Top 6 stvari koje želimo vidjeti u Assassin’s Creed: Black Flag Remake
Ako je vjerovati glasinama, Ubisoft radi na preradi voljenog Assassin’s Creed: Black Flaga. I mi imamo nekoliko ideja kako poboljšati tu igru.
Nedavno je odjeknula vijest kako je započeo rad na novoj verziji igre Assassin’s Creed (4): Black Flag. Za sada je to neslužbena i nepotvrđena informacija, a ako se ispostavi da je točna bio bi to prvi remake u 16-godišnjoj povijesti Assassin’s Creeda.
Black Flag je većini fanova ostao u dobrom sjećanju, no iz današnje perspektive ipak možemo vidjeti na koje bi načine ta igra mogla biti poboljšana i nadopunjena. Mi smo složili nekoliko ideja za koje bismo voljeli da se realiziraju u navodnoj preradi. Naravno, imamo ih i više od šest komada, ali nećemo pretjerivati jer u ovom slučaju ne želimo potpuno novu igru nego poboljšanu avanturu u kojoj smo već uživali. S time na umu, evo naših želja:
Treba maknuti Abstergo priču u moderno vrijeme
Black Flag je bio prva AC igra čiju modernu priču više nismo pratili iz perspektive Desmonda Milesa. I odmah je cijela stvar postala dosadna. Nismo vidjeli lika kojeg kontroliramo, nitko ga nijednom nije oslovio imenom… Segment igre u modernom vremenu sveo se na nekih pola sata gameplaya i bio je naporna distrakcija. Ništa se njime nije postiglo i preradi taj dio igre jednostavno nije potreban.
Smanjite broj misija u kojima se prati ljude
Jedna od najvećih slabosti Black Flaga bile su same misije. Igra je imala mnoštvo aktivnosti i najzanimljivija je bila na otvorenom moru. Čim se akcija prebacila na kopno, u više od pola slučajeva imali smo zadatak da nekoga slijedimo. Bilo je to zamorno još prije deset godina, a danas takvo što ne bismo trpjeli jer znamo da misije u AC igrama mogu biti interesantnije od formata praćenja meta i izbjegavanja situacije da meti priđemo preblizu ili da se previše udaljimo.
Treba nam sustav nadogradnje vještina
Edward Kenway na početku Black Flaga nije assassin, ali se vrlo brzo prebaci u tu ulogu bez nekakvog “treninga”. U igri su se sve vještine generalno otključavale kroz oružja ili nadogradnju vlastite baze. U konačnici se nadograđivala moć broda Jackdawa, a ne sposobnost njegovog kapetana. Kasniji AC Unity donio je otključavanje novih vještina kakvo bi u preradi Black Flaga dobro došlo u predočavanju Edwardove transformacije iz pirata u assassina.
Nadogradnji baze isto treba nadogradnja
Dosta je Assassin’s Creed igara imalo segment nadograđivanja vlastite baze, pa tako i Black Flag gdje je ta baza bila vlastiti otok Great Inagua. Međutim, kako je mapa u Black Flagu postala sve veća, a broj aktivnosti porastao, tako je potreba za vraćanjem u bazu postala sve manja. To bi se u preradi moglo promijeniti uvođenjem većeg broja značajnijih nadogradnji, slično kao u AC Valhalli. Neka uvrste mini-igre i questove za članove naše posade, to je odmah motivacija da češće dolazimo u bazu.
Vrijeme je za neprekidnu plovidbu
Black Flag je u svoje doba bio tehnički impresivna igra s velikim otvorenim svijetom. Međutim, nije bio sasvim “next-gen” naslov te je još uvijek koristio učitavanja. Primjerice, postojao je prijelaz između putovanja morem te usidravanja pred gradom – nije se brodom moglo samostalno uploviti u luku. Takvo što je riješeno već u Odysseyju pa je logično očekivati da ćemo u preradi imati istinski neograničeno kretanje u ulozi pirata.
Potoji prostor za više piratskih fantazija
Ova bi želja nekima mogla biti kontroverzna. Black Flag je bio „prizemljena” piratska igra u kojoj nije bilo nadnaravnih elemenata. Preciznije rečeno, bilo je nadnaravnog u kontekstu mističnih artefakata, ali se nisu koristili mitološki motivi u vidu morskih nemani, duhova i sl. Kasnije AC igre tu su napravile zaokret, ali su jasno odvojile taj mitološki dio kao zaseban niz questova. I upravo bismo to htjeli i od novog Black Flaga. Ne mora se Kraken pojavljivati u glavnoj priči, ali piratska mitologija je bogata i šteta je da ostane neiskorištena A ne možemo se s druge strane pretvarati da originalni Black Flag nije imao reinkarnacije drevnih božanstava i slične fantazije.
