HCL.HR

Sony je otkrio koliko su PlayStationa 5 uspjeli isporučiti u 2020.

Zoran Žalac 03.02.2021.   •   63 komentara   •   Industrija videoigara


Tvrtka Sony objavila je svoje financijsko izvješće za treći kvartal fiskalne godine 2020., a time su otkrili i koliko je PS5 konzola do sada isporučeno.

Do sada smo od Sonyja slušali okvirne podatke o prodajnim rezultatima PlayStation 5 konzole, no sada je tvrtka objavila nešto konkretno. U financijskom izvješću za treći kvartal fiskalne godine 2020., koja je zaključena s 2020. godinom, isporučeno je 4,5 milijuna primjeraka PlayStation 5 konzola – u cijelom svijetu. Dakako, to ne znači isto što i broj prodanih primjeraka, ali s obzirom na činjenicu da konzola više nema u prodaji, jasno je da se sve razgrabilo, a pod prodane primjerke računaju se i oni koji su otišli u ruke preprodavača.

S ovim brojem isporučenih konzola, PlayStation 5 se izjednačio s rezultatom PlayStation 4 konzole. U Sonyju su također napomenuli da usprkos velikom interesu bilježe gubitak na PlayStationu 5 jer su troškovi proizvodnje viši od maloprodajne cijene same konzole. Svejedno, nadaju se da će do kraja trećeg mjeseca 2021. isporučiti 7,6 milijuna primjeraka konzole.

Ako im PlayStation 5 već nije profitabilan, zato je tu PlayStation 4 koji se od desetog mjeseca do kraja 2020. prodao u 1,4 milijuna primjeraka te je ostvario dobit jer je cijena proizvodnje PS4 konzola niža od maloprodajne cijene.

Sony može biti zadovoljan aktivnošću igrača tijekom ovoga kvartala, jer je u tom blagdanskom periodu zabilježeno 40% više igranja nego u istom razdoblju 2019. godine. Naravno, za to je “kriva” i pandemija. Prodano je 103,7 milijuna igara za PS5 i PS4, što je za 20 milijuna više nego u istom razdoblju 2019. Od toga je prodano 18,4 milijuna igara Sonyjeve produkcije, a najprodavanija Sonyjeva igra ove jeseni bila je Marvel’s Spider-Man: Miles Morales, koja je kombinirano u PS4 i PS5 verzijama prodana u 4,1 milijuna primjeraka.

Do kraja 2020. PlayStation Plus imao je 47,4 milijuna pretplatnika, dok je na PlayStation Networku bilo aktivno 114 milijuna igrača. Vezano uz PlayStation Plus, čini se da je Sonyjev plan s PS Plus Collectionom upalio jer je rečeno da je 87% korisnika PlayStation 5 konzole u 2020. bilo pretplaćeno na PlayStation Plus uslugu.

Komentari (63)

  • blacklist0907

    03.02.2021 - 11:31

    Šteta što nemaju za sve prodali bi valjda 20 milijuna do kraja godine kakva je navala

  • Dragan[MKD]

    03.02.2021 - 11:48

    prodao u 1,4 milijuna primjeraka te je ostvario dobit jer je cijena proizvodnje PS4 konzola niža od maloprodajne cijene.
    Naravno kad nisu spustili cijenu PS4 i PS4 Pro konzole, svaku godinu je bilo niže cijene za Black Friday za oba modela, primjerice kad je izašao Rdr2 bilo je akcija za oko 200$ u paketu. Ovu godinu ništa od toga.

  • Zoran Žalac

    03.02.2021 - 11:53

    Pare su u PS Plus pretplatama i proviziji od igara, ne u hardveru. Uvijek bilo. Postoji razlog zašto nema svaka firma svoju konzolu. Jer generalno, većini konzola treba dosta vremena da postanu profitabilne. Sonyju je to isplativo jedino jer je godinama radio na skupljanju publike, građenju odnosa s partnerima i sl. Taj dio ne možeš postići preko noći, zato se vrlo malo firmi uopće bavi time.

