HCL.HR

Recenzija

Star Wars Outlaws

ubacili ga u hyperdrive

Zoran Žalac

Kad smo se u redakciji dogovarali tko će što recenzirati, rekao sam kolegi Hrvoju da uzme onu igru s majmunom, a ja ću se igrati majmuna u Star Wars Outlawsu. Često znam reći da se u Ubisoftovim igrama otvorenog tipa osjećam kao istrenirani majmun jer si kažem da se neću zamarati nebitnim sadržajima jer to nije vrijedno mog vremena, a onda završim na totalno sporednim aktivnostima kao da sam istreniran da križam svaku točku interesa na mapi.

Početna cijena Recenzirana verzija Recenzentski primjerak
70-80€ PC Ustupio izdavač

Iznenadilo me što igrajući Star Wars Outlaws nisam imao osjećaj kako igram Ubisoftovu igru. Nisam se morao penjati na hrpu tornjeva niti sam čistio hrpu baza. Nije čak bilo ni onog XP grinda da otključam neku novu vještinu. Umjesto toga provaljivao sam u napuštene tvornice, kartao se s kriminalcima, utrkivao na motorima i trgovao s Jawama… Iskreno rečeno, bio sam zbunjen. Ubisoft je ovu igru najavljivao kao “prvi Star Wars otvorenog svijeta”, a ja sam u gameplayu Outlawsa osjetio više sličnosti sa zadnjom Splinter Cell igrom (Blacklist) nego s drugim Ubisoftovim igrama otvorenog tipa.

Možda je to zbog naglaska na stealth, tj. mehaniku skrivanja, za koju igra suptilno naglašava kako je preferirani način igranja. “No one sees us, no one blasts us” – zna reći protagonistica igre, Kay Vess. Naravno da se i Far Cry i Assassin’s Creed također oslanjaju na stealth, ali ovdje je to malo drugačije. Kad vas u drugim Ubisoftovim igrama neprijatelji spaze, samo ih glasno riješite i to je to. U Outlawsu imate sustave reputacije i traženosti, pa kad vas na teritoriju nekog kartela uhvate s prstima u pekmezu, pada vam rejting kod tog kartela i s time dolaze određene posljedice. Primjerice, s niskim rejtingom ne možete slobodno ušetati na neki dio mape, ne možete trgovati s pojedinim trgovcima ili pristupiti dobro plaćenim poslovima.

Reputacija kod kartela je zanimljiv začin Star Wars Outlawsa. Kad ste dobri s kriminalcima, oni vam daju vam ekskluzivne poklone i popuste na predmete. Kad si niste u dobrim odnosima, na teritoriju u vlasništvu kartela napadaju vas čim vas vide. I u teoriji bi taj segment igre trebao biti još interesantniji jer za osvajanje bodova kod jednog od četiri dostupna kartela ponekad gubite reputaciju kod drugog kartela. Trebao bi to biti akt balansiranja, u teoriji, ali praksa je nešto drugo.

Kad ste dobri s kriminalcima, oni vam daju vam ekskluzivne poklone. Kad si niste u dobrim odnosima, napadaju vas čim vas vide.

Ništa vas zapravo ne sprječava da u Outlawsima bude dobri sa svim kartelima. Možete jednu grupu izdati u glavnoj priči pa se iskupiti za to odrađivanjem nekoliko sporednih zadataka. Glavna priča isto tako ne mari za tu reputaciju. Kad dođe trenutak da u priči morate raditi za Jabbu the Hutta, sasvim je nebitno kakva vam je reputacija kod Hutt kartela – dobit ćete taj posao sve i da vam je reputacija loša, a oni će vas i dalje napadati premda radite za njihovog šefa.

Ovo možete gledati na dva načina. Prvi način je da ovo uništava cijelu iluziju održavanja reputacije u kriminalnom podzemlju. Drugi način gledanja je da prihvatite kako Outlaws nije RPG nego akcijska avantura. Iz te perspektive je čak i dobro što vam igra dopušta da otključate i vidite sve u jednom prelasku, jer kao akcijska avantura ne može ponuditi drugačiji drugi prelazak. Nije da biste u drugom prelasku mogli igrati igru kao drugačija klasa, tj. s drugačijim setom vještina.

Čak je i dobro što vam igra dopušta da otključate i vidite sve u jednom prelasku, jer kao akcijska avantura ne može ponuditi drugačiji drugi prelazak.

Kad sam već kod toga, svidio mi se način na koji se razvija lik u Outlawsu jer nije standardno grindanje levela. Recimo da je sustav donekle sličan Gothic igrama utoliko što morate pronaći lika koji će vas naučiti novoj mogućnosti i potom ju poboljšati. A do tog učenja i poboljšavanja dolazite kroz specifični set izazova. Na primjer, za otključavanje (od)skoka na motoru (speederu) morate “preletjeti” određenu udaljenost na motoru, za veću preciznost u ciljanju morate iskoristiti x vrsta oružja, itd. Nekad uvjeti za napredovanje uključuju odrađivanje određene vrste misija, skupljanje određenih predmeta ili jednostavno izazov u borbi ili šuljanju.

Cijeli taj sustav je pravo osvježenje naspram standardnog skupljanja XP bodova i levela. S jedne strane tjera vas da koristite sve mehanike koje igra nudi, a s druge ništa od toga zapravo nije obavezno. Kako nema levela, nema ni misija koje će tražiti određenu razinu pripremljenosti od igrača. Star Wars Outlaws slobodno možete igrati i kao linearnu igru bez odigravanja ijedne sporedne misije.

Star Wars Outlaws slobodno možete igrati i kao linearnu igru bez odigravanja ijedne sporedne misije.

U slučaju da vas to zasmeta i da se zapitate čemu uopće otključavanje novih vještina ako se može i bez njih, moj je savjet da si povećate težinu. Na raspolaganju su vam četiri težine, ali si izazov možete podešavati i pojedinačno (količina primljene štete, ponašanje protivnika i sl.). Treba imati na umu da je stealth značajan dio igre i da je dobrim dijelom forsiran. Redovite su misije u kojima ne smijete podići uzbunu u bazi. Međutim, to ne znači da će igra automatski prekinuti kad vas neprijatelji otkriju. Morate samo brzo reagirati i srediti protivnika koji podiže alarm. Ili možete djelovati preventivno pa potiho sabotirati panele za alarm.

Stealth je u ovoj igri relativno banalan, ali svejedno zabavan. Reakcije protivnika su predvidivo glupe, nekad čak i nepredvidivo nepostojeće. Ono što spašava situaciju je dizajn koji omogućuje fleksibilnost u šuljanju. Ako zapnete na jednom dijelu, probajte upad u bazu s totalno drugog kraja mape – možda vam taj više odgovara. Ako zapnete i na tome, promotrite okolinu i možda pronađete terminal s kojim ćete ugasiti kamere ili preusmjeriti turrete na protivnike. Maleni životinjski pomoćnik Nix također je koristan, npr. za distrakciju protivnika ili za daljinsku aktivaciju granata.

Ako zapnete na jednom dijelu, probajte upad u bazu s totalno drugog kraja mape – možda vam taj više odgovara.

Sve u svemu, Outlaws u svom segmentu nema dubinu Metal Geara ili Ghost Recona, ali nije suhoparan. Zapravo je Outlaws prva igra u kojoj sam se šuljanjem po bazi stvarno osjećao kao Luke i ekipa kad su spašavali Leiu u prvom Star Wars filmu.

Jednako je i s napucavanjem koje nije najbolje u klasi, ali je vrlo zabavno. Kay koristi jedno glavno oružje (blaster / pištolj) s tri načina rada koja se mogu birati naizmjenično. Ne postoji način da trajno nosite drugo oružje – razne strojnice, snajpere i bacače granata možete pokupiti samo tijekom borbe i koristiti dok imaju streljiva. Mislim da je to dobra odluka jer donosi element rizika u borbu. Na primjer, znate da će vam oružje koje pokupite donijeti prednost u borbi s protivnikom, no morate prosuditi je li vrijedno izlaska iz zaklona te izlaganja neprijateljskoj paljbi. I u tome vam ljubimac Nix ponekad može pomoći tako da mu naredite da vam donese oružje, ako mu je ono u dometu.

