HCL.HR

Red Dead Redemption 2 predvodi listu nominacija za GDC Awards

Zoran Žalac 05.01.2019.   •   70 komentara   •   Industrija videoigara


Otkrivene su nominacije za najbolje igre 2018. u izboru samih tvoraca igara. Nagrade će biti uručene na GDC konvenciji u trećem mjesecu.

Jučer smo pisali kako igra Return of the Obra Dinn dominira nominacijama Independent Games Festivala, a sada sličnu situaciju imamo i kod nešto veće dodjele nagrada – GDC Awardsa. Naime, u deset kategorija čije će pobjednike birati sami proizvođači igara, izrazito dominira Rockstarov hit Red Dead Redemption 2 s ukupno sedam nominacija (u sedam kategorija u kojima je mogao biti nominiran).

Red Dead Redemption 2 već je odnio hrpu nagrada, ali zanimljivo je kako su nagrade za igru godine uglavnom išle drugim naslovima. Tako je, između ostaloga, bilo i u našem Zlatnom Dabru gdje je RDR 2 osvojio najviše individualnih nagrada, ali one najprestižnije nije.

Među ostalim nominacijama nema velikih iznenađenja jer prevladavaju poznate igre. Jedino manje iznenađenje jest Florence, mobilni naslov koji je nominiran za najbolju mobilnu igru, najinovativniju igru, najbolju debitantsku igru i najbolju priču.

Evo pune liste nominacija:

Najbolji zvuk

  • Celeste (Matt Makes Games)
  • Red Dead Redemption 2 (Rockstar Games)
  • God of War (Sony Santa Monica / Sony Interactive Entertainment)
  • Marvel’s Spider-Man (Insomniac Games / Sony Interactive Entertainment)
  • Tetris Effect (Monstars and Resonair / Enhance)

Najbolja debitantska igra

  • Polyarc (Moss)
  • Mountains (Florence)
  • Nomada Studio (Gris)
  • Villa Gorilla (Yoku’s Island Express)
  • Sabotage (The Messenger)

Najbolji dizajn

  • Marvel’s Spider-Man (Insomniac Games / Sony Interactive Entertainment)
  • Celeste (Matt Makes Games)
  • Into the Breach (Subset Games)
  • Red Dead Redemption 2 (Rockstar Games)
  • God of War (Sony Santa Monica / Sony Interactive Entertainment)

Najbolja mobilna igra

  • Alto’s Odyssey (Snowman)
  • Florence (Mountains / Annapurna Interactive)
  • Reigns: Game of Thrones (Nerial / Devolver Digital)
  • Holedown (Grapefrukt Games)
  • Donut County (Ben Esposito / Annapurna Interactive)

Najinovativnija igra

  • Red Dead Redemption 2 (Rockstar Games)
  • Florence (Mountains / Annapurna Interactive)
  • Nintendo Labo (Nintendo EPD / Nintendo)
  • Tetris Effect (Monstars and Resonair / Enhance)
  • Return of the Obra Dinn (Lucas Pope / 3909)

Najbolja priča

  • Florence (Mountains/Annapurna Interactive)
  • God of War (Sony Santa Monica / Sony Interactive Entertainment)
  • Marvel’s Spider-Man (Insomniac Games / Sony Interactive Entertainment)
  • Return of the Obra Dinn (Lucas Pope / 3909)
  • Red Dead Redemption 2 (Rockstar Games)

Najbolja tehnologija

  • Marvel’s Spider-Man (Insomniac Games / Sony Interactive Entertainment)
  • Assassin’s Creed Odyssey (Ubisoft Quebec / Ubisoft)
  • Forza Horizon 4 (Playground Games and Turn 10 Studios / Microsoft Studios)
  • God of War (Sony Santa Monica / Sony Interactive Entertainment)
  • Red Dead Redemption 2 (Rockstar Games)

Najbolji vizualni prikaz

  • Gris (Nomada Studio / Devolver Digital)
  • Marvel’s Spider-Man (Insomniac Games / Sony Interactive Entertainment)
  • God of War (Sony Santa Monica / Sony Interactive Entertainment)
  • Return of the Obra Dinn (Lucas Pope / 3909)
  • Red Dead Redemption 2 (Rockstar Games)

