Sljedeća igra developera God of Wara navodno će se igrati s Kratosovom ženom
Prema saznanjima više različitih izvora, sljedeća igra studija Sony Santa Monica bit će smještena u God of War univerzum, ali bez Kratosa u glavnoj ulozi.

Nedavno je najavljen God of War Trilogy Remake i znamo da ćemo u budućnosti imati reprizu Kratosovih avantura u Grčkoj. Međutim, ne znamo tko će biti zadužen za tu preradu, a kruže glasine kako to nije projekt na kojemu je zadužen Cory Barlog, redatelj prijašnjih God of War igara
Prema najnovijim glasinama, Barlog se zadržao u svijetu God of Wara, ali će sljedećom igrom dostaviti nešto drugačije. Više izvora spominje kako Santa Monica Studio priprema akcijsku igru koja je sličnija Devil May Cryu nego kombinaciji borbe i rješavanja zagonetki u zadnja dva God of War naslova.
Glasina iz izvora koji su se prije pokazali pouzdanima također kaže kako glavni lik te nove igre neće biti ni Kratos ni Atreus, nego Faye – Kratosova supruga / Atreusova majka koju smo kratko vidjeli u Ragnaroku.
Ima li istine u tome? Teško je reći. Ranije se šuškalo i o mogućem God of Waru u egipatskoj mitologiji, tako da ovo nije ni prva ni zadnja glasina na tu temu. U bilo kojem slučaju, Kratosov glasovni glumac Christopher Judge nedavno je natuknuo kako bi sljedeća igra studija Sony Santa Monica trebala biti predstavljena ovog ljeta.
































































Zira
02.03.2026 - 09:37Čekaju se komentari zaglupljenih balavandera koji će reći kako će igra biti sranje, jer je glavni lik žensko.
Darcoolio
@Zira, 02.03.2026 - 10:05Jedino si ti tu balavander jer misliš da nekome smeta žensko kao glavni lik.
DarioIlic
@Darcoolio, 02.03.2026 - 10:24Realno, u pravu je. Imam YouTube kanal i taj komentar je čest na kanalu. Većinom se žale kada je protagonistkinja žena.
Hadvar
@DarioIlic, 02.03.2026 - 10:30Nitko se ne zali na stellar blade, re9, bayonettu, last of us, walking dead, plague tale i ostalih tisuce igara gdje su protagonistice zene.
Zoran Žalac
@Hadvar, 02.03.2026 - 11:45Doslovno imaš tu na HCL-u lika kojemu redovito smeta svaka igra sa ženskim likom, što isto tako redovito izražava jedno te istim komentarom.
Kris7yburado
@Zoran Žalac, 02.03.2026 - 11:57Daj mu šansu, do kraja dana eto njega opet čim vidi članak! 😅
Hadvar
@Zoran Žalac, 02.03.2026 - 12:42Jedan lik… Koji je troll.
Mrkvicaa
@Zoran Žalac, 02.03.2026 - 13:25Može i novi Metal Gear Meryl:)
RPGamer
@Zoran Žalac, 02.03.2026 - 14:06Svakakvih nas je, Zoki moj. Ja tu ne vidim nikakav problem.
Smike
@Zoran Žalac, 02.03.2026 - 14:22I ti si Zoka pametan, nikom ne smeta ženski lik,meni je Lara Croft možda najdraži lik u gamingu uz super Maria, ali brate kad odredjeni serijal doživi uspjeh oni odma uvale neku muškobanjastu žensku sa lgbt sranjma uvale. Pa jebote GOT mi je najdraža igra i oni prve prilike uvale neku žensku..Nek naprave igru Tomb raider, ali da nije Lara Croft glavni lik..hoce ,al u kurcu, ali ti zaslijepljen nametnutim zabadnim normama i misliš da je svako malograđanin,ako ne misli tako
Zoran Žalac
@Smike, 02.03.2026 - 14:43Ne, nego razmišljam vlastitom glavom umjesto mislima velikih youtube mislilaca i ne mislim da će se ovo zvati God of War. Možda se varam, ali ništa još nije najavljeno pa ne vidim čemu skakati na neutemeljene zaključke. Može igra postojat u određenom univerzumu bez da je vezana za jedno ime i jednog lika. Eto, kad već spominješ Tomb Raider i Laru Croft, postojale su dvije igre koje se nisu zvale Tomb Raider, i u kojima si mogao igrati s likovima koji nisu Lara. I bile su skroz dobre.
Smike
@Zoran Žalac, 02.03.2026 - 16:57Ma bila ne bila,ja opcenito govorim o trendu u video igrama. Ovaj zadnji spiderman ima misiju gdje neki peder svom dečku sprema zabavu i na kraju se ljube. Ja iskreno takve vrijednosti kako ih neko zove, ja ih zovem seksualne anomalije, ne želim gledati, a pogotovo ne moja djeca. Disney ide tim putem i vidimo u kinima rezultate njihove kampanje.