Ne postoji način da trajno nosite drugo oružje – razne strojnice, snajpere i bacače granata možete pokupiti samo tijekom borbe i koristiti dok imaju streljiva.

Raznovrsnost protivnika je osrednja; nije sjajna, ali ne može se reći da ne postoji. Razočarale su jedino boss bitke za koje zapravo ni ne mogu koristiti tu riječ u množini. Igra ima samo jednu pravu boss bitku unutar glavne priče i više puta vas navodi na misao da slijedi neki veliki sukob koji se na kraju ne dogodi. Razvojni tim Ubisoft Massive očito je cijepljen od dizajniranja zanimljivih boss bitki, što smo vidjeli i u njihovom serijalu The Division.

Napucavanje u Outlawsu može se proširiti i na svemir, odnosno orbitu. Ondje su stvari dosta jednostavne, ili bolje rečeno arkadne, ali zadovoljavajuće i atraktivne. Akcija u orbiti dobro funkcionira, samo se u tom segmentu igre ne događa ništa značajno. Recimo to ovako: unutar glavne priče jedva da je 5% ukupnog vremena posvećeno zadacima u orbiti. Možete skupljati resurse iz olupina ili sudjelovati u svemirskim bitkama raznih kartela, ali vas igra jako rijetko usmjerava prema tome.

Akcija u orbiti dobro funkcionira, samo se u tom segmentu igre ne događa ništa značajno.

A što se tiče putovanja između planeta, sve se to odvija kroz menije ili mapu, kao u Starfieldu. Jedina je razlika što ovdje nema ekrana s učitavanjem kad slijećete na planet ili uzlijećete s njega, nego imate animaciju koju možete prekinuti, ali svejedno ćete imati učitavanje od 20-ak sekundi.

U promotivnim smo materijalima mogli čuti kako igra ima ukupno pet različitih planeta. To je istina, no imajte na umu da dva planeta nisu otvorenog tipa, tako da slobodno istraživanje raznih pustoši i džungle možete doživjeti na tri planeta. I to je skroz solidan broj, a sami planeti su dovoljno različiti jedan od drugoga. Primjerice, na kišnoj Akivi vozite motor po močvarama, dok u sušnom Tatooineu jurite po pustoši i zaobilazite krda Banthi.

Autentičnost svijeta definitivno je jedna od najboljih strana Outlawsa. Jako je puno detalja posvećeno svim značajnim lokacijama i one stvarno djeluju kao živa mjesta. Uživao sam razgledavajući pijacu na planetu Toshara, a u svemirskoj luci Mos Eisley redovito sam si ponavljao: “Ovo izgleda baš kao u filmovima”. Stilovi arhitekture i zastupljenost životinjskog svijeta neke su od stavki koje pridonose genijalnom ugođaju Star Wars svijeta. A pomaže i glazba, također vrlo autentična ovoj franšizi. Reći ću samo da mi je glavna glazbena tema Outlawsa toliko ušla u uho da ju smatram jednom od najboljih Star Wars melodija koje nije skladao legendarni John Williams.

Autentičnost svijeta definitivno je jedna od najboljih strana Outlawsa.

Tek sada u ovoj recenziji na red dolazi priča Star Wars Outlawsa i za to postoji razlog. Jednostavno sam dobio dojam kao da priča nije ono što prodaje ovu igru, to jest kao da je priča izlika, a ne pravi povod za avanturu kakvu u Star Wars igrama još nismo imali. Zaplet je taj da se kriminalka Kay Vess neplaniranim spletom okolnosti nađe na radaru voditelja kriminalne organizacije Zerek Besh nakon što jedna pljačka pođe po krivu. Kay ukrade brod voditelju te mafije i mora pronaći načina kako da sa vrata skine tjeralicu koja je raspisana za njom. Brzo se pojavljuje plan da izvede najveću pljačku u galaksiji te da pokrade upravo lika koji je za njom raspisao tjeralicu.

Moj prvi problem s pričom je taj da samo igranje nema nikakve poveznice sa zapletom da je Kay Vess tražena kriminalka. Postoji jedna misija u igri koja vas na to podsjeti u slučaju da ste zaboravili, a onda se možete nastaviti slobodno kretati gdje god želite i kad god želite bez da ijednom dobijete osjećaj kako ste tražena roba. Zapravo ste toliko “opasni” da baš svi kriminalci žele surađivati s likom koji ima tjeralicu na sebi.

Moj prvi problem s pričom je taj da samo igranje nema nikakve poveznice sa zapletom da je Kay Vess tražena kriminalka.

Drugi problem jest izostanak konkretnog antagonista, lika koji bi vam bio glavna prijetnja i trn u peti. Igra nudi jednog takvog, mafijaša pod imenom Sliro, ali on se u igri pojavljuje jedva pet puta i kad god se pojavi lik ispadne totalno nesposoban. Cijelo vrijeme u igri slušate kako je to opak tip s najvećom kriminalnom silom u galaksiji, a odmah na početku igre Kay ga učini klaunom. Ovu recenziju tipkam unutar 24 sata od dovršetka glavne priče i kad vam kažem: ne sjećam se što se na kraju dogodilo s negativcem. Jest da postajem stariji, ali nisam senilan – toliko je priča Outlawsa zanemariva.

Neke okvirne poruke o moći prijateljstva i poštenju među lopovima jesu prisutne i nije da priča nema jasno određen smjer. Kay Vess je interesantna kao lik te mi je bilo simpatično slušati ju kako se pokušava izmigoljiti iz situacija u kojima se nađe. Svaki joj posao polazi krivo i postoji neka vrijednost u priči kroz koju ona treba osvijestiti zašto je to tako. U tome joj pomaže postava sporednih likova, samo je problem što su karakterne crte tih likova užasno dosadne. Tek je jedan lik simpatične bombašice malo humorističan, a ostali su mi bili najdosadnija družina koju sam vidio u Star Warsu.

Kay Vess je interesantna kao lik te mi je bilo simpatično slušati ju kako se pokušava izmigoljiti iz situacija u kojima se nađe.

Kad smo kod likova, oni nisu samo boljka priče nego i prezentacije. Star Wars Outlaws generalno je lijepa igra s modelima likova koji povremeno izgledaju kao da su izašli iz ere PlayStationa 3. U prezentiranju priče vidjet ćete tri različita modela Kay Vess – model tijekom gameplaya, detaljniji model u ingame cutscenama i CG model u CG animacijama. Kvaliteta između ta tri modela je drastična i toliko neujednačena da Kay ponekad izgleda kao totalno drugačiji lik u svakom od njih.

Neujednačenost kvalitete prikaza je isto tako prisutna posvuda u igri. Star Wars Outlaws može vas zadiviti u jednom trenutku, a zaprepastiti u drugom. U jednom trenutku gledam obzor na Tatooineu i vidim patrole protivnika kilometrima daleko od svoje pozicije – svaka čast! A onda u drugom trenutku gledam dijalog likova i usne im se uopće ne podudaraju s onime što govore.

Neujednačenost kvalitete prikaza je prisutna posvuda u igri.

Smatram kako je trenutno stanje igre takvo da je ista požurena na tržište prije nego je izglancana kao gotov proizvod. Vizualna neujednačenost tek je dio kudikamo šireg tehničkog problema. Nagledao sam se svega i svačega, vjerujte mi. Imao sam animaciju u kojoj mi se lik duplirao u kadru. Imao sam situacije da mi se zblesirao lik koji mi je trebao otvoriti put prema dalje. Nekoliko puta sam propadao kroz pod.

Najgori game breaking bug onemogućio mi je korištenje interakcije s pomoćnikom Nixom kroz cijelu igru, što se nije riješilo učitavanjem zadnjeg checkpointa nego tek kompletnim izlaskom iz igre. Imao sam više slučajeva da me igra prilikom učitavanja prebacila na checkpoint točku na totalno drugoj strani lokacije. Rušenja su isto tako bila česta.

Kao i obično, sve će se to kad-tad pokrpati, ali vjerujem da će igri trebati još dosta posla dok ju dovedu u stanje koje bismo trebali smatrati prihvatljivim. Tu su i boljke PC verzije, poput netipično dugih učitavanja i upitne optimizacije. Od pokretanja igre do samog igranja zna proći 3-5 minuta. Što se tiče performansi, na 1440p rezoluciji zaboravite na ikakve raytracing efekte bez frame gen opcije, a ako ju koristite pripremite se na različite anomalije.

