HCL.HR

Jesmo li plakali zbog priče ili gubitka fps-a u The Last of Us Part II PC verziji?

David Šesto 08.04.2025.   •   67 komentara


Prošlo je gotovo pet godina otkako nas je Last of Us Part II traumatizirao na Playstationu 4. U međuvremenu je prebačen na PS5, a sada je konačno završio i na PC-ju. Je li ova PC verzija još jedna u nizu promašaja?

Sjećam se svog uzbuđenja na dan kada je izašao The Last of Us Part II za PlayStation 4. Ostao sam budan do ponoći da vidim kako će se nastaviti Elliena i Joelova priča. Nastavak priče ipak smo čekali skoro sedam godina. Nakon mnogobrojnih odgoda i curenja informacija, igra je tijekom globalne pandemije napokon bila u našim rukama. Upalio sam igru, ugledao zloslutni čamac na glavnom izborniku te započeo nezaboravnu avanturu. Nakon nekih sat i pol igranja došao sam do poznate scene s golf palicom. Odmah poslije toga sam odlučio kako je vrijeme za spavanje. No, nakon onoga čemu sam posvjedočio, nisam mogao spavati. Meškoljio sam se u krevetu do nekih 6 ujutro razmišljajući o onome što se dogodilo. Do kraja vikenda već sam bio završio igru.

Skoro pet godina kasnije, igra mi je i dalje bliska srcu te bih je stavio na listu onih kojih smatram najdražima. Zato mi je bilo vrlo važno da je PC verzija The Last of Us Part II dosljedna kvaliteti same igre. Ako prvi put prelazite igru s ovakvim fokusom na priču, htjet ćete da vam iskustvo bude što glađe moguće, da se fokusirate i uronite u sadržaj, bez brige o zamrzavanjima, rušenjima, ili bilo kakvim drugim tehničkim problemima.

Prisjetimo li se PC verzije prerade prve igre, ona je izašla s gomilom problema te je trebalo nekoliko mjeseci da se ti problemi riješe. Prvih nekoliko velikih Playstation naslova vrlo su uspješno prebačeni na PC, no nedavno smo svjedočili problemima s Rise of the Ronin te Marvel’s Spider Man 2 PC portovima. Na svu sreću, The Last of Us Part II Remastered uglavnom prekida ovaj loš niz.

Igra vas ne tjera da učitate shadere prije igranja, već se isti učitavaju u pozadini tijekom igranja.

Najveće iznenađenje mi se dogodilo kad sam shvatio da ne moram čekati dva sata da se shaderi učitaju. Štoviše, igra vas uopće ne tjera da učitate shadere prije igranja, već se učitavaju u pozadini tijekom igranja. Kako prolazite kroz svijet, igra pasivno vrši kompilaciju shadera u manjim komadima unaprijed za sljedeće područje kako igra ne bi trzala tijekom igranja. Rezultat je uspješan – iskustvo je stabilno te trzaja gotovo pa i nema.

Što se tiče grafičkih opcija, možete detaljno podešavati kvalitetu prikaza likova, tekstura, sjena, itd. Ovdje je dostupna skoro svaka opcija koju biste poželjeli. Ako stavite sve na maksimum, igra će izgledati gotovo identično kao verzija za PlayStation 5. Igra uglavnom izgleda sjajno, no i dalje ćete naići na poneke teksture niske kvalitete i upitne modele u raznim kutovima svijeta.

Jedina razlika u grafičkoj kvaliteti na PC verziji su povećane kvalitete sjena, ali ove sjene dolaze uz vlastiti niz problema.

Jedina razlika u grafičkoj kvaliteti na PC verziji su povećane kvalitete sjena, ali ove sjene dolaze uz vlastiti niz problema. Udaljenost pri kojoj sjene visoke kvalitete prelaze u sjene niske kvalitete jako je mala. Tako da u nekim situacijama možemo vidjeti jednu sjenu kako se oštro prekida u sjenu niže kvalitete, ili sjene velikih objekata kako se naglo pojavljuju u vidnom polju. Ovakav promašaj dovoljan je da na trenutak razbije imerziju, no ovo nije teško za popraviti. Igra ne sadrži nikakve raytracing tehnologije, ali je osvjetljenje statično te uglavnom dobivamo sličnu kvalitetu, iako likovi i dinamički objekti znaju imati određeni neprirodni sjaj u tamnim područjima.