Zoran Žalac
@Smike, 02.03.2026 - 17:58Od četiri najgledanija filma u kinima 2025. godine, ujedno i ona koja su ostvarila najviše prihoda, tri su Disneyjeva. Vidiš ono što želiš vidjeti, ili narativ koji ti guraju ljuti ljudi s interneta.
Smike
@Zoran Žalac, 02.03.2026 - 18:06Opet potvrdjujes ono sto ja govorim, jel odmaknu od lgbt formule raja ide gledati Disney filmove. Gledaj flopove gdje se gura taj narativ. Ja vidim sta zelim je prica za malu djecu. Ti očigledno nemas svoju djecu pa ovdje glumis nekog proevropskog promotora raznih sexusalnih devijacija. Igre i disney filmovi su prvenstveno namjenjeni djeci i tinejdžerima i tu lezi sav problem
Zoran Žalac
@Smike, 02.03.2026 - 19:13I znači ako igre sadrže žene u glavnim ulogama onda taj trend stvara problem za djecu i tinejdžere?
pleto
@Zoran Žalac, 04.03.2026 - 08:10To nije nitko rekao, nije mi jasno odakle izvlačiš takve zaključke. Čovjek ti samo pokušava reći da ne želi većini ljudi ta lgbt kampanja ide preko neke stvari i da ne želi da njegova djeca budu bombardirana lgbt sranjima.
Zoran Žalac
@pleto, 04.03.2026 - 09:21Zaključak je redikulozan jer su njegovi argumenti redikulozno skrenuli s teme te je postojanje ženskih likova u gamingu doveo u vezu LGBT kampanjama. Kao da su svi ženski likovi u igrama gej.
Smike
@Zoran Žalac, 04.03.2026 - 13:38Ne vrijedi tebi objašnjavati, jer očigledno imas već zacrtanu mapu u glavi..
Solokow
@Zoran Žalac, 02.03.2026 - 18:49Bit će godess of war 😁
RaspudicT1986
@Zoran Žalac, 02.03.2026 - 16:49žensko jel?
Tetrapak_
@Hadvar, 03.03.2026 - 00:28Žale se, i to prvenstveno non gameri. Istovremeno zagovaraju za open mindedness za stvari koje oni promoviraju. Na taj način otvaraju vrata da se preuzme kreativna kontrola. Nije ih briga za raznolikost, to je često samo izlika za foot in the door kako bi se onda co-optao narativ u budućim nastavcima. Nažalost toga ima sa obje strane, tako da ljevičari se često slažu sa kršćanima oko toga da se maknu stvari iz igrica poput GoW sex mini igre. Ne kažem da je nužno za taj primjer istina, ali upućujem na generalni smjer u kojem se cilja. Jedan je zainteresiran u globo homo narativ, a drugi u teokratski populizam. Naravno kada bi netko branio takve aspekte, često ih se etiketira kao trollovima koji su ovisni o seksu (bez obzira na to da iste grupe zagovaraju da se ljude koji nisu seksualno aktivni ne stigmatizira ili da im se izruguje), a u međuvremenu stvari poput cuties, TLOU 2 scene (znate na koju mislim) i spolni odnos sa medvjedom u Baldur’s Gate 3 ne samo da su prihvaćeni, nego se slave jer su progresivni i otvaraju vrata za nove perspektive i rasprave. Licemjere ente potencije a opet to se dozvoljava i promovira pod normalno
Mark_x_X_x
@Tetrapak_, 03.03.2026 - 15:41Zašto Kratos u novom remakeu ne bi spavao i sa muškarcima i sa ženama kako znamo da su spartanci radili?
Još nisam vidio diskusiju da je scena spavanja s medvjedom predivni primjer progresivnosti i da je potaknuo ikakvu raspravu o spavanju sa medvjedima, da li znaš uopće da baldurs gate dolazi of dungeons and dragons čija je cijela poanta zamislit si bizarne situacije u svijetu magije i fantazije o kojima se smiješ sa prijateljima?
A ako u svom životu nisi vidio dvije lezbijke koje puše travu kako se žvale, i prvi put si to vidio u igri i šokiralo te, živio si dosadan život.
Možda nemoj igrat igre koje su radile stotine ljudi raznih vjerskih i ideoloških opredjeljenja ako ne podržavaš takve stvari, odi i igraj kršćanske igre, tko još kupi nastavak igre o tinejđerki koja se zaljubi u svoju prijateljicu, i onda ostane šokiran što se sa 19 godina opet ljubi s curom.