    • Emperor Ghaleon

      @Zoran Žalac, 03.02.2021 - 12:57

      Da, i to je super.
      S druge steane, pljuje se po Microsoftu jer je prvi uveo obavezno plaćanje za igranje online. Kad razmisliš, Microsoft je (zahvaljujući toj praksi) taj koji je spasio Sony, u protivnom bi ovi završili k’o SEGA.

    • Toma_HR

      @Zoran Žalac, 03.02.2021 - 13:19

      Zorane ti si barem pametan, ne mogu vjerovati da si podlegnuo na taj marketinški trik. Naravno da je prava lova u pretplatama i igrama, ali da oni proizvode konzole i gube na njima ne da je smiješno – već je psihologija za djecu i maloumne. Misliš da Sony proizvođaču plaća najskuplji dio( SSD) više od 30-40 USD???? To su ugovori koji se rade za petogodišnji proizvodni ciklus u količinama od 100.000.000 – slovima sto miliona jedinica. Cijene koje mi poznamo iz dućana i cijene koje oni dogovaraju na tim razinama nemaju dodira i nisu usporedive.

    • Zoran Žalac

      @Toma_HR, 03.02.2021 - 13:26

      Nije tu uračunata samo cijena materijala za izradu, sastavljanje i sl. Tu je i niz drugih troškova. Konzole se još uvijek magično ne teleportiraju na police trgovina – transport isto košta. Plus, cijene materijala variraju ovisno o stanju na tržištu, ne samo o broju konzola nego i ostalih elektroničkih uređaja koji koriste slične materijale.

    • Toma_HR

      @Zoran Žalac, 03.02.2021 - 13:39

      Istina, sve je točno, takodjer je i transport kontejnera u zadnja 3 mjeseca skočio 300-400% radi korone i tu leži problem nestašica PS 5 u USA i EU, ali nije mi bila namjera prepiranje, samo sam htio malo tu opće prihvaćenu zabludu ispraviti oko njihovog “gubitka” jer je to rezultat odličnog marketinga i PR-a megakorporacije. U najgorem slučaju i lošim uvjetima – a to su ovi sa koronom, smanjenje proizvodnje, dizanje cijena resursa i transporta mogu biti na minimalnoj zaradi ili nuli – koju kompenziraju povećanje prodaje igara. Vjeruj na riječ 🙂 Ako ne vjeruješ pogledaj financijski izvještaj Sony corp. prošle godine i prva tri kvartala ove godine – u ta prva tri su zaradili više nego cijele prethodne, a šta bi tek bilo da jadni ne “gube” na nama 🙂

    • movie

      @Zoran Žalac, 03.02.2021 - 22:05

      Dodaj svemu tome i novce koji su potrošeni u razvoj same konzole. Netko je to morao dizajnirati, projektirati, slagati i isprobavati je li konfiguracija funkcionira. U to su uložene godine i veliki novci.

    • drazensi

      @Toma_HR, 03.02.2021 - 21:45

      Ti si ozbiljan? Ti stvarno mislis da je cijena ps5 sa svim komponentama koje sadrzi, imajuci na umu trenutnu trzistno stanje i kretanje cijena komponenata, debelo ispod 500 eura? Ili ne poznajes trziste doslovno ni malo, ili se salis. Jel ti mislis da proizvodac neke komponente prodaje kroz cijeli ugovorni ciklus Sony-u komponentu po istoj cijeni bez obzira na kretanje cijena na trzistu u to vrijeme? Hahaha. Onakav SSD po 40 USD? Tolko neznanja u jednom komentaru je nezamislivo. Jel tebi jasno da bi cijena sastavljanja morala biti maks 300 dolara i manje da bi Sony imao zaradu na jednoj konzoli? Sad bi ti isao objasniti zasto je to tako, ali bi predugo trajalo. Guglaj.