U ostalim opcijama imamo i razne verzije upscalinga i generiranja dodatnih sličica. Koristeći Nvidijin DLSS3 model poboljšanja kvalitete slike susreo sam se s problemima kada je bio uključen efekt dubinske oštrine. Taj efekt je uključen u svakoj režiranoj cutsceni. No, trebalo mi je svega par sekundi da se izvan igre prebacim na DLSS4 model te je nakon toga sve savršeno radilo. Na RTX 4070 grafičkoj kartici i Intelovim i7-12700F procesorom sam postizao između 80 i 90 sličica po sekundi igrajući na 1440p rezoluciji. Korištenjem DLSS-a na Quality postavki i Frame Generation opcije uspio sam postići oko 120-140 prosječnih sličica. Definitivno solidne performanse, no igre koje su i sadržavale raytracing su mi se bolje vrtjele. U čemu je onda problem?

Igra je vrlo zahtjevna i za procesor i za grafičku karticu, unatoč tomu što se u početku vrtjela na hardveru iz 2013. godine. Ako PC verziju pokušate pokrenuti na hardveru iz 2013. godine, vjerojatno bi vam PC iskoristio svu svoju snagu da stekne inteligenciju i da vas zamoli da mu skratite muke. Na kraju dana, iako nećete dobiti framerate koji biste trebali dobiti, iskustvo je stabilno, a rekao bih da je stabilnost u ovakvoj igri puno važnija od sirove količine sličica – ipak se radi o avanturi iz trećeg lica, a ne o nekakvoj brzoj, kompetitivnoj pucačini.

Inače bih preporučio igranje mišem i tipkovnicom kada je riječ o pucačinama, ali The Last of Us mi je, iskreno, puno zanimljivije igrati s kontrolerom. Ne govorim samo o DualSense značajkama poput haptičkog podražaja i naprednih okidača, već o samom dizajnu kontrola. Najzabavniji trenuci u igri dogodili su mi se kada sam nešto zeznuo. Na primjer, šuljao bih se pored clickera i prerano se požurio pa bi me spazili. Na tipkovnici je šuljanje pored clickera lagano – samo držite jedan gumb i ići ćete sporije. Ciljanje mi je teže s kontrolerom, čak i sa žiroskopskim kontrolama, a upravljanje oružjem u The Last of Us serijalu je ionako traljavo, ipak, ne igrate kao vojnik, već kao obična osoba. S kontrolerom sam češće radio greške, a to me prisililo da se prilagodim i nađem alternativni način za napredak.

Inače bih preporučio igranje mišem i tipkovnicom kada je riječ o pucačinama, ali The Last of Us mi je, iskreno, puno zanimljivije igrati s kontrolerom.

S mišem i tikovnicom nestaje dio napetosti. Igrajući s kontrolerom, svaki put kad se šuljam i polako pomičem analognu palicu prema naprijed postoji šansa da se ipak prebrzo pomaknem i da mi aorta postane večera za gljive. Zato je i No Return roguelike mod puno napetiji kada igrate s kontrolerom, jer nemate sigurnosnu mrežu, a svaka smrt je konačna. Naughty Dog igre su najčešće spomenute u kontekstu narativnog izlaganja u igrama, ali smatram kako je i sami dizajn gameplaya itekako vrijedan spomena.

Ako još niste odigrali The Last of Us Part II, sada to napokon možete i na PC-ju. Dijeli nas nekih tjedan dana do premijere druge sezone HBO adaptacije pa ako želite vidjeti kakve su kreativne promjene napravljene, preporučujem vam da odigrate Naughty Dogov magnum opus emocionalnog ratovanja s igračem. Čak i ako vam se priča ne svidi, sami gameplay je toliko dobar da ćete htjeti nastaviti igrat odmah nakon završetka. Srećom, tu je i taj No Return roguelike mod, u kojem možete unedogled zadovoljavati svoju krvožednost.

