HCL.HR

Starfield nam svojom glazbom želi probuditi osjećaj povratka kući

Zoran Žalac 26.04.2022.   •   15 komentara


Bethesda je izbacila još jedan razvojni dnevnik za svoj Starfield, fokusiran na glazbu koja će nas pratiti u svemirskim avanturama i – na povratku kući.

Nekoliko skladbi iz nadolazećeg znanstvenofantastičnog RPG-a Starfield već smo imali prilike čuti. No, evo nove prigode da obratite pozornost na glazbu te igre. Objavljen je novi razvojni dnevnik u kojemu skladatelj glazbe Inon Zur opisuje svoju viziju onoga što je htio postići sa Starfieldom.

Kako kaže Zur, koji je s Bethesdom surađivao na Fallout igrama, glazba u Starfieldu podsjeća ga na kružno putovanje, odnosno povratak poznatome nakon odlaska u nepoznato. “Uvijek postoji taj poriv za povratkom kući, zbog toga se osjećamo kompletno – želimo dovršiti svoju misiju, svoje putovanje. Pronaći ćemo nešto, otkrit ćemo nešto, ponijeti to sa sobom i vratiti se doma.” – navodi Zur.

Redatelj zvuka u Bethesdi Mark Lampert otkriva kako je glazbenoj podlozi igre morao pristupiti drugačije nego u Elder Scrollsu i Falloutu koji su se odvijali na površini planeta. Starfield će nas odvesti na putovanje po golemim svemirskim prostranstvima, a upravo je tu bilo potrebno orkestrirati glazbu koja će prenijeti osjećaj prisutnosti u mračnom i udaljenom dijelu svemira.

Komentari (15)

  • Ramzonja

    26.04.2022 - 17:23

    Kad će igra?

    • Zoran Žalac

      @Ramzonja, 26.04.2022 - 17:35

      11.11.22.

    • Ramzonja

      @Zoran Žalac, 26.04.2022 - 23:30

      tnx

    • SonOfZeus

      @Zoran Žalac, 27.04.2022 - 14:07

      A još nikaj nismo vidjeli praktički.

    • Zoran Žalac

      @SonOfZeus, 27.04.2022 - 15:42

      Ako ne bude ništa poslije šestog mjeseca, onda će biti jako sumnjivo. Tako su i s Falloutom 4, najavili igru, prikazali i lansirali unutar četiri mjeseca.

    • SonOfZeus

      @Zoran Žalac, 27.04.2022 - 18:17

      To se sjećam ali upravo kak si rekao – sve su odradili. Za ovu igru znamo prije sto godina i dobivamo neke ultra mini materijale također godinama… 99% će biti delay.

    • Zoran Žalac

      @SonOfZeus, 27.04.2022 - 19:34

      Prije odgode bi čak rekao da se boje No Mans Skyja… u oba smisla. U smislu koliko je ta igra prvo fejlala na overhajpu, i u smislu koliko je sad sadržajnija i naprednija od onoga što Bethesda vjerojatno ima za ponuditi.

    • SonOfZeus

      @Zoran Žalac, 27.04.2022 - 21:02

      S jedne strane shvacam tvoju logiku, no s druge nekak mi nisu izravni konkurenti? Igrao sam NMS i sve Bethesdine igre do sada, ako će biti fokus na storytellingu i worldbuildingu kao u dosadašnjim Beth igrama, a vjerojatno hoće, onda nude nešto sto NMS baš i ne nudi jer je primarno i poglavito MP igra koja nema baš neki razrađenu sustav questanja, više je “radi šta hoćeš, ali evo i neki bazični quest da se nađe.” Starfield sa druge strane je nešto između Outer Worldsa i NMS-a u 2x Lite izdanju ako sam dobro shvatio. Neće biti proceduralno generirani svjetovi i bazirat će se na priči, fakcijama i companionima koji nas prate i s kojima stvaramo odnose, zar ne? Skraćeno, NMS me nikad nije privukao kao igra jer nije moj stih dok sve Bethesdine igre (F76 se ne spominje) sam preferirao, a Outer Worlds mi je dobar. Sto se tiče overhajpa, toga će uvijek biti dok je Todd tu.

    • Zoran Žalac

      @SonOfZeus, 27.04.2022 - 22:25

      Nisu si konkurencija, ali prije povlačim tu usporedbu nego s Outer Worlds. Bethesdine igre su bile jake u world-buildingu, u storytellingu su ispodprosječni. Ono što ih je prodavalo je ideja slobode – da možeš kupiti svoju kuću u Skyrimu, postati čarobnjak ili lopov, itd. Stvari koje nemaju nužno veze s pričom, možda više s questanjem. Ni ja ne volim NMS, pretjerani mikromenadžment me smeta između ostalog, ali mislim da će ljudi uspoređivati neke stvari jer su tematski slične igre. Outer Worlds je linearniji i jednostavniji, praktički se stvori na trčkaranje i manipuliranje, dok će se u Starfieldu vjerojatno očekivati da kao side-gig možeš švercati robu kao space pirat, kupovati različite brodove, možda čak i kolonizirati planete. I ako to ne bude odmah, ljudi će reći nije to to. Slično kao što su npr. bili Cyberpunk i GTA – dvije totalno različite igre različitih žanrova, ali sam svijet u osnovi je trebao pružati slične mogućnosti u kontekstu velikog grada, jel.

  • Hadvar

    26.04.2022 - 18:14

    Neka se prvo pobrinu da igra izadje u igrivom stanju.

    • Bojko

      @Hadvar, 26.04.2022 - 18:42

      Za to će se pobrinuti Creation Engine 2 ♥️

    • delight353

      @Bojko, 26.04.2022 - 20:46

      Za to će se pobrinuti moderi.

  • mtgamer

    26.04.2022 - 18:53

    Dajte nam gameplay!!!

    • Mastermind

      @mtgamer, 26.04.2022 - 19:19

      Gameplay ce sigurno biti prikazan u 6. mjesecu

    • mtgamer

      @Mastermind, 26.04.2022 - 20:32

      Ja se nadam da hoće.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?