Kako HCL ocjenjuje igre?

Star Wars Outlaws je baš tip igre u kojoj na svaku stvar dolazi “ali” – bila ta stvar pozitivna ili negativna. Igra je zabavna, ali daleko od vrhunske. Igra je u početku raznovrsna, ali se već nakon 15 sati počne ponavljati. Igra je grafički atraktivna dok ne gledate likove. Priča je čisti zaborav, ali je Kay Vess jedan od zanimljivijih Ubisoftovih likova. Možemo tako do sutra…

Da sam se zabavio igrajući Star Wars Outlaws – jesam, i definitivno ne žalim vremena (oko 25 sati za glavnu priču). Da je moglo bolje od ovoga – moglo je, barem bi s tehničke strane situacija bila bolja da su pustili igru da se kuha barem još nekoliko mjeseci. Star Wars Outlaws možda se činio kao naslov koji bi mogao izbjeći tradicionalne prigovore Ubisoftovim igrama otvorenog svijeta, ali je na kraju zapao u slične zamke. Što znači da imamo još jedan klasični slučaj igre koja vam neće promijeniti mišljenje o Ubisoftovoj produkcijskoj mašineriji ako vas ona ne usrećuje, ali isto tako i primjer igre koja će vam biti dobra zabava ako od nje ne tražite vrhunsku produkciju.

Outlaws je sjajan kao Star Wars igra, pristojno je zabavan naslov u akciji i šuljanju, narativno neuzbudljiv komad, vizualno neujednačen i tehnički prijesan.

75 Naša ocjena
  • ima sjajan Star Wars ugođaj
  • zabavne mehanike napucavanja i šuljanja
  • zanimljiv sustav razvijanja vještina
  • Kay i Nix su vrlo dobar tandem
  • neuzbudljiva priča s dosadnim likovima i ludonarativnom disonancom
  • različiti segmenti grafike su dosta različite kvalitete
  • da je auto, pao bi na tehničkom pregledu

Zoran Žalac

Dežurni urednik. Voli kad igre filozofiraju, gunđa oko estetskih rješenja u sučeljima. Preferira fantaziju nad fikcijom, framerate nad rezolucijom.

Komentari (114)

  • Outback

    26.08.2024 - 14:20

    Znaci drek u celofanu…

    • Miselkerik

      @Outback, 26.08.2024 - 15:06

      Jos jedan poluproizvod koji bi svojom ljepotom trebao zasjeniti svu nekreativnost danasnjice… steta

    • Outback

      @Miselkerik, 26.08.2024 - 16:11

      Davno su igre prestale bit kreativne, sve su to sad samo recikliranja s lijepim grafikom na koju se vecina pali.

    • sallaD

      @Outback, 26.08.2024 - 16:25

      Ima još kreativnih igara, ali problem je što su većinom one van mainstreama za koje ljudi nemaju uopće trunke interesa, nažalost.

    • Igor Belan

      @Miselkerik, 27.08.2024 - 10:10

      Kojom ljepotom? Mislim, meni igra nije ružna baš kako neki govore, ali ljudi uglavnom ne misle da je previše impresivna. I danas ima više kreativnih novih igara nego ikada prije u povijesti. I više igara nego ikada u povijesti izlazi na dnevnoj bazi.

    • Miselkerik

      @Igor Belan, 27.08.2024 - 13:34

      Istina, ima… ali ovdje pricamo u kreativnosti velikih izdavackih kuca. Zelis li reci da kreativnost prati tehnoloski razvoj i mogucnosti? Ili se mozemo sloziti da je ipak naglasak i oslonac na tehnoloskom razvoju a ne na sadrzaju? To je ko da mi kazes kako ima hrpu dobrih filmova iz portugala i koreje….

    • Tomislav88

      @Igor Belan, 27.08.2024 - 21:34

      Igore ljepota je u oku promatraca 🤣

    • BeLLicus

      @Outback, 26.08.2024 - 16:23

      Rekao bi gospodin Enio, znači kurčina!

    • HeimdallTheWhite

      @Outback, 27.08.2024 - 09:22

      Kak smo i pretpostavili

  • Garl Vinland

    26.08.2024 - 14:22

    Pa jebemu misa, opet isto… Mislim na ocjenu… I na metacriticu je ista.. Ljudi misle da mrzim ubisoft kad pljujem po njima, upravo suprotno, bio sam veliki obozavatelj, ac2 i fc2 su mi jedne od najdrazih igri… Fakat sam se nadao da su promjenili formulu i da ce ovo mozda ici iznad 85, htio sam probati ovako cu pogledati igorov video kad dodje i to je to…

  • MAJSTOR RINGO

    26.08.2024 - 14:30

    Ha ha ha pogodio ocenu. Na jednom YT kanalu, bas sam rekao 75, par poena gore dole. Klasicna Ubi ocena. Znaci 80+ je i dalje misaona imenica. Samo sto je SW u pitanju uzece se na nekom popustu. I bice ga vrlo brzo, verujem tamo vec u 11 mesecu.

    • Djelo_Jerboa

      @MAJSTOR RINGO, 26.08.2024 - 16:04

      Objektivno 75 je i više nego nezaslužena ocjena za “autentični Star Wars ugođaj”, kućnog ljubimca i napucavanje blasterima, kraj svih ostalih stavki koje igra nije ispunila. No dokle god ima ovih koji preorderaju ili kupuju tipične ubisoftove igre na day one bilo bude i ovakvih igri, a s time i ovakvih ocjena.
      Ponuda-potražnja jednostavno.
      I za to ne treba ni najmanje kriviti Ubisoft nego igrače, nije kriv prodavač/proizvođač ako klijent nema kriterije prema nedovršenom proizvodu kojeg i dalje redovno kupuje.
      Ubisoft je tu jedini pametan.

    • MAJSTOR RINGO

      @Djelo_Jerboa, 26.08.2024 - 20:10

      Pa dobro. Zoki ih je pocastio sa jedno 5 poena, najmanje😆. Slazem se brate. Ja ne pamtim kada sam kupio neku ubisoftovu igru po punoj ceni.
      Samo zato sam veliki obozavalac SW univerzuma, ovo cu uzeti, ali naravno ne po punoj ceni. Cekace se neko snizenje….

    • SanKa

      @Djelo_Jerboa, 27.08.2024 - 13:44

      igra više košta nego što ima ocjenu. pametnom dosta

    • Garl Vinland

      @SanKa, 27.08.2024 - 14:28

      😀

  • Nemanjazzz

    26.08.2024 - 14:57

    They did it again! Prosecna igra

  • IgorBiH

    26.08.2024 - 15:06

    Ajoj, još jedan ubiflop 😭. Ispod 80 na MC-u. Šta je ovo ljudi? Najgora velika gaming kompanija bez dileme. A velika je jer čitava država stoji iza nje.

    • kebbab

      @IgorBiH, 26.08.2024 - 15:21

      Ne dozvoli da ti jedna recenzija pokvari igru. Ovaj je dao 95 https://www.gamersheroes.com/honest-game-reviews/star-wars-outlaws-review/

    • IgorBiH

      @kebbab, 26.08.2024 - 15:35

      Da, daleko čuveni i cijenjeni “gamersheroes” 😆

    • kebbab

      @IgorBiH, 26.08.2024 - 15:48

      Nema veze ko je koliko cijenjen. Vidi tamo na Metacriticu 7 ocjena 90+, 11 ocjena 85-88, 21 ocjena 80-83… najverovatnije niko nije cijenjen???

    • Garl Vinland

      @kebbab, 26.08.2024 - 15:49

      pa imas prosjek, ne trebas nabrajati ocjene…koji je prosjek?

    • kebbab

      @Garl Vinland, 26.08.2024 - 15:53

      Pa kad vidiš 40 ocjena 80+ znači da je mala šansa da je igra “ubiflop 😭”, zar ne?

