Serija The Last of Us dodala je neke nove likove i promijenila jedno mjesto radnje
HBO je za nadolazeću seriju The Last of Us angažirao još četiri glumačka imena te su promijenili neke detalje originalne priče, u prvom redu mjesto radnje.
Serija The Last of Us još uvijek je u produkciji, a IGN otkriva kako se snimanju pridružilo još četvero glumaca. Odabrani su tako glumci za likove Henryja i Sama, braće koja u jednom dijelu priče prate Joela i Ellie. Henryja će glumiti Lamar Johnson, a uloga Sama pripala je Keivonnu Woodardu.
Uz njih će se u seriji pojaviti dva nova lika koje nismo vidjeli u samoj igri – Marlon i Florence. Njih se opisuje kao vjenčani par koji preživljava u divljini Wyominga.
To neće biti jedina promjena jer će priča o Henryju i Samu u seriji biti totalno drugačija nego u igri. U službenom opisu tako se navodi da će se braća skrivati od revolucionara koji im se žele osvetiti. Dok su ih Ellie i Joel u igri upoznali u gradu Pittsburghu, u seriji će to biti Kansas City. Dakle, dio radnje odvijat će se u totalno drugom dijelu Amerike.
Danilo Boljevic
11.08.2022 - 14:37Okej to nije toliko strasno, i dalje ima nade da nesto i valja
UsatiDusko
@Danilo Boljevic, 11.08.2022 - 14:39Nada umire zadnja.
DjokaBA
11.08.2022 - 15:14Nikada necu razumeti zbog cega se prave tako glupe promene u filmovima/serijama. Nikada necu zaboraviti kad sam gledao Game of Thrones i ocekujem da se pojavi Asha Greyjoy (oni koji su citali knjige znaju), kad se ono pojavljuje i predstavlja se kao Yara Greyjoy ?!! Zasto ?! Da li uopste postoji neko logicno objasnjenje za takvu glupost…
Zoran Žalac
@DjokaBA, 11.08.2022 - 15:38Ne znam za GoT specifično, ali promjene se generalno rade jer su mediji različiti i priče se pišu/pričaju drugačije ovisno o mediju. Način konzumiranja je drugačiji od medija do medija, svaki medij ima svoje specifičnosti, mogućnosti, pravila i ograničenja kojima se priča treba prilagoditi. Najbolji primjer bi bio kod Kojiminih igara, kad imaš “filmske” cutscene po pola sata, igračima to bude dosadno jer ne igraju igru nego ju gledaju. Sad zamisli da imamo epizodu The Last of Us gdje deset puta pratimo Joela kako gura kutije da bi se Ellie popela negdje, kako je to u igri bilo…
Fumer
@Zoran Žalac, 11.08.2022 - 16:03igra o guranju kontenjera do save i natrag sa dugim cutscenama dostojnima Kojime, a opet nekako igra desetljeća prema mnogima
Zoran Žalac
@Fumer, 11.08.2022 - 16:06Nisi shvatio što hoću reći. Guranje kontejnera može biti zabavno u igri (iako mislim da su u tlou malo pretjerali) jer ti daješ naredbu za to i razmišljaš što moraš napraviti da riješiš određenu situaciju. Gledanje lika kako svako malo gura kontejnere u seriji sigurno ne bi bilo zabavno jer to kao promatrač doživljavaš pasivno.
Fumer
@Zoran Žalac, 11.08.2022 - 17:11ma shvatio sam ja tebe, ovo je bilo blago bacanje hejta na tlou1 jer eto, pružila se prilika hehe
ali da se nastavim na tvoj komentar kako se priče pišu/pričaju drugačije ovisno o mediju. moraš priznati da u slučaju TLOU ne bi trebalo biti puno problema jer je igra (po meni) story driven, igrač ne donosi nikakve odluke u igri (nije rpg) i većina priče je ispričana kroz cutscene, a manji dio (koji je više vezan za dodatnu karakterizaciju likova) kroz dijaloge likova tijekom gameplaya. ne vidim puno potrebe za adaptiranje priče za seriju.