Najbolja VR/AR igra

  • Budget Cuts (Neat Corporation)
  • Beat Saber (Beat Games)
  • Tetris Effect (Monstars and Resonair / Enhance)
  • Moss (Polyarc)
  • Astro Bot Rescue Mission (SIE Japan Studio / Sony Interactive Entertainment)

Igra godine

  • Red Dead Redemption 2 (Rockstar Games)
  • Return of the Obra Dinn (Lucas Pope / 3909)
  • Marvel’s Spider-Man (Insomniac Games / Sony Interactive Entertainment)
  • Celeste (Matt Makes Games)
  • God of War (Sony Santa Monica / Sony Interactive Entertainment)

Označeno sa: ,

Komentari (70)

  • Graveland

    05.01.2019 - 15:15

    Gdje nadjose Marvel’s Spider-Man za igru godine svasta xD

  • vragec25cro

    05.01.2019 - 15:22

    Ode gaming u k…(kad rdr 2 u tolko kategorija nominiran) 🙂

    • Haris Avdic

      @vragec25cro, 05.01.2019 - 16:48

      Nažalost tako je, 2018 godine samo dvije igre su držale monopol u svim kategorijama a to su Rdr2 i GOW.

    • vragec25cro

      @Haris Avdic, 05.01.2019 - 17:12

      Istina.Gow još nisam probao pa nemogu suditi,ali rdr 2mi je totalno prosječna kopija gta5 na divljem zapadu

    • Graveland

      @vragec25cro, 05.01.2019 - 19:51

      Da se ne pominju elementi plagijarizma price iz mnogih manje poznatih kaubojaca i kaubojskih serija.

    • vragec25cro

      @Graveland, 05.01.2019 - 20:33

      Istina,a još k tome pun klišeja.Da ne pričam o selidbi koja me podsječa na twd i romeo i julija(penelope misije)

    • StJimmy90

      @vragec25cro, 07.01.2019 - 10:09

      Argumenti u kontekstu plagijata i klišeja ti ne stoje. Prvu stvar koju moraš uzeti u obzir jest da je RDR2 trenutno jedina dobra igra western tematike. Druga stvar, koliko sam ja upoznat, postoje možda tri – četiri naslova western tematike unazad 15 godina koje vrijedi odigrati.
      Zašto ti to govorim? Pa zato što iz perspektive ljubitelja westerna, mi to i želimo. Mi želimo reference na kultne scene iz westerna. Ako si primjetio onaj famozni “fijuk” metka koji možeš čuti u westernima, nasmiješim se od uha do uha svaki put kad ga čujem u red deadu.
      Na kraju krajeva, Tarantino snima filmove u koje ubacuje scene iz kultnih filmova. Jer je veliki filmoljubac, a ne plagijator.
      S obzirom da igre western tematike možeš nabrojati na prste jedne ruke, pusti nas ljubitelje westerna da uživamo u klišejima. Da svake godine izađe jedan western naslov onda bi mi smetalo. Ovako uživam u igri koja je po mom osobnom mišljenju i s isključenom nostalgijom, najbolja igra koju sam igrao…

    • blacklist0907

      @StJimmy90, 07.01.2019 - 11:02

      Sve si reko

    • vragec25cro

      @StJimmy90, 07.01.2019 - 14:51

      Nisam mislio na klišeje koji se tiču divljeg zapada(normalno da če ih biti kad igra o divljem zapadu),nego na priču.Svi to uzdižu u nebesa kao najbolja priča,a meni ništa posebno(baš zbog tih referenci koje me podsječaju na neke druge priče(ne mislim na ww).

    • Darac83

      @Graveland, 05.01.2019 - 23:54

      ?

    • Graveland

      @Darac83, 06.01.2019 - 16:27

      Smajli koji place je dobar kontra argument.

    • Darac83

      @Graveland, 06.01.2019 - 18:42

      Smajli što kritiziraš wild west igru što koristi wild west klišeje…

    • Graveland

      @Darac83, 06.01.2019 - 19:01

      Nigdje nisam napisao da rdr2 koristi WW kliseje

    • Darac83

      @Graveland, 06.01.2019 - 20:04

      Ok, nisu klišeji nego “plagijati priča iz manje poznatih kaubojaca i kaubojskih serija”. ?

    • Graveland

      @Darac83, 06.01.2019 - 20:44

      Da valjda znas razliku izmedju plagijarizma i klisea.