Tetrapak_
@Mark_x_X_x, 04.03.2026 - 14:10Ne znaš o kojoj sceni pričam kao prvo, govorim o sceni sa Abby. Kao drugo ne znam ako si čuo za internetsku raspravu u kojoj je pitanje bilo: bi li kao žena radije bila u šumi sama s medvjedom ili muškarcem, gdje su žene neironično birale medvjede? To je mot and bailey fallacy, jer se prezentira kao samo fantasy žanr kada se opravdava odnos sa medvjedom ali u stvarnosti se zaista zalaže kao nešto što bi bilo preferabilno u pravom životu za razliku od čovjeka, “all men are rapists” i ostale p**darije. Kao treće, kršćanin nisam i ne predbilježavam se na tu ideologiju, što je evidentno iz činjenice da sam kritizirao obje strane. Možda kao progresivna osoba se trebaš otarasiti etiketiranja i lažnih pretpostavki drugih za koje se tako često kritizira oponente sličnih agenda. Probaj biti malo tolerantniji, diversity is our strength.
Mark_x_X_x
@Tetrapak_, 04.03.2026 - 17:44U jesi ti izgorio, kakav problem je sa prikazom sise u dvije sekunde u 18+ igri, pa nije da su napravili model Abby sa sisama vani da ju možeš gledat u model vieweru, infectedi imaju pimpeke i zasrane kuzice, last of us nije igra koja skriva išta od publike ili radi puku seksualizaciju likova kroz scene seksa i golotinje, to što si ti naviko da je jedini razlog zašto u igrama vidiš sisu je zbog očite perverzije je druga stvar.
Najgora stvar koju ti medvjed može napravit je pojest te, već znamo da postoje muškarci koji su radili puno gore stvari od toga, ako ti misliš da pripadaš tim muškarcima koje žene nikako ne bi htjele sresti u šumi, onda shvaćam zašto se osjećaš prozvanim no glumit da takvi muškarci ne postoje je čista glupost.
I također scena sa medvjedom u baldurs gate je scena gdje se muškarac koji se može pretvarat u životinje pretvori u medvjeda, znaci ne da nema logike što si ti to povezao sa medvjed ili muškarac raspravom nego zvucis kao da si u nekoj psihozi.
Tetrapak_
@Mark_x_X_x, 04.03.2026 - 18:37Ja gledam sise u igrama samo radi seksa? Dobro jesi ti pao sa neke grane na glavu? Kada sam ja ikada htio išta cenzurirati, bilo to radi seksa ili ne? Ljevičari i “pobožni” ljudi su upravo ti koji žele imati pravo nad odlukama. Ja sam se žalio na licemjerje modernih trendova gdje su interracial i LGBT veze te seksualni prikazi muškaraca normalizirani i prihvaćeni u društvu, dok se u istom dahu radi cenzura bilo kakvog seksualnog prikaza žene koja bi uopće prismrdila heteroseksualnom odnosu. Banke tužakaju platforme poput Steama da se makne neprikladni sadržaj koji je, vidi slučajnosti, zapravo usmjeren prema muškoj heteroseksualnoj publici. Sa MXR Modsa se već godinama uklanjaju provokativni modovi. Meanwhile imamo cutscenes u kojima se prikazuje sve i svašta, i to se prikazuje kao umjetnost ili jednostavno character growth. Problem nije u golotinji, nego u tome tko ju radi s kime. Ironično je da su iste grupe koje su nekoć samo htjele pravo na to da rade u svoja 4 zida što žele, danas pjevaju o tome kako je divno imati epizodu o dva homoseksualca u post Apokalipsi koja se isključivo bavi njihovim odnosom, nikako ne pomiče radnju i ne služi ničemu osim tome da se pokaže kako se jedno smije, a drugo ne smije. Kako je perverznjak netko tko odigra NieR: Automatu ili Bayonettu i ne drži ruku u gaćama za vrijeme toga, a kada se vlaže gaće na Ellie ili na Leona Kennedyja to je onda sasvim normalno i nema problema u tome? Nadalje, zašto bi Kratos trebao biti biseksualan? O čemu ti pričaš? Ti pričaš povijest isto kako ljudi vide jedan kostur crnca među Vikinzima pa zaključe da Vikinzi nisu bili bijeli, dok u isto vrijeme kažu da nema nikakvih razlika među rasa. Da, i? Postojala je pederastija u Grčkoj. Isto tako, da, neki Bogovi (u grčkoj mitologiji Bogovi predstavljaju ljude ili emocije često) su imali nešto što bi mi danas nazvali LGBT odnosima. Šta onda? Isti ti bogovi su silovali, ubijali, spletkarili i što sve ne. Pederastija je isto postojala ali bila je relativno rijetka pojava s obzirom na tvoje poimanje. Također, dječaci nisu baš imali puno izbora u odvijanju, što bi po modernim standardima mogli reći da je bilo prisilno, ako ne i nešto gore. Otkad je čovjeka, postojalo je i loših ili barem nepotrebnih stvari. Tvoja verzija Grčke nema veze sa stvarnošću, kao što ni TLOU svemir nema veze sa prikazom žena unutar post Apokalipse. Uostalom, zašto svaki protagonist ili njegova grupa mora imati nekog LGBT člana? U stvarnom životu takvi ljudi su u jednoznamenkastim postotcima a tu