Game of Thrones S08E05 – The Bells

Filip Zorić 15.05.2019.   •   48 komentara

Pretposljednja epizoda serije Game of Thrones bila je iznimno kontoverzna, kako zbog događaja koji su se odvili tako i zbog načina na koji su izvedeni.

The Bells, peta epizoda ove sezone Game of Thronesa, ostavila me frustriranim. Frustriranim što scenaristi žure do kraja bez imalo obzira prema likovima i njihovom napretku kroz ovaj dugi niz godina. Epizoda se fokusira na Daenerysin konačni napad na King’s Landing, a tijekom istoga povučeni su neki jako kontroverzni potezi. Iako ova inačica serije briljira kad je u pitanju režija, priča me ostavila u razočaranju.

Prvo ću komentirati pozitivne elemente epizode. Redatelj Miguel Sapochnik se vratio i opet donio nevjerojatan vizualni stil. Omogućio nam je sjajan pogled na okrutnost rata, većinski iz prizemne perspektive. Teror ljudskog sukoba je dosta važna tema u Martinovim knjigama, stoga poštujem toliki fokus na taj element epizode. Arya je lik koji je dobio vjerojatno najbolje scene ove sezone. Sviđa mi se što se i u ovoj epizodi suočila s jednim licem smrti. Dok je u trećoj epizodi smrt bila reprezentirana hladnim ništavilom, ovdje je riječ o plamenoj patnji nevinih ljudi.

Jedna od boljih scena je ona u kojoj kamera prati Aryju dok bježi kroz ruševine King’s Landinga i svjedoči mukama ljudi. Sapochnik je iskoristio neke zanimljive trikove kako bi izbjegao rezanje (npr. dim i pepeo su često krili rez). Smatram kako su Aryjine interakcije sa Sandorom bile gotovo savršene. Sandor je simbol osobe kakva bi Arya mogla postati ako se i dalje posvećuje osveti. Na kraju Sandor uspijeva odvući Aryju od opasnosti mržnje, dok ona napokon prihvaća njegovu humanu stranu tako što ga naziva pravim imenom.

Moramo progovoriti o Clegane Bowlu, najepskijoj borbi u povijesti svega. Nakon što je Mountain rastvorio Qyburnovu glavu kao konzervu smo dobili odličnu bitku. U Clegane Bowlu se krije meni najmilija scena, bar što se estetike tiče. Svijet se doslovce ruši oko braće dok se u pozadini vidi simbolična vatra zmaja. Ovo daje borbi neku vrstu mističnosti, kao da je riječ o bitci za sudbinu svijeta, premda je stvar vrlo privatna. Gregorova je snaga savršeno dočarana kroz njegove žestoke udare i brojne ozljede koje je praktički sposoban ignorirati. Sandorova borba je povezana s Aryjinim patnjama uz pomoć sjajnih kadrova koji kao da se stapaju jedan u drugog. Sviđa mi se kraj Clegane Bowla jer je sve okončano na simboličan način. Sandor je napokon dobio osvetu za svoju traumu iz djetinjstva, a ostvario ju je uz pomoć vatre.

Sad je vrijeme da adresiram sve probleme ove epizode. Po mom je mišljenju ova epizoda iznimno frustrirajuća jer je izgubljena ogromna količina potencijala. Počnimo s Varysom, čija je smrt odrađena na totalno smiješan način. Godinama nam serija govori da je Varys među najpametnijim likovima, a ovdje je ispao budala. Ovo je toliko udaljeno od Varysa koji je odlično igrao Igru Prijestolja dok su vladali Robert, Joffrey i ostali. Ovdje više nije ni lukav, nego odluči direktno pitati Jona želi li biti kralj. Razlog njegovom poglupljivanju je brzopletost scenarista, koji se očito što brže žele riješiti manje važnih likova. Jednostavno me rastužnjuje što je Varys, jedan od najkompleksnijih likova (naročito u knjigama), ubijen na ovako traljav način. Ironično je onda, to što smatram da su njegovi završni kadrovi s Tyrionom bili fantastični. Većinski zbog odlične glume Conletha Hilla i Petera Dinklagea.