    • Garl Vinland

      @kebbab, 26.08.2024 - 15:59

      Prosjek je 77 zasad…nisam ja nista pricao o ubiflopu, ja samo kazem da nema smisla pricati o broju recenzija sa ocjenom iznad 80 kad je prosjek 77, dakle ima i puno recenzija s ocjenom ispod 80…
      Na kraju krajeva to smo svi ocekivali i mi malo stariji gameri smo zasiceni sa ubisoft formulom.. Uvijek isto, nikad drugacije, ko sto bi reko niko bellic

    • Nemanjazzz

      @kebbab, 26.08.2024 - 15:37

      Ti ne dozvoli da ti jedna recenzija popravi igru

    • kebbab

      @Nemanjazzz, 26.08.2024 - 15:39

      Ja sutra preuzimam igru. Na mene ne utice ni ova ni ona recenzija.

    • Gojko Knez

      @kebbab, 26.08.2024 - 18:14

      Must consooom!!!!

    • BeLLicus

      @kebbab, 26.08.2024 - 16:26

      Kad vidim ovu prvu sliku na vrhu recenzije, kao da gledam igru iz ere ps3 🙂

  • kebbab

    26.08.2024 - 15:13

    Sutra idem po Gold Editione (ps5) pa da vidimo.

    • Toma_HR

      @kebbab, 26.08.2024 - 21:12

      Kako sutra? Pa šta nije 30.08 – Day1???

    • Garl Vinland

      @Toma_HR, 26.08.2024 - 21:58

      ak das 110 ili 130 eura mozes igrat 3 dana ranije…

    • Toma_HR

      @Garl Vinland, 27.08.2024 - 08:10

      Aaaa..ja za svojih 70 tek u petak :)))

    • SanKa

      @kebbab, 27.08.2024 - 13:45

      gold edition ? CEO ubisofta cak ne bi to uzeo

  • IgorBiH

    26.08.2024 - 15:32

    I svi treba malo da o’lade sa SW igrama, serijama, filmovima. Hiperprodukcija svega SW je nenormalna kao da su 80-e (pa i 90-e) kad su bili na vrhu svijeta. Svake godine jedna SW igra. 😆 Kvaliteta solidna do prosječne pa do loše. Zagrabite malo po raznim drugim zapuštenim i zaboravljenim franšizama koje bi nudile toliko mogućnosti i donijele svježine. Zato me zanima Xboxov Indiana Jones. A zamislite da nikad nismo dobili Game of Thrones igru npr.

    • Zoran Žalac

      @IgorBiH, 26.08.2024 - 15:34

      Bila je 2012. Game of Thrones igra… ali s razlogom je se ne sjećaš ili nikad nisi čuo za nju. Poslije je također bila Telltaleova Game of Thrones igra.

    • IgorBiH

      @Zoran Žalac, 26.08.2024 - 18:28

      GoT je bio zaslužio Witcher tretman a ne Telltale smeće (uh kako su mi odvratne bile njihove Walking Dead igre, pogotovo grafički). Kažem bio jer sad je već prošao voz.

    • ajdin_sa

      @IgorBiH, 27.08.2024 - 06:24

      Što je telltale smeće ? To sto ti ne voliš ne znači da je smeće. Veliki fokus na priči i odlukama koje donosiš

    • IgorBiH

      @ajdin_sa, 27.08.2024 - 14:09

      Igrao sam samo Walking Dead, ostalo samo osmotrio i to je moj utisak, pogotovo sa ove distance. Grafički jako ružno a izbor je uglavnom samo iluzija jer se na kraju sve završi u nesreći i ovako i onako. Sjetimo se samo one prevare “he/she will remember that later”. I sami devsi su priznali da su to bili samo “dim i ogledala” tj. mađioničararski trik.

    • BeLLicus

      @IgorBiH, 26.08.2024 - 16:29

      Za serije i filmove se slažem, sve što je izišlo osim Mandaloriana je teško smeće a i on je na putu ka tome, što se igara tiče u novijem dobu izašle su samo dvije i to od respawna Jedi Fallen Order i Jedi Survivor koje su vrhunske igre i jedna i druga, i sad izlazi ova koja će očito biti govno ali što je tu je.

    • Kikindo

      @BeLLicus, 26.08.2024 - 18:05

      Ne bih se složio da su Andor i Bad Batch bili loši ali okej…

    • IgorBiH

      @BeLLicus, 26.08.2024 - 18:10

      Star Wars Battlefront? Meni je to novije doba.

    • ajdin_sa

      @BeLLicus, 27.08.2024 - 06:27

      Rogue one, Andor , Bad Batch jako dobro urađeno! Respawn je odradio vrhunski obje igre , ali na obje su ljudi imali zamjerki 😁

    • Gebro_gaming891

      @ajdin_sa, 27.08.2024 - 10:58

      Imali su zamjerki jer su obje tehnički nered i tako će ostati.

    • SanKa

      @BeLLicus, 27.08.2024 - 13:45

      Rogue One jedino valja. ostalo je teski kurac

    • Ravel

      @IgorBiH, 26.08.2024 - 23:33

      Za GoT imaš Tyranny.

  • Djelo_Jerboa

    26.08.2024 - 15:34

    “Još jedno ubijevo remek dijelo,obavezno se bude igralo, ide GOTY sigurno.”
    -Iceman vjerojatno

    • Nemanjazzz

      @Djelo_Jerboa, 26.08.2024 - 15:39

      Imaju i oni svoju publiku. Meni je igranje njihovih igara postalo kao trcanje u krug. Ne vodi nigde

    • zlakob

      @Djelo_Jerboa, 26.08.2024 - 18:43

      Icemenu je ovo 10/10.. Lik je zaboravio sta su kvalitetne igre.. Djeluje mi da mu rođak dela u ubishitu pa se mora poklonit… Šala naravno… al lik ima bas najgori moguci ukus za videoigre 🤣

  • DjokaBA

    26.08.2024 - 15:36

    Ocekivano, nimalo iznenadjen.

  • KhorneFlake

    26.08.2024 - 15:40

    “Ja ću se igrati majmuna u Outlawsu”, kad čovjek pogleda sliku modela pred sam kraj teksta nastavak rečenice je mogao lagano ići i u nekom drugom pravcu…

  • zvoninjo

    26.08.2024 - 15:55

    A ništa,Čekat će se da igru malo popeglaju pa se možda i odigra

  • RPGamer

    26.08.2024 - 16:22

    Ljudi, ako Vam je do Star Warsa uzmite Bounty Hunter. Za 20 eura koliko igra košta, bolje će Vas zabaviti nego ovaj Open World smor. A i uštedjeti ćete novaca.

  • tylerogg

    26.08.2024 - 16:31

    Gledao sam gamecome live i vidio mnostvo ekipe gdje ismijavalju gameplay.Igra izgleda koda je za ps1.Onaj mutavi cover ide sve na isti kalup ko division govno.Pisati da ima star wars ugodaj moze osoba koja nije igrala prave star wars bf serijale.Ubishiteri znaju samo krasti pare i nista vise.

    • Zoran Žalac

      @tylerogg, 26.08.2024 - 16:57

      Pisati da igra izgleda kao da je za PS1 može osoba koja nikad nije igrala igre za PS1. A što se tiče ugođaja, Star Wars nije samo napucavanje i ugođaj se može ostvariti hrpom drugih detalja, između ostalog prezentiranjem lokacija poput Jabbine palače na kudikamo detaljnijoj razini od Battlefronta. Ajde da si barem pričekao da igra izađe pa onda napisao kako je nešto u recenziji netočno, ali ti govoriš da je nešto netočno jer si gledao snimku koja pokazuje 1% igre. Neozbiljno.

    • tylerogg

      @Zoran Žalac, 27.08.2024 - 10:54

      Kritike nisu tebi isle vec ubitrash lopinama koji kradu i prave iste stvari stalno.I da dobivam badava njihove igre nebih se prodao njima nikako i u recenzijama bih rekao istinu.Nikada ne pises kako tvoji miljenici podrzavaju hakere i daju pristup odredjenim igracima da imaju free aimjunkies.Zasto nikad ne kazes kako je recoil toliko uzasan da 99% igraca koristi aimlock,silent aim i ostale boostere kao cheats.Kada imas vremena a imas ga previse pogledaj twitch i ubitrash kategoriju pa ces vidjeti da svi varaju i da svi su postalo “pro”jel je kod njih ne postoji anticheat nego zdrpi i brisi.Kad procitam recenziju da je igra losa i da tesko naciljati uopce protivnika i da igra ne obecava ja ne kupim to onda.Ovako kad sve hvalis kupi covjek igru i pozali kasnije jel je neko bzvz piskaro.Ne zaboravi da im je trebalo pune 4 god da poprave crash-freeze u division 2 u kojem si po par puta bio disconnect i obecali mnostvo stari u igri a nakraju nista nije bilo kako je receno..

