HCL.HR

Nintendo Switch obara prodajne rekorde u prvom tjednu na tržištu

Zoran Žalac 07.03.2017.   •   40 komentara


Prvi prodajni rezultati Switch konzole iznimno su pozitivni za Nintendo. Konzola je u prva dva dana prodaje najprodavaniji Nintendov uređaj ikada.

službeno raspakirao Switch

Čini se kako je Nintendo odradio dobar posao oko marketinga i promocije Switch konzole. Nintendo Switch imao je uspješnije lansiranje od ijedne druge prijašnje Nintendove konzole, izjavio je za New York Times predsjednik američkog ogranka Nintenda, Reggie Fils-Aime.

Doduše, to uspješnije lansiranje treba shvatiti uvjetno jer Fils-Aime navodi prodajne rezultate u prva dva dana od puštanja konzole u prodaju, a k tome još i zbrojene rezultate prodaje s tržišta Sjeverne i Južne Amerike. S takvim tumačenjima Switch se prodao bolje i od Wii konzole, ali pitanje je bi li ista statistika vrijedila samo za prvi dan prodaje ili samo za tržište jednog kontinenta.

Ipak, pozitivni rezultati ne staju samo na tome. Switch je u Japanu u prvom tjednu nadmašio prodaju Wii U konzole s ukupno 313 tisuća prodanih primjeraka. The Legend of Zelda: Breath of the Wild je pak postala najbolje prodavana igra u povijesti Nintenda, barem što se tiče naslova koji su lansirani istog dana kada i sama konzola, i pritom nisu bili u pakiranju s njom, kao recimo Wii Sports. Dosadašnji rekord najprodavanijeg launch naslova držao je Super Mario 64 iz 1996.

Prodajne rezultate Switcha nije hvalio samo Nintendo. Najveći američki trgovački lanac za prodaju videoigara, Gamestop, također je potvrdio da je Switch imao uspješno lansiranje. Za Gamestop je to bilo najuspješnije lansiranje neke konzole u dosta dugo vremena, premda nije detaljnije pojašnjeno o koliko dugom razdoblju se tu radi.

Naš Switch stigao je jučer, a prve dojmove podijelili smo s vama u sljedećem videu.

Komentari (40)

  • delko

    07.03.2017 - 11:34

    E bas mi je drago 😀 u inat dezurnim hejterima ovdje 😀 😀

  • Teknokyo

    07.03.2017 - 12:12

    Everyone’s switch after Zelda!

    http://imgur.com/a/w4OYI

    • Darcoolio

      @Teknokyo, 07.03.2017 - 13:18

      Ne loži se.

  • Darcoolio

    07.03.2017 - 13:19

    Lepo sam rekao, džaba sva ta pljuvačina, pogotovo kod likova koji ovu konzolu porede sa Xbox i PS, to je dokaz da pojma nemaju o igrama koje Nintendo plasira.

    • Czar

      @Darcoolio, 07.03.2017 - 13:48

      Pa ljudi su se nadali skupa samnom da će Nintendo ovaj put uskočiti kao treći ozbiljan igrač i izbaciti konzolu koja će konkurirati pro i scorpio jer u kapitalizmu jedino zdrava konkurencija ruši cijene i povećava kvalitetu usluge, a Nintendo kao kompanija ima keša da si je mogao priuštiti uletjeti u tako nešto.
      Npr. svaki mjesec ovdje ritualno kukamo kako plaćamo pretplatu za multiplayer a onda nas još i podjebavaju dajući naslove koji gotovo nikog ne zanimaju.
      Tako nešto se nemože promjeniti dekretom već samo konkurencijom koja će ti omogućiti da svoj bf, fifu ili što već, za koje si i tako platio za cijelu igru pri kupovini a ne samo singl, da igraš bez te pretplate.
      Očito za sad ništa od toga, a ne nazire se ni u skorijoj budućnosti jer na horizontu ne vidim nekog tko bi uskoro mogao uskočiti kao treća opcija.

