio bih da malo ohlade od onog pixel arta jer već postaje lagano naporan. Nisam probao ni Dreams ni Mario Maker pa ih ne mogu ocijeniti, ali koliko sam shvatio to su više alati koji ti omogućavaju da napraviš nešto svoje. Sad, čuo sam da je Dreamsu nešto pala popularnost iako je riječ o relativno novoj igri (ispravi me ako griješim), a Mario Maker ima tu sreću što je riječ o poznatom serijalu starom 20ak godina.
      Ali opet je sve to lutrija. Ja ne govorim u ime drugih, ali pretpostavljam da bi velika većina htjela vidjeti novi Everybody’s Golf ili Wild Arms (ja znam da ja ovu bih), a ne neki wannabe originalni projekt tima žene koju većinu svi znaju zato jer je zgodna… i žena.
      Ali hej, ako je Sony znao izdavati HD verzije HD verzija Wipeouta (jer su raspustili tim koji je napravio serijal), vjerojatno će naći način da te stare igre opet prodaju u novom pakiranju. Kao i Nintendo. Doduše, Nintendo još uvijek radi nove igre.

    • Veblar

      @Emperor Ghaleon, 16.03.2021 - 21:01

      slažem se s većinom toga što si napisao. nažalost malo se lijeno osjećam trenutno da bih ušao u dubokoumnije rasprave na ovu temu, možda nekad u budućnosti xD

      ono što sam mislio da je sjajno kod dreamsa i smm2 je što dozvoljava ljudima da se izraze i stvarno u brdu govana naiđe se na dijamantne uratke koji isplivaju. sada o popularnosti nakon nekog vremena nemam pojma, nije mi to uopće bila poanta.

      meni isto često smeta pixel art, ali iskreno pronašao sam pixel art igre koje su me oduševile gameplayom i taj art mi je sasvim pasao uz njega. jest da ima svoje manjkavosti i da recimo zna smetati ili unazaditi igru al kaje tuje. na kraju krajeva mislim da je jednostavnije, zahtjeva manje skilla (makar zahtjeva skill) nego 3D (zanemarimo 3D pixel art igre). nisam stručnjak, nezz jel to izraz, ali ona voxel fizika je prva liga meni. i tak, smorio se od pisanja i guglanja i tu ću stati zasad xD

    • Emperor Ghaleon

      @Veblar, 16.03.2021 - 22:41

      Ma ne, nije stvar u tome da su igre ružne (Timespinner i Ghost 1.0, primjerice, izgledaju predivno, makar je Ghost već malo “ispeglaniji”), ali već je sve nekako na isti kalup. Ali opet radije biram to nego neki lijeni projekt u Unreal Engineu.

  • Dajsikeks

    17.03.2021 - 08:43

    Malo pre generic ime za studij, već postoji igra koja se tako zove, a i vjerojatno ostalo

  • SanKa

    17.03.2021 - 09:28

    vjecno cu joj zahvalan biti za AC <3

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?