    • Zoran Žalac

      @tylerogg, 27.08.2024 - 11:08

      Ne pišem iz jednostavnog razloga što ne igram te njihove multiplayer igre niti me zanimaju uopće, a još mi manje pada na pamet gledati ih na Twitchu. Ne znam koju si recenziju čitao, ali ovo “kad sve hvališ” očito nije iz ove. Evo npr. nekih stvari koje su napisane u ovoj: “Reakcije protivnika su predvidivo glupe, nekad čak i nepredvidivo nepostojeće.”
      “Neujednačenost kvalitete prikaza je isto tako prisutna posvuda u igri.”
      “Tek je jedan lik simpatične bombašice malo humorističan, a ostali su mi bili najdosadnija družina koju sam vidio u Star Warsu.”
      “Razočarale su jedino boss bitke za koje zapravo ni ne mogu koristiti tu riječ u množini.”

      Dakle, koja je to recenzija u kojoj se “sve hvali”?

    • tylerogg

      @Zoran Žalac, 27.08.2024 - 12:03

      Pa division 2 je dobio sve pluseve na recenziji i sto je god napisano nije istina nikako.Propusta se najbitnije u divisonu ko i u star warsu jadni recoli i stalni cover ko i mutavi npc koji se stalno skrivaju i pucaju iz covera.Nadodao bih i tehniku rolanja i kad se zarolas umjesto da izbjegnes bombu ili metak zapnes u zidu ili cover i pogines.Bit je da nemaju mozga kada prave igrice nikako.Zalosno je sto tvrde da imaju support a nemaju ga nikako i pvp nije moguce igrati jel nema vise igraca bez da varaju.

    • Zoran Žalac

      @tylerogg, 27.08.2024 - 12:14

      To što igra pet godina kasnije ima cheatere nije nešto što se može uzeti u obzir prilikom pisanja recenzije u trenutku kad je igra tek izašla. A ovo za stalni cover i likove koji pucaju iz covera iskreno ne razumijem prigovor. Osnova igre je takva, ne treba tražiti da bude CoD ili nešto jer ti se to više sviđa nego cover-based.

    • SanKa

      @tylerogg, 27.08.2024 - 13:49

      decko, ti si na krivom threadu, planetu, krivim lijekovima

    • tylerogg

      @SanKa, 05.09.2024 - 12:25

      Ezzzzz

    • SanKa

      @tylerogg, 27.08.2024 - 13:48

      daj mi broj od dilera pliz

  • blacklist0907

    26.08.2024 - 17:37

    Zaigrat cu ga day one jer sam ga uspio nekako dobit za 30 eura na disku…inače bi preskočio dok ne dodje na pretplatu

  • Adam Jensen

    26.08.2024 - 17:48

    Volim SW, volim stealth tako da će se ovo igrat. Ali za godinu-dvije dok je ukrpe 😁

  • habo

    26.08.2024 - 18:36

    Volim Ubisoftove igre i sutra ju definitvno kupujem .

  • zlakob

    26.08.2024 - 18:41

    Tocno kako sam i znao. Jos je HCL dao koji bod vise zato sto im ubishit poklanja igre, al nevermind.. Uzet cu kad bude neki masni popust, i bude 10-15 kuna, cisto eto jel volim star wars..

    • Zoran Žalac

      @zlakob, 26.08.2024 - 19:02

      Kužiš valjda da je 90% igara recenziranih na HCL-u temeljeno na ustupljenim recenzentskim kopijama različitih izdavača, što je standardna praksa. Jedino “poklanjanje” igara je ono kad izdavači ustupe igre koje onda dijelimo za glasovanje u Zlatnom Dabru ili drugim giveawayjima, a to nisu pokloni za HCL redakciju nego za HCL pratitelje.

    • zlakob

      @Zoran Žalac, 26.08.2024 - 19:24

      da Zoki okej, ali gore si komentiro nekom momku kao da je neozbiljan jel je eto malo sarkastičan i usporedio je grafu sa ps1. nebitno. hocu reci da si zapravo ti neozbiljan, jel po procitanoj recenziji ja sam dobio dojam da u ovoj igri jedino što je dobro je glazba i star wars ugođaj, a sve ostalo “loše ili srednja žalost”
      i onda na temelju toga dođem do ocijene i vidim 75, pa kako? po svemu sudeći, realno, po pročitanoj recenziji ova igra treba dobit 50/100 i dole da si caps lockom boldano napiso ekipi da se strpe do nekog veceg popusta jel ne propuštaju apsolutno ništa, po meni bi to bila realna i odgovarajuća ocijena,a i recenzija… pa dajte više… mi citamo i gledamo vas sadrzaj, negledaju vas izdavači i developeri, pocnite pravit sadržaj za nas, a ne za “njih” niste mi više sa tim recenzijama.. pogledam vas i onda sačekam angry joe-a i saznam zapravo kakva je igra…malo se ugledajte na njih. ljudi prave sadržaj za gamere i konstanto kritiziraju ono što nevalja ili što je već viđeno…a vi… date dobroj igri 75 na temelju malo lošijih likova ili slicno… i onda procitam ovo, skoro nista pozitivno ili speciajno, op 75… smijeh.

    • Djelo_Jerboa

      @zlakob, 26.08.2024 - 20:47

      Kolega opisal si problem u srž,svaka ti dala i to više puta.

    • Zoran Žalac

      @zlakob, 26.08.2024 - 21:20

      Vjerojatno si promašio onaj dio recenzije gdje je napisano da je igra zabavna usprkos tome što nije revolucionarna ni vrhunska. Igre mogu biti takve, vjerovao ili ne. A naš posao nije da budemo defaultno ljuti HCL po uzoru na glasnog influencera, nego objektivni portal čije recenzije nisu deranje caps lockom.

    • Ravel

      @Zoran Žalac, 26.08.2024 - 21:51

      Staložene glave recenzirati nove naslove u 2024.?! Ma neeee, to je nemoguće! Očigledno jest da vas sve veće kompanije imaju u džepovima!!!

    • Miselkerik

      @Zoran Žalac, 26.08.2024 - 22:12

      Treba bit objektivan i reci da obzirom na mogucnosti ovakvi naslovi jednostavno nisu dovoljno dobri. Zadovoljavati se lijepom grafikom i sw ugodajem jednostavno nije dovoljno… To je kao da se neka top ekipa u nogometu svake godine zadovolji prolaskom skupine u nekom natjecanju. Zalosno je sto se oni vise ne ni ne trude napravit nesto “revolicionarno” nego sa svojim “dovljno dobro” pristupom prodaju maglu vec godinama. Nebitno, igrat ce se , opet ce ljudi kupit, ali te fore uzet SW tematiku, naljepit malo lijepog ambijenta, stavit zenu ko glavnog lika i slatkog plisanca je najbolji opis vremena u kojem zivimo…

    • Zoran Žalac

      @Miselkerik, 26.08.2024 - 22:49

      Uvijek je bilo i uvijek će biti igara koje su samo ok ili dovoljno dobre, a ne odlične i vrhunske. I ocjena 70 ranga je za takve, ne vidim što bi tu trebalo biti sporno. Neće takve igre magično nestati ako ih odlučimo review bombati.

    • Miselkerik

      @Zoran Žalac, 27.08.2024 - 08:03

      Bilo je, bit će i to nije sporno. Ono što je sporno je činjenica da je ova igra stavljena po cijeni od 80 € što ju etiketira kao blockbuster i sam Ubisoft je tu igru najavljivao kao nešto veliko, što znači da u startu očekivanja od te igre nisu kao da se radi o prosječnoj igri, što se vidi i po aktivnosti u komentarima. Ne mislim da vas Ubisoft ili bilo ko drugi plaća za recenzije, ali mislim da si sa svojim komentarom pokazao da Vam ipak nije baš svejedno šta će te napisati. Možda je to i podsvjesno, ali ti si neko ko kreira javno mnijenje i zapravo možeš utjecati na neke stvari. Sama činjenica da se nisu potrudili oko priče ti govori da se radi o čistom nemaru. Uopce ne ulazim u velicinu ocjene, ali za ovakve igre treba se postaviti visoki standard i tako ih tretirati. Nije isto jel recenziraš skater XL kojeg je radilo 5 skejtera ili igru od Ubisofta. Ocekivanja jednostavno nisu i netrebaju biti ista.

