HCL.HR

Xbox Series S zavijen je u crno, stiže model s diskom od jednog terabajta

Zoran Žalac 12.06.2023.   •   99 komentara   •   Tehnologija


Ove jeseni u prodaju stiže novi model Xbox Series S konzole s proširenim kapacitetom diska te istim performansama.

Od 1. 9. 2023. u prodaji će se naći još jedan model Xbox Series S konzole. Po preporučenoj cijeni od 349 američkih dolara prodavat će se Xbox Series S crne boje i kapaciteta diska od jednog terabajta.

Bit će ovo dobra ponuda za sve one koji su se premišljali oko kupnje Series S modela i odbijao ih je upravo kapacitet diska. Pojavom ovog modela moći će se jeftinije doći do 1 TB prostora za instalaciju igara nego kupnjom osnovnog Series S modela za 299 dolara i odvojene Seagate kartice za proširenje. U tom slučaju Series S znao je cijenom dosegnuti i 440 dolara, što bi značilo da će novi model novim korisnicima biti 90 dolara jeftinija opcija.

Komentari (99)

  • Rick Sanchez

    12.06.2023 - 14:20

    Netko u Microsoftu je actually fino plaćen za ”dizajn” ove konzole.

    • PppPP

      @Rick Sanchez, 14.06.2023 - 05:27

      Meni konzola stoji iza tv-a pa ju ni ne gledam, hvala bogu 😂

  • Vujo777

    12.06.2023 - 14:44

    Prelijep dizajn, jos i ako cijena bude prihvatljiva, realno brutalno

    • Rick Sanchez

      @Vujo777, 12.06.2023 - 14:57

      Kvadar kao geometrijsko tijelo je odavno izumljeno. Za to ti ne treba diploma 🙂

    • Ante2003

      @Rick Sanchez, 12.06.2023 - 15:06

      Nisam znao da imamo inženjera i dizajnera konzola na portalu

    • Bogy

      @Ante2003, 12.06.2023 - 16:05

      Rick Sanchez je znanstvenik i inovator 😀

    • Ante2003

      @Bogy, 12.06.2023 - 16:30

      Oke ova je dobra

    • Rick Sanchez

      @Ante2003, 12.06.2023 - 16:35

      Stari moj, ja sam bio u donekle funkcionalnoj vezi sa cijelom civilizacijom čija je glavna karakteristika jednoumlje. Mislim da mogu složit jednu konzolu ako to odlučim 🙂 Nego, stvarno si spreman branit dizajn konzole koja ima oblik kutije? Zaista ne trollam. Iskreno me zanima… Ok, konzola se zove x-BOX, ali to im nije izgovor 🙂

    • mirkunjaaa

      @Rick Sanchez, 12.06.2023 - 16:44

      A kakvu bi ti to estetiku tija?
      Kadkad je manje više 🤷🏼‍♂️
      Ps5 do sad nisan još nabavija isključivo radi svemirskog i glomaznog dizajna.
      Series s je jedna izvanredna konzola u praktičnom i kompaktnom kućištu.
      Bombončić pravi 👌

    • Rick Sanchez

      @mirkunjaaa, 12.06.2023 - 17:19

      Po pitanju hardvera unutar te kutije, apsolutno se slažem s tobom, ali to uopće nije bila poanta mog prvog komentara na ovu temu.

    • MAJSTOR RINGO

      @mirkunjaaa, 12.06.2023 - 17:46

      Necu da komentarisem dizajn, meni je ok, ali serija S poprilicno zaostaje za seriju X i PS5, mislim da poslednju godinu, pa i godinu i po dana ta konzola ne moze da prati i posustaje pred sve vise zahtevnijih igara, Imas 900p rezoluciju, sve vise samo 30 fps-a, i naravno bez RT. To niie nista iznenadjujuce, znamo da je to poprilicno slabija konzola od serije i ps5.