Još jedna kontroverzna odluka je ta da je Daenerys tijekom opsade King’s Landinga totalno poludjela. Opet je ovdje problem ubrzana radnja. Vjerujem da bi ovaj dio priče bio mnogo efektivniji da smo imali više vremena za posložiti sve kockice njezinog ludila. Ovako je Daenerys dobila transformaciju koja nema smisla i nije zaslužena. Očito je htjela osvetu za Prijestolje i dom koji je izgubila, ali ubijanje nevinih se čini kao nevjerojatno pretjerivanje. Ako je toliko htjela kazniti one koji su joj naudili, trebala je jednostavno otići do Crvene Utvrde i spaliti Cersei. Bespotrebno paljenje grada i ljudi je nagli okret za njen lik jer nismo dobili dovoljno vremena u kojem je prikazano njeno ludo stanje.

Od početka serije Dany želi dokazati da nije kao svoj otac, da nije tiranin i da nije okrutna. Sedam i pol sezona razvoja lika je odbačeno u svega dvije epizode. Opet me ovdje frustrira izgubljeni potencijal. Neke od scena s Dany su dobro odrađene (jako mi se svidjela ona u kojoj kaže “Fear it is.”), ali ovaj dio priče nije dovoljno razvijen. Ono što moram pohvaliti je gluma Emilije Clarke, koja je zbilja dala sve od sebe kako bi prikazala svoju verziju Lude Kraljice. Samim pogledom je sjajno prikazala sve što je Daenerys izgubila i što je spremna napraviti.

Jaime Lannister je također imao razočaravajuću priču u ovoj epizodi. Već odavno mi je bilo očito kako su pisci otišli u drugi smjer od njegovog lika u knjigama. Međutim, ovaj završetak nema smisla ni za njegovu verziju u seriji. Da, Jaime je oduvijek volio Cersei, pa možda ima smisla da umre zajedno s njom. Ali čemu onda onaj dio priče u sedmoj sezoni gdje ju napusti? Koja je bila svrha njegovog spavanja s Brienne? Zašto govori da ga nije briga za živote nevinih, iako se prije dvije epizode borio protiv mrtvih za njihov opstanak?

Jaimeovo gubljenje ruke u trećoj sezoni je bio simboličan gubitak identiteta kojeg je ponovno morao izgraditi. U knjigama želi postati časniji i bolji čovjek, ali Jaime u seriji je izgleda odbacio sav svoj napredak kako bi se vratio Cersei – unatoč tome što ga je varala i izdala na više navrata. Svidio mi se završni pogled na humanu stranu Cersei, ali ne sviđa mi se što je Jaimev razvoj u dobrog čovjeka potraćen.

Susret Kraljosjeka i Eurona je sigurno bila među gorim scenama. Pijani pirat je nekako došao do obale i odlučio ubiti Jaimeja jer…iskreno, ne znam zašto. Euron je toliko banalan i površan lik, a scena u pitanju zasigurno nije pomogla njegovom manjku kompleksnosti. Ovo je bio potpuno nepotreban događaj koji je vjerojatno osmišljen za traljavo stvaranje drame. Valja spomenuti da je Euron trebao biti apsolutni pobjednik ovdje, ako uzimamo u obzir vještinu u borbi. Postoji još problema u epizodi (Rhaegal je pao kao kruška, a Drogon je odjednom neuništiv?), ali mislim da sam izjasnio svoje najveće zamjerke.

The Bells je primjer epizode u kojoj je scenarij zbilja pokvario kvalitetu serije. Produkcija je i dalje nevjerojatna (ulice King’s Landinga su izgradili članovi produkcije!), režija i montaža su izvrsne, ali neki od najbitnijih likova su dobili loše napisane priče. Jaime i Varys se ne ponašaju kako bi očekivali nakon godina razvoja, a Daenerysina transformacija nije zaslužena zbog ubrzanog tempa i nejasnih motiva. Nisam siguran kako će ostatak radnje biti zaključen u samo 80 minuta, ali ostat ću optimističnog duha.

