HCL.HR

Provjerite je li vam PC spreman za ovakvu grafiku, minimalno vam treba Core i9 procesor

Zoran Žalac 24.06.2023.   •   35 komentara


Dostupan je Electric Dreams demo Unreal Enginea 5.2, demonstriran ranije ove godine. No, trebat će vam prilično snažan PC da biste ga zavrtjeli.

Kako još uvijek čekamo igre koje koriste Unreal Engine 5 u punom pogonu, evo nečega što bi PC publici moglo skratiti to čekanje. Od ovoga tjedna je za preuzimanje dostupan tehnološki demo Unreal Enginea 5.2, zvan Electric Dreams. 

U demou se istražuje džungla koja je u suprotnosti s urbanim okruženjima iz Matrix Awakens demonstracije. Koristi se tu i novi sustav proceduralnog generiranja sadržaja u stvarnom vremenu. Ukupno je dostupno sedam levela na kojima se koriste sve druge čari Unreal Engine 5 alata, uključujući Lumen, Nanite i druge značajke.

Naravno, cijela ova stvar nije baš jednostavna za pokretanje. Pod minimalno se navodi da vam treba Intel Core i9 procesor s osam jezgri, a što se grafičke kartice tiče trebat će vam GeForce RTX 2080. 

Electric Dreams tech demo možete preuzeti ovdje.

Komentari (35)

  • Djelo_Jerboa

    24.06.2023 - 13:42

    Kupujem i9 zbog ovog.

  • Hadvar

    24.06.2023 - 13:53

    nije istina. Ovo se i9 kao je prenapuhano kao i sa vecinom zahtjeva za pc igre. Ako kupis dobre komponente, miran si minimalno 5 godina.

    • Hadvar

      @Hadvar, 24.06.2023 - 15:12

      Pise i na plotu, pa ne znaci da je sve istina. Ako ti je do maksimalnog dozivljaja u gamingu, onda nisi trebao preci na konzolu.

    • kebbab

      @Hadvar, 24.06.2023 - 17:33

      Ne razumeš, maksimalan doživljaj je nekome i zasigurano 60fps-a.

    • BlackNapster

      @kebbab, 25.06.2023 - 10:35

      Nije bitno da li je nekome dovoljno 60fps za maksimalan dozivljaj, bitno je da se standardi maksimuma postavljaju iskljucivo na pc-u i da to zasigurno nije 60fps.

    • MAJSTOR RINGO

      @BlackNapster, 25.06.2023 - 11:09

      Naravno, niko ne ocekuje da te standarde sprovode konzole, ako zelis ultra mega giga dozivljaj, i ako ti je gaming prioritet i hobi number one u zivotu, ako imas uslova, zasto da ne, podrzavam kupovinu high end kompa od nekoliko hiljade evre. Ako pak neko zeli neki casual gaming, tu su konzole👍

    • Stecajni_upravnik

      @MAJSTOR RINGO, 25.06.2023 - 11:56

      Velika vecina konzole igra na tv gde je standard 60hz pa nema ni razloga za izvodjenje igre na preko 60fps. Kada i ako tv standard bude 120hz, konzole ce to ispratiti, nema sumnje. Izvodjenje na 120fps bi povecalo drasticno cenu konzole ( hardware ) sto im se ne isplati👍

    • MAJSTOR RINGO

      @Stecajni_upravnik, 25.06.2023 - 14:06

      Da, slazem se, polako se ide ka nekom standardu od 120hz. Ali i taj mod od 120 fps gotovo nikad se ne postigne, uglavnom je to oko 80-90 do 100 fps. A da bi se to postiglo rade se debeli graficki kompromisi, uglavnom su to MP naslovi koji objektivno izgledaju smecasto. Po meni dobar razlog je i tv koji podrzavaju VRR je eto da mozes u quality modu imati 40 umesto 30 fps. Sto je malo fluidnije. Zato sto se tice gejminga i drugih stvari, sport, filmovi , mislim da je OLED najbolji izbor👍

    • monacor

      @Hadvar, 24.06.2023 - 15:15

      Igrao sam HL2 i FarCry na ptoc intel pentim 1.1 GH, 256 RAM i 128 GB grafici koja je imala 32bita ili manje, ne sjećam se. Išlo je bez problema, uživao sam, bilo mi žao kada sam završio.
      Danas igram na jako dobroj mašini, sve ide u ultra, i nemam ni izbliza onaj doživljaj da me igra zalijepi za stolicu.
      Hoću da kažem, nisu najjače komponente u računaru formula za sreću i uživanje u gamingu. Razumiće me starija raja sigurno.