    • mirkunjaaa

      @MAJSTOR RINGO, 12.06.2023 - 23:01

      Pa slušaj, zaostajala je ona na papiru i mnogo više (12 vs 4 tflops) ali pokazalo se da to nije baš tako.
      Ta konzola ima svoju publiku. Meni rezolucija nije presudna i izvođenje u 30 fps-a mi je ugl ok.
      Za te novce ne možeš puno više ni očekivat.
      Ali jedno je sigurno, microsoft ne bi gurao još to da nema interesa 🤷🏼‍♂️

    • MAJSTOR RINGO

      @mirkunjaaa, 12.06.2023 - 23:18

      Ajde ujedno da odgovorim i bratu apache-u. Vidi ovako za oko 300 evra ne mozes ocekivati cudesa, slazem se. Kad je izasla konzola, pa evo 2.5 godine otprilke, islo je to u pocetku sa cross gen naslovima 1440p rezolucija, 60 fps-a i RT, i to je zaista tada bila super ono za cenu dobijas poprilican dobro iskustvo. Medjutim u zadnje vreme ide se ka poprilicnom downgrade-u u odnosu na seriju X i PS5, nesto kao na PC-u compare, high i low postavke otprilike. Meni bi zaista smetalo da na velikom 4k tv-u od 55 inca recimo igram u rezoluciji u 900p, ajde bez RT i mogu da zivim. Znam neke ps4 igre koje su bile u 1080p.bas mi je smetalo, sve je zamuljano, teksture, jaggy. Ok nekome ne smeta to, meni da. Ako tebi ne smeta ok, razumem. Ja sam izneo samo moje misljenje.

    • MAJSTOR RINGO

      @MAJSTOR RINGO, 13.06.2023 - 08:23

      Ma taman posla brate, nisam imao nameru da nesto provociram ili slicno, pa znas me da ne radim to. Ma ne opterecujem se veruj mi, da je tako i da mi je gaming prioritet, jedini hobi u zivotu, sigurno bih kupio high end komp, pa imao bi 100+ fps-a, 4k, pathtracing itd…. Ne bih igrao na PS5, casual, opustanciju, ionako nemam puno vremena. Ja sam samo eto naveo sta se desava sa serijom s i kako developeri downgrejdaju igre za nju. Ali ja sam rekao u svoje ime da dok igram neke mi stvari smetaju, probao sam skoro, kupio UNity, bio na snizenju, dzabaleska, probao malo i prekinuo, cekam update za ps5, jednostavno nisam mogao da igram u 900p. Imam 55 incha 4k tv, i kada se ta niska reza razvuce, izgledalo mi sve zamuljano. Razume te brate moj, pa nismo svi isti ljudi, eto meni to smeta . Veliki pozdrav, opusteno, i ziv mi bio👍

    • MAJSTOR RINGO

      @MAJSTOR RINGO, 13.06.2023 - 14:23

      Slazem se da je game pass bez premca, ali i kada bih hteo da se pretplatim, ne bih mogao sve to odigrati kao ti drug, prosto nemam vremena. Evo na pr. Jos igram survivor, mesec i po dana i nisam ga zavrsio, jer zbog posla ne mogu da igram i po dan dva nekada, a i kada mogu odigram po 1-2h. Zato bi se to meni ne bi isplatilo. Sve u redu drug, ti znas najbolju racunicu. Ja sam samo izneo cinjenicu koja se tice downgrejda koji rade za seriju S. A tek ce biti kada krenu sa igrama radjene u UE5. Prosto kada vidimo recimo teraflopse (4) manje od PS4 pro. Tako da neka moja preporuka, predji odmah na seriju X ako zelis da uzivas u nadolazecim igrama, opet na kraju je tvoj izbor ma cemu ces igrati. Pozzzz

    • Overlord94

      @MAJSTOR RINGO, 13.06.2023 - 22:50

      I PS5 i XSX će kao i XSS imati problema sa igrama u UE5 jer neće moći vrtjeti u 4K60. Microsoft i Sony moraju najaviti jaču konzolu XSX odnosno PS5 kako bi se igre rađene u UE5 mogle vrtjeti u 4K60

    • MAJSTOR RINGO

      @Overlord94, 14.06.2023 - 21:45

      Mislim da velika vecina igraca i ne trazi izvorni 4k i 60 fps-a, mislim realno za 600 evra hardver i ne treba ocekivati to, barem ja licno. A stvarno mi je nebitno jel reza ide 1800p ili 1440p upscejlana na 4k. To ti neces ni primetiti tokom igranja, razliku, sem ono side by side i to zumirano. Ali zaista je ogromna i primetna razlika 900p naspram 1440p ili 1800p. A o native 4k da i ne govorim. Mogu da zamislim tek kako ce se serija s muciti kompa, pa to ce ici 720p i 24 fps .🙂

    • Overlord94

      @MAJSTOR RINGO, 15.06.2023 - 14:22

      Microsoft i Sony su govorili da cemo moci bez problema igrati i u 120 fps i zbog toga vise ne vjerujem ni Microsftu ni Sonyju jer pricaju samo gluposti i lazu igracima. Microsoft i Sony cijelo vrijeme lazu nama igracima

    • Rick Sanchez

      @MAJSTOR RINGO, 13.06.2023 - 11:24

      Ali bi čak i ti takav opušten primijetio razliku između 900p i 4k. To ćemo se složit.