    • baDarmageddoN

      @Czar, 07.03.2017 - 14:53

      Da. Ovakve Nintendove konzole u biti nisu u istom košu kao X i PS. A ne znam zašto se bekog naziva hejterom ako je realan. Ja sam bio jedan od onih koji je rekao da X i PS na izlasku imaju jako mali broj igara ali obi su barem imali 3rd party igre. Nintendo ima inferiorniji hardver, zato ima i mali ekran. Ima vrlo malu pohranu. Sa njime dolaze daleko lošiji kobtroleri nego su to bili DS4 ( koji nije bio u to vrijeme bez problema) i pogotovo Xboxova zvijer. 3rd party igre ili neće doći ili će biti inferiornije u vizualnom dijelu prema MSovoj i PSovoj verziji, da ne govorimo za Pro i Scorpio verzije. Baterija je očekivano kratkog vijeka jer, jadna bila, ima jako puno posla makar tih 720p ne bi smjelo zadavati glavobolje. Hardver, da ga opet spomenem, je nešto iznad razine mojeg tableta koji koristi android a taj oS ima kudikamo više igara i podjednako je prenosiv (uz manu što u osnovi nema nikakve kontrolere). Nije to hejtanje. To je realnost, ljudi moji. Da je PS4 ili X0 na toj razini mi realisti bi govorili isto za te konzole. Softver je jedino što ova tablet-konzola ima a i on je inferioran (nije fer reći konkurentskim jer konkurencije tu nema) “konkurenciji”. Igra je za sada samo jedna vrijedna kupnje a ona nije ekskluziva Switchu tako da ni to bije neki razlog kupnje. Opet da ponovim… Nije to hejtanje. Ima puno nas koji vole i Nintendo igre. Ok, ja nisam fan Linka i to ali jesam SMaria, Pokemona i još par Nintendovih likova koje ionako mogu igrati preko emulatora jer imam dovoljno jaki PC. Hejtanje je nešto što slijepo mrziš a da je dobro. Ovo nije hejtanje jer sva ta priča ima previše lošeg u sebi. Ako si to netko ne želi priznati jbg… Ja sam npr. svjestan hardverske nemoći PSVRa, malo je i preskup i nema puno igara (znači ama baš sve kao Nintendo) ali opet dam ga usprkos svemu tome kupio. I opet bi. Nintendo u ovakvom stanju ne bi. Meni ne treba tablet nego konzola koja može pokrenuti realističnu grafiku. Ok, dobro je tu i tamo neku animiranu ali to nije svrha konzole kakvu ja trebam.

    • Goran1234

      @baDarmageddoN, 07.03.2017 - 15:21

      Realno se PS4 najviše prodao a Xbox one isto kao i Wii U…
      Realno Wii U i 3ds se više prodao od PS4 i PS Vita skupa
      Nintendo se uvijek kupova zbog ekskluziva…
      Nadao sam se i sam jacoj konzoli od Switcha…
      Imam ga u planu…Ali pričekati ću,zanima kako će izgledati DQ11,Fire Emblem i Xenoblade Chronicols 2…a novi super Mario je odličan…
      Ako prodaja bude išla,bit će i support igri…uglavnom…vidjet će se… ?

    • Waffen-SS

      @Goran1234, 07.03.2017 - 15:35

      XBO se prodao kao Wii U? Po launchu ili do sada? Baš i nije istina. Xbox se duplo više prodao od Wii U do sada.

    • Goran1234

      @Waffen-SS, 07.03.2017 - 15:55

      Imaš pravo najvjerojatnije mi ostao stariji podatak u glavi…Ali 2otak milijuna i nije neka prodaja za takvu konzolu…

    • Waffen-SS

      @Goran1234, 07.03.2017 - 15:58

      Pa nije… No i Wii U koji se još manje prodao ima svoju bazu korisnika. Uglavnom, koga što više veseli 🙂