    • Zoran Žalac

      @Miselkerik, 27.08.2024 - 08:32

      Opet, blockbustera koji nisu ispunili potencijal ili su nekako podbacili je uvijek bilo i uvijek će ih biti. I na njima ne rade konstantno jedni te isti ljudi koje ćemo mi recenenzenti “naučiti” kakve bi igre trebali lansirati. Očekivanja se u recenziranju uzimaju u obzir do neke mjere (npr. standardno je očekivanje da nastavci budu napredniji ili nekako bolji od originala), ali ne možemo recenzirati igru (ili bilo što drugo) tako da pristupamo iz perspektive što bismo htjeli da ta igra bude. Primjerice, da sam ja od SWO očekivao ili htio vidjeti tisuću planeta kao u Starfieldu… pa ne mogu na temelju tog svog očekivanja zamjeriti ako ih igra nema toliko, mogu suditi po onome koliko ima i zapitati se mislim li da je to u cijeloj slici dovoljan broj ili nije. Druga je stvar ako izdavač igre obeća 1000 planeta, a onda se ispostavi da 990 možeš samo skenirat – naravno da su to izmanipulirana očekivanja onda, što se treba osuditi.

    • Miselkerik

      @Zoran Žalac, 27.08.2024 - 09:00

      Sve pet, ali uopce nije stvar 1000 planeta… mozemo mi sad o ocekivanjima itd ali i ja i ti i vecina ljudi zna cemu smo se nadali i znamo da to vjerojatno necemo dobit. Onda ocito nije dobro iskomunicirano prema publici, a zbog publike radis valjda te igre. Neko im treba rec gle decki to nije dobro, a mislim da ste vi portali prva linija.

    • Zoran Žalac

      @Miselkerik, 27.08.2024 - 09:30

      Navodim to kao primjer, može biti bilo koje drugo očekivanje. Da, očekivanja su bila visoka, dobili smo igru koja je prosječna i ocijenili smo ju kao prosječnu igru. Ne bi bilo korektno snižavati ocjenu iz nekih eksternih razloga ili uvjerenja, tipa što Ubisoft ima resurse za napravit nešto vrhunsko pa ne naprave. Ne bih se složio da su portali prva linija jer najveću moć imaju kupci kroz glasanje novčanikom. Kad pogledaš, najslabije prodavane Ubisoftove igre unazad par godina su one koje su kritički najviše hvaljene kroz visoke ocjene (zadnji Princ, Mario & Rabbids). Zvuči kao da od recenzenata tražiš da forsirano snižavaju ocjene igrama i demotiviraju ljude da ih kupuju kako bi Ubisoftu došlo u glavu da bi trebali raditi nešto kvalitetnije. A činjenično stanje je da recenzije i ocjene imaju vrlo minoran utjecaj na prodaju igara. Ljudi kupuju ono što ih zanima i zabavlja neovisno što drugi mislili o tome. Recenzije su pokopale No Man’s Sky po izlasku, a igra je svejedno imala najviše preuzimanja na PS u mjesecu kad je izašla te je bila među igrama s najvećim brojem aktivnih igrača na Steamu. Cyberpunk je isto imao velika očekivanja i velike tehničke poteškoće i neispunjena obećanja, i prije nego je igra izašla bilo je prodano više od 8 milijuna primjeraka kroz preordere, ako se ne varam. Dok god postoje igre koje će ljudi masovno preorderati kao da će nekako ostati bez igre ako ne kupe prije izlaska, izdavačima igara je sasvim nebitno koju ocjenu daje neki tamo portal.

    • Miselkerik

      @Zoran Žalac, 27.08.2024 - 11:27

      Drago mi je da si uzeo to za primjer, jer to ti je samo pokazatelj da je u tim igrama bilo barem neke ideje i volje da se problemi rjese i publika je to prepoznala.
      Nebi reko da je izdavacima svejedno, jer zato i zovu portale na prezentacije i djele igre jer na taj nacin se stvara neki odnos, a neces bas srat po nekom skim radis (ne mislim nuzno na vas). Sve je to marketing i to je ono di si oni daju najvise truda. Ne potrudit se oko price je cisti nemar. Cyberpunk je flopao zbog drugih razloga, ali volja je uvijek tu bila.
      Kod Ubisofta ja ne vidim nikakvu volju i trud.
      Sve u svemu ti si vrlo realno ocjenu dao, jer neki daju 9/10. Nije ocjena problem, nego ste vi nekakav nas glas i drago nam je kad kazete kako stvari stoje.

    • Zoran Žalac

      @Miselkerik, 27.08.2024 - 11:56

      A ne bih rekao da nema baš nikakvog truda i volje kod Ubisofta generalno. Da im je totalno svejedno, lansirali bi Sands of Time Remake prije dvije godine u onakvom stanju kakvo su svi kritizirali. Da im je totalno svejedno, otkazali bi Beyond Good and Evil 2 čim je Ancel otišao (jer to je bio njegov passion project). Da im je totalno svejedno, pustili bi razočaravajući Ghost Recon Breakpoint da ostane u lošem stanju i prebacili se na novi projekt, ali popravili su ga, koliko-toliko. Ubisoftov problem je, po meni, slikovito rečeno što su tolika mašinerija da bi sve trebalo ići po traci, a razvoj igara najčešće ne funkcionira po traci, pa čelništvo rješava probleme tako da kaže ubrzaj traku i onda igra sleti s trake nespremna ili u lošijem slučaju – razbijena. Prilično sam siguran da je ova igra izašla sada ne zato što je dovršena i spremna (jer realno baš i nije), nego zato što je sad povoljan trenutak na Ubisoftovom fiskalnom kalendaru. I prilično sam siguran da će tako biti i sa sljedećom stvari koju izbace.

    • Miselkerik

      @Zoran Žalac, 27.08.2024 - 12:58

      Pa sigurno im je stalo u nekoj mjeri, ali ocito ne dovoljno da bi se napravio iskorak… al mislim da je o puno dublji problem današnjice i razumijem sto hoces reci… sve u svemu mislim da si na kraju i potvrdio manje vise sve sto sam reko samo pokusavas dati perspektivu.

    • SanKa

      @Zoran Žalac, 27.08.2024 - 13:54

      realno, ja bih na vasem mjestu jos skinuo 5 bodova igri jer je grafika znacajno downgrejdana od prvog prikaza. znaci obecavali su lamboa, isporucili golf peticu sto se tice grafike. .jos kad si ukazao na razlike u animacijama lica , to je isto dosta velika zamjerka.

    • Djelo_Jerboa

      @SanKa, 27.08.2024 - 15:33

      -5 za grafiku i još minimalno 5 za tehničku nedovršenost.
      Nisam stručni recenzent, ali da jesam uspostavio bi pravilo da igre koje imaju rušenja i game breaking bugove ne dobe ocjenu veću od 70. Bilo bi fer prema onim developerima koji pošteno rade svoj posao da bi izbacili tehnički što ispravniju igru.

    • zlakob

      @Zoran Žalac, 27.08.2024 - 12:38

      igra je zabavna da… kako kome, meni bi bila zabavna prva 2 sata i onda bi kupila prašinu dok ju nebi izbriso, kao i sve njihove igre eto.. a druga stvar, onaj influencer radi isti posao kao i ti i tvoja redakcija, međutim prati ga i gleda vjerovatno puuuno veči broj ljudi negoli vas, a i na kraju čovjek pokušava svojim glasom pokrenuti stvari naprijed, što za vas nemogu reći.. vi ste tu da odigrate, napišete mišljene i ćao… pre pre plitko.. kao kad citam dosadni vecernji ili imbecilni imbex.hr, odnosno znas kako ja to kazem… odradis minimum, tek toliko da ti niko nemoze prisrat da nisi odradio.. eto..