    • mirkunjaaa

      @MAJSTOR RINGO, 12.06.2023 - 23:03

      Ja isto ugl ne vidim nikakva velika zaostajanja. 🤷🏼‍♂️
      Mislim da ljudi pretjeruju s tim 100 %.
      Za 250-300 € super konzola

    • Dragan[MKD]

      @Rick Sanchez, 12.06.2023 - 16:46

      A što bi ti htio, možda konus/stožac? Ne treba pretjerivati, kutija, kvadar je najbolja forma za jednu konzolu po pitanje praktičnosti i funkcionalnost u prostoru.

    • Rick Sanchez

      @Dragan[MKD], 12.06.2023 - 17:26

      Mislim da si i ti fulao poantu mog prvog komentara. Samo sam htio naglasiti da nisu bili nimalo kreativni u dizajniranju EKSTERIJERA spomenute konzole, već je samo bilo pitanje koje će veličine u konačnici biti taj kvadar. To da je oblik praktičan nikad ne bih doveo u pitanje.

    • Ante2003

      @Rick Sanchez, 12.06.2023 - 17:01

      Ovo isto možeš reći i za PC i laptope. Zašto od svih oblika baš kocka? Pa zato jer je najpraktičnije geometrijsko tijelo što se tiče prostora. Zašto su kuće kocke, a ne piramide?

    • Rick Sanchez

      @Ante2003, 12.06.2023 - 17:14

      Hahahaha….pa ovako, kuće su ”kocke” zato da kvadratura svake etaže ostaje ista neovisno o tome na kojem si katu, inače bi bilo sve manje prostora što više ideš u vertikalu 🙂

    • Vujo777

      @Rick Sanchez, 12.06.2023 - 18:00

      Kako volim ovakve pametnjakoviće, uzmi ps4 a i ps5, ps4 dizajn je uzas, dok je ps5 malo to poboljšao, kakvog bi oblika trebala biti konzola, valjak ili mozda neka nova trodimenzionalna struktura koju bi ti iz coska svoje glave izvukao, simple dizajn i hardver odlican, neznam sta bi ti vise htio

    • Rick Sanchez

      @Vujo777, 13.06.2023 - 10:15

      Brate mili, daj pročitaj s razumijevanjem što sam napisao inicijalno. Nisam tvrdio da je dizajn DOBAR/LOŠ, već da dizajn eksterijera konzole doslovno ne postoji jer se radi o crnoj kutijetini.

  • Iceman73

    12.06.2023 - 15:17

    Series s promašaj žešći,dok je series x zvijerka!

    • ReVamped

      @Iceman73, 12.06.2023 - 15:37

      Ali je kod X 1TB promašaj žešći. 2 tb se ispuni u hipu. Još je veći promašaj cijena memorije za konzolu.

    • Iceman73

      @ReVamped, 12.06.2023 - 16:30

      Ma ok to,al sam mislil na samu jačinu konzole.

    • ReVamped

      @Iceman73, 12.06.2023 - 17:27

      A to…

    • Stecajni_upravnik

      @ReVamped, 12.06.2023 - 20:51

      Eksterni hard i samo pici za male pare. TB na Xbox X je veci nego TB na Ps5, tu me Sony za srce ujeo😂

    • ReVamped

      @Stecajni_upravnik, 13.06.2023 - 06:19

      A nije baš tako jednostavno. Ništa novo ne može sa prijenosnog, sve se treba poslati na konzolu prije pokretanja. A to kod velikih igara traje, makar se igra šalje brzo. Original memory kartica bi bila druga tema ali tome vragu ne pada cijena 🤣😂

    • Stecajni_upravnik

      @ReVamped, 13.06.2023 - 21:55

      Za PS sam odvojio 5 HD po 2t ( gomila igara sa ps4 ) ali uvek prebacim igru na konzolu da bi izbegao padanje ili ostecenje harda. Za Xbox sam odustao od toga, nekih 800 i kusur Gb mi je sasvim dosta, realno prosecni igru svucem sa neta za manje od pola sata pa mi je sve jedno. A cene su bezobrazne, ali i to ce brzo sici dole👍

    • Overlord94

      @ReVamped, 14.06.2023 - 07:48

      I 825 GB u PS5 je isto promasaj kao i 1 TB u XSX.

