Soma prodala 250 tisuća primjeraka, još nije profitabilna
Odličan horor naslov Soma nakon šest mjeseci na tržištu još nije profitabila, dok je relativno sličan Firewatch postao profitabilan već prvi dan prodaje. U čemu leži uzrok?
Nedavno smo pisali o tome kako je Firewatch prodan u 500 000 primjeraka ubrzo nakon izlaska na tržište te kako je igra postala profitabilna već prvog dana od izlaska na tržište. Danas vam donosimo nešto drugačiju priču o relativno sličnoj igri u koju je uloženo više novca te koja se razvijala kojih pet godina, što je svakako duže od Firewatcha.
Govorimo naravno o Somi, izvrsnom horor naslovu Frictional Gamesa (Amnesia serijal) izašlom prošle godine kojem je naš Greg dao ocjenu 80 u recenziji. Iako je Soma duže na tržištu i unatoč činjenici da je od nas (!) dobila višu ocjenu od Firewatcha, igra se znatno lošije prodavala od ne pretjerano dugotrajnih ni interaktivnih avantura vatropazitelja Henryja.
Frictional Games je na svom blogu objavio rezultate nakon šest mjeseci koliko je Soma u prodaji i navode kako su zadovoljni s brojkom od oko 250 000 prodanih primjeraka u tom periodu te kako im nedostaje još samo 20-30 tisuća prodanih primjeraka da bi projekt bio profitabilan. Ipak, raspravljaju i o tome zašto oni misle da se igra nije prodala i ponešto bolje te zašto modding scena nije nešto aktivnija, gledajući da je za njihovu prijašnju igru Amnesia: The Dark Descent, izdano pregršt modova. U svakom slučaju, očekuje vas vrlo interesantan blog post o uspjehu i mukama jednog dosta iskusnog indie studija.
Zašto vi mislite da se Soma nije prodavala tako dobro kao Firewatch?
nikola2222253
25.03.2016 - 17:42A ni od neprijatelja se nisi mogo branit ,čak ni napast ga ,čim te dohvati game over
krosis
@nikola2222253, 29.03.2016 - 20:14Nije tako bilo, prvi put kad te uhvati budes ranjen i “šepaš” dok ne nađeš healt, drugi put kad te uhvati umireš…
edviiN
25.03.2016 - 17:58Ma trebaju samo jacim youtuberima platit promociju kao Pewdiepie ili Markpiller..
krs_cro
@edviiN, 25.03.2016 - 22:18Baš tako po tome se vidi koliko je marketing bitan, a ne kvaliteta proizvoda.
l)oolvl
25.03.2016 - 18:47jednostavno – hype čuda radi
Black op
25.03.2016 - 18:52Jos nisu ostvarili profit? @_@
bartul_9
25.03.2016 - 19:14Jednostavan odgovor.Soma ima pricu i atmosferu koje trazi bas odredenu publiku, a Firewatch je jednostavan i svima zanimljiv.
Negan
25.03.2016 - 21:39Kao sto je rekao gospodin iznad. Igre poput Some imaju odredjenu publiku i tu se ne moze nesto puno uciniti.
Osobno znam da ju ne bih igrao jer ne volim igre te tematike (horor), dok Firewatch svojom jednostavnoscu i vizualnim stilom jednostavno osvaja na prvi pogled.
MaliMicek
26.03.2016 - 01:18Uzrok leži u tome da je SOMA koštala više para.
Glavas_ZG
26.03.2016 - 06:29horor igre već neko vrijeme ne idu baš najbolje
Elemiter
26.03.2016 - 14:47Šteta za horor igre, slabo se prodaju u zadnje vrijeme, ali u danjašnje vrijeme najvažniji je marketing. Ubisoft i EA izbacuju pokvarene i ne dovršene igre, a zarade, samo zbog marketinga, dok ovakve igre propadaju…
Artyom
26.03.2016 - 16:03Premalo! Ova igra zaslužuje da ju što više ljudi odigra pa da vide kako se pravi vrhunska priča u igrama.
Vaas montenegro
26.03.2016 - 16:56Zato sto ljudima dosta tame i mraka,daj sto vise sirine i boja i atmosfera je odma bolja 😀
qubizRRR
26.03.2016 - 23:10Slažem se sa ljudima iznad, zbog atmosfere koja ne paše svima.