    • Zoran Žalac

      @zlakob, 27.08.2024 - 13:03

      Ja svoje mišljenje o tome je li zabavno ili nije temeljim na odigranom, ti slobodno pretpostavljaj kako bi ti bilo ili ne bi bilo, ali nemoj onda govoriti da je tvoja pretpostavka pravilnija ili točnija od mog iskustva. Još jednom, HCL i Angry Joe ne rade isti posao. Mi ne skupljamo preglede i klikove servirajući sadržaj oko nečega na što smo ljuti. I sasvim je jasno zašto influencera koji komunicira na engleskom jeziku prati više ljudi nego portal/kanal na hrvratskom jeziku. A to da čovjek pokušava nešto pokrenuti, a mi ništa, evo konkretno u slučaju Ubisofta, tko je dijelio linkove za potpisivanje EU peticije o zabrani oduzimanja digitalnih igara – HCL ili Angry Joe? eto..

    • zlakob

      @Zoran Žalac, 27.08.2024 - 13:28

      A bome kako ne skupljate preglede na klikove Igorovih raznih pre loših simulatora.. Uvijek covjek kaze lajkajte za novi video i onda dobije više lajka na nekom jadnom simulatoru i onda nastavi to snimat.. Mslm u smislu SW Igor nije ni ray traycing upalio jel bi mu ubilo frame i to je onda ispeglana igra?
      Okej, ovo za peticiju si u pravu i tu vam svaka cast. I jasno mi je da nemozete imat gledanost kao i onaj netko tko radi na eng.. Međutim kao sto tvrdim pre plitki ste i pre blagi.. Htio si ispast smjesan sa onim minusom da je igra auto, pala bi na tehnickom, sto znaci da nije u voznom stanju, sto znaci da je igra broke, za sto i dalje tvrdim da ste opet poklonili ocijenu, za sto me kao sto i rekoh zaboli, jel vase kriterije vise nemogu shvacat ozbiljno, ali vas mogu i hocu kritizirat, jel kvaliteta vaseg sadrzaja, kao i ove stranice i svega vam se srozala dosta…
      Cekam recenziju wukonga da vidim ocijenu 7 ili 8 zato sto ce vam se cinit kao da nekud mozes otic ili skocit, ali eto nemozes jel je nevidljivi zid tamo… I zato 7 ili 8 eto i to su vase recenzije zadnjih godina… Sori al to je cinjenica…

    • Zoran Žalac

      @zlakob, 27.08.2024 - 13:51

      Napisao sam da ne serviramo sadržaj oko nečega na što smo ljuti. Simulatori nisu hate content ni drama content. Uostalom, dotični influencer je ove godine recenzirao tri igre, a HCL je u tom periodu objavio recenzije za skoro 60 različitih igara. Ne bavimo se istim poslom. Kritiziraj slobodno koliko hoćeš, imaš pravo na to, ali postoje kritike koje su dobro argumentirane i na mjestu, kao i one koje to nisu. A one koje nisu ni mi ne možemo shvatiti ozbiljno. Jedna korisna stvar za kraj – trebao bi znati da su auto koji padne na tehničkom i auto koji nije u voznom stanju dvije različite stvari.

    • Idealist

      @zlakob, 28.08.2024 - 23:24

      nisam primjetio da se u HCL recenziji (proletio kroz recenziju) spominje losa praksa uklanjanja sadrzaja, day one DLC, “zaigraj igri 3 dana prije” itd.

      https://www.youtube.com/watch?v=Ce_i2Krrjss

      kaze lik u videu da ubisoft izbacuje igre utorkom ili rjede – cetvrtkom. “standardno izdanje je izaslo u petak, odnosno 3 dana KASNIJE. ljudi su platili vise da bi igrali igru na dan “sluzbenog” izlaska iste. prilicno zgodna primjedba koja se ne odrazava na ocjenu (a mozda bi trebala?)

    • Zoran Žalac

      @Idealist, 29.08.2024 - 11:16

      Ovdje specifično ne vidim problem što su jednu side misiju rezervirali za skuplje izdanje. Igri ne fali sadržaja – ima ga i previše… Štoviše, sporedni sadržaj je po defaultu manje zanimljiv i kad ti “uklone” nešto u igri koja je već repetitivna, zapravo su ti učinili uslugu i uštedjeli vrijeme na misiji koja nije nimalo drugačija od ostatka igre.
      Što se tiče naplaćivanja ranog pristupa, to je česta praksa. Hogwarts Legacy, Starfield, EA Sports FC, Call of Duty igre… svi odreda imaju raniji pristup uz skuplje izdanje. I premda mi nije draga praksa, bilo bi ironično da ju mi osuđujemo kad i sami dobivamo raniji pristup igrama za recenziranje. Da, nije u istu svrhu i nije sasvim isto, ali eto – takva praksa nije protuzakonita dok je jasno što kupuješ. Tko hoće, platit će, tko neće – ne mora. Uostalom, ne plaća se više samo da bi se igralo prije, glavna bit tih izdanja su ekspanzije koje kupiš u paketu da uštediš… 5 eura. Po meni glupost, ali eto, dužnost mi je objasniti zašto to ne utječe na ocjenu.

    • SanKa

      @zlakob, 27.08.2024 - 13:56

      imas vrlo jednostavno rjesenje ko i za index 😀 ako ti smeta, prestani čitat i komentirat.

    • SanKa

      @zlakob, 27.08.2024 - 13:52

      jesi našao uzora btj, angry joe. njegov posao je da sere i bude ljut. od njega ocekujem jos manju objetkivnost…

    • SanKa

      @zlakob, 27.08.2024 - 13:51

      opet ti s ovim glupavima teorijama urote sa “poklonjenim igrama”. skoro svaki AAA naslov dobiju za dz, to bi znacilo da je svaka igra onda dobila puno vece ocjene nego zasluzuje samo radi free kopije. saberi se

    • zlakob

      @SanKa, 27.08.2024 - 14:17

      Uopce nije stvar free kopija, eventualno je bonus zbog kojekakvih testova, pozivnica i tih marketinških gluposti, da se moze snimit podcast od 40 minuta kako je “ac mirage nesta novo” – to je samo primjer… Stvar je iskrenosti recenzije i cinjenice da je igra losa i prevara za koju se trazi 80€ i da ocijena nije 75 nego 55.. Kuzis to me smeta..jebe mi se za free kopije, boxeve, kojekakve figurice sto dobiju.. Ali imam feel da ih zbog toga nezele kritizirat kako bi trebali.. Ocijena 7 i 8 su zapravo vrlo dobre igre, a ako je ovo vrlo dobra igra, cemu onda toliko hejta na internetu? Znaci nije dobra igra i nemozes pisat da je dobra na temelju svog misljenja… Recimo wukong je dobra igra, igra ju svaki dan 2 mil. Igraca i igra je komotno 10/10, mozda 9,5/10.. Mislis da ce HCL dat takvu ocijenu? Hhh.. Malo sutra…
      A o prestanku citanja HCL-a.. Mozda.. Jednom.. Podrzavam ih i citam godinama.. Ali prije su bili poprilicno kvalitetniji i boljeg sadrzaja… Necu ih prestat citat kao sto ih necu prestat ni kritizirat sa vremena na vrijeme, jel ljudi to nerade jel im se neda i onda nakon nekoliko godina imas sve losiji i losiji content.. Ja negovorim njima da oni trebaju radit poso kao xy influencer ili portal, ali isto tako nemogu ne radit svoj poso i ne bit kritizirani.. Ja rijetko komentiram i uglavnom kenjam protiv ubishita, ea, activision i tih anti gamer korporacija, jel je to krpelj gaminga, a davno prije su prednjačili u svemu… Upravo ti, krpelji…

    • Garl Vinland

      @zlakob, 27.08.2024 - 14:37

      danas recenzenti bilo s youtubea ili portali, igre ocjenjuju ocjenama od 5 do 10, to je glavni problem…a tu su i gameri krivi, jer se dizu na zadnje noge kad igra dobije ocjenu 6 jer je to po njima katastrofa…i kaj se desava, desava se da novinar igri da ocjenu 7 mada je ona zasluzila 5 jer se podrazumijeva da 5 znaci katastrofa, a ne prosjek sto bi bilo tocno…

    • zlakob

      @Garl Vinland, 27.08.2024 - 14:44

      Stvar je u tome da su ljudi postali snowflakes i da vise nesmijes ni rec ni napisat nesta a da se netko drugi ne uvrijedi jbga… I onda moras bit negdje izmedju, da udovoljis i jednom i drugom i tako dolazi los content, jel moras bit generičan u svemu.