se guraju pod nešto standardno na razini plavog neba. Samo jedna od ovih pojava sama po sebi ne znači puno, ali ako se dovoljno često ponavljaju pogotovo zajedno, uviđa se uzorak. Uzorci koji što su jači, to je vjerojatnije da su namjerni i to se nikada ne govori naglas. Ali čak ni sve to nije problem. Imajte vi koga god hoćete, radite što god hoćete. Danas se sve može. Ali ako mi imamo 1% u igrama ovoga što vi imate, mi smo manijaci opsjenuti seksom. Mi smo ti koji divljamo radi jedne sise. Radiš upravo ono što sam rekao da ćeš raditi, a to je da proglašavaš ljude upravo onim što se predstavlja pod normalno za svakog osim hetero muškarca sa zdravim libidom. Ja nisam taj koji želi braniti nekome da radi što hoće ili gleda što hoće, ali zašto da počnem glavu kada ta ista osoba meni nešto brani? Pa onda je stvar principa, da nikada ne odigram nijednu igru više opet bih to branio jer ne podnosim nedosljednost i licemjerje. Umjesto da jednostavno kažeš svako svome, moraš sve razrovati iz temelja da imaš samo po svome. Kome smeta Ripley? Kome smeta Lara Croft? Kome smeta Wonder Woman? Očito samo vama, jer morate prčkati po savršeno dobrom liku dok joj ne promijenite izgled, spol, rasu, seksualnost, štoliveć. Sve mora biti gej, ako se ne slažeš onda si netrpeljivi homofob. To je argumentacija petogodišnjaka, jer za više od toga i niste. Ako misliš da sam u krivu, čekam da izađe Malezijski Black Panther. Samo mi molim te nemoj braniti TLOU opet jer to je druga priča za sebe, o kojoj bi se tek moglo raspravljati. Ugodan dan ti želim, dovoljno sam vremena na ovo potratio
djosic85
@Tetrapak_, 04.03.2026 - 19:48Ti sunce poljubim… mislim da je ovo rekord
Tetrapak_
@djosic85, 04.03.2026 - 21:41Za nekoga koga boli ona stvar, jako si aktivan u odgovorima soliti pamet. Sjetim se susjedovog psa koji laje iza ograde, a kada se otvore vrata onda je tiho. Tvojeg kolegu poštujem utoliko što barem udostoji konkretnim odgovorom, iako živi u Gregovom Dnevniku. Ili kuj, ili ne mrdaj gaća. Nadam se da su trollovi sada siti, bliži se ponoć pa vas ne smijem hraniti više. Pozz 😘
djosic85
@Tetrapak_, 05.03.2026 - 00:42Moja djeca su pročitala sve gregove dnevnike koji su izašli. Malo sam i ja bacio pogled i mogu ti reći da više smisla imaju ti “književni uratci” nego ovi tvoji elaborati za koje je ipak potrebna visoka škola da bi ih se shvatilo
Mark_x_X_x
@Tetrapak_, 04.03.2026 - 21:18Koji si ti bolesnik, sve ovo i tome kako se gura lgbt i ne znam si napisao dok pricamo o kontekstu scene gdje se muškarac i žena ševe i ženina sisa je pokazana, kakav lgbt je tu.
Pogledaj tko radi sve te igre, npr žena koja glumi Alloy je lezbijka, ti si taj koji je bolestan u mozak i ne može si zamislit da u tvrtci u kojoj radi stotina ljudi ima i homoseksualaca kojima je bitno da stvar koju stvaraju ne skriva lgbt ljude kako se to sustavno radi stoljećima.
Koji kurac igraš igre koje su radile stotine ljudi razlicitih svjetonazora osim naravno onih svjetonazora koji bi htjeli sakrit svaku manjinu.
No ponovno da se vratim, ova scena u last of us, najviše seksualno eksplicitna scena u cijeloj igri je SCENA SEKSA IZMEĐU MUŠKARCA I ŽENE, doslovno sve što si naveo je takvo ogromno govno i savršen dokaz koliko ste puni govana da te ni najrealnije animirana scena seksa muškarca i žene u nekoj 18+ igri ne zanima, dapaće, smatraš da je cijela igra u stvari lgbt propaganda, zato što također ima i lezbijke čija najeksplicitnija scena je scena gdje se poljube.
Koji si ti bolesnik, daj mi molim te reci gdje su ti mozak isprali ovoliko, ovo je doslovno teška psihoza.
Tetrapak_
@Mark_x_X_x, 04.03.2026 - 21:37TLOU 2 je fan fiction Neila Druckmanna i polupismenih umobolesnika koji su si umislili fantazije da žene u post apokalipsi mogu izgledati kao Arnold Schwarzenegger na steroidima, da trudne žene idu u aktivne patrole gdje mogu biti napadnute i gdje se žene ne bi prisililo na heteroseksualne odnose s obzirom na to da je 99,999% čovječanstva mrtvo. Ne kažem da je to dobra praksa, da me ne izvlačiš iz konteksta ali činjenica je da i danas, u 2026 postoje plemena u svijetu gdje Islamski šerijat izgleda kao San Francisco u usporedbi s njima. Upali si dokumentarac tu i tamo ili guglaj što je David Attenborough odgovorio na temu okrutnosti i nasilja u svojim prilozima. Odi igrati Assasins Creed Shadows, koji je “inspiriran pravim životnim pričama”. Ali kao što rekoh, previše sam vremena potrošio na ovo tako da budi sretan da sam te udostojio sa odgovorom.