    • Goran1234

      @Waffen-SS, 07.03.2017 - 16:01

      Sigurno…ovu generaciju je dobio PS dalje će se vidjeti…

    • Waffen-SS

      @Goran1234, 07.03.2017 - 16:06

      Uvijek je dobro kada je više konkurenata na tržištu. Šteta bi iskreno bilo za Nintendo ili bilo koju konzolu da doživi sudbinu Sege. Ovako se više trude. Ja sam uzeo Xbox, prije PS, a imao sam i Nintendo sve zbog bitnih razloga. PS1 sam uzeo zbog dobrog starog PES2. Xbox sada najnovije, zbog joysticka koji mi jednostavno najbolje leži u rukama, a imao sam i N64 zbog odličnih ekskluziva. Sve dok ima konkurencije, firme će se više truditi. 🙂

    • Goran1234

      @Waffen-SS, 07.03.2017 - 19:24

      Da Sega je bila dobar sistem pogotovo u ljubitelje arcade gamesa i sportskih igri,ali ja u pravilu volim rpg….a tu je snes bio jači,ali Sega je imala Phantasy Star koji bio odličan serijal….

    • baDarmageddoN

      @Goran1234, 07.03.2017 - 15:44

      E sad… Iste ekskluzive koje imaju minimalne promjene kroz 30+ godina ili ljudi koji su odrastali na tim igrama pa žele još istog? Tko želi jednostavnost i zabavu (i ima djecu) naravno da je najbolja opcija Nintendo jer to su takve igre. I naravno da svi volimo i takve igre ali da me pitaš 100X da li bi kupio PS4 ili Switch mislim da ne bi bilo puno odgovora na strani Switcha ali to je OK jer Nintendo niti ne cilja na gamere poput mene koji ipak žele (bez uvrede) odraslije igre i realističnu grafiku prije animirane te superiorniji hardver. Ne znam zašto bi to bilo loše. Pobogu, cijeli spektar PC igrača je isto takav i to je jednostavno tako. Sljedeći Switch će biti nešto poželjno ali meni je ovaj dokazano nezanimljiv jer ja ne trebam handheld konzolu (kakve god igre bile ne dajem za to 3000 kuna) nego nešto da me može i vizualno naježiti, ne samo kvalitetno (što isto postoji na X0 i PS4 i PCu, kad smo kod toga 😀 ). Neka kupi tko što želi, ja nikome neću reći da je to loš odabir za tu osobu ali ja osobno nikada ne bi od te tri opcije (ili čak PC istog cjenovnog ranga) ne bi izabrao Nintendo. Daleko do toga da kažem da nema zabavne igre jer ima. Iste 30+ godina zabavne igre koje i mene vračaju u djetinjstvo 😀

    • Goran1234

      @baDarmageddoN, 07.03.2017 - 15:47

      Ok stari,kužim kaj brijes,poštujem.ali misliš da samo ti igraš igre za odrasle??Ili da ih ja negiram?

    • baDarmageddoN

      @Goran1234, 07.03.2017 - 16:00

      Igram i ja za djecu, da se razumijemo ali treba biti iskren- ovo su igre za mlađe uzraste. Ja povremeno jedem čokolino ali sam svjestan da je to jelo za djecu. Ne znam zašto se netko nađe uvijeđen na takav komentar koji je jednostavno istina. Eto. Jedem čokolino i povremeno odigram igru za djecu i uživam u njima. Ponekad me igra poput Ori and the bla bla rasplače ali to je takva igra. Što je u tome loše? Nije to hejt ili vrijeđanje ili neki pokušaj nečeg takvog. Ja želim najviše od svega da Nintendo odustane od hardvera i radi samo igre za Sony i MS. To mi je najveća gaming želja što se softvera tiče još iz davnine. Čak je i IBM napisala knjigu o tome 😛 (nije ali ono) Ja imam Dobar PC. Pro i PSVR. Naravno da bi povremeno drmnuo Kart u MPu ili Pokemone ili Bombermana ili što već ali novčanik ima svoje granice i brani mi. Nije to hejt. TO je za mnoge jednostavno pitanje odluke, ne pitanje želje. PC i neka jaka konzola sa jakim ekskluzivama mora biti. E sad, nakon toga dal bi odabrao i drugu konzolu ili handheld uređaj- fakat mislim da bi radije handheld jer u mojem slučaju ekskluzive sa te konzole su i na PCu koji je spreman za njih tkao da bi kao treća opcija meni bio Nintendo ali možda tek za godinu, dvije ako bude love. Sada ne.

