HCL.HR

Soma prodala 250 tisuća primjeraka, još nije profitabilna

Igor Belan 25.03.2016.   •   14 komentara


Odličan horor naslov Soma nakon šest mjeseci na tržištu još nije profitabila, dok je relativno sličan Firewatch postao profitabilan već prvi dan prodaje. U čemu leži uzrok?

soma

Nedavno smo pisali o tome kako je Firewatch prodan u 500 000 primjeraka ubrzo nakon izlaska na tržište te kako je igra postala profitabilna već prvog dana od izlaska na tržište. Danas vam donosimo nešto drugačiju priču o relativno sličnoj igri u koju je uloženo više novca te koja se razvijala kojih pet godina, što je svakako duže od Firewatcha.

Govorimo naravno o Somi, izvrsnom horor naslovu Frictional Gamesa (Amnesia serijal) izašlom prošle godine kojem je naš Greg dao ocjenu 80 u recenziji. Iako je Soma duže na tržištu i unatoč činjenici da je od nas (!) dobila višu ocjenu od Firewatcha, igra se znatno lošije prodavala od ne pretjerano dugotrajnih ni interaktivnih avantura vatropazitelja Henryja.

Frictional Games je na svom blogu objavio rezultate nakon šest mjeseci koliko je Soma u prodaji i navode kako su zadovoljni s brojkom od oko 250 000 prodanih primjeraka u tom periodu te kako im nedostaje još samo 20-30 tisuća prodanih primjeraka da bi projekt bio profitabilan. Ipak, raspravljaju i o tome zašto oni misle da se igra nije prodala i ponešto bolje te zašto modding scena nije nešto aktivnija, gledajući da je za njihovu prijašnju igru Amnesia: The Dark Descent, izdano pregršt modova. U svakom slučaju, očekuje vas vrlo interesantan blog post o uspjehu i mukama jednog dosta iskusnog indie studija.

Zašto vi mislite da se Soma nije prodavala tako dobro kao Firewatch?

Komentari (14)

  • nikola2222253

    25.03.2016 - 17:42

    A ni od neprijatelja se nisi mogo branit ,čak ni napast ga ,čim te dohvati game over

    • krosis

      @nikola2222253, 29.03.2016 - 20:14

      Nije tako bilo, prvi put kad te uhvati budes ranjen i “šepaš” dok ne nađeš healt, drugi put kad te uhvati umireš…

  • edviiN

    25.03.2016 - 17:58

    Ma trebaju samo jacim youtuberima platit promociju kao Pewdiepie ili Markpiller..

    • krs_cro

      @edviiN, 25.03.2016 - 22:18

      Baš tako po tome se vidi koliko je marketing bitan, a ne kvaliteta proizvoda.

  • l)oolvl

    25.03.2016 - 18:47

    jednostavno – hype čuda radi

  • Black op

    25.03.2016 - 18:52

    Jos nisu ostvarili profit? @_@

  • bartul_9

    25.03.2016 - 19:14

    Jednostavan odgovor.Soma ima pricu i atmosferu koje trazi bas odredenu publiku, a Firewatch je jednostavan i svima zanimljiv.

  • Negan

    25.03.2016 - 21:39

    Kao sto je rekao gospodin iznad. Igre poput Some imaju odredjenu publiku i tu se ne moze nesto puno uciniti.

    Osobno znam da ju ne bih igrao jer ne volim igre te tematike (horor), dok Firewatch svojom jednostavnoscu i vizualnim stilom jednostavno osvaja na prvi pogled.

  • MaliMicek

    26.03.2016 - 01:18

    Uzrok leži u tome da je SOMA koštala više para.

  • Glavas_ZG

    26.03.2016 - 06:29

    horor igre već neko vrijeme ne idu baš najbolje

  • Elemiter

    26.03.2016 - 14:47

    Šteta za horor igre, slabo se prodaju u zadnje vrijeme, ali u danjašnje vrijeme najvažniji je marketing. Ubisoft i EA izbacuju pokvarene i ne dovršene igre, a zarade, samo zbog marketinga, dok ovakve igre propadaju…

  • Artyom

    26.03.2016 - 16:03

    Premalo! Ova igra zaslužuje da ju što više ljudi odigra pa da vide kako se pravi vrhunska priča u igrama.

  • Vaas montenegro

    26.03.2016 - 16:56

    Zato sto ljudima dosta tame i mraka,daj sto vise sirine i boja i atmosfera je odma bolja 😀

  • qubizRRR

    26.03.2016 - 23:10

    Slažem se sa ljudima iznad, zbog atmosfere koja ne paše svima.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?