Mark_x_X_x
@Tetrapak_, 04.03.2026 - 21:59Aha, došli smo do srži problema, znaci svijet nije tebi dovoljno realan zato što u njemu postoje muškarci koji još uvijek misle da su osobne slobode bitnije od toga da siluješ svaku ženu koju vidiš “kako bi spasio ljudsku rasu”.
I onda se pitaš zašto žene biraju medvjeda a ne tebe dok doslovno nekoliko komentara nakon pričaš kako si ne možeš zamislit da je realno da u zamišljenom mjestu bez zakona i pravde, muškarci ne siluju žene kako bi nastavili ljudsku rasu.
Slično kao neka šuma udaljena od civilizacije i bez pomoći kakva se spominje u onim situacijama sa muškarcem ili medvjedom.
Po tebi je 20 godina bez civilizacije dovoljno da isključiš ikakve morale, to je velika tema last of us, samo si ti to s krive strane protumacio što je dobro a što loše.
Malo tko vidi Davida iz prvog dijela i misli si da je to pravi primjer muškarca kakav bi svaki trebao bit u last of us svijetu da bi se “preživjelo”.
djosic85
@Tetrapak_, 05.03.2026 - 00:46Ja mislim da bi se ti i naš markić trebali nać jedan na jedan i to riješit 😅 hladnim oružjem 🤣
Wobit12
@Hadvar, 03.03.2026 - 00:37Stelkar blade hehe
Darcoolio
@DarioIlic, 02.03.2026 - 11:34Ne znam koji je kanal, ali ne vidim da je ovde to slučaj.
Možda u promilima.
NastyGT
@DarioIlic, 02.03.2026 - 11:43Nije uopšte problem što je glavni lik žensko, dođavola, Lara Croft mi je treći omiljeni lik iz igara posle Arthur Morgana i Geralta. Mnoge igre sam igrao i kao ženski i kao muški lik, gde postoji ta mogućnost (Mass Effect, Odyssey…). Ali prezirem kad uzmu postojeći, ustaljeni IP i onda ga kasape zbog ESG/DEI rejtinga. Zamislite šta bi bilo da neko kaže da će da rade reboot serije “Princ sa Bel Era”, ali da će glavni junak biti ne lik Will Smith-a, nego njegova sestra, koja je, eto, beli muškarac. Uuuuuuu, kako bi to bio džumbus od rasizma i šizofrenije pa društvenim mrežama, ovo što se priča za ovu igru je blago ništa.
cekbuu
@NastyGT, 02.03.2026 - 14:55Što bi rekao moj nadrndani prijatelj: Čekam dan kad će napraviti Black Panther remake gde će glavni lik koji će preuzeti ulogu Black Panthera biti ginger s pegama 😀
Smike
@cekbuu, 02.03.2026 - 16:54Ali da još ima sise i penis
Ps1 King
@DarioIlic, 02.03.2026 - 15:17Ko content creator također ja imam drukčije iskustvo nego ti moji cak vole zenskog mca al ja streamam na engleskom pa valjda Englezi imaju drukčiji mentalitet idk
Hadvar
@Zira, 02.03.2026 - 10:13Moglo bi biti sranje, jer izgleda zele napraviti god of war universe i izmusti sve sto se moze iz serijala. Izgleda da idu na kvantitetu, a kada se ide na to, kvaliteta opada. Kratos ce otpasti, doci ce novi likovi koji mu nece biti ni do koljena jer Kratos je core God of War serijala.
Dick Johnson
@Zira, 02.03.2026 - 15:07Bravo, apsolutno se slazem. Uvjek se sjetim pokvarenjaka koji srali po Kurtis Trentu u TR:AoD i rekli da je igra sranje i to sam zato kaj je musko. Dam se kladit da bi srali i da dode novi TR iskljucivo sa Kurtisom.