    • Nemanjazzz

      @Iceman73, 12.06.2023 - 16:40

      nelosa stvar za neki casual gaming. Nema boljeg za taj novac. Samo sto posle par godina ako izgubi podrsku opet trazi novu konzolu pa ispadne da je mozda bolja investicija odmah da se kupi series x

    • mirkunjaaa

      @Iceman73, 12.06.2023 - 16:47

      Zašto je promašaj?
      Kakav promašaj?
      Da je primašaj ne bi izdavali istu konzolu, drugačije boje i većeg diska 🤷🏼‍♂️
      Konzola ima svoju publiku među kojoj sam i ja sam.
      Ljudi koji ne pate od grafičkih perverzija a evo i dvi godine uredno vrti sve šta izlazi a i puno toga šta je izašlo.
      Sve samo ne promašaj.

    • Iceman73

      @mirkunjaaa, 12.06.2023 - 17:15

      Da,samo u kolko fps-a i u kojoj rezi…

    • lkuka13

      @Iceman73, 12.06.2023 - 17:19

      95% u koliko i na ps5 ,😂😂😂😂😂😂

    • PS2MASTE®

      @lkuka13, 12.06.2023 - 17:34

      Vise ko Switch. 😁

    • Iceman73

      @lkuka13, 12.06.2023 - 17:48

      Ma jača konzola od Ps5 barem duplo!

    • mirkunjaaa

      @Iceman73, 12.06.2023 - 23:09

      Pa neke u više neke u manje ali ništa ne ide ispod 30 fps-a i niže od full hd 🤷🏼‍♂️
      I sve je stabilno.
      Nekome to nije dobro, meni i mnogima je.
      Plus, velika većina igara radi puno bolje nego se očekuje 🤷🏼‍♂️
      Da ne valja prvi bi reka, “ne vridi lipe brate” ali to ovde stvarno nije slučaj.

    • kebbab

      @Iceman73, 13.06.2023 - 04:50

      Zašto neupucene nobove? Pa zašto bi neko uzimao to kad dodaš još 100€ i kupiš ps5 digital i igraš ko čovek??? Em je jača konzola em imaš više boljih igara. I ja isto igram stare igre još iz doba ps3 (remasteri za ps4) na ps5 ali poanta je fluidnost ne toliko grafika. Starfield na series X ide u 30fps-a, da li će dosegnut 15fps-a na series S? Ja čekam da uzmem drugu godinu ps5 pro a ovi se hvale sa series S od 1TB prostora? Ta konzola nije isplatljiva jer je preblizu ps5 digital po cjeni, a kamoli da bude isplatljiva na duže vrjeme. Za koju godinu nema šanse da ta konzola išta pokrene u 30fps-a. Zato jih Sony šiša svake generacije kad se razumeju u gaming ko ja u hokej.

    • Overlord94

      @kebbab, 13.06.2023 - 22:23

      PS5 i XSX su nesposobni vrtjeti zahtjevne igre u 4K60.

    • Overlord94

      @kebbab, 14.06.2023 - 00:00

      Cak ce se FF XVI vrtjeti na PS5 u 4K30

    • kebbab

      @Overlord94, 14.06.2023 - 03:42

      FF XVI ima performance mode za 60 fps-a na ps5

    • Overlord94

      @kebbab, 14.06.2023 - 07:42

      Ako zelis igrati u 4K onda je zakljucano na 30 fps. Shvati da PS5 i XSX ne mogu uopce vrtjeti zahtjevne igre u 4K60. Sony i Microsoft su nam cijelo vrijeme lagali da cemo moci igrati u 4K60.

    • Overlord94

      @Iceman73, 13.06.2023 - 22:31

      Zelda Tears of the Kingdom se vrti u 30 fps na Nintendo Switchu, pa se nitko ne buni zbog toga

    • PS2MASTE®

      @Overlord94, 13.06.2023 - 22:36

      Ignoriraš tehniku koja pogoni Switch.