Iako je igra na PC-ju zahtjevnija nego što bi trebala biti, ovo je i dalje dobar port, a vjerujem kako ću nakon nekoliko zakrpa moći reći da je sjajan. Zadnjih nekoliko Sonyjevih portova nisu dosegli dovoljnu razinu kvalitete, ali The Last of us Part II Remastered PC verzija definitivno je korak u pravom smjeru.

Komentari (67)

  • GogicM99

    08.04.2025 - 17:39

    Ni ptibližno nije los kao port za Part 1 ali iz nekog razloga i ovaj nenormalno visoko koristi procesor

  • Dragan[MKD]

    08.04.2025 - 17:43

    Gameplay i nije mi bio nešto posebno, uvijek isto, evo ti malo neprijatelja u otvorenoj areni, šuljaj se pored njima i produži do sljedećeg checkpointa. Jedino zanimljivo mi je bilo sa pasovima, koji te mogu nanjušiti i moraš ih malo zavarati. Ali prezentacija je na visoko nivo, likovi izgledaju realistično. Priča nije na nivo jedinici, pa čak i na Plague Tale Requiem, taj cio dio sa Abby i onih dva dječaka nepotrebna.

    • David Šesto

      @Dragan[MKD], 08.04.2025 - 18:34

      Dva dječaka? Koja dva dječaka?

    • Dragan[MKD]

      @David Šesto, 08.04.2025 - 18:42

      Da ne bih htio reći dvije curice da ne bih spoilao radnju.

    • Rick Sanchez

      @Dragan[MKD], 10.04.2025 - 16:09

      Gameplay i njegove mehanike su nešto najispoliranije što smo ikad vidjeli u third-person action adventure igri (a bome i do dan danas). Odgovorno tvrdim da ovo nije očito samo slijepcu ili hejteru.

  • Skif

    08.04.2025 - 17:44

    Od 100 do 150 fps na full detaljima. Meni više nego dovoljno…

  • BadMario

    08.04.2025 - 17:50

    Na pola igre sam od jucer..sve radi top,nista se ne rusi,sve stabilno,svaka cast za shadere kaj su napravili.. Ali neznam,kao da su lica losija na Pc u… i neke sitnice za razliku od ps5 verzije,sve max na 1440p… i cini mi se da je zahtjevnija part 1 pc verzija,tj…dvojka mi leti…

    • David Šesto

      @BadMario, 08.04.2025 - 18:35

      Je, Part 1 je zahtjevniji, ta je igra ipak rađena za PS5, a rekao bih da mi izgleda i bolje od dvojke

    • Bronson

      @David Šesto, 08.04.2025 - 21:32

      izgleda bolje al mi je gameplay u dvojici dosta fluidniji i zanimljiviji, barem meni..

    • Rick Sanchez

      @David Šesto, 10.04.2025 - 16:10

      Sad se još više veselim igrat remake jedinice na PS5.

    • Bronson

      @BadMario, 08.04.2025 - 21:31

      Ista stvar, isti trip sto puta sam proveravao na youtube kada sam krenuo kao da nesto nije kako treba sa licima i anti aliasingom na pc-u u odnosu na ps5 pricamo o max postavkama, ne sad nesto toliko drasticno al dovoljno da primetim iako sam zanemario na kraju..

  • Mellur

    08.04.2025 - 18:36

    Prosao sam igru jucer, prakticki skoro niti jedan bug. Jedino sam imao par puta fps freeze na par sekundi u onom prvom vecem otvorenom teritoriju dok si na konju. To je u prvih par sati igre. I imao sam dva crash-a unutar prvih 5-6 sati ali sam saznao da je to dok su volumetric effectsi na medium, to sam promjenio i do kraja igre niti jedan crash/bug.