    • Darac83

      @Graveland, 06.01.2019 - 23:05

      Ok, neda mi se fajtat semantikom, neka ti je.

    • Graveland

      @Darac83, 07.01.2019 - 08:37

      Nije neka mi je plagijarizam i klise uopste nisu sinonimi…

    • Darac83

      @Graveland, 07.01.2019 - 11:48

      Kolega Vragec je koristio rijec “klišej” koju sam zabunom pripisao tebi i ti si se ulovio sad ko “pijan plota”. Al ajd, ako inzistiraš; uzimanje inspiracije i ideja od drugih je normalna stvar i to radi apsolutno svaki mediji u svakoj tematici i apsolutno svakom obliku (neznam kako inače definirati tvoju frazu “elementi plagijarizma?). Plagijat je puno teži oblik i, koliko znam, kažnjiv je ako se dokaže. S obzirom da R* nitko nije tužio, znači da plagijata nema.

    • Graveland

      @Darac83, 07.01.2019 - 11:50

      Samo zato sto je rasprostranjeno ne znaci da je to prihvatljivo ili normalno.To sto niko nije tuzio rdr2 ne znaci da nepostoje elementi plagijarizma.

    • Darac83

      @Graveland, 07.01.2019 - 12:35

      Ok, posramljeno podvijam rep i napuštam raspravu. ?

    • Graveland

      @Darac83, 07.01.2019 - 12:39

      Svasta

    • Darac83

      @Graveland, 07.01.2019 - 15:41

      Jednostavno neznam kako dalje raspravljat jer si s definicijom “elementi plagijarizma” obuhvatio apsolutno sve sto danas postoji… ?

    • blacklist0907

      @vragec25cro, 06.01.2019 - 12:10

      Koji si ti lik… Aj odi igrat fortnite

    • vragec25cro

      @blacklist0907, 06.01.2019 - 22:41

      Rekao bih ti nešto za fortnite i odgovor,ali ne želim biti nepristojan. :p

    • blacklist0907

      @vragec25cro, 07.01.2019 - 11:06

      Ne znam sta bi ti pametnog reko… Sta cemo sad pljuvat i developere za koje bi htjeli da su svi takvi.. Da se na igri stvarno radi do kraja i da se izbaci gotov proizvod… Game of the year

    • Darac83

      @vragec25cro, 05.01.2019 - 23:53

      Kolega, tvoja mržnja prema ovoj igri već poprima elemente patologije. Ili si jedan od onih koji misle da su kul ako mrze ono što većina voli… Ne želim vrijeđat, ali nema RDR 2 teme gdje nisi popljuvao igru koja je dobila odlicne ocjene recenzija i korisnika…

    • vragec25cro

      @Darac83, 06.01.2019 - 01:25

      Po čemu mržnja?Gdje sam ja rekao da je igra loša?Napisao sam samo hrpu stvari u igri koje su istinite i zbog koji ne mislim da je igra tolko dobra kolko ju svi hvale 🙂

    • Darac83

      @vragec25cro, 06.01.2019 - 15:36

      Pa izjava da “ode gejming u k…” jer je RDR pokupio silne nagrade dosta govori o tome sto mislis… S druge strane kolega argumentira da je igra western tematike puna western klišeja?! ? Zbilja vam ponestaje streljiva ljudi…