    • Daky_13

      @monacor, 25.06.2023 - 14:56

      Tajna je u mladosti

    • Bronson

      @Hadvar, 24.06.2023 - 21:16

      Sta je za tebe maximum dozivljaj? To sto ces imati 74fps umesto 60fps? Igram ceo zivot i milion puta sam se uverio koliko oficijalni zahtevi nemaju veze sa vezom i znam da to znaju i svi drugi gejmeri, tako da ne znam o cemu ti pricas.

    • Bronson

      @Bronson, 25.06.2023 - 19:36

      Hahahah nek si ti meni pravi gejmer.. Ako si ti gejmer sa takvim razmisljanjem ja prestajem da se izjasnjavam kao takav.. Bolje bi ti bilo da naucis kako funkcionisu “preporuceni zahtevi” i kako ih developeri izvlace a koliko su realni u praksi. 🤣

    • Cro legend

      @Hadvar, 26.06.2023 - 16:51

      Nemoj se sramotiti, mid range su ti dijelovi u konzolama, zato toliko i kostaju. I9 je samo naziv serije, moj Ryzen 7 je bolji od dosta starijih I9tki, iako me dosao 250€.

  • Enrubius

    24.06.2023 - 14:07

    Ima li tak neki demo za Ps5 osim MATRIXA?

  • zvoninjo

    24.06.2023 - 15:07

    Ma j…š grafiku.Dajte na dobre igre.Nije sve u grafici

    • monacor

      @zvoninjo, 24.06.2023 - 15:16

      Tako je kolega!!

    • mirkunjaaa

      @zvoninjo, 24.06.2023 - 15:47

      Ma grafika je na ps4 došla na neki optimum. (ne MAXIMUM!)
      Da su pametni ne bi gurali vizuale nego izvođenje i optimizaciju.
      Ne bi ljudi ni tražili bolje da se sve izvodi glatko ali jbg ko bi onda kupova ove preseranse od komponenti.
      Čekaj da se umjetna inteligencija uključi u proizvodnju, svaki tjedan ćeš imat nešto novo 🤷🏼‍♂️

    • monacor

      @mirkunjaaa, 24.06.2023 - 17:39

      Ja bih odavno prešao na konzolu (doduše i imam jedan ps4, djeca se igraju), ali je problem što sam loš u pucačinama sa džojstikom, obajatilo se 😄

    • mirkunjaaa

      @monacor, 25.06.2023 - 09:29

      A jebo to, sve se nauci 😁
      Pa ne igras za pare, hehe.
      A doduse na xboxu stvarno dosta igara podrzava misa i tipkovnicu.
      Za ps nisan siguran ali u svakom slucaju nije to toliki problem.

    • Duanador

      @mirkunjaaa, 26.06.2023 - 09:00

      Jest jest. I onda izasla spiderman igra bila i ljudi digli citav internet jer lokve vode na ulici ne izgledaju realno. Danasnjim igracima nemozes udovoljitni da izadje nevidjeno dobra igra. Uvijek ce biti onih koi kazu ( Super je igra i sve ali jbg. Minus od mene jer kada uzmem teleskop nevidim kratere na mjesecu.)

    • Lazy

      @zvoninjo, 26.06.2023 - 09:30

      Yep, potpisujem.

  • Stecajni_upravnik

    24.06.2023 - 15:42

    Da li mi se cini ili fokus sa gpu prelazi na cpu?

  • mirkunjaaa

    24.06.2023 - 15:42

    A prijatelju moj još 2008. san otkanta pc zauvik.
    Odigran kadkad retro atrategiju kakvu na laptopu ostalo konzole.
    To jednostavno smisla nema. Ok ljudi se vole oduvik preseravat bilo sa komponentama, bijesnim autima itd ali za nikakav revolucionaran doživljaj svako malo keširat nebulozne pare blago rečeno glupo.
    Da se ogradin, ko može i to mu je gušt neka ali ja ne. 🤷🏼‍♂️

  • Apocalypse4987

    24.06.2023 - 17:41

    Je, to je vrijedilo za prve 2 generacije konzola, sad ti dođe ka PC. Kupi bolji SSD, bolji kontroler, bolju tv, pa još vojsku dodataka tipa VR, svaki mjesec dana izađe neki novi vrag. I naravno, svaka konzola ima 2-3-4 varijante, neke izađu ubstartu, neke nakon godinu dvi. Da se razumimo možeš igrat i sa osnovnim opremom, ali također to vridi i za PC