Komentari (48)

• Agent

15.05.2019 - 09:01

Iako bolja od prehodne i ova epizoda nije nešto i sa ovom epizodom su još više podkopali prošlu.A Cerseu su prelagano i na bezvezni način ubili. Najbolje u epizodi je još borba dvojice brata i pokazatelj šta ovaj sve može preživjeti

15.05.2019 - 09:35

bolje ne bih ni sam napisao….epizoda je bolja od prošle, sa perspektive snimanja, efekata , lude danny odlično..ali način kako se došlo do svega toga, te upropaštavanje 2 najkompleksnija lika, jaimea i cersei…D&D jebem vam mater iskreno. dno dna. ovo je LOST razina uništavanja serije

• DjokaBA

@SanKa, 15.05.2019 - 16:01

Verujem da cemo u sledecoj epizodi, zajednicki konstatovati da je ovo prevazislo LOST nivo katastrofe.

• gunnerst

@SanKa, 16.05.2019 - 14:13

Ne moze nista bit gore od lost… Al blizu

• Mah

15.05.2019 - 10:06

Tyrion će sad izdati Luđakinju i Jon će postati kralj… Iskreno se nadam da sam u krivu i da me uspiju iznenaditi

• hyperion

15.05.2019 - 10:32

Sviđa mi se to što je Daenerys postala negativac ali brate moj, pa evo da je puklo pa podviljala 5 min nego žena divlja sat vremena… onaj zmaj koliko je moćan misliš pobjedit će sam Night Kingovu vojsku, tamo bio pi**a, zmajevi beskorisni, a ovdje uništi sve. Flotu brodova koja je prethodno snajperski precizna bila, lagano porazi, razbaca zidine i zgrade kao da su od lego kocki, pa jebemu nije death star da onako uništava. A i manjak pravih borbi u gradu je minus, nije se mač sastao sa mačem, zamahni-ubij i sve tako. Grey worm slabije oklopljen i sa disadvatage-om od koplja u uskom prostoru lagano pobije 15-ak Lannistera sa boljim oklopom i mačevima…

• MaliMicek

@hyperion, 15.05.2019 - 23:23

Cijela epizoda nosi veliku poruku: History repeats itself. Kako je nekoć King’s Landing bio opljačkan nakon zvona za predaju tako je i sada spaljen nakon zvona. Pravih borbi u gradu nije bilo jer su se predali. Klanje a ne borba. Isto kao i za vrijeme Robertove pobune. Koga zanima malo dublji opis zašto su Reagal i Viscerion pali ko muhe a zašto je sad Drogon ko Death Star neka zaviri u lajaonicu u temu: A Song of Ice and Fire i čekira moju teoriju. Neda mi se ponavljat.

@MaliMicek, 16.05.2019 - 11:15

A nije ti neka teorija baš. Nije Drogon ostao neoštećen svojom zaslugom, nego nesposobnošću onih koji su mu se trebali suprotstaviti. Tamo je bilo minimalno 50 brodova, a vidimo da su lansirana tri projektila. Ok, nisu svi bili naoružani scorpionima, ali vidimo minimalno pet brodova koji su imali to oružje. U prethodnoj epizodi svi su lansirali kad je Dany letjela prema njima i zbog toga je morala pobjeći… Zašto to pobogu nisu ponovili? Zašto su, u trenutku kad drogon pali grad, svi scorpioni na zidinama okrenuti u identičnoj poziciji – suprotno od tamo gdje se zmaj nalazi? Kako je moguće da, u trenutku kad se raznesu vrata na drugom kraju grada, nitko nije okrenuo glavu i viknuo – fakin zmaj? Čuju se eksplozije dobrih pola minute i svi se pogledavaju, a ovi gore na zidinama, gdje je montirano minimalno pet scorpiona, svih tih pola minute gledaju naprijed… Jako jako nategnuto. I nije čak u tome problem uopće, ajd – meni je zapravo smiješno kad se raspravlja o taktici iskorištavanja trebušea i koječega u bitci za winterfell jer je ta bitka bila očajničko pružanje otpora u kratkom roku – nije bilo vremena za smišljanje nekih naprednih taktika bla bla. Problem je u tome što se Game of Thrones unazad dvije sezone konstantno i kontinuirano od gledatelja traži da puši to nelogično razvijanje događaja. Još otkako je Night King gađao zmaja u zraku umjesto onoga koji je bio na tlu, pa smo se pravdali – JOJ DROGON IMA DEBLJU KOŽU PA ZATO NJEGA NIJE GAĐAO… I od tada se samo nastavilo nizanje situacija koje traže objašnjenje. I nekad je to objašnjenje totalno neuvjerljivo ili čak uvredljivo za gledatelja. Dobro je Angry Joe rekao – prije je inside the episode bio da ti proširi značaj i kontekst onoga što se dogodilo, a sada služi za objašnjavanje zašto se dogodilo onako kako su si to scenaristi zacrtali da bi se trebalo dogoditi.