  • Smike

    08.04.2025 - 18:46

    Joj kad kazu prica losa i to. Meni je ovo najbolja prica ikad u nekoj video igri, jednostavno emocionalni rolerkoster i prica me tjerala dalje da igram,ne gameplay. Igram igre od 95 godine i nikad nisam igrao koja te toliko povuče u svoj svijet da jednostavno ne znas kad stati da malo oci odmore. Sve preporuke ko nije igrao

    • Darcoolio

      @Smike, 08.04.2025 - 20:11

      Ima boljih.

    • SanKa

      @Darcoolio, 09.04.2025 - 09:22

      da cujemo

    • Darcoolio

      @SanKa, 09.04.2025 - 11:46

      BG3, RDR2, Witcher 3, Mass Effect kao triologija, Detroit, Shadow of the Colossus, To the Moon, FF7, NieR: Automata, pa i TLOU prvio deo…
      Eto onako na prvu loptu, verovatno bih mogao da napišem bar još toliko.

    • Rick Sanchez

      @Darcoolio, 10.04.2025 - 16:12

      Mass effect priča te uvuče da ne možeš stat igrat? Detroit? FF7? Budimo realni, prijatelju…

    • Darcoolio

      @Rick Sanchez, 10.04.2025 - 16:20

      Realno da, idealne priče.
      ME teriologiju sam igrao dan za danom dok niosam završio sve do jedne misije.

    • Rick Sanchez

      @Darcoolio, 10.04.2025 - 16:24

      Hm…ispada da je dojam o priči neke igre…subjektivan?

    • Smike

      @Darcoolio, 09.04.2025 - 11:56

      Kako kome. Presao sam sve igre koje si dole nabrojao i stvarno su dobre,ali ja kazem meni se nije desilo da u neku igru tako se unesem,kao neki odlican film i samo čekam sta i kako dalje ide. Stvarno te tjera da ides pun bijesa prema Abby,ali onda te preokrene,pa jbg skontas nije ni Joel neki ljudina.

    • Darcoolio

      @Smike, 09.04.2025 - 12:13

      Nije niko tu ljudina, svi su iz ovog ili onog razloga pobili x ljudi i tom logikom svi zaslužuju da budu eliminisani.
      Ali jeste on taj koji je lik koji se uvek prepozna, a ne Abby.

    • Smike

      @Darcoolio, 09.04.2025 - 15:03

      Seljacina je on,nek su ga ubili

    • Skif

      @Smike, 08.04.2025 - 23:54

      Bara bara sa dobrim seksom

    • Bronson

      @Smike, 09.04.2025 - 00:25

      Ja smatram da je prica okej i da jeste “rolerkoster” al bas sad da je najbolja ikad hm, iako me iskreno ne interesuju woke sranja nit mi to smeta i kako su izveli onaj deo da ne spojlam, meni je sve to bilo okej i gameplay sa Ellie mi je vrhunski, i daje dosta kreativnosti oko kretanja i eliminisanja neprijatelja za jednu rekao bih ne skroz linearnu ali svakako igru takvog ranga. Grafiku svakako necu komentarisati, cak i da je prica uzasna i da neki bas toliko ne mogu da svare neke scene, samo zbog gameplaya je idalje vredna igranja al opet kazem proseravanje je da je prica bas toliko losa cak i subjektivno.

    • SanKa

      @Smike, 09.04.2025 - 09:20

      tocno to, rijetko koja igra ima pricu ko TLOU I i TLOU II

  • lordvader6666

    08.04.2025 - 19:05

    Odigrao koji sat sve radi odlicno na 2k max postavkama dobra mi je ova dvica pravo 🙂

  • Darcoolio

    08.04.2025 - 20:10

    Jedino zbog čega bih plakao je priča koju su usrali da bi od prve sekunde gurali LGBT i ubili glavnog lika, jer Drukmana to maksimalno loži izgleda.