    • vragec25cro

      @Apocalypse4987, 25.06.2023 - 00:25

      Ne mora biti ako ne ciljas na high perfomance.Recimo mene trenutni pc dosao duplo manje od ps5 i xbox series x,a vrti ono za kaj je slozen Euro truck simulator 2,cs go i lol.Za 300 euri kolko me ispao sasvim ok radi,a za novije igre mi konzole

    • Bronson

      @vragec25cro, 25.06.2023 - 06:44

      Ma gluposti zive, zamisli da imas lupam I7 13700k uparen sa RTX 3080 pa na gore, obrnulo bi ovo na ultra u 60+fps zasigurno. Kakav crni I9 i to jos pod minimalno, to se povecava i kod standardnih igara a kamoli kod ovakvih demo prezentacija..

    • Bronson

      @Bronson, 25.06.2023 - 19:40

      Haha vidi ti njemu konfiguracije i sa kim ja vodim polemiku o i7, I9 i RTX-icama.. 🤣🤣🤣

    • Bronson

      @Bronson, 25.06.2023 - 22:01

      Ako ti tvrdis da imas iskustva svaka ti cast, momak se izjasnjava kao da nije PC gamer ali ima iskustva o istom. Dosao si juce na portal mogao bi malo postovanja da imas prema starijim clanovima i da ne pises budalastine. Uozbilji se momak i bolje se edukuj o funkcionalnostima odredjenih komponenti i po kom principu rade, blebeces tu o I9 i I7. Preporuceni zahtevi se izvlace iz raznih faktora kojima raspolazu developeri i na kojima testiraju, nece sigurno da testiraju na svim mogucim konfiguracijama i uvek se preuvelicavaju, pritom se na taj nacin navode ljudi da kupuju nove komponente i tako se razvija industrija. I7 poslednje generacije uz adekvatan ostatak ce obrnuti sve igre na ultra pa i ovu. Da je drugacije ti na tom tvom jadnom racunaru ne bi mogao da pokrenes ni tetris. Lp

    • Bronson

      @Bronson, 26.06.2023 - 13:47

      Bravo, ne znam samo zasto postoji ODGOVORI pored svakog komentara ako je tako kako kazes, bistri momce.. Ni vragec ne zasluzuje postovanje koliko vidim, covek je ovde pre nego sto si ti za internet saznao. Razgulio sam te.

    • vragec25cro

      @Bronson, 26.06.2023 - 01:47

      Rekoh ako ne ciljas na max ko ja kod pc jer mi za to sluze konzole

    • Bronson

      @vragec25cro, 26.06.2023 - 07:09

      Ma naravno, gejmer je osoba koja igra igre na bilo koji nacin i koja ima znanje o istom a ne kako kaze doticni da moras da imas sve najskuplje komponente da bi bio pravi gejmer.. Ovo za ETS 3 ne znam kako si skupio hrabrosti da mu komentarises, nisam ni video taj komentar ne verujem sta je napisao momak… 😆

    • vragec25cro

      @vragec25cro, 26.06.2023 - 01:50

      Da si na pc znao bi da je Euro truck simulator 2 live service i ne bi pricao gluposti.Normalno da moja konfa ne vrti na max,al koga briga ako ja s tim zadovoljan,bitno da vrti

    • vragec25cro

      @vragec25cro, 26.06.2023 - 15:52

      Zasto ne bih trebao komentirati takve teme gdje pises da ti pc stalno izvlaci novac iz džepa a ne mora biti kako u mojem slucaju.Kako napisao za ono sta igram na pc mi dovoljan pc koji slozio za 300euri a za ostalo su mi konzole 🙂 Tako da koristim i jedno i drugo za sitni novac

  • anonimikus

    25.06.2023 - 17:36

    Upravo isprobao, moj i7-6950X 10/20 se baš i nije preznojio na 40setak stupnjeva 🙂

  • Zvonimir Komar

    26.06.2023 - 08:07

    Core i9 moze znaciti jako puno stvari….raspon performansi preko 50%, a sve je i9. S drugebstrane, ako obicna 2080, sto je danas nekakav low-end ili max lower midrange moze ovo ok pokrrtati, onda je unreal engine 5 izrazito dobro optimiziran.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?