HCL.HR

U Star Wars Outlaws moći će se isključiti pokazivači gdje treba ići i što treba raditi

Zoran Žalac 31.07.2024.   •   8 komentara


Igrači kojima smetaju kričavi indikatori na okolišu u igrama vjerojatno će pozdraviti opciju za isključivanje istih u Star Wars Outlaws.

Vjerojatno ste u igrama novijeg datuma primijetili trend ofarbanih stvari u okolišu. Počeo je taj trend prije 15-ak godina, prvo s elegantnim rješenjem u Mirror’s Edgeu, a zatim su svi krovovi i litice u Unchartedu bili “izlizani” te izbjeljeni baš tamo gdje treba ići. U novije vrijeme to je uzelo maha te se kričavim bojama (pogotovo žutom) obilježavaju banalni objekti, npr. ljestve u Resident Evilu 4.

Dio igrača se usprotivio takvom dizajnu i neki su developeri primijetili. Stiže tako vijest da će Star Wars Outlaws biti jedna od igara koje će imati opciju isključivanja takvih indikatora. To jest, postojat će takozvani Explorer Mode u kojemu će se igrače izravno poticati da više istražuju s kojim stvarima mogu interaktirati.

Treba naglasiti da ovo nije prva igra s ovakvom opcijom – ako me sjećanje dobro služi, neki od Tomb Raidera imao je sličnu stvar. Osim toga, Ubisoft u svojim igrama još od Assassin’s Creed Odysseyja obično nudi način igranja sa smanjenim oslanjanjem na ugrađenu navigaciju, odnosno usmjereno vođenje kroz igru. Dakle, nije neka novost, ali drago nam je da postoji opcija isključivanja indikatora koji mogu naštetiti iskustvu igranja.

Usput rečeno, naš Hrvoje je odigrao četiri sata Star Wars Outlawsa i jučer smo objavili video s njegovim dojmovima o igri. Ako ste se tek sada probudili, evo tih dojmova:

Komentari (8)

  • MAJSTOR RINGO

    31.07.2024 - 11:35

    Ovo je dobra i pozitivna stvar, znaci danasnje skoro sve igre smatraju igrace debilima, pa mora igra da ti hintuje i neke banalne stvari na svakom koraku. Ali mene zanima jedna druga stvar, tice se gamepleya, mislim da Hrvoje nije pomenuo u videu, tice se side questova, tacnije fetch questova. Neminovno da ce ih biti, samo u kolikoj meri? Poznavajuci Ubisoft, mislim da nece bas puno odstupiti od stare uobicajne prakse, vestacko produzavanje igre koje przi mozdane celije🤯🤯🤯

    • marko1106

      @MAJSTOR RINGO, 31.07.2024 - 13:20

      Pa ako se sjecam bit ce u ponudi kao neka pretplata sa kojom dobijes bonus 40% manje grinda ili tako nešto. Cuj nekad si placao da više igraš sad placas da manje igras🤣🤣

    • Djelo_Jerboa

      @marko1106, 01.08.2024 - 00:44

      To ima samo kod ubisofta..🤣

    • Nemanjazzz

      @MAJSTOR RINGO, 31.07.2024 - 13:20

      Dobra je stvar ako je odradjena kao u san andreasu na pr. Tu si mapu znao kao svoj dzep jer je navigacija pokazivala samo generalni smer kretanja a sam si nalazio u koju ulicu treba da se zavuces da bi dosao do markera. A u odyssey-u si valjda imao opciju da ti sagovornik objasni gde treba da ides (ako se ne varam) sto nije mnogo prakticno na onoj ogromnoj mapi

  • Garl Vinland

    31.07.2024 - 13:16

    Ja sam mislio da svaka ubisoft igra ima to jos od far cry primal, znam da ih dosta ima… A sad se to predstavlja kao nesto novo…

    • Cone3006

      @Garl Vinland, 31.07.2024 - 15:38

      Ubisoft odavno uveo ovu mogućnost u njihovim igrama.Nista novo

    • Cone3006

      @Cone3006, 31.07.2024 - 15:39

      I za ac igre i za fc igre*

  • Samson

    31.07.2024 - 20:43

    Jedna od modernih igara koja prirodno goni igrača na nalaženje svog puta originalni dark souls!

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?