    • SanKa

      @Darcoolio, 09.04.2025 - 09:23

      lol kako sereš bezveze. imaš problem u glavi ako u fenomenalnoj prici ti vidis samo seksualnost od ellie…i nije joel glavni lik , ellie je, a poslije abby

    • Darcoolio

      @SanKa, 09.04.2025 - 11:35

      Nije, pogotovo u prvom delu nije Joel, praktično nebitan lik, jer tu je fore radi samo.
      Nakon prvog dela mi je bukvalno on asocijacija na igru, a ne balavica od 13-14 godina koja koristi sva oružja u stilu Ramba.
      I Abby, čuj. Na silu ubačen lik jer moramo da imamo takav narativ.
      Da se razumemo, smeta mi konstantno forsiranje toga, a u drugom delu je bukvalno od prve sekunde ide ono, krljala sam se sa onom, ona je poljubila mene, ali ja nisam htela. Koga bre boli dupe za to?
      Poenta je da je to potpuno nebitno za igru, ali eto, mora da se drnda sa tim jer je Druckman ološ.
      I priča mi je jako dobra, ali ne i odlična, stvarno ne mogu da je svrstam u top priče ikada.

    • printy_dater

      @Darcoolio, 09.04.2025 - 12:11

      bas to. zbog tog nasilnog guranja pederluka sam izbrisao igru za 15 minuta. ono da ne možeš ni prvih 5 minuta proći bez toga. ne zanimaju me pederi i ne želim to nasilje u u igri koja bi se kao trebala baviti preživljavanjem u zombi svijetu.

    • Darcoolio

      @printy_dater, 09.04.2025 - 12:31

      A gle, sve to može da se uradi mnogo smislenije, nije ni prva ni zadnja igra gde le to ili će biti zastupljeno.

    • printy_dater

      @Darcoolio, 09.04.2025 - 13:46

      zašto se uopće mora uraditi? jel ovo igra takve tematike? doslovno od prve minute počnu jest govna s time. fan sam zombi tematike, dayz epoch mod mi je nešto najbolje šta sam ikad igrao. nekoć nisam ni primjećivao kad bi ubacivali pederluk u filmove i serije, sad me to toliko iritira da odmah brišem igru. ne gurajte mi tu propagandu. budi i radi šta hoćeš ali mene to ne interesira. još ajde da je to ovdje malo suptilnije ili usput, ali kad prva minuta počinje s time s kim se ona žnjarala, mogu samo zamisliti šta me dalje čeka. uninstall i cao. žao mi je zbog toga jer sam stvarno htio odigrati i taj nastavak, ali ne mogu pod ovim uvjetima.

    • Smike

      @printy_dater, 09.04.2025 - 15:04

      Sta fali kad se dvije koke ljube i diraju..ja to volim

    • printy_dater

      @Smike, 09.04.2025 - 18:04

      onda upalis pornhub i gledaš, a ne gurati na silu gdje to nitko nije tražio

    • SanKa

      @printy_dater, 09.04.2025 - 14:08

      doslovno je “pederluk” 5 minuta u animacijama cijele igre i realno ej totalno nebitno za pricu..ako si samo radi tog obrisao igru, onda ne znam sto bih ti rekao…

    • printy_dater

      @SanKa, 09.04.2025 - 18:08

      tako je, trebalo bi biti nebitno za priču i uopće se ne pojavljivati jer paše ko šaka u oko ovdje i ispada da je cijeli smisao dvojke promoviranje pederluka jer kreću s tim doslovno od prve minute jA sAm NjU PoLjuBiLa ili šta već. hoćeš reći da je tih prvih 5 minuta u igri sve gdje se pederluk pojavljuje? zašto ti nekako ne vjerujem. da je samo 5 minuta ne bi se toliko ni spominjalo svugdje.

    • SanKa

      @printy_dater, 10.04.2025 - 09:43

      i dalje je to totalno nebitno za cijelu pricu i radnju..stvarno si ugrozen

    • printy_dater

      @SanKa, 10.04.2025 - 13:57

      pa šta to onda guraju od prve sekunde ako je nebitno? zašto je bilo za potrebno da doznamo u prvoj minuti s kim se ona krljala? da, ugrožen sam lgbthdtv nasiljem koje se svugdje gura. da imamo recimo kuharsku emisiju i voditeljica kaže e prije samog početka da ja vama kažem s kim sam se žnjarala sinoć! ono alo! kog to zabole, nismo po to došli!