• Ovcaodnovca

@Zoran Žalac, 16.05.2019 - 12:48

serija nema vese sa “bilo” kakvom vojnom strategijom ili u napadu a bome ni u obrani, i u prosloj epizodi je zmaj mogao odletiti iza brodova i spalit ih, no onda bi se sve moglo zavrsit u istoj epizodi…. a o onom napadu na winterfell da nepricam poredat sve u jednu liniju hahaha pa bolje ja igram shogun serijal

• marko1106

15.05.2019 - 10:43

Slazem se da je Arya u ovoje epizodi dobila svu paznju. Najbolja scena mi je kad Arya i Sandor guraju ljude da prođu kroz kapiju i uzmu mjesto majci i kceri (Arya se na tren okrece za njima ali ubrzo nastavlja dalje). Scena mi je odlicna i savrseno pokazuje kako u ratu nema nevinih.

• DeadStar

15.05.2019 - 10:54

kme kme kme… serija je puna rupa i glupih preokreta od početka tako da …. zadnja sezona se neće svidjeti onima koji žele još GoT-a , a onima kojima je već dopiz*** nakon 9 godina će bit super, jer je konačno kraj.

• PsiHoGujaR

@DeadStar, 15.05.2019 - 11:07

Baš 😀
      Ovako bi mi trebalo citav dan da nabrajam gluposti u samo zadnjoj epizodi -.-

• symbi0n

@PsiHoGujaR, 15.05.2019 - 13:00

Ovo ti je dokaz da ako zelis pravi dozivljaj GoT-a, spletki, zapleta, tragedija, procitaj knjige.

• PsiHoGujaR

@symbi0n, 15.05.2019 - 23:01

Upravu si 🙂

• Chronosus

15.05.2019 - 11:14

Moram reć da mi ova epizoda sama za sebe ima potpunog smisla (s iznimkom Euron-Jaime dvoboja, koji je potpuno nepotreban i neuvjerljiv). Problem je prošla epizoda odnosno nedostatak razrade likova između borbe protiv Nght Kinga i ove. U prijašnjim sezonama smo imali po 4 epizode između gdje bi se likovi stigli razviti i i postaviti za sljedeću veliku borbu, dok je tu to odrađeno u samo jednoj epizodi i vrlo neuvjerljivo. Da smo imali te 4 epizode i bez upitnika gdje likovi startaju ovo bi bila odlična epizoda.

Dvije opaske: Varys je vrlo vjerojatno pokušavao neuspješno otrovati Daenerys (scena s curicom), ali očito nije uspio na vrijeme. Uostalom, Varysova greška je bila što je vjerovao da će Tyrion biti mudriji jer on je taj koji ga je prijavio. Tyrion je taj koji radi kardinalne greške gotovo svaku epizodu ove sezone.