    • Goran1234

      @baDarmageddoN, 07.03.2017 - 16:07

      Kužim stari realn si i nije to mržnja i ja imam novčanik limitiran…smatram se nekim igračem,ali uvijek imam i Ps i Nintendo…jer uvijek mi se igra nešto na nečemu… ?

    • Marac Marko

      @baDarmageddoN, 07.03.2017 - 17:19

      Cekaj malo, sta to znaci…. ( ali da me pitaš 100X da li bi kupio PS4 ili Switch mislim da ne bi bilo puno odgovora na strani Switcha ali to je OK jer Nintendo niti ne cilja na gamere poput mene koji ipak žele (bez uvrede) odraslije igre i realističnu grafiku prije animirane te superiorniji hardver. Ne znam zašto bi to bilo loše. Pobogu, cijeli spektar PC igrača je isto takav i to je jednostavno tako).. E i sad mi objasni koji su to PC igraci, jer ja sam u dva klana igram Bf3, 1, i svi se sprdaju sa PS konzole, ubiti opcenito sa konzola, ali velika vecina pa i ja bi rađe odabrala Mimtendo bas radi njihovih Exkluziva i zabave… Po takvom PS4 ne vrijedi ni 1000 kn, a za Xbox da i ne govorim jer 95% igara je na PC-u, sa PUNO BOLJOM GRAFIKOM o kojoj ti pricas, a tih 5 % Exkluziva je tako, tako, od njih recimo 10. vrijede 3. itd.. Da se razumijemo PS2 je bila fakat konzola protiv koje se nije imalo nista loseg za reci, puna Exkluziva i odlicnih igri dobrog gamepleya, ali danas sigurno to nije slucaj ni sa PS3 ali ni sa PS4.. Znaci ako je vazna samo grafika i superjornost HaRdVeRa onda svi pobacajmo konzole u kante za smece i kupimo najmocnije PC kante i budemo se kurcili cija je bolja.. haha.. Kud ovaj svijet gaminga ide, ocito u 3. p.m….. Sami inžinjeri, znalci, kriticari ali samo onog sta doma ne posjeduju.. Ponavljam da ja imam PS4, Wii U brutalan PC i mislim, da mislim da cu uskoro kupit i switch 😉 A vas veliku vecinu slatko pozdravljam i porucujem da orastete, mije sve u centimetrima, jacini, vec tehniki i kvaliteti 😉 😀

    • baDarmageddoN

      @Marac Marko, 07.03.2017 - 17:27

      Sory ali na ovu temu mi smo dvoje jedan drugom sve rekli i nemam namjeru upuštati se u paranoidne rasprave sa tobom oko Nintenda 😀

    • Goran1234

      @baDarmageddoN, 07.03.2017 - 17:44

      Neslažem se s dvije stvari s tobom…
      Prva stvar da su Mario i Zelda nisu mjenjale 30g
      Ako ti misliš da su npr Super Mario World i Mario Galaxy iste okeyyyy…
      Ili da su link to the past i npr Skyward Sword iste igre opet okeyyyy….
      I zašto se uspoređuje no stop Switch s PS4 ili Xbox one…sam Nintendo to neradi…A Sony i MS..pogotovo
      Switch je drugačiji ali nije ništa revolucijarno….Ali meni osobno je fora…
      Ono ostalo manje više se slažem s tobom tj oko novaca ipak je sve to dosta skupo pogotovo kod nas.

    • baDarmageddoN

      @Goran1234, 08.03.2017 - 07:45

      Pa jer su to konzole. Neću usporediti Boeing i Nintendo, lol

    • Goran1234

      @baDarmageddoN, 08.03.2017 - 09:36

      Da ali nije poanta u tome,Switch niti je 8/9 generacija niti je neki Pro/Scorpio Wii U,već je ono što mu ime kaže Switch.