    • SanKa

      @printy_dater, 11.04.2025 - 09:46

      frende toliko si dugo u ormaru da si u Narniji

    • printy_dater

      @SanKa, 11.04.2025 - 11:31

      klasičan leftard koji ponavlja leftardska sranja kao papagaj u nedostatku boljeg argumenta i misli kako je jako pametan. znam da ti to ne može doprijeti do mozgića ali moguće je da nekog smeta neka propaganda a da nema nikakve veze s time. ali da bi to mogao shvatiti potrebno je ipak malo više kapaciteta od ponavljanja leftardskih textbook sranja. ako ćemo već logikom onda si ti soyboy u ormaru jer po cijelom threadu upires u obranu i relativiziranje propagande, sigurno imas neki dobar razlog za to?

    • SanKa

      @printy_dater, 11.04.2025 - 16:15

      leftard te okotio. ja se zajebavam, smiri sisulje

    • printy_dater

      @SanKa, 11.04.2025 - 21:15

      po čemu se vidi da se zajebavas? onda se možda i ja zajebavam?

    • Rick Sanchez

      @printy_dater, 10.04.2025 - 16:17

      E vidiš, spominje se ”svugdje” iako ima sve skupa 5 minuta pederluka u igri. Pa si ti uskrati čudo od igre jer tvoj želudac ne može podnijet scenu u kojoj se cure ližu? Šta to voliš samo ako sam upišeš u browser? Ne kužim 🙂

    • printy_dater

      @Rick Sanchez, 10.04.2025 - 21:42

      frende, znam da ne kužiš jer projiciraš. ako ti upisuješ pedere u browser i u tome uživaš, svaka ti čast i širok ti pašnjak. mene to ne interesira niti to “upisujem u browser”, jer kad bih to radio bih licemjeran da sad ovdje nešto serem protiv toga. poanta je da sam u igri zombi tematike i “postapokaliptičnog” svijeta došao igrati nešto upravo te tematike, a ono doslovno u prvoj minuti me se futra pederskom propagandom. više nema igre ni filma bez propagande, od netflixa, disneya pa nadalje. filmove i serije ne gledam, ali sad mi naveliko truju igre i to me dosta smeta. jbmti postapokaliptičnu igru gdje ne znaš kako napraviti karizmatičnog lika nego da je peder, i to je sad vrlo bitno u okolnostima igre.

    • Rick Sanchez

      @printy_dater, 11.04.2025 - 13:24

      Ne sjećam se pedera u igri, samo lezbijki. Da nisi toliko nedvojbeno strejt, rekao bih da projiciraš i vidiš gayeve čak i gdje ih nema 🙂

    • printy_dater

      @Rick Sanchez, 11.04.2025 - 13:41

      ne ne, ne skreći s leftard textbooka – to znači dA sAm jA u oRmArU, svakako nije moguće da sam iziritiran šta recimo igra doslovno počinje tim sranjima jer je valjda nemoguće napraviti zanimljivu priču/igru bez da guraju u facu nečiju seksualnu orijentaciju.

    • SanKa

      @printy_dater, 11.04.2025 - 16:15

      imas neku drugu riječ u katalogu osim leftard ?

    • printy_dater

      @SanKa, 11.04.2025 - 21:15

      ne, to je sve

    • Rick Sanchez

      @printy_dater, 11.04.2025 - 17:02

      Leftard textbook? Frende, ja ti nisam ni lijevo ni desno ni gore ni dolje, samo imam svoje iskreno autentično mišljenje o ovoj temi. Tebi želim da proširiš horizonte i ne lijepiš ljudima etikete na temelju jedne i pol rečenice ovdje.