“Od početka serije Dany želi dokazati da nije kao svoj otac, da nije tiranin i da nije okrutna.” Ovo baš nije istina. Krenula je tako, ali imala je sve okrutnije i okrutnije metode. Prikovala je na križ robovlasnike u Meerenu (kao odgovor na isto od strane robovlasnika), u prošloj sezoni smo vidjeli kako je spalila one koji joj nisu prisegnuli iako su poraženi, u ovoj sezoni saznamo da je spalila i Samovu obitelj… Radila bi i okrutnije stvari da ju Tyrion nije držao pod kontrolom. Bilo je jasno da će otići na tu stranu i u ovoj epizodi u startu je to dobro napravljeno, samo ponavljam – fali još par epizoda između ove dvije bitke da to bude uvjerljivije.

• Jared Leto

@Chronosus, 15.05.2019 - 12:19

Jedno je spaliti robovlasnike koji su negativci i Tarlyije koji su se borili za Lannistere i dana im je šansa da kleknu pred njom, a drugo je tridesetminutno spaljivanje nedužnih civila, žene i djece. Dany je tim postupkom poubijala u jedno poslijepodne više ljudi nego Cercei, NK, Jeffrey i Ramsey Bolton zajedno.

• Filip Zorić

@Chronosus, 15.05.2019 - 12:26

Ne znam, svejedno mi je banalno da Varys tako olako umre. Opet zbog tog njegovog preokreta protiv Dany u samo jednoj epizodi. Kako uopće zna da je Jon toliko mudar i dobar kralj? Da, ljudi ga vole, ali ovo je bila prva prava scena između Varysa i Jona. Isto tako za Dany, sve je previše ubrzano. Ovo da ne želi biti tiranin sam rekao jer se toliko dugo vremena protiv svoje okrutne strane – pa mi je isto glupo da u samo 2 epizode sve to odbaci. Trebali smo dobiti više o toj transformaciji, više onih trenutaka kada se osjeća izolirano. To je Daenerysina priča od početka – osjeća se kao da nema vlastiti dom.

• Chronosus

@Filip Zorić, 15.05.2019 - 13:42

“preokreta protiv Dany u samo jednoj epizodi!”
      ” u samo 2 epizode sve to odbaci ”
      Upravo to. Problem je što fali tih par epizode razrade, al ova epizoda za sebe nije kriva za to – dapače, ova epizoda više usmjerava njen lik prema tome nego ostatak sezone zajedno. Cijeli razgovor između nje i Jona ovdje upućuje dosta dobro na to da je na kraju živaca i bez milosti i stvarno je bilo napeto jel hoće il neće puknuti. Opet, pričala je u ovoj epizodi o tome kako su u ostalim gradovima podređeni pobunili protiv vlasti čim su čuli da dolazi i stali na njenu stranu. Kings landing se predao tek kad više nije bilo izlaza, tako da je jasno da u njenim očima nema previše razlike između njih ili Boltona i ostalih vojski koje su se predale a skončale u plamenu. Nije mi to bilo uopće upitno – nadao sam se da neće ali nije me iznenadilo što je krenula tim putem.

• blacklist0907

15.05.2019 - 11:16

Nikad nisam vidio ovakav fail neceg tolko kvalitetnog… Pisci su se pogubili kao nikad prije

• gunnerst

@blacklist0907, 16.05.2019 - 14:18

Pogledaj lost

• blacklist0907

@gunnerst, 16.05.2019 - 22:36

Zaboravio na lost kao sto cemo i na got

• gunnerst

@blacklist0907, 17.05.2019 - 09:09

Ma necu ni lost zaborscit nikad, a i realno nisu ni blizu katastrofe, losija kvaliteta da ali nije katastrofa bas, jednostavno smo na puno vise od njih navikli i ocekivali jos vise od zadnje sezone.
      Mislin da kad bi i ova sezona imala 10ep da bi bila 10000 puta bolja

• blacklist0907

@gunnerst, 17.05.2019 - 13:07

Istina… Nakon 2 godine cekanja samo 6 epizoda na kojima su se zurili ko da je pola godine proslo od 7. sezone

• gunnerst

@blacklist0907, 17.05.2019 - 15:52

Da… Navikli smo svi na dublju i razradeniju karakterizaciju likova i njihovoh prica, toga u ovoj sezoni nazalost nema i to je glavni problem nema epizoda