Tetrapak_
@Zira, 03.03.2026 - 00:12Ponekad su takve kritike opravdane, barem djelomično jer je developer/publisher pokazao svojim djelom da im je bitnija estetika od konkretnosti, I.E. style over substance. Postoji mnogo IP-jeva u raznim medijima gdje je protagonist žena i to nije problem, razlika je u tome što se loše igre isključivo drže nekakvih površnih karakteristika i šturih slogana poput: “women smart, men dumb.” Ili: “Capitalism bad.” Ovo nigdje nije izrečeno ali većina ljudi koja je položila maturu ili barem čitanje s razumijevanjem mogu vidjeti sličnu poruku između redaka. Poanta je u tome da se lik mora bazirati na više od toga što imaju u gaćama ili bojaju si nokte ili ne. Ako ti je cilj promovirati neku poruku, lupanjem nekoga po glavi sa istim će toj osobi biti odbojno i automatski će odbiti tvoj sljedeći proizvod ako vide uzorak u tvojem ponašanju. Postoje li igre koje nezasluženo dobivaju kritiku radi političkih tema ili uključivanja različitih protagonista i tema? Da. Postoje li ljudi koji jednostavno mrze žene, manjine, ili homoseksualce? Da. Međutim to nije nikakva izlika da se kaže e pa nismo se probili jer internetski luzeri ne mogu smisliti da je žena uspješna. Ako se to radi, onda se ulazi u ulogu Randyja Pitchforda, za kojeg sam prilično siguran da je gotovo univerzalno ismijavan i ne shvaća ga se ozbiljno. Kao što igra koja ima samo bijele muškarce može biti loša, može biti i ona samo sa ženama obojane kože. Ne zato što su drugačije, nego zato što se njihova pojava koristi da bi se sapunala agenda. Možda sam u krivu, ali imam osjećaj da se puno češće uzvišavaju takve grupe ljudi, za razliku od igre koja samo glorificira bijele muškarce just for the sake of it. Dakle nije to binarno, i sve bi se trebalo moći kritizirati, u protivnom to postaje dogma i stvara se kult utemeljen na zacrtanim vrijednostima koji ne gleda ništa povrh toga. Mislim da se svi možemo složiti da je to nepoželjno u bilo kojem političkom smjeru, u modernom društvu…
djosic85
@Tetrapak_, 03.03.2026 - 11:27Kako ti se samo da toliku filozofiju tipkat
pleto
@Zira, 04.03.2026 - 08:04Nisam jedan od tih ali ako to ne vole onda ne vole. Valjda im se smije nešto ne sviđat bez obzira šta ti mislio o tome.
kreos911
02.03.2026 - 10:05a zašto ne napraviti neki novi IP
gavinikima
@kreos911, 02.03.2026 - 10:11Neki novi ip, ali u drgačijoj mitologiji. Možda neka azijska mitologija a da nije egipatska?
kreos911
@gavinikima, 02.03.2026 - 10:13Pa moraju li biti uopće mitologije??
BozanicJosip
@gavinikima, 02.03.2026 - 10:46Egipat nije u Aziji 😀
Dick Johnson
@BozanicJosip, 02.03.2026 - 15:191 iz geografije
Deratizat0R
@BozanicJosip, 02.03.2026 - 15:23Zapravo jako zanimljiva tema. Egipat je danas dio Afričkog kontinenta, naravno, ali u antičkim vremenima nije se tako posmatralo na stvari. Sam Herodot je odvajao Egipat od Afrike. Egipat se smatrao kao veza između Afrike i Azije, a nerijetko se smatrao i dijelom azijskog kontinenta. Prvenstveno zbog poluostrva Sinaj, koje spaja Egipat sa Azijom, osnosno Egipat i Bliski istok, čijim se dijelom smatrao. Tek tokom XVIII i XIX vijeka izvode se preciznija mapiranja i klasifikacije.
Ipak, nadam se da je kolega imao na umu ovaj istorijski kontekst kada je spojio Egipat i Aziju. 😄
Snake666Doctor
02.03.2026 - 10:21Hard pass
Bubimir666
@Snake666Doctor, 02.03.2026 - 11:12Zaš?
Akull
@Bubimir666, 02.03.2026 - 13:51Zaš ne?
Bubimir666
@Akull, 02.03.2026 - 15:34Ha mislim, to tvoje pitanje je retorički manevar prebacivanja tereta metodom protupitanja haha Pitanje nije odgovor. Pitam čovjeka zašto, ništa loše ne mislim…
VitMeR
02.03.2026 - 11:00Nema smisla sto Cory nije bio redatelj Ragnaroka kako bi se vokusirao na neki spinoff ali nadam se da ce bit dobro ja sam zelio novi ip al eto
Smike
02.03.2026 - 11:04Divno sad kad napišem komentar kako mi ide na kurac sto bi mogla glavni lik biti žena, očekujem povrat tipa..pederu voliš gledati muško dupe, koji si ti seljak sa balkana..itd. Stvarno mi smeta što su i ovdje uradili isti kurac kao i sa svakom igrom koju volim. Last of us prvi pobrao sve pohvale, e hajmo sad dvije lezbe, Ghost of T. Ista prica, Novi AC ženska od 35 kila je glavni lik, Novi Witcher isto sranje..Iskren da budem sit sam više ovih “sposobnih” žena u videoigrama..Očekujem kometare
ChungaLunga
@Smike, 02.03.2026 - 13:16Doslovno….no comment.
Dick Johnson
@Smike, 02.03.2026 - 15:14Nije bitno kaj TI hoces. Nije bitno kaj ti govore da nisi ciljana publika i da igra nije za tebe. Izvolis im dat jebene novce ekonomski teroristu jedan.