    • Overlord94

      @PS2MASTE®, 13.06.2023 - 22:42

      Zelda Tears of the Kingdom izgleda bolje od većina PlayStation i Xbox igara

    • Overlord94

      @PS2MASTE®, 14.06.2023 - 08:05

      PlayStation i Xbox igre nikada nece biti na razini Nintendovih igara. PlayStation i Xbox moraju dosta jesti zganaca da bi napravili bolju igru od Nintenda. Zbog toga se smijem i PlayStation fanovima i Xbox fanovima jer nikada nece imati odlicne igre kao sto su Nintendove.

    • Overlord94

      @PS2MASTE®, 14.06.2023 - 08:07

      Ti ne shvacas da Zelda Tears of the Kingdom izgleda bolje od svih PS5 ekskluziva.

    • Rick Sanchez

      @Overlord94, 14.06.2023 - 10:14

      Čuj ovog dragana simića…

    • Iceman73

      @Rick Sanchez, 14.06.2023 - 12:18

      Bok i bogme isti!!!😂

    • Bogy

      @mirkunjaaa, 12.06.2023 - 17:53

      Prevelika cijena za hardver koji nudi, bolje uzet prave next gen konzole poput series x i ps5 za malo skuplje.

    • mirkunjaaa

      @Bogy, 12.06.2023 - 23:12

      Slažem se da je ova 1 tb verzija skupa, napisa san to u komentaru niže.
      Ali obični ss se moze na akciji nać za 250 € (novi), od toga niže ne postoji 🤷🏼‍♂️

    • Overlord94

      @Bogy, 13.06.2023 - 22:29

      Isto je prevelika cijena za Nintendo Switch kao i za XSS

    • Overlord94

      @Iceman73, 13.06.2023 - 22:22

      Nintendo Switch je dokaz da nije sve u grafici

  • opp

    12.06.2023 - 15:18

    100€ trenutno košta Seagate kapaciteta 512 GB. Trenutno je cijena standardnog XSS 249 €, tako da otprilike dođe na isto. Svejedno, lijepo je vidjeti da se i dalje računa na XSS.

  • Chronosus

    12.06.2023 - 15:56

    Šteta što XSS nije bačen u najcrnju rupu pa da napokon prestane kočiti cijelu generaciju.

    • Ante2003

      @Chronosus, 12.06.2023 - 16:20

      Možeš li mi objasniti zašto i kako zadržava?

    • Chronosus

      @Ante2003, 12.06.2023 - 16:48

      Developeri moraju graditi igre oko najmanjeg zajedničkog nazivnika, što je u ovom slučaju XSeS. Problem je što je XSeS u osnovi podjednako snažna konzola kao XboneX. I dok stare konzole obično nakon izlaska nove generacije dobivaju multiplatform naslove još koju godinu pa s vremenom odumru, ostavljajući developerima da se koncentriraju na jači hardver, tu će se cijelu generaciju vući hardver koji je snažan koliko i prethodna generacija (koji već sad nije sposoban nove naslove vrtiti ni konzistentno u fullHD rezoluciji). Također, to znači da XSeS potpuno nepotrebno ždere kompanijama resurse za optimizaciju i testiranje.

    • Ante2003

      @Chronosus, 12.06.2023 - 16:54

      To uopće nije istina, igre se proizvode idalje za starije generacije konzola i proizvodit će se. Takodjer igre poput Elden ringa, FH5, Warzonea cak i Flight simulator odlicno se vrte na konzoli od 250€. Kakvog onda smisla ima da XSS zadržava generaciju? To što su neki developeri lijeni prilagodit se XS je njihov problem. Ova tema je više puta debunked na internetu.

    • PS2MASTE®

      @Ante2003, 12.06.2023 - 17:33

      Nisu developeri lijeni neko mozda mozda koci i njihov razvoj igre. RAM konzole je glavni problem. Ima vise igara koje se vrte kao drlog na njemu. Uostalom, ne mogu ici na 60fps, dok se na jacim konzolama vrti u tolko

    • Overlord94

      @PS2MASTE®, 13.06.2023 - 22:20

      Ista stvar je bila i kod Nintenda Switcha kada je bio najavljen, tj. da je glavni problem kod Nintenda Switcha bio RAM. Capcom je zatražio od Nintenda da poveća RAM za Nintendo Switch minimalno na 4GB RAM-a kako bi igre sa RE engine mogle raditi na Nintendo Switchu. Zahvaljujući Capcomu Nintendo Switch ima 4GB RAM-a.