• SeaNN

15.05.2019 - 11:22

Nemam nikakvoga problema da dany postane mad queen ali brate pa koji racku toliko ubrzano toliko plot holes da je to strasno. Bas se vidi da D&D boli neka stvar za got i da ga zele sto brze zavrsiti kako bi isli na SW. Uzas jedno veliko Fuck you fanovima a casualcima se sve bit oke. I onda me zivcira kada se prigovara fanovima sto se bude u vezi posljednje 2 sezone u vezi pada kvalitete… Ajde barem prequel serija nece imati D&D umijesane

• Lord_Sec

15.05.2019 - 11:28

Ovu sezonu je tribalo snimit kroz 2 sezone kroz minimalno po 6 epi,prica je odlicna al je tako glupo ispricana,nismo dobili o night kingu uopce pricu,znam da ce se snimat serija al opet tribaju bit neki odg,ne virujem da je ostalo vrimena sad u zadnjoj epi.prava steta…

• TopkeBosanac

15.05.2019 - 11:34

Dodje sa 2 zmaja, samo sto je izasla iza oblaka skidose joj zmaja. Sljedeca epizoda zmaj postaje diplomirani inzinjer letenja i eskivaza gdje ga nista nije ni okrznulo pa unisti citav grad, pjesadija nista nije radila samo trcali pravo.

• Virty

15.05.2019 - 11:42

Serija je vrh.
    Poslastica.

15.05.2019 - 11:42

Yeah, al opet – da su išli razvlačit na deset epizoda imali bismo četiri koje su za zijevanje i onda bi kritike bile – ništa se ne događa. Odnosno, bile bi fokusirane na dijaloge, a znamo da je kvaliteta dijaloga opala – bez obzira na žurenje. Inicijalno sam bio frustriran epizodom tj. time da je zmaj dobio čitavu bitku sam (vojnici su zapravo bili nebitni u svemu). Ali što se tiče Daenerysinog ludila, mislim da bi odličan potez bio u tom trenutku pustiti ono što su pustili u intro epizodi – hrpu glasova i izjava koje je Dany slušala prethodnih sezona, uključujući i babin “Be a Dragon”. Samo da su to dodali u pozadini u kombinaciji sa zvonima – imalo bi više smisla. Bolje bi se dočaralo što se sve kuha u njoj. Ovako smo osuđeni samo na facijalne ekspresije. A pričamo ovdje o okidaču za mentalno oboljenje… tj. barem se nadam da je Mad Queen luda kraljica a ne ljuta kraljica. Ljutnja mi nije dovoljno snažan motiv za teror koji je uslijedio.

• Marizzard

15.05.2019 - 12:57

Nije Sandor dobio osvetu uz pomoć vatre, nego uz pomoć gravitacije. Vatra se tu slučajno našla, on nije znao da padaju u vatru. Ja sam očekivao bar da zgrabi baklju sa zida pa da ga opali po faci. Meni bi ova borba daleko bolja bila da Mountain nije neuništivi zombi.

• Degman86

15.05.2019 - 13:29

Ne sviđa mi se kaj Arya ima tone plot armora, to su opet napravili kao fan service fanovima da ispadne što više Hollywoodski.

• DjokaBA

@Degman86, 15.05.2019 - 16:10

Uzas, pa ono dvoje pokupi sa sobom i bukvalno ih ubi. Posle i onaj konj, jel pozvan Uberom, ne kapiram ?! Svuda okolo vatra, ljudi vriste, zmaj leti, a konjic miran, totalni chill za njega..