Zoran Žalac
@Fumer, 11.08.2022 - 18:12A istina, ali ključni događaji u TLOU su možda 2 sata sveukupnog runtimea, to su 2/10 epizoda. Igra je story driven, ali i dalje je “gameplay” bar 70% ukupnog trajanja igre ako ne i više. A od tog gameplaya je onda bar 70% akcija ili šuljanje. Taj dio je teže prenijeti na seriju, pogotovo gledatelju koji priču već zna. I kojemu gledanje akcije nikad ne može donijeti istu razinu napetosti kao igranje.
skaroo
@Zoran Žalac, 12.08.2022 - 15:42Da je Da Vinci popravljao svoju Mona Lisu onda bi bila Mona Severina a ne Mona Lisa
skaroo
@Zoran Žalac, 12.08.2022 - 15:40Pa dobro pored svake scene guranja može biti poneki zombi ili humenoid kojeg se mora riješiti i eto ti drame
Bronson
@Zoran Žalac, 11.08.2022 - 19:55Upravu si ali stvari se najvise menjaju zato sto sam reditelj to zeli, ne zeli da samo kopira izvor i napravi sve bas kao u igri ili knjizi. Hoce svoj licni pecat, pa neko ubode za promenama neko ne. Daryl iz TWD je pun pogodak iako ga nema u stripu.
skaroo
@Bronson, 12.08.2022 - 15:45Slažem se
Onda bi se trebao uhvatiti sapunica i raditi sapunice…
..
..
..
Mislim da je sama priča odlična i ima prostora za proširenje ali glupostima unište cijelu priču
DjokaBA
@Zoran Žalac, 12.08.2022 - 08:25Apsolutno se slazem za takve neke promene. Ali u cemu je poenta da se radnja desava umesto u Pitsburgu, u Kanzas Sitiju ?! Apsolutno nema nikakav razlog za tako nesto, nego eto glupost. Za GOT se bas secam toga jer znam da sam bio uzbudjen i vidim Yara, guglam Yara.. kako kad se zove Asha jbt. Nema logike.
Zoran Žalac
@DjokaBA, 12.08.2022 - 15:58Ha ono, ne znam, mogu samo pretpostavljati. Igru je lako smjesti u bilo koji poznati grad jer ti za to ne treba nikakvo odobrenje. Za snimanje serije možda nećeš dobiti lokacijsku dozvolu ili odobrenje da smiješ snimati na lokaciji koju trebaš, pa ćeš morati ili fejkati stvari što može biti skupo (i riskantno jer to Amerikancima neće djelovati autentično) ili jednostavno smjestiti radnju u drugi grad.
skaroo
@Zoran Žalac, 12.08.2022 - 15:38Pozdrav
Vjerujem da se kod cutscena želio zaštititi od produkcija koje bi mijenjale njegovu priču…. I ja to poštujem…Nek gura brate
TheLastStarWarsFan
@DjokaBA, 11.08.2022 - 15:46Postoji i jadno je. Producenti su se bojali da će gledatelji brkati Ashu i Oshu.
DjokaBA
@TheLastStarWarsFan, 12.08.2022 - 08:29Hahahaah ako je tako (a zvuci dovoljno glupo da je verovatno istina), onda je stvarno jadno.
Swink
@DjokaBA, 12.08.2022 - 09:56Ne znam zašto bi bilo jadno, prilično solidna i smislena producentska odluka. Asha i Osha su vrlo slični likovi, manje bitni za priču i jedna i druga se pojavljuju s Theonom. Plus, fonetski su gotovo identični zvukovi. Apsolutno ništa se nije izgubilo promjenom imena.
UsatiDusko
@DjokaBA, 11.08.2022 - 19:33Krakto i jasno producente boli kita.
djosic85
@DjokaBA, 11.08.2022 - 20:50U pravu si za Got, ali nije isto izmjenit originalnog lika ili izmislit skroz novog. U walking dead recimo Daryl Dixon ne postoji u stripu, izmišljen za seriju, a na kraju je postao lik bez kojeg serija ne može. Tako da ima dobrih primjera
DjokaBA
@djosic85, 12.08.2022 - 08:28Jeste Daryl dobar primer. Ne zameram ja na kreativnoj slobodi do neke granice, ali ovakve neke banalne primere kao sto sam naveo ne mogu nikako..
SanKa
11.08.2022 - 15:19ne kuzim zasto promjene opcenito. drzite se source materijala. i jos jednom moram napomenuti da je ocajan odabir glavnih glumaca. pogotovo za ellie.
djosic85
@SanKa, 11.08.2022 - 20:54Ma nije, mala je opaka ko i Ellie… Nema brige, vidjet ćeš
SanKa
@djosic85, 12.08.2022 - 09:33Bolja Ellie
bila je medju kandidatima, ali eto nista od toga…
djosic85
@SanKa, 12.08.2022 - 12:07Priznajem da liči više ali na ovu stariju Ellie iz Tlou2. Ali to ne znači da bi bolje i odglumila od ove. Vidjet ćemo… Ne vjerujem da će razočarat
Lazy
11.08.2022 - 16:52Odlicno 👌, hvala nekom na tom, ne bi mi se ni dalo gledati ako vec sve znam u naprijed.
Strange Man
12.08.2022 - 21:22Možda se Ellie zaljubi u Sam-a u seriji. Svašta je moguće. 😂