Smike
@Dick Johnson, 02.03.2026 - 16:52Jbg brate bio sam ciljana dok ne ubace picohe lezbe da igram. Meni je Kratos ekstra lik i ne zelim novi spinof sa ovom crvenokosom i naravno da će igra biti flop
agresv
@Smike, 02.03.2026 - 15:56U krivu si za Witchera, da je like bio djecak nebi pisao ovakva sranja. Nisi objasnio sta te smeta kod Ciri kad je cijela zadnja igra i radnja bila posvecena njoj. Da te citiram :’ Super jos jedna igra sa ženskim glavnim likom. Bukvalno se seru po nama. Igre postanu popularne i onda idemo sad picke uvaliti kao heroine,extra.’ Ti si seljak i retard i nadam se da nemas zenu i djecu (pogotovo zensku djecu). Cudno je da jos nisi banan sa portala ali izgleda se ovdje voli imati par uvijek negativnih i toksicnih ljudi.
Smike
@agresv, 02.03.2026 - 16:50Sad kad pročitam tvoj komentar gdje se ti navodno uzdizes iznad mene kao osoba koja jako cijeni ženske igrive, ne znam sta da ti odgovorim jer već u sljedećoj rečenici spominješ riječ retard,nisi vrijedan pažnje, srami se ljudski šljamu i otpadu. Vi svi lgbt mislite da ste samo vi biti dok ostale osobe sa margine društva ne postajete i forsirate svoja sranja. Ti ste je ciri bitna isto je koliko je Pič bitna u Mariju. Ide uskoro igra iz N.Doga o onoj lezbači sto leti svemirom, pa možeš uživati magarac
agresv
@Smike, 02.03.2026 - 17:21Izgleda da imas problema sa citanjem i razumjevanjem. Izricito sam napisao da si u krivu za Witcher i Ciri, neznam gdje vidis da mislim da je svaka igra dobra gdje se vidi da forsiraju veliku projmenu likova ili glavnog lika po spolu ili rasi. Jos jedan dokaz da si toliko u mrznji da nemozes vidjeti na kojoj osnovi te nepadam. Projekcija ti ne ja vrhuncu.
RaspudicT1986
@Smike, 02.03.2026 - 16:54Iskreno sam očekivao da će te više popljuvat dušebrižnici koji pazo ovo VOLE LARU CROFT hahahahhahaha. Kakva skupina debosa. Ne kuže poantu priče, ne kuže lobiranje LGBTQ udruga u gamingu, a prave se pametni. Jasno mi je još za ove kaj rade na portalu, oni moraju, posao je posao ali ovi njihovi navijači. Bože daj im pameti. Neka odu glasat za Možemo i puste nas na miru.
Smike
@RaspudicT1986, 02.03.2026 - 17:04Sad jos cekam da Zoka ovaj hcl logo prebaci u dugine boje hahaha
moordrak
@Smike, 02.03.2026 - 16:56Pa zapravo, Ciri je glavni protagonist Witchera. CDPR je tu ne malo nego puno zajebo. U trojci su smiksali događaje radi boljeg zapleta. Iskreno i meni je malo blesavo ponovno igrati sa Ciri jer sam je u prvom prijelazu ubio 🙂 Nehotice 🙂 Jedini “pravi” prijelaz od tri moguća je onaj kad ona postaje witcherica. Trials of the Grasses žene ne prolaze. Koplja se lome oko toga jerbo Cirila baš i nije obično žensko. Glede seksualnosti, ‘oćel bit’ Bushlicker ili Bipsić, saznat ćemo. Nije da mi smeta. Što god odabrali. 😁
ChungaLunga
@moordrak, 02.03.2026 - 19:11U knjigama je Ciri bila jedino sa ženom, tako da taj dio već znamo. Mogu oni sad zmišljavat u igrama što god žele, ali meni osobno su knjige jedini relevantni izvor informacija. Nastavka priče iz knjiga vjerojatno neće biti jer zadnja knjiga ujedno ima i svoj kraj kraj.
GogicM99
02.03.2026 - 11:50Nemam onda za čime žaliti što nece vise PC portove praviti
tryon
02.03.2026 - 11:50boli me k je li žena ili nesto trece. ragnarok je dobra igra ali u kontekstu God of Wara najgora (meni). Dijelovi sa faye i sa atreusom teska dosada. neka rade nesto drugo, dosta mi je vise da se svaki legendarni serijal mora razvodnit sa nekim nebitnim nastavcima.
Fenner
02.03.2026 - 12:33Neka se oni lijepo vrate na staru recepturu Hack and slash. GOW iz 2018 mi je bio ok s obzirom da je to bilo nešto drugačije a Ragnarok mi je iskreno bio malo dosadan.
Akull
02.03.2026 - 13:50WAT
IgorBiH
02.03.2026 - 14:19Onaj osjećaj kad si (postao) indiferentan prema franšizi/serijalu i onda opušteno, bez stresa čitaš kako se plebs glođe u komentarima 😆
sallaD
@IgorBiH, 02.03.2026 - 15:06Plebejci ovdje bi mogli malo obratiti pozornost na vijest kakav se zakon u Kaliforniju donosi za nametanje obvezne verifikacije na svakom os-u kao ono što je discord probao to uvesti, jer će to do nas stići prije ili poslije.