    • vragec25cro

      @Darac83, 06.01.2019 - 16:39

      Najbolji vizualni prikaz,najinovativnija igra,najbolji dizajn,igra godine(za zvuk nisam siguran na šta misle,ako misle na soundtrack niti to nije nešto).Mislim ovo 2018 rdr2niti ne izgleda nešto previše prekrasno naspram nekih drugih igara,inovatiavn po čemu?Jedino inovativno guljenje životinja i stavljanje na konja(to mi se svidjelo najviše,dok mi nije dosadilo nakon 20-30 živina),najbolji dizajn-lol pa osjčaj mi je cijelo vrijeme koda igram gta 5 iz 2013(random eventi,gameplay,ikone za misije,čak i boja misija).Priču smo več spomenuli gore šta u njoj ne valja.Alievo detaljnije.SPOILER ALERT Prestao sam ju pratiti nakon nekih 50% zbog :reče artur na početku mama otišla živio s ocem nije bio dobar otac mlad otišao od kuče(gdje sam to več ču?90% filmova gdje su negativci glavni likovi),one misije s penelope koda gledam romeo i julija,čak imaju i balkanca koji eksprimentira sa strujom(nikola tesla),selidba kampa koda gledam twd od druge sezone(dođu malo se druže i pomažu lokalcima,makljaža i selidba i tako do sad 4puta),švabo židov kamatar(LS),baba zaljubljena u dutchazbog toga ih otkuca pinkertonima jer ju on neželi niti pogledati(od Santa barbare skoro svaka sapunica ima takvu babu),Dutch vođa bande(na njega su lagano mogli staviti facu od Rcka iz twd jer svaki puta kad on nešto priča koda gledam ricka(kad netko umre malo žali ,pa kaže bit čemo nadalje jači i pametniji,pa samo još ovo,pa samo još ovo i uvjek im se sve izjalovi).Sad sam na nekih 70% igrao zadnji putza blagdane(izgubio volju),Do20%-30% igrao i radio sve šta su stavili u igru,ali dosadilo zbog previše uloženog posla za par tonica,ili jelo,ili novac koji je skoro pa nepotreban u igri.(poslje prve pljačke imaš ga ipreviše),za novac upgrejdao kamp do maximum da bih dobio partonica i pivu(lol),za kože upgrejdao večinu(odustao jer nema nikakav reward),prejašem pola mape na misiju gdje označena i onda me pita jel želim pomoči(aloooo pa nebi jahao pola mape da ne želim).Pomeni dobar puno bolji format priče ima stari fc 4(ne mislim na priču nego kakomju možeš završiti i donositi odluke koje mjenjaju tijek priče).Kad je izašao rdr2 (i prije) to se hvali to se veliča to ocjene koda je remek djelo kad ono prosječna igara(zbog navedenih gor i ako si čitao i prije razloga).Zato se je bunim na rdr 2.Jer prodaju muda pod bubrege,a kolko vidim nisam niti jedini.I onda nakon svega toga mislim:ako je to sve tako dobro,a oni stavili rdr2 u tolko kategorija(nakon odigranih 70% meni je prosječna igra na početku kad došli u Valentine čak i zabavna)kakve su nam onda tek loše igre i šta nam nosi budučnost gaminga.Jer kad je nešto u nekom trenutku popularno,nastane hrpa loših kopija(wow-hrpa mmorpg,owerwatch-hrpa sličnih igara i sad zadnje day z,h1z1 i pubg fortnite ostale kopije).ima igara koje sam odigrao po par tisuča sati,ali niti jednoj nebi dao ocjenu preko 80,95 znači da je več skoro savršenstvo a to rdr2svakako nije.Neznam jel ti sad jasnije.P.S isprike na pravopisu

    • bozicni_zeko

      @vragec25cro, 06.01.2019 - 16:49

      Igra mi je dobra ali slažem se sa navedenim manama. Pogotovo oko ekonomije se slažem. Loša je inače a u online komponenti užasna. I uvodna misija za online je naporna i niti malo interesantna. Kampanja, nakon glavne kampanje je samo copy paste uz par mehanika na razini Farming simulator igre- govorim o jednostavnosti tih dosadnih mini misija. Kraj je ok, ništa više. Ali igra je u odnosu na skoro sve druge vrh.

    • Darac83

      @vragec25cro, 06.01.2019 - 17:40

      A ok… Nećemo ulazit u još jednu raspravu. ? Navedi mi BILO KOJU igru ikad izbačenu, pogotovo tebi najbolje, a ja ću ti izlistat 39 mana i klišeja bez problema, ako se samo na mane fokusiram. Mene samo smeta što nikad na temu RDR ne napišeš nešto tipa “meni nije ništa posebno”, nego ono “gejming ode u k…” i onda izlistavaš sve mane i klišeje koje si pronašao u igri (iako si gore navedene neke fulao).