      Capcom Asked Nintendo to Increase the Switch’s RAMk

    • PS2MASTE®

      @Overlord94, 13.06.2023 - 22:48

      Ma di si, Perusona.

    • Overlord94

      @PS2MASTE®, 13.06.2023 - 22:55

      Ja prezirem i PlayStation i Xbox jer smatram da su to glupe konzole

    • Overlord94

      @PS2MASTE®, 13.06.2023 - 22:28

      Onda će i po tebi i sljedeća Nintendova konzola koja će biti vjerojatno u rangu XSS kočiti razvoj igara za PS5 i XSX, tj. ako budu istovremeno radili za sljedeću Nintendovu konzolu, PS5 i XSX

    • Chronosus

      @Ante2003, 12.06.2023 - 17:42

      https://gamerant.com/xbox-series-s-bad-holding-back-games/

      Iz usta developera:
      Lee Denovald from Rocksteady (who was not involved in Gotham Knights’ development) blamed the Xbox Series S GPU and claimed this generation of gaming to be “hamstrung by that potato.” Denovald noted that Microsoft “won’t let you launch on one without the other,” which forces developers to optimize for the Xbox Series S, an assertion that has been recently backed up by indie developer Ian Maclure.”

      “MANY developers have been sitting in meetings for the past years desperately trying to get Series S launch requirements dropped.” Maclure continued, saying that having experienced “one development cycle where Series S turned out to be an albatross around the neck of production,” studios are not keen to “repeat the process,” especially with more games now being developed exclusively for the current generation of consoles.

    • Zoran Žalac

      @Chronosus, 12.06.2023 - 21:49

      Smiješno mi je kako to komentira netko iz tima koji nije lansirao nijednu igru zadnjih 7+ godina. Mora da ih je Series S ozbiljno zakočio u tome…

    • Chronosus

      @Zoran Žalac, 12.06.2023 - 22:10

      Rade na Suicide Squadu koji bi trebao izaći početkom iduće godine, tak da je očito produkcija već neko vrijeme u punom jeku.

    • Chronosus

      @Chronosus, 13.06.2023 - 09:46

      Drago mi je da te zabavilo. Ne znam što točno, ali smijeh je uvijek dobar 😉

    • mg

      @Chronosus, 13.06.2023 - 14:19

      Treba dabiti Phil Spencer počast
      Što je počistio drlog iz playstation
      zajednica:)

    • Rick Sanchez

      @Zoran Žalac, 13.06.2023 - 10:34

      Be that as it may, sve što je u ovom slučaju rekao je apsolutna istina.

    • Zoran Žalac

      @Rick Sanchez, 13.06.2023 - 11:01

      Vjerojatno. Najbolji primjer je zapravo Baldur’s Gate 3 gdje Larian očito ima problema kako izvesti split-screen co-op na Series S. Ali, više cijenim to što su izašli i rekli imamo problem, gledamo kako to riješiti, nećemo ništa obećavati. Nisu izašli i rekli hurr-durr, Series S je krumpir, zašto to uopće postoji osim da nas koči. / Cijenim developere koji vole izazov i one koji će se potrudit oko prilagođavanja igara za slabiji hardver. Vrlo slično situaciji na PC-ju, gdje developeri *mogu* birati na koji hardver pucaju. I *mogu* biti arogantni kao npr. Rockstar u slučaju PC porta GTA 4, koji je lansiran u lošem stanju pa su između ostalog bili rekli to je igra koja je dizajnirana za budući hardver. Ili ona nedavna bedastoća Electronic Artsa oko SW Jedi – izbacili smo igru za koju imamo u planu nekoliko zakrpa, ali primijetili smo da su problemi kod igrača koji na Windows 10 koriste procesore rađene za Windows 11. Bijedni izgovori.

    • Rick Sanchez

      @Zoran Žalac, 13.06.2023 - 11:12

      Slažem se da općenito treba cijenit ekipu koja ne bježi od izazova, ali meni kao prosječnom gameru to malo znači koji samo želi next gen iskustvo. Ništa više, ništa manje.

