HCL.HR

Studio koji je napravio Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 više ne postoji, sad su dio Blizzarda i rade Diablo 2 remake

Josip Klanfar 23.01.2021.   •   22 komentara   •   Industrija videoigara


Američki studio Vicarious Visions, poznat po vrhunskim preradama Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 i Crash Bandicoot N. Sane Trilogy, u budućnosti će polagati račune Blizzardu.

Ako ste se nakon odličnog Tony Hawk’s Pro Skatera 1+2 nadali još jednoj preradi ili možda pak potpuno novoj igri, tvrtka Activision vas je upravo polila hladom vodom. Odlučeno je kako studio Vicarious Visions, koji je osim THPS 1+2 napravio i Crash Bandicoot N.Sane Trilogy, postaje dio Blizzard Entertainmenta.

Ekipa iz Vicariousa više neće raditi na samostalnim projektima nego će njihov tim od oko 200 ljudi u potpunosti biti posvećen postojećim i budućim Blizzardovim igrama te inicijativama. Dakle, studio Vicarious Vision tehnički prestaje postojati nakon 31 godinu, jednako kako je nestala i ekipa Neversofta (izvorni tvorci THPS serijala) koja je pripojena Infinity Wardu i sada radi na Call of Dutyju.

Iz Blizzarda kažu kako su neko vrijeme surađivali sa Vicarious Visionsom. Za to vrijeme su se odlično povezali s njima, te su shvatili, da bi Vicarious Visions mogao pružati dugoročnu podršku njihovim igrama i projektima. To je službena priča. Neslužbeno, prema izvješću Bloomberga, Vicarious Visions je Blizzardu pomagao na razvoju prerade Diabla 2, o kojoj smo bismo navodno čuli još prošle godine da se nije dogodio fijasko zvan Warcraft 3: Reforged.

Isto izvješće također navodi da je tim zaslužan za sporni Warcraft 3: Reforged raspušten i preraspodijeljen. Nije neka tajna da ekipa Blizzarda zadnjih godina ima problema jer studio konstantno napuštaju veterani i visoko pozicionirani zaposlenici. Pripajanje 200-članog Vicarious Visiona može se stoga gledati i kao žurno krpanje firme.

Komentari (22)

  • darkness666

    23.01.2021 - 10:37

    Juuuhu jos remastera..jee

    • Darcoolio

      @darkness666, 23.01.2021 - 11:13

      Bolje i remaster nego nov naslov za koji nemaju ideju.
      Svakako bih voleo da igram brdo tih starih igara koje danas nisu baš najbolje ostarile.

    • darkness666

      @Darcoolio, 23.01.2021 - 19:30

      Ako samo budu radili remastere i nece vise ideja imati..

  • Hellcream

    23.01.2021 - 10:39

    Crasy Trilogy i nije neka prerada , kontrole su uzas , a nakon sto probas kontrole cetvorke trilogy postaje neigriv

    • Hellcream

      @Hellcream, 23.01.2021 - 10:39

      Edit : Crash

    • crolink07

      @Hellcream, 23.01.2021 - 12:08

      Na Crash trilogiji zaradili su milijune na račun nostalgije a rijetki su imali živaca završiti je. Ovdje je dobila ocjenu čak 75/100, valjda zbog grafike. Igrivost je 0.

    • SonOfZeus

      @crolink07, 23.01.2021 - 14:20

      Casual

    • Agent

      @Hellcream, 23.01.2021 - 13:30

      Baš zbog tih teških kontrola je igra bila zanimljiva i teška,četvorka je zanimljivija,ali lakša

    • Hellcream

      @Agent, 23.01.2021 - 14:48

      Legendo cetvorka je bar 50 puta teza , leveli su mnogo kompleksniji , duzi i pokvareniji.
      Jos pogotovo ako ides do 106% completion , potrebno je jedno 120sati , to je tri puta vise nego za sve 3 prve igre zajedno

    • Agent

      @Hellcream, 23.01.2021 - 14:58

      Jedno je dužina igre a drugo težina.Ovo šta si ti rekao za dužinu lvl-a i 120h potrebno za rješavanje svega ne znači da je igra teška,nego velika

    • Hellcream

      @Agent, 23.01.2021 - 15:39

      Jednostavno je ocito da nisi presa cetvorku..reci mi jedan level u trilogiji tezi od toxic tunnels i cortex castle.
      Najblize tome je mozda stormy ascent iz jedinice , ali i dalje ni blizu u tezini

    • Agent

      @Hellcream, 23.01.2021 - 18:57

      igrao sam četvorku i nije teška osim kraja.A ime levela ne pamtim ni u jednoj igri jer mi to nije bitno

    • Sinek

      @Agent, 23.01.2021 - 22:03

      nema potrebe za fleksanjem, jednostavno nisi u pravu, stare crash igre su kamilica platformeri (iskljucujuci par levela iz jedinice) u usporedbi s cetvorkom a i opcenito medju platformerima

    • bunda3745

      @Hellcream, 23.01.2021 - 18:52

      Crash trilogy je itekava prerada !
      Kontrole izvrsne, čitava bit je da budu kao PS1.

    • Sinek

      @Hellcream, 23.01.2021 - 22:00

      trilogy bolje emulira stare crash igre sto se tice kontrola, nije krivica trilogije to sto je cetvorka skroz druga prica po kontrolama i samom osjecaju

    • Demon90

      @Hellcream, 24.01.2021 - 23:51

      Poanta je da su kontrole bile loše u originalnoj triologiji koja je samoj igri donijela dodatnu težinu, stoga se su prilikom remakea triologije odlučili za malo teže kontrole. Nije u pitanju nesposobnost nego odluka da se zadrži karakter.

  • kuky90

    23.01.2021 - 10:42

    Remake igre kojima na treba nikakv remake. To mi je najgore, kad vidim 4 godine staru igru u remakeu….A ono jedan Legacy of Kain serijal nema remake, a igra je kao nekakvi roman po prici. Ne sumnjam da bi današnja mladež voljela svijet nosgotha, ako ništa barem Soul Reaver 1-2 bi danas prošli sa remakeom jer je igra već tada bila ispred svog vremena. Imala je gameplay koji danas prolazi ko standard

    • Indigo83

      @kuky90, 24.01.2021 - 12:20

      Ali Diablo 2 je star 20 godina a ne 4.Remake bi definitivno dobro došao jer je osim na crt monitoru praktički neigriv isto kao i Starcraft.A i prodavat će se ko lud

  • Okramtaker

    23.01.2021 - 11:03

    Šteta, izgubljen ogromni potencijal

  • Drunkenstein

    23.01.2021 - 12:25

    Pa, volio bih zaigrat Diablo 2 u novom ruhu, no samo ako bi prerada bila konkretna i kvalitetna.

  • Bojko

    23.01.2021 - 14:30

    Nooooooo! Kakav vrhunski studio je to bio. Sad će ga Blizzard utopiti u masi svojih loših odluka.

  • Sinek

    23.01.2021 - 22:06

    toliko o novim thps igrama

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?