    • vragec25cro

      @Darac83, 06.01.2019 - 19:26

      Sviđa mi se lov,mapa dosta ljepo izgleda i zanimljiva za istraživanje,ima dosta side aktivnosti ,wild west,to su sve plusevi i zbog čega mi se svidio rdr2.(samo što dosta toga pada u vodu zbog nedorađenosti nekih segmenata igre).Nisam ja nigdje rekao da je igra loša(nego sam nabrojio mane koje mi ubile doživljaj).Ne kažem da je loša,nego da nije tako dobra kako ju hvale.Odigrao sam hrpu igara s hrpu mana i zato kažem da još nije napravljena igra koja bi mogla dobiti ocjenu preko 80-85.Ali evo nekih koje mi ostale u ljepom sječanju: Black,Destroy all humans,cod 2:bro,urban chaos,super mario klasični,jb golden eay 64,midnight club,far cry 1 i sve verzije do fc2(fc 2 mi se nije svidio),prehistoric,centurion,rome total war(prvi),black hawak down,age of conan,fc 3 i 4,gta 3-san andreas i gta 5,max payne 1 i 2,mount &blade,fable,oblivion,falout new vegas,fletout 2,forza motorsport 4,minecraft,ark i conan exiles.To su je velika večina koje mi ostale u ljepom sječanju.(i da sve imaju svoje mane)

    • Hellblazer

      @Darac83, 06.01.2019 - 11:09

      A možda je čovjek jednostavno imao veća očekivanja od igre koja se nisu ispunila, pa sada navodi aspekte koji su ga razočarali.

    • funky0308

      @Darac83, 06.01.2019 - 16:50

      Bas sam poceo igrati RDR2 i koliko za sada vidim – odradili su strasan posao. Od rezije, scenarija, svjetlosti koja je genijalna, samog svijeta i slobode u tom svijetu..ma odlican je. To sto se neke stvari cine kao klisej ili kao nesto sto se vec pojavljivalo u njihovim igrama po meni uopce nije losa stvar. Koji to ljubitelj westerna ne bi zelio uci u neku od kultnih situacija i scena iz westerna? To sto neki ne vole wild west i tu tematiku postaje vec lagano zamorno pa se bolje ni ne obazirati. Igra je odradjena vrhunski, a tema i prica ce se nekima svidjeti, a nekima, ocito ne… sto nikako ne umanjuje sve ono sto je RS u osam dugih godina odradio.

    • moordrak

      @funky0308, 07.01.2019 - 00:25

      Znaš ti onu Funky, od šume ne vidiš drvo. Takav je RDR2. Vidjeti ćeš nakon 60-70 sati ingame o čemu ekipa priča. Početno oduševljenje je brzo splasnulo. Nije stvar u voljenju ili ne voljenju žanra westerna nego u nedostatku osjećaja postignuća ingame nakon puno sati uloženog truda. Jako se puno vremena izgubi na otkrivanje tople vode i komponenata potpuno nebitnih za tijek igre. Naslovu ovakvog profila to se nebi trebalo tolerirati. Nije ovo jedina igra koji pati od problema beskorisnog gomilanja. Sve je ovo R* mogao odraditi bez tolike, po meni nepotrebne širine. Nažalost, meni je RDR2 umjesto da bude daljnjim prelaskom sve bolji i bolji počeo biti upravo suprotno: sve dosadniji i naporniji. Iskreno, uopće me ne zanima što će se dogoditi na kraju sa glavnim protagonistima jer se nisam uspio povezati sa njima i to je za mene kardinalni promašaj ljudi koji su pisali priču. Ovaj put se u potpunosti slažem sa onim što je napisao vragec25cro.

    • Zoran Žalac

      @moordrak, 07.01.2019 - 10:47

      Meni je recimo ok to što nema osjećaja postignuća na kraju. Već se i sam Arthur pred kraj pomiri s time pa spašava što može. Da, većina stvari oko sustava reputacije i doprinosa kampu praktički nema posljedice, ali ne osjećam se izdanim što mi je igra na kraju sve otela i što mi je novac bio besmislen. Epilog je full spor i dosadan, ali ne mogu se oteti dojmu da je moralo biti tako jer igrivi lik počinje živjeti životom koji nije za njega. Ako ništa, bio sam sasvim sinkroniziran tada s likom – nisam htio kupiti govna po staji, pa ja igram RDR – igru o revolveraškim obračunima n stuff. Ali baš kroz tu tjeskobu razumiješ lika i zašto on kasnije ne može pustiti prošlost nego mora izvršiti osvetu.