    • PppPP

      @Zoran Žalac, 03.02.2021 - 14:13

      pa upravo je na to on i mislio zorane dragi

    • Drunkenstein

      @Zoran Žalac, 03.02.2021 - 14:29

      A kako objašnjavaš ovo; ..PlayStation 4 koji se od desetog mjeseca do kraja 2020. prodao u 1,4 milijuna primjeraka te je ostvario dobit jer je cijena proizvodnje PS4 konzola niža od maloprodajne cijene. Zar se nije godinama tvrdilo da su sa PS4 u gubitku? Značajno je opao trošak proizvodnje? Teško. Ali je zato opala maloprodajna cijena.

    • Zoran Žalac

      @Drunkenstein, 03.02.2021 - 14:50

      Maloprodajna cijena konzole nije opala. Redovno se PS4 Pro i dalje prodaje po 400 eura. To što se trgovci popustima nastoje riješiti zaliha je druga stvar. Službeno nije bilo snižavanja cijena. S druge strane, jasno je da su komponente koje se koriste u sedam godina staroj konzoli slabije, a time sada i jeftinije. Jasno je da je SSD u PS5 konzoli skuplje rješenje od HDD-a. Jasno je da PS5 ima duplo više radne memorije nego standardni model PS4. I PS4 je bio skup za proizvodnju u svoje doba – prije sedam godina. Stvarno takve stvari ne bi trebale biti iznenađujuće – ikome. Tehnologija napreduje iz godine u godinu, cijene se isto tako mijenjaju.

    • Drunkenstein

      @Zoran Žalac, 03.02.2021 - 22:11

      Bez obzira na PS5, iznenadilo bi me kad s njim nebi bili u gubitku. Glede PS4, može bit da je tako kako kažeš, ima nekog smisla, ali isto nisam uvjeren.

    • movie

      @Drunkenstein, 03.02.2021 - 22:17

      Sony za svaku generaciju konzola službeno objavi kada prestaje konzolu proizvoditi s gubicima. PS4 je po tome rekorder jer se konzola počela nakon dvije godine prodavati bez gubitaka. Tome je pridonijela činjenica da je arhitektira konzole identična onoj na PC a kako znamo da komponente brzo gube na vrijednosti kako izlaze nove, onda je posve jasno zašto je sony brzo izašao iz proizvodnog procesa koji donosi gubitke te su počeli zarađivati na PS4. Za PS3 ako se ne varam trebalo im je nešto preko 3 godine. Inače kada sony podnese godišnje izvješće dioničarima i u njemu stoji da se konzola proizvodi s minusom to nije patka za naivne to je činjenica. Nitko dioničarima ne prodaje patke i fore. To je službeni dokument koji je netko napravio i potpisao. Nema tu zajebancije jer im leđa ne čuva HDZ. To je sveto pismo svake velike korporacije.

  • Rajder

    03.02.2021 - 11:56

    Neka okače mačku o rep da nije isplativo….bit će da nam ga poklanjaju

    • Zoran Žalac

      @Rajder, 03.02.2021 - 12:18

      Naravno da nije isplativo. Eno Linus nedavno pokušavao složiti gaming PC u rangu konzole za 500 dolara – kupovao rabljene komponente stare 2-3 generacije i opet su premašili budžet. Nije ni prva ni zadnja konzola koja se prodaje s gubitkom, što ne znači da Sony posluje s gubitkom jer zaradu namaknu s 30% provizije na svaku prodanu igru za PlayStatione. To je kalkulirani rizik u poslovanju. Prodaš nešto uz gubitak jer znaš da ne prodaješ nešto što se koristi jednokratno nego si time dobio kupca od kojega možeš zarađivati godinama.