    • baDarmageddoN

      @Goran1234, 08.03.2017 - 14:16

      Pa da. To je negdje između tableta i konzole. Ali da ga usporedim sa tabletima Marac i njegova ekipa bi dodatno poludjeli. Ovako ga uspoređujem sa nečim sto je hardveraki bolje od njega, ja mislim da je to samo po sebi i prikaz poštovanja prema Nintendu makar ne mogu reći da je to hardver za mene.

    • Goran1234

      @Darcoolio, 07.03.2017 - 17:34

      Svakako,uopće nekuzim zašto se uvijek Switch uspoređivati s ps i Xboxom…kad to sam Nintendo neradi…

    • kuky90

      @Darcoolio, 07.03.2017 - 18:14

      Problem je što je switch dosta nepouzdan za nintendo i što me iznenadilo. Ako ti tablet ima mrtvi pixel neće ti dati novi jer je to kao prihvatljivo. Pogledaj ovaj video: https://youtu.be/Cb-srOfRqNc

    • ShadowZer4o

      @kuky90, 07.03.2017 - 20:08

      Za par mrtvi pixela ti nitko nece zamjenit uređa

    • kuky90

      @ShadowZer4o, 07.03.2017 - 20:19

      Ali bi trebao. Ovo je mala konzola i nema tolko pixela, a na sredini ekrana su VELIKI problem.

    • ShadowZer4o

      @kuky90, 07.03.2017 - 20:33

      Yep tu si u pravu, ali nažalost to se u industriji tolerira tako da ne treba očekivat da će nintendo “odustati” od te prakse

  • Goran1234

    07.03.2017 - 15:36

    Oko 12 milijuna oba…

    • Goran1234

      @Goran1234, 07.03.2017 - 15:40

      Neka je i 15 milijuna,šta je to na PS4 oko 50 milijuna ili 3ds oko 65 milijuna Xbox one je podbacio,Nažalost,možda ga Scorpio izvuče….

  • pesek32

    07.03.2017 - 15:58

    Di je Tony Ghost?

    • Goran1234

      @pesek32, 07.03.2017 - 15:59

      Duh nestao…

    • pesek32

      @Goran1234, 07.03.2017 - 16:03

      xD

    • Tony Ghost 1811

      @pesek32, 07.03.2017 - 16:13

      Ne mozes bez mene ?

    • Tony Ghost 1811

      @pesek32, 07.03.2017 - 16:16

      Ako trazis moje misljenje apsolutno dijelim misljenje kao i baDarmageddon.

    • pesek32

      @Tony Ghost 1811, 07.03.2017 - 18:11

      Pa da. Želim tvoje profesionalno mišljenje. Najmudrija osoba na HCL-u.

    • Tony Ghost 1811

      @pesek32, 07.03.2017 - 19:08

      Jbg. Svakako mudriji od tebe. Ipak mi mudrost ne dopusta da te prozivam kao ti mene. Bolje da si nekom bitnom poslao poruku nego mene i clanak trolao.

    • pesek32

      @Tony Ghost 1811, 08.03.2017 - 17:27

      Šta si se tako uvrijedio?

  • Mixa

    07.03.2017 - 22:01

    Super vest! Bas mi je drago zbog toga sto mi se Switch svidja.

  • Stajic51

    08.03.2017 - 00:53

    Nisam iznenađen dobrom prodajom, očekujem da će Switch da dostigne prodaju 3DS-a, ljudi na ovo gledaju iz pogrešnog ugla, jer ga porede sa PS4 i XONE, ali je u mojim očima ova konzola odličan dodatak na jednu od te dve i ljudima koji nisu sa naših prostora nije problem da daju 300e za konzolu na kojoj mogu da igraju odlične ekskluzive i to gde god požele. Kao što je neko već rekao, Nintendo se i ne takmiči sa Sonyjem i Microsoftom, oni maju svoje tržište.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?