    • moordrak

      @Zoran Žalac, 07.01.2019 - 20:53

      Vidiš, ja mislim kako bi mehanike unutar igre morale bi biti u funkciji priče. Ako mehanike krenu biti naporne, dosadne i na kraju se ispostavi da su kompletno nepotrebne te da niti jedan način ne utječu na konačne događaje, onda je to za mene promašeno i izgubljeno vrijeme. Duboka psihološka analiza je još nešto čime se ne želim opterećivati u sadržajima koji mi služe za zabavu, pogotovu ako taj proces traje desetcima sati. Možda sam samo površan, a možda su u šumi. Jednostavno, ne. Nije to to. Mislim da bi općenito mnogi devovi igara morali naučiti nešto od pisaca bestselera. Autori takvih djela jako dobro znaju kako zaokupiti čitaoca i držati ga u neizvjesnosti kroz stotine stranica. RDR2 funkcionira na način šok…ništa….šok…ništa…šok…ništa i tako se gradi priča. Nemam volje pratiti takvu fabulu. Otprilike na isti način funkcioniraju mnoge televizijske serije danas. Kada poslažeš sve dobre i zanimljive trenutke na hrpu, dobiješ možda desetak sati prave, intenzivne priče. Sve ostalo je proljev. No istina, nismo svi isti i ne volimo svi iste stvari zato vodimo sada ovu raspravu. Nakon svega rečenog, mogu slobodno reći kako me RDR2 pomalo razočarao. Nisam to očekivao ali eto. To je moje mišljenje.

    • funky0308

      @moordrak, 07.01.2019 - 20:32

      Ma kuzim ja sto ekipa govori, zapravo se mogu i sloziti s time i u jedinici, takva je meni i jedinica bila, bas zbog toga i gledam vise taj “tehnicki dio igre” koji su prepoznali i ostali kroz nagrade. Ja se u takvim igrama pogubim, gubio sam se i u jedinici ali bez ibzira na sve to, za sada uzivam u igri i planiram je igrati dok mi ne dosadi (makar to bilo i nakon pet sati). Tako i igram sve ove nove i moderne igre, rijetke su one u kojima izdrzim do kraja i to bas iz razloga koje navodis – nema tog zadovoljstva. Za sada mi je u RDR2 veci problem lag u kontrolama, ne znam da li je to netko primjetio i da li to i drugima smeta, nije to klasicni lag ili neka greska u igri, jednostavno mi je nekako sve sporo oko kontrola i cudno, pogotovo na konju. OK, kroz postavke se da “ubrzati” kontroler ali i dalje to nije to i bas zato takve igre i igram na PCu s misem i tipk. pa se nadam da cu i ovu uskoro. Da skratim, za sada mi je igra OK i igram je dokle mi se igra ali opcenito nam igre idu u krivom smjeru i ni malo mi se to ne svidja (vec dulje vrijeme) samo da je veliko, da je vece od konkurencije i da je spektakl. Hvala Bogu RockStar zna svoje svjetove uciniti zanimljivima pa su misije i side misije zanimljive i ne dosade brzo. Vidjeti cemo kako ce se zavrsiti ali za sada je OK.

  • Tony77

    05.01.2019 - 15:23

    GOW ???

  • blacklist0907

    05.01.2019 - 16:21

    Totalno zasluženo

  • loki123

    05.01.2019 - 16:22

    Mislim da im je ona najvažnija nagrada (zlqtni dabar) stigla tak da se uopće više ne zamaraju drugim nagradama?

    • loki123

      @loki123, 05.01.2019 - 16:23

      Zlatni*

  • Toma_HR

    05.01.2019 - 16:23

    Jedino mi nije jasno kako može RDR2 biti nominiran u kategoriji najbolja priča?

    • Darac83

      @Toma_HR, 05.01.2019 - 23:56

      Nije ti jasno jer: a) nisi odigrao igru uopće ili b) preletio si kroz misije u 10 dana…

    • vragec25cro

      @Darac83, 06.01.2019 - 01:31

      Priča puna klišeja.Neorginalna na mahove čak i prenaporna.(ne mislim da je dobra pa naporna nego ima situacija kad dođm u kamp,likovi iz kampa žele mi nešto reči i ja tako dugo nemogu ništa napraviti sve dok oni ne završe svoj monolog),želiš još primjera?Penelope priča tipični romeo i julija s happy endom,kam i selidbe kao twd.dođu sve u redu malo pomažu susjedima,nastane makljaža pa selidba i tako do sad več 3puta.P.S. ispričavam se na gramatici,tek sam na 70% igre.