    • Rajder

      @Zoran Žalac, 03.02.2021 - 12:49

      Naravno, malo sam se grubo izrazio…tržišna potražnja i sve popratno uz to će nadoknaditi, nadmašiti pa i ispuniti očekivano.
      Doduše ako možemo daljnji razvoj ove plandemic situacije direktno povezati sa svim pa kupovna moć bude lagano u padu…otom potom
      Da, iako mislim da oni imaju korporativni deal s proizvođačima hardwarea, pa je i tu mali slack u nabavi…no slažem se

    • blacklist0907

      @Zoran Žalac, 03.02.2021 - 14:06

      Zato se i potrude sa ekskluzivama

    • Sinek

      @Zoran Žalac, 03.02.2021 - 17:53

      imas svoj biznis i upucen si u “kalkulirane rizike u poslovanju”? imas uvid u ugovore izmedju sonyja i dobavljaca materijala/cipova? nevjerojatno koliko si samouvjeren u tvrdnjama da sony gubi novce, na osnovu par clanaka i dobrog marketinga

    • Zoran Žalac

      @Sinek, 03.02.2021 - 18:38

      Samo logika. Prijava prodaje s gubitkom nema veze s marketingom. Nije to dobar ili poželjan imidž kad kažeš da si s nečim u gubitku. Jer kao 1.) dioničari/investitori/i sl. sigurno to neće vidjeti kao dobru ili obećavajuću pojavu ako prijavljuješ bilo kakve gubitke, 2) kupci definitivno neće misliti da su dobili nešto “ispod cijene” ako Sony kaže da prodaju s gubitkom, niti će itko reći uh gle jadan Sony prodaju mi nešto, a na tome ne zarađuju i 3) sve je mjerljivo i da spominjanjem zarade od konzola pokušavaju opravdati npr. poskupljenje igara, opet bi to bile odvojene kategorije po kojima bi se mjerila prodaja jednog i drugoga – tj. ne bi kupci više ili manje kupovali skuplje igre ako bi vlasnik platforme rekao da konzolu prodaje s gubitkom. Jednostavno ni u kojem scenariju nemaju koristi od priznavanja toga, osim puke transparentnosti koju duguju prema ulagačima i partnerima. Nisu ni prvi ni zadnji primjer konzole koja se prodaje uz gubitke, dok se troškovi ne smanje s vremenom. Da iza toga ima nekakva agenda za poboljšanje prodaje ili opravdavanje cijene konzole, onda bi Nintendo s Wii U konzolom bio uspješan davnih dana jer eto – i oni su tvrdili da se Wii U prodavao s gubitkom. Nije im to bio marketing, pobogu.

    • RickBarry

      @Sinek, 03.02.2021 - 19:36

      Budi realan, konzola s performansama u igrama u rangu RTX2080 ili kako god, 500€? Šta su oni u Sonyu, mađioničari a cijela industrija komponenti glupa? Da Sony stavi cijenu konzole recimo 1000€, tko bi to kupio? Nešto limitirano na dvije radnje toliko skupo i mnogima nedostupno.

    • Rajder

      @RickBarry, 04.02.2021 - 08:41

      Glupa usporedba ali pogle…Franck ti recimo da aparat, šalice, šećer…ti piješ njihovu kavu, i user si godinama u uredu, slično, ha?
      Zarada je u kavi a ne na početnom gubitku s aparatom

    • RickBarry

      @Rajder, 04.02.2021 - 09:12

      E pa da, u tome je poanta, zato Playstation Sony-u u konačnici donosi novce, PS Plus, igre….

    • Arnero

      @RickBarry, 04.02.2021 - 12:47

      Nakon nekog vremena i hardver postane profitabilan

  • m9i8r8ko

    03.02.2021 - 12:00

    Steta sto nisu napravili nesto da bude kako sam negdje procitao 1 konzola 1 osoba. Ili npr da prednost imaju dugogodišnji korisnici ps+ pretplate. Ovako su mene kao kupca sony proizvoda izgubili. Konzola ce se naravno kupiti, ali TV, mobitel, slusalice i ostalo nece!

