Sony je u devetom mjesecu skupo platio reklame na televiziji
U Sonyju su tijekom devetog mjeseca posegnuli duboko “u novčanik” da bi promovirali PlayStation 4 putem televizijskih reklama.
Sony je za prošlomjesečnu ekskluzivu Marvel’s Spider-Man imao marketinšku kampanju na razini kakva još nije zabilježena. Čak se i na ulicama Zagreba moglo čitati o toj igri. No, najveću eksponiranost Spider-Man je imao na televizijskim programima, gdje je Sony za različite reklame potrošio čak 24,2 milijuna američkih dolara, znatno više nego svi ostali.
Prema podacima koje je prikupila tvrtka iSpot.tv, reklame za PlayStation prikazane su oko 2900 puta i dobile su oko 1,1 milijardu impresija (tj. pregleda). Procjenjuje se da je za najskuplju reklamu (onu za Spider-Mana) bilo plaćeno 9,2 milijuna dolara. Evo kako je izgledala ta reklama:
Osim Sonyja, na TV reklame u devetom su mjesecu najviše trošili Microsoft (za Shadow of the Tomb Raider i NBA 2K19 promocije), Nintendo (Labo Vehicle Kit), Ubisoft (AC Odyssey) te EA Sports (Madden NFL 19). Procjenjuje se da je na TV reklame gaming tematike u devetom mjesecu bilo potrošeno 53,5 milijuna dolara, što je duplo više nego za prošli mjesec.
vojnovic4
10.10.2018 - 17:44Evo taman malo prije osvojio platium trofej vrhunska igra 🙂
azersub
11.10.2018 - 10:44eh da je barem bila tolika kampanja za god of war…
Spiderman je jako dobra igra ali bit cu jako razocaran ako GOW ne pokupi najprestiznije(zlatni dabar :D)GOTY nagrade za PS4.
movie
11.10.2018 - 22:15Evo odgovora kada netko pita zašto su igre tako skupe…