Djelo_Jerboa
05.07.2023 - 13:18Siguran sam 100% da spremaju remake, jer je Black Flag i na popustu skuplja od novijih AC igara. Neki dan sam mislio kupiti igru za Steam i vidim BF na popustu 70% ostali ACovi 80%-90%. I osim toga Origins i ostali su svako malo na popustu,dok BF skoro nikad. Znaju oni dobro kakav dijamant imaju u posjedu i kako zaraditi još para od nje. Siguran sam da bi po izlasku remakea to mogla biti traženija igra od svih nadolazećih ACova.
Hadvar
05.07.2023 - 13:25Bezveze. Igra nije stara ni 10 godina. Neće biti jako velikog pomaka u grafici. Mozda bi bilo bolje da naprave remake prvog ac-a ili ac2.
Smike
@Hadvar, 05.07.2023 - 13:46Bit ce pomaka. Ja imam na PCu i na ps4 i velika je razlika,ono plavetnilo i žuti pjesak nema bas na ps4 kao na PC u,zamisli sta mogu na pleyu 5. Igra zaslužuje da se našminka ubaci koje mitsko stvorenje i rokaj
Hadvar
@Smike, 05.07.2023 - 13:53oke, bolje boje koje već postoje na pc-u, bolje teksture, ray tracing, bolji modeli, bolja fizika. Da li to vrijedi 60-80 eura? A mitska stvorenja su budalastine koje se ubacili u nove ac igre, jer eto, moraju nepotrebno razvlacit fransizu koja je trebala umrijeti s desmondom.
kebbab
@Hadvar, 05.07.2023 - 14:11Napisao sam jednom, taj remake će izgledati grafički i po pitanju gameplaya nekoko tako kao taj nadolazeči AC Mirage. Ubisoft želi napraviti dva tipa AC igara, RPG i akcijski pristup i potom sve staviti u taj AC Infinity (AC Origins, Odyssey, Valhalla, Mirage, Black Flag remake, Project Red i Hexe)
RickBarry
@kebbab, 05.07.2023 - 15:57Na kraju će napraviti hrpu generičnih sranja kao i zadnjih 10 godina.
Zoran Žalac
@Hadvar, 05.07.2023 - 14:15Pa ako ti ne bude vrijedilo 80 eura, uzmeš pretplatu od 15, odigraš i ćao, ne vidim problem. Nismo još vidjeli novu iteraciju Anvil Enginea (ili koji god da budu koristili za buduće AC igre), tako da nemamo na temelju čega suditi kolikog će pomaka u grafici biti ili neće.
Smike
@Hadvar, 05.07.2023 - 15:57Nema mi glupljih komentar od ovih …prvi AC su valjali,ostali sranje. Evo ja volim nove AC igre i vise sam guštao u Black Flagu i originu nego u Ezio eri. Znaci velika je baza igraca koji uzivaju i borbama sa mitskim stvorenjima.Meni je dolazak do Minotaura i borba sa njim jedna od najboljih stvari u AC igrama. A iskreno vec dugo priželjkujem AC flag da se odradi sa novom grafikom i nekim mehanikqma savremenih igara. Sa svim u tekstu se slazem
Gebro_gaming891
05.07.2023 - 13:35A valjalo bi i combat promijenit.
Samson
05.07.2023 - 13:51Da dosta stvari po meni u gameplayu je repetivno kao što je sve ovdje navedeno, osim naravno plovidbe i pjevanja gusarskih pjesama na brodu. Ali po meni je AC3 sve ove gameplay stvari uveo gdje ih black flag nije proširio koliko je mogao.
Iron666
05.07.2023 - 13:55Radije bi vidio remake Ezio triologije i to smatram da bi recimo opravdalo cijenu od 60€. Black Flag je odličan, ali nebih ga plaćao 60€ radi bolje grafike i boljeg movmenta
Filter
@Iron666, 05.07.2023 - 14:58Slažem se. Dovoljno je godina prošlo od Ezio trilogije da čovjek bar djelimično zaboravi priču i likove tako da bi susret sa takvom igrom bio gotovo jednak onom prvom tamburanju Ezia po goloj guzičici da bi zaplakao na rođenju ako me sjećanje dobro služi..
Iron666
@Filter, 05.07.2023 - 15:06I mislim da definitivno glasi kao najdraža AC igra većini. Najemotivnija i jednostavno s najboljom pričom. I baš ono što bi joj trebalo je modernizirani gameplay i grafika. Pa to bi bilo špricanje i insta buy svakom AC fanu. Nadam se da je Ubisoft toga svjestan
Gebro_gaming891
@Iron666, 05.07.2023 - 21:00Nez baš za većinu. Češće se spominju Black Flag i Brotherhood.