    • mg

      @Zoran Žalac, 13.06.2023 - 13:55

      Spencer je u potpunom pravu kad je izjavio da ni odlične igre više ne mogu pomoći, kad phil legenda sa sigurnošću poznaje razinu korisnika:)

    • Bogy

      @Ante2003, 12.06.2023 - 18:04

      Za većinu dev to je istina da series s ne koči razvoj, ali za velike aaa dev definitivno xbox series s koči razvoj igara. Često dev odustaju od svoje vizije, kako bih igrala bila optimizirana na svim platformama.

    • Overlord94

      @Bogy, 13.06.2023 - 22:25

      Onda osim XSS i Nintendo Switch koči razvoj za PS5 i XSX igre, tj. ako osim za PS5 i XSX rade i za NS

    • Rick Sanchez

      @Ante2003, 13.06.2023 - 10:31

      Zaista tvrdiš da paralelni razvoj iste igre za last i current gen ne koči cijelu trenutnu generaciju?

    • Ante2003

      @Rick Sanchez, 13.06.2023 - 19:34

      Zoki ti je lijepo sve odgovorio u komentaru iznad.

    • Chronosus

      @Ante2003, 25.08.2023 - 10:02

      That aged well. 4 dana nakon što si ovo napisao je Microsoft objavio da više neće razvijati igre za Xbone. :/

    • mirkunjaaa

      @Chronosus, 12.06.2023 - 16:49

      Je brate, povuka sve u prapovijest. Haha koja lamatranja.

  • S3k1

    12.06.2023 - 16:20

    Ma nista od crne, vidi se prasina…

    • Rick Sanchez

      @S3k1, 12.06.2023 - 16:37

      Ali te motivira da počistiš stan ponekad…

    • S3k1

      @Rick Sanchez, 12.06.2023 - 22:15

      Ali samo ponekad 🙂

  • undisputed_kiki

    12.06.2023 - 16:33

    Seres S 200 eura na njuskalu..nemos vjerovat .najbolja konzola ulozeno dobiveno uz ps4 pro kombinaciju za jeftine pare..

  • mirkunjaaa

    12.06.2023 - 16:52

    Iman series s i prezadovoljan san ali ovo je samo zamazivanje očiju.
    Ljudi su previše razmaženi oće da sve leti odma.
    Bolje uložit u 4 gb hdd. Pokreće sve starije igre direkt s diska a nove začas prebaciš na konzolu i obratno 🤷🏼‍♂️

  • Valter

    12.06.2023 - 18:52

    Ej ovaj xbox izgleda ko ona polica na jugicu iza sa zvucnicima…

    • Overlord94

      @Valter, 13.06.2023 - 22:26

      PS5 vise izgleda kao ruter

  • Valter

    12.06.2023 - 21:01

    Od kad x postoji jedina ekskluziva vrijedna spomena je forza…

    • Rick Sanchez

      @Valter, 13.06.2023 - 10:48

      Jesi svjestan da se ”hvališ” kvantitetom, a ne kvalitetom? 🙂

    • Rick Sanchez

      @Rick Sanchez, 13.06.2023 - 14:38

      Ne vidim u budućnost bruda, mogu samo pretpostavit 🙂 Prvo da kažem, ja sam fan gaminga, a ne određene konzole. Sad kad to znamo, iskreno mislim da su forza, starfield i jusant jedine sexy igre sa showcasea. Ako bi tebi bile dovoljne i dvije dobre s popisa od 18 igara, definitivno imamo neke skroz različite kriterije bruda 🙂

    • Rick Sanchez

      @Rick Sanchez, 13.06.2023 - 14:40

      System seller 🙂

  • Rick Sanchez

    13.06.2023 - 10:46

    Ne pokušavajući trollati, xbox si odabrao zbog ekskluziva ili zbog gamepassa?

  • mg

    13.06.2023 - 13:17

    brale koja plastisisa, ne bi joj
    ni ludi milojko odolio:)

  • Overlord94

    13.06.2023 - 22:38

    Xbox Series S je odličan za casual igrače, a dok za hardcore igrače Xbox Series X je prvi izbor

    • Overlord94

      @Overlord94, 14.06.2023 - 10:23

      Zelio sam reci ako nekome nije toliko vazna grafika da ce uzeti Xbox Series S, a kome je vazna grafika ce uzeti Xbox Series X

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?