    • Toma_HR

      @m9i8r8ko, 03.02.2021 - 16:37

      Ne budi naivan, jedan novi pretplatnik njima vrijedi više nego 10 starih.

    • movie

      @m9i8r8ko, 03.02.2021 - 22:24

      Ne vidim kakav je napor bio kupiti konzolu prvi dan po otvaranju prednarudžbi? Sjeo sam za računalo i za 5 minuta uspio prednaručiti konzolu u SD. Mislim da je to bilo 18.09. a vremena se sjećam. Bilo je oko 16h. Nazvao sam potom frenda i rekao mu i on je doma sjeo i prednaručio i isto kao i ja dobio konzolu prvi dan po izlasku. Eto, par minuta i konzola je bila zabezicirana.

  • departed1983

    03.02.2021 - 12:03

    Sad neka mi neko objasni zasto se sonyu ne isplati prodavati svoje igre na xbox konzoli i MS na PS konzoli. Ja s m 100 posto ubijedjen daa ce se to u ovoj generaciji konzola promjeniti.

    • xx1111

      @departed1983, 03.02.2021 - 12:10

      Ne isplati se sonyju radit igre za xbox zato što nema mnogo igrača na xboxu

    • vragec25cro

      @xx1111, 03.02.2021 - 12:21

      Ne da nema mnogo igrača nego ne igraju walking simulatore 🙂

    • SanKa

      @vragec25cro, 03.02.2021 - 12:43

      dobro da nema delete button da se mogu podsjetit na ovu glupu foru s vremena na vrijeme

    • vragec25cro

      @SanKa, 03.02.2021 - 13:12

      Trollu odgovorio s trolovskim komentarom 🙂 Inače možeš po komentarima vidjeti da ne pišem loše o igrama koje nisu moj žanr 😉

    • departed1983

      @xx1111, 03.02.2021 - 12:54

      Meni se ne isplati pisati sa likovima koji u avataru imaju anime djevojcicu i nemaju bas dovoljno mozdanih celija..

    • Zoran Zabac

      @departed1983, 03.02.2021 - 13:07

      Nemaš smisla za humor, pogledaj Veblara da vidiš kako izgleda dobar odgovor da ovaj još bolji komentar xx1111

    • departed1983

      @Zoran Zabac, 03.02.2021 - 13:48

      Uopste se nisam salio. Ozbiljan sam. Prezirem te anime simpove. Mislim da imaju neki poremecaj. Da sam neki diktator, sve te frikove bih poslao na neki goli otok da tucaju kamen. Zajedno sa plejstejsn fanbojima..

    • LetMeBeFrank

      @departed1983, 03.02.2021 - 19:17

      Nemoj me samo slat na isto mjesto sa fanboyima pls, radije mi odmah pucaj u glavu :/

    • departed1983

      @LetMeBeFrank, 03.02.2021 - 19:19

      Ne pada mi na pamet da ti olaksavam…

    • LetMeBeFrank

      @departed1983, 03.02.2021 - 19:33

      🙁

    • Zoran Zabac

      @xx1111, 03.02.2021 - 13:02

      haha bukvalno 😉

    • departed1983

      @departed1983, 03.02.2021 - 16:35

      Ja pricam o cistoj prodaji igara, nikakvih sevisa. Servisi su nesto drugo i oni ostaju na matcinoj konzoli. Evo ovako, Napravice sony novi GoW, i prodace na PSNu, ne znam, lupicu cifru, 20 miliona kopija, zasto bi se odreko jos mozda 5-10 miliona prodanih primjeraka na xboxu. Nema logike, zivi bili pa vidjeli da ce se to promjeniti. Sony, ima svoje exkluzive, MS sad ima bethesdu, i treba biti realan, da je u globalu za gaming elder scrolls serijal znacjaniji nego sve xbox i ps ekskluzive zajedno…