IgorBiH
@sallaD, 02.03.2026 - 18:24Slažem se u potpunosti, to su bitne stvari a ovo je crveno meso da se goyimi glođu (kao i milion drugih tema).
Blackbeard
02.03.2026 - 14:36Bukvalno ce sjebati igru s tim. Duboko u dusi se nadam da to nece biti tako, ali, uvijek ima ono “ali”.
kebbab
02.03.2026 - 14:49Zar ne rade na remakeu prve trilogije?
Darcoolio
@kebbab, 02.03.2026 - 15:31Valjda mogu da rade na više od jednog projekta.
SanKa
02.03.2026 - 15:02iskreno nemam nista protiv da se ide istrazivat Freyina prica.. Top je lik bila, ali onda neka se to ne zove God of War..mozda God of War stories ili tako nesto… Novi God of War mora bit Kratos i to je to
RPGamer
@SanKa, 02.03.2026 - 15:34A di ćeš opet Kratos, već sada smrdi po sprovodu. Pustite ga neka odmara. Sljedeći God of War biti će njegov sin Arceus. On će biti glavni protagonist u sljedećoj igri – Arceus.
Kris7yburado
@RPGamer, 02.03.2026 - 15:54Zašto ti uopće išta komentiraš vezano za ovu temu kada je iz samog pogrešnog imenovanja lika očito kako u serijal i nisi baš upućen? ATREUS se mali zove!
djosic85
@Kris7yburado, 02.03.2026 - 17:53Pa jel ne vidiš da podjebava. Fali mu pažnje…
SanKa
@RPGamer, 03.03.2026 - 11:10aj odi igrat digimone
Blackbeard
@SanKa, 02.03.2026 - 15:58Slazem se, ako vec prave s njom, onda neka bude neki spin-off ali ne pod imenom God of War, zna se tko je to jbg. Freyina prica ima mesa i moze se tu lijepo nesto napravii, samo eto vidjet cemo u kojem ce smjeru ici.
Bocwana
02.03.2026 - 16:25Mišljenja sam kao i neki dečki tu što su pisali da to ako če biti sa njegovom ženom, bi se trebalo i moralo zvati nekako drukčije,a ne GOW.
Isto tako sam mišljenja da su u Ragnaroku oni dijelovi sa Aureus -argndeboda, i Kratos-Faye u 90% nepotrebno -nebitni.
A dotakao bih se na kratko i na dolazeću seriju… prema onome što sam gledao….. mišljenja sam da če biti Flop /Voljeo bih da griješim./ali ispod Kratosovih pazuha mi nešto samo smrdi 🙂
Zoran Žalac
@Bocwana, 02.03.2026 - 16:43Ja bih se zabrinuo da mu ispod pazuha miriši! To ne bi mirisalo na dobro.
moordrak
02.03.2026 - 17:04Dobro, do sada smo pratili oca i sina. U novoj igri ćemo pratiti oca kako je napravio sina i ubio ženu. Opet.
Zagazi
02.03.2026 - 21:33Zašto da ne,ali to ne smije imat veze sa istim serijalom.
Cone3006
02.03.2026 - 22:51Kad pomislim kakav su lore ostavili o njoj u gow ragnaroku.Sve od sekire, bitke sa torom što je napravilo onaj ledeni grom mislim da mogu napraviti dobru igru.
Smiley_007
03.03.2026 - 08:27Moraju se i oni malo priključiti Wokeu
_Someone_
@Smiley_007, 03.03.2026 - 09:27Woke je kada imas glavnog zenskog lika?? O bemti zivote, kakve pahuljice secu medu nama
Smiley_007
@_Someone_, 03.03.2026 - 12:02Šta je falilo Kratosu ili npr da se igra sa njegovim sinom kad odraste nego žena. Sry ali ako se ti voliš oblačiti u ženu ili igrati sa ženskim likovima ok, ali u nekim igricama to jednostavno nema smisla za to imaš Tomb Rider. Evo šta ti je novi GTA VI po svemu šta sam do sada vidio nego isto Woke, igra se sa muškarcem i ženom kao da su ubisoftov Watch Dogs
djosic85
@Smiley_007, 03.03.2026 - 21:59Znači igrat sa ženskim likom je jednako oblačenju u ženu… a baš si kralj. Ja se osobno ne sjećam da sam ikad obukao suknju i grudnjak a prešao sam puno igara u kojima se igra sa ženskim likom.
Smiley_007
@djosic85, 04.03.2026 - 08:51Nedilje ti svete koja zatupljenost, radi se o igricama koje su bile dobre i onda ih idu usrati sa ženskim likom jer nemaju boljih ideja ili su zaposlili super frikove pa dobivaju samo takve ideje, ne o igricama koje se baziraju na ženskom liku od prvog nastavka…..a baš si car
djosic85
@Smiley_007, 04.03.2026 - 19:49A dobro sad zvučiš jasnije…