    • printy_dater

      @Rick Sanchez, 11.04.2025 - 21:16

      hvala ti puno na lijepim željama ali svoje horizonte bih širio kako meni odgovara, ne da mi se na silu uvaljuje propaganda, to je sve

    • SanKa

      @Darcoolio, 09.04.2025 - 14:06

      kako abby na silu ubacen lik ? doslovno njen otac je ubijen na kraju prve igre, sve ima smisla..prica odlicno osmisljena…

    • Darcoolio

      @SanKa, 09.04.2025 - 14:18

      Mnogo njih je ubijeno, osveta je mogla da ide i jer je Ellie ubila one likove u tržnom centru u prvom delu, pa nju da eliminišu, recimo.
      Stvarno mi je glupo da se pravim da Drukman to nije uradio namerno i da nije očigledno da to forsira u igrama, pa i seriji, koja je smeće u odnosu na igru.

    • SanKa

      @Darcoolio, 09.04.2025 - 15:15

      serija je solidna, ali ellie miscast je kriminal kojeg ne mogu oprostit

    • Rick Sanchez

      @SanKa, 10.04.2025 - 16:19

      Slažem se, jebem im sve. Pokušao sam se ufurat i dat maloj šansu, ali ne ide. Čak je korektno odglumila, ali ne liči ni malo na Ellie i moš ga yebat…

    • Rick Sanchez

      @Darcoolio, 10.04.2025 - 16:14

      Druckman ološ? Onaj isti koji je napravio i prvi dio koji voliš? 🙂

    • Darcoolio

      @Rick Sanchez, 10.04.2025 - 16:25

      Promene se ljudi, davno je izašao prvi deo, novac lih lako izvrne kao čarapu, a ne narativ neke igre.
      U krajnjem slučaju i Ubisoft sam voleo.

  • labud

    08.04.2025 - 20:34

    Nikad igrao, a taman došala nova grafička….a neće me mučiti ni usporedbe s PSom.

  • mamojebac

    08.04.2025 - 20:50

    Igra mi je prekrasna i jedva sam je dočekao. Taman malo odmaram od kcd2, također fenomenalne igre ali je malo poduža pa mi je ovo bas dobro došlo.
    Nego sam se malo šokirao da mi igra zauzima 231,6 gigi haha
    Jeli to samo meni ili koji klinac? Haha

    • Darcoolio

      @mamojebac, 08.04.2025 - 20:56

      Repack oko 85GB kad odčekiraš jezike.

    • David Šesto

      @mamojebac, 08.04.2025 - 21:22

      moguće da ti se nešto poremetilo i dvaput skinulo jer bi igra trebala imati samo 115.8 GB na Steamu, točno polovica ovoga što si naveo

    • barby12

      @David Šesto, 08.04.2025 - 22:50

      O svašta haha

    • mamojebac

      @David Šesto, 09.04.2025 - 07:24

      Ovakve stvari u pravilu mene zateknu, inače sam maler 😒
      Budem probao obrisati pa skinuti opet, nema druge

  • m@rko

    08.04.2025 - 21:03

    Hahahah nema se tu sta plakati 🤣

  • Mrkvicaa

    08.04.2025 - 21:28

    A ono- 30K vrhunac svih vremena na Steam.
    “Jedna nepoznanica” – Schedule I broji 459.075 igrača, all-time peak:)

    • Zoran Žalac

      @Mrkvicaa, 09.04.2025 - 08:40

      Tko će skupit više igrača – THE GAME:

      igra koja se zadnjih pet godina mogla igrati drugdje i sad košta 50 eura VS viralna igra koja je tek izašla i može se igrat samo na Steamu za 20 eura

    • Mrkvicaa

      @Zoran Žalac, 09.04.2025 - 13:06

      To je poanta. Friško pokrenuta igra South of Midnight, koju trenutno igra oko 400 igrača na Steamu, može se igrati “besplatno” putem Game Passa. South of Midnight je vrlo dobra igra i nije kao banana da probija Steam rekorde.

    • ChungaLunga

      @Mrkvicaa, 09.04.2025 - 09:17

      Šta je Schedule?

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?