Studio koji je napravio Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 više ne postoji, sad su dio Blizzarda i rade Diablo 2 remake
Američki studio Vicarious Visions, poznat po vrhunskim preradama Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 i Crash Bandicoot N. Sane Trilogy, u budućnosti će polagati račune Blizzardu.
Ako ste se nakon odličnog Tony Hawk’s Pro Skatera 1+2 nadali još jednoj preradi ili možda pak potpuno novoj igri, tvrtka Activision vas je upravo polila hladom vodom. Odlučeno je kako studio Vicarious Visions, koji je osim THPS 1+2 napravio i Crash Bandicoot N.Sane Trilogy, postaje dio Blizzard Entertainmenta.
Ekipa iz Vicariousa više neće raditi na samostalnim projektima nego će njihov tim od oko 200 ljudi u potpunosti biti posvećen postojećim i budućim Blizzardovim igrama te inicijativama. Dakle, studio Vicarious Vision tehnički prestaje postojati nakon 31 godinu, jednako kako je nestala i ekipa Neversofta (izvorni tvorci THPS serijala) koja je pripojena Infinity Wardu i sada radi na Call of Dutyju.
Iz Blizzarda kažu kako su neko vrijeme surađivali sa Vicarious Visionsom. Za to vrijeme su se odlično povezali s njima, te su shvatili, da bi Vicarious Visions mogao pružati dugoročnu podršku njihovim igrama i projektima. To je službena priča. Neslužbeno, prema izvješću Bloomberga, Vicarious Visions je Blizzardu pomagao na razvoju prerade Diabla 2, o kojoj smo bismo navodno čuli još prošle godine da se nije dogodio fijasko zvan Warcraft 3: Reforged.
Isto izvješće također navodi da je tim zaslužan za sporni Warcraft 3: Reforged raspušten i preraspodijeljen. Nije neka tajna da ekipa Blizzarda zadnjih godina ima problema jer studio konstantno napuštaju veterani i visoko pozicionirani zaposlenici. Pripajanje 200-članog Vicarious Visiona može se stoga gledati i kao žurno krpanje firme.
darkness666
23.01.2021 - 10:37Juuuhu jos remastera..jee
Darcoolio
@darkness666, 23.01.2021 - 11:13Bolje i remaster nego nov naslov za koji nemaju ideju.
Svakako bih voleo da igram brdo tih starih igara koje danas nisu baš najbolje ostarile.
darkness666
@Darcoolio, 23.01.2021 - 19:30Ako samo budu radili remastere i nece vise ideja imati..
Hellcream
23.01.2021 - 10:39Crasy Trilogy i nije neka prerada , kontrole su uzas , a nakon sto probas kontrole cetvorke trilogy postaje neigriv
Hellcream
@Hellcream, 23.01.2021 - 10:39Edit : Crash
crolink07
@Hellcream, 23.01.2021 - 12:08Na Crash trilogiji zaradili su milijune na račun nostalgije a rijetki su imali živaca završiti je. Ovdje je dobila ocjenu čak 75/100, valjda zbog grafike. Igrivost je 0.
SonOfZeus
@crolink07, 23.01.2021 - 14:20Casual
Agent
@Hellcream, 23.01.2021 - 13:30Baš zbog tih teških kontrola je igra bila zanimljiva i teška,četvorka je zanimljivija,ali lakša
Hellcream
@Agent, 23.01.2021 - 14:48Legendo cetvorka je bar 50 puta teza , leveli su mnogo kompleksniji , duzi i pokvareniji.
Jos pogotovo ako ides do 106% completion , potrebno je jedno 120sati , to je tri puta vise nego za sve 3 prve igre zajedno
Agent
@Hellcream, 23.01.2021 - 14:58Jedno je dužina igre a drugo težina.Ovo šta si ti rekao za dužinu lvl-a i 120h potrebno za rješavanje svega ne znači da je igra teška,nego velika
Hellcream
@Agent, 23.01.2021 - 15:39Jednostavno je ocito da nisi presa cetvorku..reci mi jedan level u trilogiji tezi od toxic tunnels i cortex castle.
Najblize tome je mozda stormy ascent iz jedinice , ali i dalje ni blizu u tezini
Agent
@Hellcream, 23.01.2021 - 18:57igrao sam četvorku i nije teška osim kraja.A ime levela ne pamtim ni u jednoj igri jer mi to nije bitno
Sinek
@Agent, 23.01.2021 - 22:03nema potrebe za fleksanjem, jednostavno nisi u pravu, stare crash igre su kamilica platformeri (iskljucujuci par levela iz jedinice) u usporedbi s cetvorkom a i opcenito medju platformerima
bunda3745
@Hellcream, 23.01.2021 - 18:52Crash trilogy je itekava prerada !
Kontrole izvrsne, čitava bit je da budu kao PS1.
Sinek
@Hellcream, 23.01.2021 - 22:00trilogy bolje emulira stare crash igre sto se tice kontrola, nije krivica trilogije to sto je cetvorka skroz druga prica po kontrolama i samom osjecaju
Demon90
@Hellcream, 24.01.2021 - 23:51Poanta je da su kontrole bile loše u originalnoj triologiji koja je samoj igri donijela dodatnu težinu, stoga se su prilikom remakea triologije odlučili za malo teže kontrole. Nije u pitanju nesposobnost nego odluka da se zadrži karakter.
kuky90
23.01.2021 - 10:42Remake igre kojima na treba nikakv remake. To mi je najgore, kad vidim 4 godine staru igru u remakeu….A ono jedan Legacy of Kain serijal nema remake, a igra je kao nekakvi roman po prici. Ne sumnjam da bi današnja mladež voljela svijet nosgotha, ako ništa barem Soul Reaver 1-2 bi danas prošli sa remakeom jer je igra već tada bila ispred svog vremena. Imala je gameplay koji danas prolazi ko standard
Indigo83
@kuky90, 24.01.2021 - 12:20Ali Diablo 2 je star 20 godina a ne 4.Remake bi definitivno dobro došao jer je osim na crt monitoru praktički neigriv isto kao i Starcraft.A i prodavat će se ko lud
Okramtaker
23.01.2021 - 11:03Šteta, izgubljen ogromni potencijal
Drunkenstein
23.01.2021 - 12:25Pa, volio bih zaigrat Diablo 2 u novom ruhu, no samo ako bi prerada bila konkretna i kvalitetna.
Bojko
23.01.2021 - 14:30Nooooooo! Kakav vrhunski studio je to bio. Sad će ga Blizzard utopiti u masi svojih loših odluka.
Sinek
23.01.2021 - 22:06toliko o novim thps igrama