    • departed1983

      @departed1983, 03.02.2021 - 19:24

      Kako su konzole opstajale do prije 10 godina.. Nisu postojali online servisi, nisu postojali ps+, ps now. game pass.. bla bla.. Najveca zarada je od igara.. Ne moze on zaraditi na PS+ toliko koliko ti mislis jer za te pare ti svaki mjesec mora davati i neke igre ma kolko licenca za njih kostala.. Znas kako ja kupim PS+ i svi ljudi koje znam, a imalo misle glavom, svake godine izleti najmanje 2 puta u godini ponuda ps+ godina dana, 30 dolara… bas su zaradili xD

    • movie

      @departed1983, 03.02.2021 - 22:34

      Pa evo, da smo svi kupili PS+ po 30 dollara a nismo, većina je kupila skuplje računica je sljedeća. Imaju oko 47 milijuna korisnika koji plaćaju pretplatu. Pa zbrojmo to po tvojih 30 dollara.
      47 000 000 x 30 = 1 410 000 000

      Baš su zaradili. Nadam se da znaš pročitati koliko su u godinu dana uzeli samo od PS+ pretplate da smo je svi kupili po 30 dollara a nismo. Ja sam je na popustu platio 320 kn a to je oko 50 dollara a mnogi su kupili i po full cijeni što zaradu još penje u milijunima prema zaradi od dvije milijarde dollara u jednoj godini

    • drazensi

      @departed1983, 03.02.2021 - 21:50

      Najveca greska je reci da ekskluzive tjeraju ikakvu prodaju konzola. To jednostavno cinjenicno nije tocno. To se zapravo dogada u manjem postotku nego sto ti mislis. Dovoljno ti je samo pogledati koje su najprodavanije igre po konzolama i lako je doci do zakljucka. PS5 se prodaje bolje jer je jednostavno dostupan na vise trzista od XBOX-a. Podrska i stanje zapravo zaliha i u ducanima ljudima naravno da tjera na kupnju. Kad u Europi na svakom kutu vidis reklamu za PS, skoro svaki ducan prodaje PS igre onda naravno da ce vise prodanih konzola u EU imati PS.

    • personauser

      @departed1983, 03.02.2021 - 17:35

      Sony nece nista izgubiti ako Game Pass dodje na PS jer igraci i dalje mogu kupovati igre na PS Store. Jasan primjer je PS Now jer sta Sony dodaje PS4 igre na PS Now ljudi i dalje kupuju igre na PS Store.

    • personauser

      @departed1983, 03.02.2021 - 18:50

      Obje su konzole super i ne vidim razlog da se igraci svadjaju oko toga koja konzola bolja vrti igre jer je to skroz nebitno za nas igrace. Dosta nas nece prepoznati da li se igra uopce vrti u 4K ili ne.

    • drazensi

      @personauser, 03.02.2021 - 21:52

      Je li bitno? Iskreno eto? Koliko ti je u zivotu bitno vrti li se igra u 60 il 57 fpsa-a? Zapanjujuce je koliko je malo bilo potrebno da konzolasi izrastu u istu djecurliju kakvi su ona ps master raca. Pogledas komentare, vidis konzolasi se prepiru o fps-ima i rezoluciji i jednostavno ugasis internet jer ne vidis vise smisla u zivotu.

    • personauser

      @drazensi, 03.02.2021 - 23:41

      Npr. Remedy je dosta lose napravio Control za PS5 i XSX. Prave igre za PS5 i XSX dolaze tek 2022. Neke igre ce se bolje vrtjeti na PS5 u odnosu na XSX i obrnuto. Zelim reci da nece se sve igre bolje vrtjeti na PS5 u odnosu na XSX i obrnuto

    • personauser

      @personauser, 05.02.2021 - 16:54

      DF je sada rekao da se Control bolje vrti na XSX negoli na PS5, ali je to skroz nebitno

      https://youtu.be/ayJyaaFRbT8

  • Zoran Zabac

    03.02.2021 - 12:17

    Da Microsoft nije stavio tako nisku cijenu prvi, mogli smo komotno prodavat za 100-200€ više PS5 i zarađivali bi na svakoj konzoli, ovako nas je Xbox primorao na gubitke 🤔