BokiRus
@Gebro_gaming891, 06.07.2023 - 11:37Brotherhood je 2. dio Ezio trilogije
Gebro_gaming891
@BokiRus, 06.07.2023 - 12:03Jest, ali fanovi najviše pričaju o Brotherhoodu. Za AC2 se može nać komentara, ali ni u približnoj količini kao za Brotherhood, a o Revelationsu jedva. Svaki AC ima svoje fanove, ali kao što sam rekao, najčešće se spominju Black Flag i Brotherhood.
SanKa
@Iron666, 05.07.2023 - 17:20da upgrejdaju engine za ezio trilogiju i naprave revamp fighting sustava, GOTY
Nemanjazzz
05.07.2023 - 13:59Abstergo deo je 😩
Agent
05.07.2023 - 14:10Ako će napravit kao AC 3 Remastered bolje da ga uopće ne rade.
Gebro_gaming891
@Agent, 05.07.2023 - 21:01Pa AC3 je remaster, a ovo će biti remake.
Agent
@Gebro_gaming891, 05.07.2023 - 21:09Da, ali kod Ubisofta nemam vjere da mogu puno bolje napravit i remake. Pogotovo kad gledam kakvih problema imaju sa Prince of Persia: The Sands of Time koji isto treba biti remake.
kaurazmaj23
05.07.2023 - 14:25TOP stvar koju bi želio vidjeti ubuduće je novi AC a ne nikakav remejk. Što naravno vrijedi i za druge izdavače.
Gebro_gaming891
@kaurazmaj23, 05.07.2023 - 21:02Pa sve od 2007. do 2020. si viđao novi AC. Postavio si se kao da pričaš o GTA.
kaurazmaj23
@Gebro_gaming891, 06.07.2023 - 08:24Samo NOVO me zanima, a u to ne spada niti nema mjesta za nikakav REMEJK.
Smike
@kaurazmaj23, 05.07.2023 - 21:16Oko moje 10 novih AC je u izradi
kaurazmaj23
@Smike, 06.07.2023 - 08:08Pratim i znam, sukus komentara je da me REMASTER igre ne zanima več samo novi sadržaj.
Sinek
05.07.2023 - 15:047. ohladite ac na 10 godina ili koliko treba dok ne smislite kako da gameplay ne dosadi nakon 5 sati
Agent
@Sinek, 05.07.2023 - 15:11Dok imaju dovoljno igrača koji igraju stotine pa neki i tisuću sati ne trebaju razmišljat o tome.
Okramtaker
05.07.2023 - 15:07Neka rade naprave remake Eziove trilogije, makar ni zato po meni nema smisla.
Darac83
05.07.2023 - 15:22Sve što bih ja želio je sve ono što bi ovu igru pretvorilo u čisti piratski RPG.
Thanos
05.07.2023 - 15:39Meni je taj Abstergo opcenito glupost u AC-u. Meni osobno bi svaki AC bio odlican i bez toga. Nikad mi taj dio price nije legao bas…
Ne znam da li je tako i drugima, al eto… meni je bzvz!
RickBarry
05.07.2023 - 15:59Jedino što želim od njih vidjeti je da stave ključ u bravu i ostave se proizvodnje videoigara. Za njih imam preporuku u vidu vađenja kumpira, za to ne treba toliko kreativnosti koje im kronično fali.
game0wer
05.07.2023 - 16:40Imaju oni puno starijih igara koje zasluzuju remaster. Ne tako davno sam odigrao AC4 i sasvim se dobro drzi. A recimo bilo bi mi drago vidjeti remaster za Double Agenta i da napokon obje verzije budu na PCu a ne samo jedna ili Beyond Good And Evil, ili prvi AC ili Sands of Time koji su obecali pa usrali ili jos brdo brutalnih starijih igara, al kuzim ovo im je neka low effort varijanta i znajuci danasnji Ubi nece ovo biti neki WOW remaster.
Smike
@game0wer, 05.07.2023 - 21:23Splinter cell
game0wer
@Smike, 05.07.2023 - 23:22E pa to ili Brothers in Arms fransiza, isto odlicna
SanKa
05.07.2023 - 17:20nezz, meni je moderni dio igre bio skroz ok, pogotovo jer ne znamo o kome se radi, a i saznas dosta infa ovako…slazem se s ostalim tockama, samo bih jos dodao da treba borbu unaprijediti
snooker
05.07.2023 - 21:50Mislin da je vrime da Origins rimejkaju, pa čak i Odyssey