    • Zoran Žalac

      @vragec25cro, 07.01.2019 - 10:54

      Klišej je zato što i u Walking Deadu ima kamp koji se seli? Možemo li isto tako reći da je Schindlerova lista klišeizirana priča jer ima Naciste kao i hrpa drugih filmova o 2. svjestkom ratu?

    • vragec25cro

      @Zoran Žalac, 07.01.2019 - 14:55

      Ne.Nego meni priča nije nešto baš zbog takvih stvari,i na kraju mi ispada (baš zbog tako nekih sitnica,več viđeno)nezanimljiva i puna klišeja.Ništa novo.drugačije i revolucionarno.

    • vragec25cro

      @Zoran Žalac, 07.01.2019 - 15:00

      P.S. stvarno bi dobro došlo text edit.Schindlerova lista je jedan od najboljih filmova 20 stolječa i ne može se uspoređivati s bilo kojim filmom ww2 žanra(a mislim da sam pogledao barem 70-80% filmova o židovima,nacistima i ww2).

    • Toma_HR

      @Darac83, 06.01.2019 - 08:46

      Točan odgovor je c) igru sam prednaručio i igrao je mjesec dana. Očarala me grafika, detalji, živi svijet i puno toga ali priča je dosadna (da ne spoilam), kako je i vragec rekao prepuna klišea a 90 % dijaloga u kampu naporno. Epilog sam odigrao samo da dovršim priču jer je katastrofalan. Sve je to naravno – samo moje subjektivno mišljenje, ali koliko sam vidio po netu dijelim to mmišljenje sa velikim dijelom igrača.

    • moordrak

      @Toma_HR, 06.01.2019 - 15:58

      Ma pusti fanboyeve. RDR2 je daleko od loše igre ali da je naporan, naporan je, to se slažem.

    • Darac83

      @moordrak, 06.01.2019 - 18:43

      Povremeno je, slažem se…

    • blacklist0907

      @Toma_HR, 06.01.2019 - 12:12

      Kad je prica najbolja al treba shvatit

    • Toma_HR

      @blacklist0907, 06.01.2019 - 12:48

      Eto, srećom da si ti shvatio da sam ja glup pa ne mogu shvatiti. Ti si vjerojatno shvatio moralnu dubinu i dilemu oko ubijanja gramizljive babe nakon što su mrtvo hladno opljačkali banku i pobili tridesetak policajaca i par slučajnih prolaznika. Ali rasprava se ne vodi na nivou uvreda već argumenata, šta je tebi teško vjerojatno jer svaki tvoj komentar ima par riječi.

    • blacklist0907

      @Toma_HR, 06.01.2019 - 15:28

      Nisam reko da si glup nego je prica malo dublja nego se cini na prvu i naravno nije savrsena… Evo reci u kojoj je igri tebi najbolja prica bila pa da to prokomentiramo

    • Darac83

      @blacklist0907, 06.01.2019 - 15:39

      Upravo tako. Ljudi volite što hoćete i ne volite što nećete, ali ako spadate u onaj mizerni postotak kojemu je prica glupa, onda je do vas…

    • Toma_HR

      @blacklist0907, 06.01.2019 - 17:14

      Rekao bi Witcher 3, ali to je opće prihvaćeno pa nije zanimljivo. Ovu drugu ne želim spominjati jer bi se razvila tko zna kakva rasprava 🙂
      BTW – evo ideje portalu za anketu 🙂

    • Darac83

      @Toma_HR, 06.01.2019 - 15:41

      E vidiš, na primjeru babe se vidi da nisi shvatio poantu…

    • Toma_HR

      @Darac83, 06.01.2019 - 17:12

      Gramizljiva baba, koju bi i ja roknuo, bila je početak razdora i moralnog preispitivanja između dva bandita nakon stotine pljački, razbojstva i nedužno pobijenih. Razdor kulminira završetkom kako je završilo (da ne spoilam) ali kao što rekoh – ne treba biti genij da se zaključi jer je plitko. Molim te objasni mi dubinu i originalnost te priče? Ili možda stvarno nešto nisam shvatio.