    • vragec25cro

      @Zoran Zabac, 03.02.2021 - 12:20

      I još se buniš 🙂

    • Zoran Zabac

      @vragec25cro, 03.02.2021 - 13:04

      Ma kakvi, samo se zezamo malo, glupo bi bilo da se ne podbadamo😎

    • vragec25cro

      @Zoran Zabac, 03.02.2021 - 13:11

      Nije to podbadanje nego ismijavanje sebe samoga,kazeš da nisu stavili ovi tako nisku da bi platio skuplje.Šta realno i bih,a tamo se bunis na preprodavace.

    • Zoran Zabac

      @vragec25cro, 03.02.2021 - 13:26

      pa nije isto ako sony prodaje inicijalno za 700€ ili neki preprodavač kupi za 500 i prodaje za 700, uzmi digitron i saberi se 📟

    • vragec25cro

      @Zoran Zabac, 03.02.2021 - 13:37

      Kako ti vec napisao nisi bio dovoljno brz i nisi imao nos za zaradu.jbg

  • RickBarry

    03.02.2021 - 12:23

    Oduvijek su firme u minusu kada gledamo troškove proizvodnje. Oni to nadoknade kroz PS Plus… i zato stavljaju cijenu od 500€ iako je cijena proizvodnje veća.

  • Samson

    03.02.2021 - 13:33

    A di su? Čovječe ne možeš je nigdje nabaviti… Ti preprodavači treba im jamu iskopati. Znam da svatko traži načina za zaradu pogotovo u ovim teškim ekonomskim problemima, ali sreća još će na PS4 izlaziti igre tako da sigurno neću nabaviti konzolu nekih godinu dana

  • cutiexxx

    03.02.2021 - 16:01

    Iznenadio me ovo mogu reć, imala sam osjećaj da ih je proizvdeno maksimalno 5. Svjedeno jedva čekam igrati na plejki 🙂

  • Slim1992

    03.02.2021 - 20:42

    Znaci ni ove godine se nece moci doci do konzole, bruka

    • movie

      @Slim1992, 03.02.2021 - 22:37

      Hoće, kažu da će se situacija normalizirati nakon 01.06. ove godine. Samsung i AMD podebljavaju proizvodnju komponenti samo za sony kako bi uspjeli plasirati na tržište više konzola. Plan je do kraja godine na tržište izbaciti oko 17 milijuna konzola.

    • personauser

      @movie, 03.02.2021 - 23:37

      AMD proizvodi pojednako i za Microsoft i za Sony. Nigdje nije receno da oni podebljaju proizvodnju komponenti samo za Sony. AMD uopce nesmije podebljati proizvodnju dsmo za Sony jer moraju pojednako proizvoditi i za svoje graficke,za Microsoft i za Sony. Želim reći da AMD uopće ne favorizira PS5 u odnosu na Xbox Series X|S i svojih grafickih kartica. Shvati da AMD mora podebljati proizvodnju komponenata i za svoje graficke za PC i XSX/XSS, a ne samo za PS5

    • personauser

      @personauser, 03.02.2021 - 23:42

      samo *

  • metal nerd

    03.02.2021 - 23:24

    da da ali više je isporučeno ps 5 konzola u Americi i indiji nego u jadnoj evropi.

  • undisputed_kiki

    04.02.2021 - 19:22

    Meni moj ps4 pro pegla glatko punom parom, vrti igre od 1080p-2160p, kako koju, sasvim dovoljno.. kad izadje novi moderni battlefield upiknem ps5 pod uvjetom da ps4 pro ne podrzi isti broj igraca na serveru kao ps5. Ako bude isti broj igraca sa smanjenim detaljima, ps4 pro mi opet dovoljan do daljnega..

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?