• marko1106

15.05.2019 - 14:05

ma sve to stoji, meni od pocetka je ona bila na granici izmedju hrabrosti i ludosti. Ali nije to problem sto je ona poludila i sto je pobjesnila. Problem je sto se to odjednom dogodilo, i sto su likovi izgubili sve one mudrosti i pamet koju su imali (pogotovo Varys). Da covjek izgubi razum nakon šoka postoji mogucnost, a i bijes je jedan od stadija žalosti (sve je to psiha), ali Varys-a ne mogu prozvakati. Ali dobro kako god bude zavrsit ce kako su zamislili. I vise me zivciraju ovi koji ne gledaju seriju niti im je zanimljiva, ali uporno imaju potrebu da to podjele sa nama koji gledamo, također psiha. Super pametniji ste od nas koji gledamo i vladat ce te svijetom sa svojom pameti, a sad pustite nas da odgledamo u miru.

• Slim1992

15.05.2019 - 14:49

Zasrase seriju…zali boze 7 dobrih sezona

• KhorneFlake

15.05.2019 - 16:09

Tja, iskreno, seriju sam prestao pratiti nakon druge epizode druge sezone… Tu i tamo bih odgledao neke scene sa milionima pregleda na YT, al s obzirom koliko vidim da su ljudi razočarani u novije vrijeme možda je i bolje što se nisam toliko investirao u čitavu stvar.

• Sinek

@KhorneFlake, 15.05.2019 - 17:33

izdrzao si epizodu vise nego ja

• delight353

15.05.2019 - 18:28

Jednostavno previse zure. Previse je prica koje bi trebalo zakljuciti, a nema se dovoljno vremena, pa je sve na fast forwardu. Serija vizualno izgleda odlicno, ali scenarij je zali boze…

• Danzig1

15.05.2019 - 18:33

Najgora sezona u citavom serijalu.

• sLaSh5

15.05.2019 - 18:42

iskreno jedva čekam da se ova sezona završi i da zaboravim na nju totalno ..

• hacksor1234

15.05.2019 - 21:35

Nemam problema a time sto se desilo, nego kako se desilo i sta je dovelo do toga, egzekucija je uzasna, sigurno je da su sedma i osma sezona trebali imati po 10 epizoda, onda bi sve to imalo vise smisla

• Jodlejeihu

15.05.2019 - 21:35

Fenomenalna epizoda,jedini los momenat je bio duel Eurona i Jamiea. A sto se Varysa tice on je pokusavao da otruje Dany. Cleganebowl najbolja scena u celoj sezoni. Steta sto ne traje punih 10 epizoda. Celo sezonu pokusavaju da pokazu kako Dany ludi, ali da traje 10 ep mogli bi to lepo da ispricaju.

• Ovcaodnovca

16.05.2019 - 07:23

nestalo im pisanog materijala pa su zasrali citavu seriju

• knez79

16.05.2019 - 07:56

a onu kravu ubije cigla

• JogurtNinja

16.05.2019 - 17:17

da komentiram kolimetarski ili da idem ukratko hmm milijardu komentara… ukratko (nemoguce):
    -arya je bespotreban lik koji se nasao tu da bi popunio radnju. potpuno bespotreban lik koji je interpretiran kao assassin kroz prijasnje epizode, pa da joj se na licu kroz zadnje dvije epizode vidi uglavnom teror i strah… njene scene terora su trebale dati unsullied vojsci koje su svojom vojnom spregom trebale pokušati pacifizirati grad od luđakinje na zmaju.
    -grey worm, po standardu unsullied vojska je kroz sezone opisana kao ranonovovijekovna stajaća vojska koja je poznavala pravila i kod ne ubijanja predanih, ranjenih itd. pa tako i ovaj lik koji vodi vojsku visoko istreniranih likova koji ne poznaju marševe već formacijski izvode stvari mi ne ide u kontekst već je trebao biti glavno lice zaključka iznad.
    -da ni jedan scorpion nije ni okrznuo zmaja? da vatra na taj način ruši zidine? da je citava vojska golden company nestala tako brzo i to prilikom pada zidina (qq: koliko je 20k ljudi mase)?
    – da jon snow nema autoritet nad “svojom” vojskom u ulici kad vec unsullied kolju uokolo. necu komentirati.
    – cgi generirana slika: pa mogli ste barem svako tri kuce koristit jedan predlozak a ne jedan predlozak za svaku kucu. da ne govorim silovanje trijema knezeva dvora i palace sponze.