    • Idealist

      @zlakob, 28.08.2024 - 23:07

      Evo nekog tko misli u tvom smjeru (https://www.youtube.com/watch?v=vptPaGussDs).
      I ocjena se cini realnom (4,5/10). Pogledao sam review i vec me smorila igra koju nisam ni zaigrao, a niti je ne namjeravam igrati posto je od ubisofta (jedna te ista formula, samo drugi skin).

    • Ravel

      @zlakob, 29.08.2024 - 13:08

      Zašto se ljudi poput tebe fiksiraju na ocjenu, koja je samo ukras tekstu, a ne na sam tekst u kojem se dubinski ulazi u pojedinosti igre?

    • Garl Vinland

      @SanKa, 27.08.2024 - 14:48

      izdavaci i developeri ocekuju odredjene tretmane od medijskih outleta…ako tog tretmana nema onda te sikaniraju…ako to ne shvacas onda stvarno neznam…

      evo sjetimo se suicide squada, ign je nakon predstvaljnja gameplaya popljuvao igru i dobio odjeb i to poprilicno brzo…..tako da tvoje i zoranovo ustrajanje da toga nema u gaming svijetu je pomalo razocaravajuce buduci da si odrastao covjek, a za njega znamo zasto se on mora drzati svoje price…

    • zlakob

      @Garl Vinland, 27.08.2024 - 15:26

      Cekaj nekuzim kakvo ustrajenje? Pa ja sam keyboard warrior koji žali što je imo konzerva starce i ne toliko puno novca, pa nisam mogao ni znao objasnit starcima da su videoigre i programiranje buducnost. Jel da sam tada otišo u tom smjeru, mile mi majke ako i ja danas nebi prodavo maglu na Steamu i PS store-u za 60-70€ i bukso milijune…
      Eno frend, koji je frend sa ovom ekipom iz zga što su Scum napravili… Prodali se, i sad se sa lovicom vozaju u porche-ima po hr obali, vataju lignje sa podvodnim puskama, brćkaju se u bazenima po vilama kojekakvim i tak (osobno mi kolega slike pokazivo) … A scum, smeće od igre koje igra 1000 ljudi mozda.. To ti je život bajo moj.. Ja grbim leđa po EU za 2000€ a mogo sam prodavat banana klikere i zarađivat.. I ne, fkt se nezajebavam to je tako i doslovno mislim tako, a sad kome pravo, a kome ne jbga.. Industrija videoigara je jedna velika kocka i prevara danas, ko je u tome uspio, danas je na konju.

    • SanKa

      @zlakob, 27.08.2024 - 15:47

      e bas sam se pitao sta je sa scummom. sta nije uvjet za prodaju firme bio da se igra dovede u nekom igrivo stanje ? ovako su zaradili milijune na nicemu

    • zlakob

      @SanKa, 27.08.2024 - 16:04

      Nemam pojma, igru nisam palio godinama, a ovo kako mi frend rece, ima vec brat, bratu dvije godine… A gle.. vlasnika briga više, on je zgrnio lovicu i osiguro se, ako je pametan ulozio je u nesta sa strane i ćao…

  • Toma_HR

    26.08.2024 - 21:08

    Dobra i kvalitetna recencija. U principu je ono čemu sam se i nadao, dobra Star Wars vibra, lijepe lokacije, autentičnost originalu, razni planeti, borba u svemiru itd. Na žalost desilo se ono čega sam se bojao – bezidejna priča. Zašto – kvragu, gdje su nestale priče iz Mass Efecta, Bioshocka, prvih AC, Far Cry-a ???? Uvjeren sam da u industriji , a i u samom Ubisoftu mogu naći sutra 100 ljudi koji bi stvorili vrhunsku priču. Za ove loše facijalne animacije NPC-eva kao i par bagova – boli me kita Bilo kako bilo prednaručio sam i uživat ću

    • Zoran Žalac

      @Toma_HR, 26.08.2024 - 21:32

      Nažalost, Ubisoftove ideje više ne nastaju na temelju priča. Prvo se odabere tema i lokacija igre, a onda se neka priča mora ugurat u taj okvir. Ajmo stavit Assassina u Japan, era nindža i samuraja… smisli nam neku priču za to! Usporedi to s God of Warom 2018. gdje Barlog ima viziju igre temeljenu na priči o o ocu i sinu koji idu na vrh planine prosuti majčin pepeo. I onda naod toga kreće smišljanje gameplaya, gdje se gameplay može odvesti s tom pričom.

    • Ravel

      @Zoran Žalac, 26.08.2024 - 23:31

      GoW 2018. je najbolja stvar koja se dogodila tom serijalu, i od svih ishoda koji su mogli biti, drago mi je da smo dobili taj.

    • Ravel

      @Toma_HR, 26.08.2024 - 23:29

      Ne znam čemu navodiš naslove poput ME i Bioshocka kad se priča o Ubisoftu, ali oni godinama nemaju ikakvih ideja i trče za trendovima koje su nekad možda započeli ili utvrdili, dok sad kaskaju i nikako nisu sposobni pratiti tempo. AAA naslovi s inovativnim i zanimljivim idejama i danas postoje i mogu se naći, From Software je najočitiji primjer, ali Ubisoft to već dugo nije i ne vjerujem da će uskoro to postati. Ne zaboravimo i onu nedavnu kontroverzu seksualnih napastovanja i kod njih, npr.

  • ajdin_sa

    27.08.2024 - 06:22

    Sačekati dobar sale oko božićnih praznika i tjt !

    • HeimdallTheWhite

      @ajdin_sa, 27.08.2024 - 09:30

      Ali iduce godine. Mada brijem da bude i ove praznike na zescem snizenju

  • mirkunjaaa

    27.08.2024 - 07:19

    Svaka čast na trudu naravno ali predugačka recenzija za prosječnu igru. 🤷‍♂️
    Jedna rečenica bi opisala sve:
    Klasična Ubisoft igra u SW svemiru 🤷‍♂️

  • SanKa

    27.08.2024 - 10:45

    svaki jebeni put..tresla se brda, rodio se miš… “Smatram kako je trenutno stanje igre takvo da je ista požurena na tržište prije nego je izglancana kao gotov proizvod.”

    ovo tu..ovo je razlog zašto je gaming danas u kurcu. i ja bih trebao 80 € za ovo dat ? marš

    • zlakob

      @SanKa, 27.08.2024 - 12:21

      kompa dat ces 5€ za godinu dana i preci ces, ako smognes snage se natjerat nakon par sati kad sve vidis ….

    • SanKa

      @zlakob, 27.08.2024 - 14:00

      bojim se da ce mi biti ko sa proslom SW igrom. fallen order…nakon 2 h sam imao osjecaj ko da neki platformer igram. obrisao odma

    • zlakob

      @SanKa, 27.08.2024 - 14:33

      A eto meni je fallen order kao i nastavak jedne od boljih igara u sw univerzumu… Neznam, logicno je da nemozes ugodit svima i svakome, ali razlika kvalitete igre od Respawna ili od nekog ogranka ubisofta su nebo i zemlja.. Ubisoft je prestao proizvodit dobre igre onda kad su rekli da su nadalje sve njihove igre open world formata.

    • Gebro_gaming891

      @SanKa, 28.08.2024 - 00:31

      Hej, Star Wars Jedi igre su za ovo avion.

  • mii2o90

    28.08.2024 - 01:27

    hahahah. ludonarativna desonca 😀 review iz kojeg naučiš i nove riječi xD

  • Kortizol

    28.08.2024 - 07:39

    Do penzije budem odigrao, sve star wars igre su mi dobre. Hvala za realnu recenziju. Ako nisam na hypu ne razočaram se

  • Lazy

    29.08.2024 - 12:15

    Eh jbga,al vjerujem da cu je jednom odigrati, ako ne do kraja onda dok mi bude zabavna…

  • vragec25cro

    30.08.2024 - 11:33

    Uzet ce se na nekom popustu.ipak je to ubisoft iako nisam ljubitelj strar warsa

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?