    • Darac83

      @Toma_HR, 06.01.2019 - 17:53

      Hjoooj, neda mi se, al stvarno… ? Ratujem na dva fronta u ovoj temi i već ispadam kao Rockstarov plaćenik. ? Cijenim svačije mišljenje pa tako i tvoje, a osobno smatram da RDR zaslužuje svaku nagradu koju je dobio. I da nije dobio (kao što i nije uvijek), opet dobro. Jednostavno smatram da postoji skupina ljudi koja se namjerno nabrijala na traženje mana u igri jer im je cijeli hype išao na živce i sad pljuju. Naravno, postoji i druga skupina koja je toliko nahajpana i zaluđena činjenicom da je to Rockstar da mane i ne vidi…

    • Toma_HR

      @Darac83, 06.01.2019 - 19:32

      Apsolutno 🙂 Ja takodjer cijenim tvoje mišljenje. Ispada da sam neki hejter ili slične gluposti, u stvari sam ljut na Rockstar da su napravili tako lošu, dosadnu i šuplju priču u tako predivnoj igri. RDR2 ću igrati ponovo iz prvog lica, bez side-misija ali uživati u svijetu i grafici. Zar misliš da svaki drugi dan plaćam unaprijed 500 kn za igru? Godišnje prednaručim dvije- tri igre, sljedeća je Metro i ako ne bude na razini prve dvije isto ću biti kritičan – jer to mora biti naj, naj – sve ispod toga nije dovoljno dobro – kao i kod RDR2.

  • Vass

    05.01.2019 - 17:36

    Jedino mi nije jasno otkud AC Odessey u kategoriji Najbolja tehnologija?

    • Graveland

      @Vass, 05.01.2019 - 19:51

      *Najbolja tehnologija za izbjegavati

  • lliquid_

    05.01.2019 - 17:57

    Pa RDR2 ima svojih kvaliteta i po sveukupnom dojmu je definitivno 2. najj igra godine. Ali kao sto je vec dokazano GoW je jednostavno masterpiece 2018. i RDR2 ga nemoze skinuti s trona jer je GoW jednostavno bolji. Recimo samo da je GoW nekakav combo Messija i Ronalda dok je RDR2 uloga Neymara, tj. tzv The best of the rest.

    • Oblakoder

      @lliquid_, 05.01.2019 - 22:18

      Mozda sacekati da proglase pobednika?

    • lliquid_

      @Oblakoder, 05.01.2019 - 23:50

      mozda

    • Oblakoder

      @lliquid_, 06.01.2019 - 00:14

      Kazem ti to iz razloga jer sam ovde citao komentare tipa kako je RDR 2 za klasu iznad GoW i da prosto nisu uporedive. Ja cu ih svakako odigrati obe ali aj da sacekamo sve te silne goty nagrade i da onda proglasimo pobednika. Svakako je merodavnije misljenje struke nego bilo kog pojedinca 🙂

    • lliquid_

      @Oblakoder, 06.01.2019 - 01:17

      Imas pravo. Ja sam u vise postova naveo vise razloga zasto je GoW GOTY i iza toga stojim, ali naravno nemamo svi isto misljenje. Sada se nekako moje misljenje poklapa s misljenjem vecine ali ima jedan dio koji sada velica RDR2 i u nekim aspektima se i s njima slazem. Od izlaska igre sam fan oba naslova ali moja perspektiva nije najtocnija posto trenutno igram GoW a RDR2 sam upoznao samo preko interneta. Tako da cemo da vidimo,xaxax

    • Darac83

      @lliquid_, 06.01.2019 - 17:57

      Meni je zasad RDR vrh. Spidermana završavam i odličan je, ali ipak nedovoljno. GOW čeka zapakiran i bio bih presretan da potuče RDR jer bi to značilo da je zbilja genijalan… ?

    • lliquid_

      @Darac83, 06.01.2019 - 19:26

      Ako pogledamo na 2018. imamo visokobudzetne igre, tj. najiscekivanije igre godine. Ima ih par koje su nas jako iznenadile, i to su definitivno GoW, RDR2 & Spider-Man. Ima jos nekoliko jako dobrih, npr. CoD:BO4, AC:Odyssey i Far Cry 5, ali ima ih koje su malo razocarale. Npr. mislio sam da se BF5 biti uspjesniji. Uglavnom ako netko razmatra kupit neku igru koja pruza supp iskustvo preporucam GoW,RDR2 & Spiderman, a za ostale ako se nadje vremena, i para naravno,xD 😀

  • rajv0sa

    06.01.2019 - 15:34

    zasluženo ?

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?